STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno administracyjnych wydziału.Ważniejsze zadania: prowadzenie sekretariatu Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej, obsługa systemu MDOK); prowadzenie rejestrów wydziałowych; przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; prowadzenie analiz i sprawozdawczości; bieżące wsparcie w zakresie zadań organizacyjno administracyjnych wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/641.html

Data publikacji: 2019-02-08

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno administracyjnych wydziału.Ważniejsze zadania: prowadzenie sekretariatu Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej, obsługa systemu MDOK); prowadzenie rejestrów wydziałowych; przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; prowadzenie analiz i sprawozdawczości; bieżące wsparcie w zakresie zadań organizacyjno administracyjnych wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/641.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum roczny staż pracy; dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym; doświadczenie w pracy na stanowisku organizacyjno administracyjnym; doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; znajomość pakietu MS Office; komunikatywność; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. organizacyjno administracyjnych w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu, w terminie do dnia 20 lutego 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 11.02.2019

Oferta pracy ważna do: 20.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ ST (POWER IV) - 1 017,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowychDobra znajomość pakietu MS OFFICE ( EXCEL, WORD)
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 3 500 PLN

zgodny ze stanowiskiem
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-06 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH - od 2 100 PLN

opieka nad osobami chorymi starszymi i niepełnosprawnymi, pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego, w uzyskaniu opieki medycznej, robienie zakupów itp.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

staż w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Ustroń (śląskie)

MAGAZYNIER - od 14 PLN

Sortowanie, skanowanie i paletowane przesyłek, załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami
HR GLOBAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 500 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń , w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-03-14 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCHW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. organizacyjno administracyjnych zajmuje się między innymi realizacją działań dotyczących spraw organizacyjno administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:1.współpraca ze Starostwem Powiatowym w Słupsku w zakresie porozumienia dotyczącego powierzenia zadań z zakresu administracji geologicznej Powiatowi Słupskiemu;2.realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska;3.wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;4.przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorczych dot. zadań realizowanych przez Wydział;5.zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe;6.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników;7.prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji;8.przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej;9.prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacja skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału;10.obsługa systemu korespondencji komputerowej;11.przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;12.edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej;13.prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

pomoc w kuchni
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)

MONTER/MONTERKA - od 2 554 PLN

praca na produkcji . produkcja sterowników do sprzętów AGD
kontakt przez OHP - 2017-11-07 - Namysłów (opolskie)

745U - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radom (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY (Z) - do 2 100 PLN

demontaż sprzętu AGD, załadunek/rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Tarnów (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

utrzymywanie wskaźników sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrachentów, sporządzanie umów
"STILO" Łukasz Parol Ryjewo - 2016-07-15 - Ryjewo (pomorskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - 2 000 - 2 800 PLN

rozładunek pianki poliuretanowej wózkiem widłowym i inne prace
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-09-06 - Twardogóra (dolnośląskie)

STARSZY KSIĘGOWY W SEKCJI TECHNIKI SPECJALNEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 160 PLN

- prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej ruchomych składników majątku w systemie klasycznym odręcznie oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanych rzeczowych składników majątku ruchomego oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek/jednostek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i komórek/jednostek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału oraz dostarczenia aktualnej informacji o stanie rzeczowych składników majątku ruchomego z zakresu działów swojej odpowiedzialności dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego,- opracowywanie dokumentów analityczno-sprawozdawczych, planistycznych, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej odpowiedzialności,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności rzeczowych składników majątku ruchomego, - sprawdzanie, przygotowywanie protokołów przyjęcia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej celem zaksięgowania w Książce kontowej faktur, rachunków i realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8,- współuczestniczenie ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej 6 i 8 grupy finansowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do Planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczania informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego Plan zamówień publicznych sekcji oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach,- kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-07-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

STAŻ PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg programu poszukiwana osoba do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Namysłów (opolskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc przy przygotowywaniu potraw
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)

TANCERZ SOLISTA. - do 3 600 PLN

Udział w spektaklach i próbach baletu Opery Bałtyckiej w Gdańsku, * zaznajomnienie się z przygotowywanym działem, choreografią i założeniami inscenizacyjnymi,* opracowanie powierzonej roli zgodnie z ustaleniami i wymaganiami realizatorów, * wykonywanie poleceń i wskazówek choreografa, pedagoga, imspektora baletu, *punktualne przychodzenie na próby i spektakle,* dbałość o stan zdrowia i sprawność fizyczną,*przestrzeganie temp muzycznych przedtswaienia baletowego, ustalonych wspólnie z choreografami, asystentem i dyrygentem
OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU - 2017-10-26 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 1 850 PLN

Transport skrzyń z detalami między wydziałami.
EXIWORK sp. z o.o. Olsztyn - 2016-08-02 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR OCHRONY FIZYCZNEJ - od 4 200 PLN

zarządzanie jakością usługi na obiektach, spotkania z kontrahentami, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Brzeg (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 15 PLN

Wykonywanie pomocniczych robót budowlanych przy budowie budynków od podstaw aż do wykończenia
kontakt przez PUP - 2018-04-15 - Gorlice (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami; monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. USŁUG WYDRUKU I KONFEKCJONOWANIA - od 2 500 PLN

ROZDZIELANIE PRZESYŁEK ZGODNIE Z PLANEM KIEROWANIA, PROWADZENIE STANÓW MAGAZYNOWYCH POSIADANYCH DRUKÓW, OBSŁUGA LINII FOLIUJĄCYCH, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZEŃ ADRESUJĄCYCH, MASZYN KOPERTUJĄCYCH, SPORZĄDZANIE PACZEK, DRUKÓW BEZADRESOWYCH PAKIETÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PREFEROWANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA W TYM PAKIET MS OFFICE (EXCEL, WORD), SPRAWNOŚĆ MANUALNA, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: stanowisko ds. usług wydruku i konfekcjonowania
POCZTA POLSKA SA - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie posiłków dla mieszkańców ZDPS, utrzymywanie czystości w kuchni oraz pomieszczeniach należących do kuchni.
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń - 2017-12-07 - Wieleń (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA - 997,4 PLN

STAŻ DO 30
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wągrowiec (wielkopolskie)

KOORDYNATOR - do 13,7 PLN

Koordynowanie zasobów ludzkich na obiektach obsługiwanych przez firmę. Nadzór nad zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Komunikacja na poziomie klient-pracownik w języku ukraińskim/rosyjskim. Kontrola czasu pracy osób zatrudnionych na obiekcie. Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych.
FUTURE KRZYSZTOF AKONOM - 2018-08-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 1 900 PLN

Transport towarów po terenie kraju
PPHU MAREK MAKOWSKI - 2016-03-08 - Radomsko (łódzkie)

PRACOWNIK ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH R32/2168-824/18 - od 2 900 PLN

prace wykończeniowe domów jednorodzinnych
ZAKŁAD BUDOWLANY JAN GÓRECZNY - 2018-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

FIZJOTERAPEUTA - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Radom (mazowieckie)