STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY PRZYRODY I ROLNICTWA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY PRZYRODY I ROLNICTWA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony przyrody i rolnictwa.Ważniejsze zadania:I.w zakresie przyrody:dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi;1.prowadzenie spraw związanych z wydaniem zezwoleń na usunięcia drzew i krzewów, w tym przygotowywanie projektów decyzji; 2.rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew;3.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających;4.kontrola terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania;5.prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;6.realizacja spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną, i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie;7.prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw;8.prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody;9.opiniowanie przebiegu uzbrojenia, lokalizacji obiektów budowlanych oraz opracowań i dokumentacji sporządzanych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody.II.w zakresie rolnictwa:1. współpraca ze służbami weterynaryjnymi, Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i Izbą Rolniczą;2. powoływanie komisji do szacowania strat w rolnictwie spowodowanych suszą i innymi klęskami żywiołowymi oraz prowadzenie spraw w tym zakresie;3. wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych i kontrola tych upraw;4.kontrola przestrzegania zakazu upraw maku i konopi włóknistych;5. udostępnianie danych z zakresu rolnictwa;6. prowadzenie kontroli w zakresie upraw.II.W zakresie pozostałych spraw:1. zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji GKiOŚ;2. prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi;3. opracowanie planów rzeczowo finansowych w zakresie potrzeb wynikających z zakresu prowadzonych spraw;4. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;5. bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;6. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;7. edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.okresowa praca w terenie trudno dostępnym;5.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia plus dodatkowe składniki wynagrodzenia wynikające z przepisów prawa. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Data publikacji: 2021-05-12

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony przyrody i rolnictwa.Ważniejsze zadania:I.w zakresie przyrody:dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi;1.prowadzenie spraw związanych z wydaniem zezwoleń na usunięcia drzew i krzewów, w tym przygotowywanie projektów decyzji; 2.rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew;3.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających;4.kontrola terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania;5.prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;6.realizacja spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną, i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie;7.prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw;8.prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody;9.opiniowanie przebiegu uzbrojenia, lokalizacji obiektów budowlanych oraz opracowań i dokumentacji sporządzanych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody.II.w zakresie rolnictwa:1. współpraca ze służbami weterynaryjnymi, Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i Izbą Rolniczą;2. powoływanie komisji do szacowania strat w rolnictwie spowodowanych suszą i innymi klęskami żywiołowymi oraz prowadzenie spraw w tym zakresie;3. wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych i kontrola tych upraw;4.kontrola przestrzegania zakazu upraw maku i konopi włóknistych;5. udostępnianie danych z zakresu rolnictwa;6. prowadzenie kontroli w zakresie upraw.II.W zakresie pozostałych spraw:1. zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji GKiOŚ;2. prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi;3. opracowanie planów rzeczowo finansowych w zakresie potrzeb wynikających z zakresu prowadzonych spraw;4. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;5. bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;6. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;7. edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.okresowa praca w terenie trudno dostępnym;5.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia plus dodatkowe składniki wynagrodzenia wynikające z przepisów prawa. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY PRZYRODY I ROLNICTWA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.05.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe o kierunku: ochrona przyrody lub pokrewne (ochrona środowiska, rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, geografia, architektura krajobrazu), prawo, administracja;4.ogólny staż pracy: minimum 1 rok;5.kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.II. Wymagania dodatkowe:1.mile widziana wiedza z zakresu nauk przyrodniczych (dendrologii, terenów zieleni, ochrony przyrody, ogrodnictwa, rozpoznawania gatunków roślin, zwierząt i grzybów objętych ochroną itp.).2.znajomość podstawowych przepisów: ustawy o ochronie przyrody, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;3.stan zdrowia pozwalający na pracę w terenie;4.mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego;5.umiejętność interpretowania przepisów prawnych;6.umiejętność redagowania pism tzn. lekkie pióro;7.umiejętności interpersonalne np.: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres oraz presje czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

danePracodawcy_nip: 8391005507

danePracodawcy_regon: 000590645

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1.życiorys (CV);2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ochrony przyrody i rolnictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w terminie do dnia 24 maja 2021 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2263

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 17.05.2021

Oferta pracy ważna do: 24.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c9b68c5df8bc222776f9bb1e4aaa1308

Podobne oferty pracy

SEKRETARKA W WYDZIALE ORZECZNICZYM - od 3 000 PLN

- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji- rozdzielanie wpływającej do Wydziału korespondencji i zwrotnych potwierdzeń odbioru- inne czynności pomocnicze wynikające ze specyfiki pracy na danym stanowisku
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2021-05-27 - Warszawa (mazowieckie)

ANALITYK OPERACJI POWIERNICZYCH - od 3 686 PLN

Monitorowanie aktywności na funduszach inwestycyjnych takich jak: dzienne sprawdzanie przepływów pieniężnych, weryfikacja oraz uzgadnianie aktywów dla poszczególnych inwestycji funduszu, sprawdzanie obliczonej wcześniej wartości netto funduszu inwestycyjnego.
kontakt przez PUP - 2020-08-14 - Kraków (małopolskie)

WYKONAWCA WZORNIKÓW - od 2 700 PLN

wycinanie, składanie tkanin w katalogi, praca w godz.8-16
Albedum Agnieszka Szulc PPH - 2018-06-07 - Opole (opolskie)

KIEROWCA W RUCHU MIĘDZYNARODOWYM - od 2 800 PLN

wymagane doświadczenie w transporcie międznarodowym, wymagane prawo jazdy kat. B
GRUPA LIS-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-07 - Adamowo (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - ROBOTY PUBLICZNE - UZUPEŁNIENIE (GOZDNICA) - od 1 050 PLN

Prace porządkowe na terenie miasta Gozdnica
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Gozdnica (lubuskie)

ŚLUSARZ / SPAWACZ - od 13 PLN

MONTAŻ ELELMENTÓW W URZĄDZENIACH, MALOWANIE ELEMENTÓW, SPAWANIE
RTDELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Dębica (podkarpackie)

MAGLARZ - od 13,7 PLN

praca w pralni-maglowanie bielizny hotelowej i gastronomicznej.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Masłomiąca (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace porządkowe na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Milejów (lubelskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 3 100 PLN

Praca w godzinach od 10 00 do 17 00; Obsługa klienta; przyjęcie i wysyłka paczek;
DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO-USŁUGOWA PAWEŁ POSZYWAŁA - 2020-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)

KIEROWCA W RUCHU MIĘDZYNARODOWYM - od 2 800 PLN

wymagane doświadczenie w transporcie międznarodowym, wymagane prawo jazdy kat. B
GRUPA LIS-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-07 - Adamowo (wielkopolskie)

KIEROWCA W RUCHU MIĘDZYNARODOWYM - od 2 800 PLN

wymagane doświadczenie w transporcie międznarodowym, wymagane prawo jazdy kat. B
GRUPA LIS-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-07 - Adamowo (wielkopolskie)

LIDER PROJEKTU (NR 5609) - 2 100 - 7 500 PLN

- Prowadzi średnio złożone projekty pod względem: wielkości zespołu, zasięgu geograficznego, warunków podwykonawców itp. W zakresie doświadczenia / ekspertyzy.- Definiuje i dokumentuje projekty, kieruje i doradza członkom zespołu projektowego oraz doradza klientom / użytkownikom w razie potrzeby na wszystkich etapach.- Współpracuje z innymi menedżerami w ramach innych funkcji i w ramach biznesu; zarządza oczekiwaniami dotyczącymi projektów.- Zapewnia formalne zamknięcie własnych projektów i, w razie potrzeby, ich ponowne rozpatrzenie.- Planuje i kontroluje projekty zawierające wiele podprojektów i / lub działań stron trzecich z zewnętrznymi zależnościami
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 600 PLN

Kontrola wizualna uszczelek, detekcja braków, pakowanie. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-14.00-22.00 w Czechowicach-Dziedzicach. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które ukończyły 30 rok życia kwalifikujących się do projektu RPO.
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

dekretowanie i księgowanie dokumentów przy użyciu programu księgowego , uzgadnianie sald ,
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Grodków (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

spotkania handlowe, promowanie produktów,przygotowanie ofert, analiz, prezentowanie w kraju i za granicą
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY "C" - od 2 300 PLN

prowadzenie dokumentacji firmy w systemie CRM Bitrix, kontakty z klientami firmy oraz zarządem firmy w celu uzupełniania kompletnej dokumentacji biura
ALEANA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-27 - Ząbki (mazowieckie)

SEKRETARKA W WYDZIALE ORZECZNICZYM - od 3 000 PLN

- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji- rozdzielanie wpływającej do Wydziału korespondencji i zwrotnych potwierdzeń odbioru- inne czynności pomocnicze wynikające ze specyfiki pracy na danym stanowisku
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2021-05-27 - Warszawa (mazowieckie)

LEKARZ - od 24 PLN

Praca w Izbie Wytrzeźwień, przeprowadzanie badań lekarskich u osób doprowadzonych do izby, opieka nad tymi osobami w czasie pobytu
Izba Wytrzeźwień w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)

OPIEKUN/KA OSOBY STARSZEJ - od 2 080 PLN

Opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi
Prywatny Zakład Pielęgnacyjno- Opiekuńczy - 2017-05-17 - Pilchowo (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK W PRZETWÓRSTWIE SPOŻYWCZYM - PRZYGOTOWANIE TOWARU DO WYSYŁKI - do 1 850 PLN

przygotowanie towaru do wysyłki,
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Pszczyna (śląskie)

SPRZĄTACZ POJAZDÓW/ STANOWISKO: SPRZĄTACZ - od 17 PLN

RĘCZNIE LUB Z WYKORZYSTANIEM ODPOWIEDNICH URZĄDZEŃ SPRZĄTANIE WNĘTRZA POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH CIĘŻAROWYCH I INNYCH
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 125 PLN

- obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych- kontrola jakości wyrobu- pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez OHP - 2016-06-30 - Łódź (łódzkie)

INŻYNIER OPROGRAMOWANIA / SOFTWARE ENGINEER - od 14 166 PLN

Rozwój oprogramowania software na rzecz przedsiębiorców: szacowanie,projektowanie,architektura oprogramowania,implementacja,re-factoring, debugowanie. Praca z wykorzystaniem oprogramowania: Java SE 8,Java EE (JPA, JSF), Maven, SQL, XML, systemy Unix-like, Maple 14, JIRA, GitHub, Tex (Latex),Statistica 7, JUnit, UML, Python, Spring, Oracle, Golang, IDE's. Rozwój i implementacja wysokiej jakości oprogramowania: UPnP (Universal Plug and Play), STB (Set-Top Box).
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)

DYREKTOR GENERALNY - od 5 000 PLN

zarządzanie całością działalności przedsiębiorstwa/organizacji; zapewnianie funkcjonowania i ciągłości pracy przedsiębiorstwa/organizacji warunków działania i organizacji pracy;
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-11 - Opole (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 440 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2021-03-05 - Tczew (pomorskie)

NAUCZYCIEL CHEMII - 2 780 - 3 815 PLN

Prowadzenie zajęć z młodzieżą i opieka nad nią. Ocena wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie przedmiotu chemia.
Zespół Szkół nr 1 w Zbąszyniu - 2020-05-05 - Zbąszyń (wielkopolskie)

TYNKARZ - od 2 100 PLN

sporządzanie zapraw tynkarskich, umocowywanie na ścianach i stropach sztucznych podłoży pod tynk z siatek metalowych zamurowywanie otworów
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radom (mazowieckie)

ELEKTRYK - do 3 000 PLN

Utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń produkcyjnych. Wykonywanie bieżących konserwacji maszyn, analiza przyczyn awarii oraz wykonywanie działań zapobiegawczych w celu utrzymania ciągłości pracy. Wprowadzanie modernizacji maszyn i innych urządzeń. Nadzór nad dokumentacją techniczna i udział w przeglądach technicznych.
InterKadra Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Legnica (dolnośląskie)

STRAŻNIK DZIAŁU OCHRONY - do 2 795 PLN

Służba patrolowo-obchodowa, zmianowa, pełniona w porze dziennej i nocnej z bronią, bezpośredni kontakt z osobami pozbawionymi wolności. System wielozmianowy. Miejsce pracy: ZK Nr 2 Wrocław, ul. Fiołkowa 38. Dokumenty należy przekazać wyłącznie drogą pocztową do dnia 21.12.2017r. na adres: Zakład Karny nr 2 we Wrocławiu, 53-239 Wrocław ul. Fiołkowa 38 z dopiskiem na kopercie "Dotyczy naboru". Przewidywany termin przyjęcia: luty - kwiecień 2018 r.Oferta dostępna w sali F.
Zakład Karny Nr 2 we Wrocławiu - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)