STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno administracyjnych wydziału.Ważniejsze zadania: prowadzenie sekretariatu Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej, obsługa systemu MDOK); prowadzenie rejestrów wydziałowych; przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; prowadzenie analiz i sprawozdawczości; bieżące wsparcie w zakresie zadań organizacyjno administracyjnych wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/641.html
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno administracyjnych wydziału.Ważniejsze zadania: prowadzenie sekretariatu Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej, obsługa systemu MDOK); prowadzenie rejestrów wydziałowych; przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; prowadzenie analiz i sprawozdawczości; bieżące wsparcie w zakresie zadań organizacyjno administracyjnych wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/641.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum roczny staż pracy; dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym; doświadczenie w pracy na stanowisku organizacyjno administracyjnym; doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; znajomość pakietu MS Office; komunikatywność; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. organizacyjno administracyjnych w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu, w terminie do dnia 20 lutego 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 11.02.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń biurowychDobra znajomość pakietu MS OFFICE ( EXCEL, WORD)
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Łódź (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-06 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
opieka nad osobami chorymi starszymi i niepełnosprawnymi, pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego, w uzyskaniu opieki medycznej, robienie zakupów itp.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)
staż w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Ustroń (śląskie)
Sortowanie, skanowanie i paletowane przesyłek, załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami
HR GLOBAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń , w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. organizacyjno administracyjnych zajmuje się między innymi realizacją działań dotyczących spraw organizacyjno administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:1.współpraca ze Starostwem Powiatowym w Słupsku w zakresie porozumienia dotyczącego powierzenia zadań z zakresu administracji geologicznej Powiatowi Słupskiemu;2.realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska;3.wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;4.przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorczych dot. zadań realizowanych przez Wydział;5.zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe;6.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników;7.prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji;8.przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej;9.prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacja skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału;10.obsługa systemu korespondencji komputerowej;11.przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;12.edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej;13.prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w kuchni
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcji . produkcja sterowników do sprzętów AGD
kontakt przez OHP - 2017-11-07 - Namysłów (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radom (mazowieckie)
demontaż sprzętu AGD, załadunek/rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Tarnów (małopolskie)
utrzymywanie wskaźników sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrachentów, sporządzanie umów
"STILO" Łukasz Parol Ryjewo - 2016-07-15 - Ryjewo (pomorskie)
rozładunek pianki poliuretanowej wózkiem widłowym i inne prace
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-09-06 - Twardogóra (dolnośląskie)
- prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej ruchomych składników majątku w systemie klasycznym odręcznie oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanych rzeczowych składników majątku ruchomego oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek/jednostek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i komórek/jednostek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału oraz dostarczenia aktualnej informacji o stanie rzeczowych składników majątku ruchomego z zakresu działów swojej odpowiedzialności dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego,- opracowywanie dokumentów analityczno-sprawozdawczych, planistycznych, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej odpowiedzialności,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności rzeczowych składników majątku ruchomego, - sprawdzanie, przygotowywanie protokołów przyjęcia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej celem zaksięgowania w Książce kontowej faktur, rachunków i realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8,- współuczestniczenie ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do Planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczania informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego Plan zamówień publicznych sekcji oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach,- kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-07-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu poszukiwana osoba do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Namysłów (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc przy przygotowywaniu potraw
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Udział w spektaklach i próbach baletu Opery Bałtyckiej w Gdańsku, * zaznajomnienie się z przygotowywanym działem, choreografią i założeniami inscenizacyjnymi,* opracowanie powierzonej roli zgodnie z ustaleniami i wymaganiami realizatorów, * wykonywanie poleceń i wskazówek choreografa, pedagoga, imspektora baletu, *punktualne przychodzenie na próby i spektakle,* dbałość o stan zdrowia i sprawność fizyczną,*przestrzeganie temp muzycznych przedtswaienia baletowego, ustalonych wspólnie z choreografami, asystentem i dyrygentem
OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU - 2017-10-26 - Gdańsk (pomorskie)
Transport skrzyń z detalami między wydziałami.
EXIWORK sp. z o.o. Olsztyn - 2016-08-02 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie jakością usługi na obiektach, spotkania z kontrahentami, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Brzeg (opolskie)
Wykonywanie pomocniczych robót budowlanych przy budowie budynków od podstaw aż do wykończenia
kontakt przez PUP - 2018-04-15 - Gorlice (małopolskie)
organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami; monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ROZDZIELANIE PRZESYŁEK ZGODNIE Z PLANEM KIEROWANIA, PROWADZENIE STANÓW MAGAZYNOWYCH POSIADANYCH DRUKÓW, OBSŁUGA LINII FOLIUJĄCYCH, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZEŃ ADRESUJĄCYCH, MASZYN KOPERTUJĄCYCH, SPORZĄDZANIE PACZEK, DRUKÓW BEZADRESOWYCH PAKIETÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PREFEROWANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA W TYM PAKIET MS OFFICE (EXCEL, WORD), SPRAWNOŚĆ MANUALNA, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: stanowisko ds. usług wydruku i konfekcjonowania
POCZTA POLSKA SA - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie posiłków dla mieszkańców ZDPS, utrzymywanie czystości w kuchni oraz pomieszczeniach należących do kuchni.
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń - 2017-12-07 - Wieleń (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)
STAŻ DO 30
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Koordynowanie zasobów ludzkich na obiektach obsługiwanych przez firmę. Nadzór nad zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Komunikacja na poziomie klient-pracownik w języku ukraińskim/rosyjskim. Kontrola czasu pracy osób zatrudnionych na obiekcie. Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych.
FUTURE KRZYSZTOF AKONOM - 2018-08-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Transport towarów po terenie kraju
PPHU MAREK MAKOWSKI - 2016-03-08 - Radomsko (łódzkie)
prace wykończeniowe domów jednorodzinnych
ZAKŁAD BUDOWLANY JAN GÓRECZNY - 2018-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Radom (mazowieckie)