STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT ELEKTRYCZNYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT ELEKTRYCZNYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży elektrycznej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek. Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży elektrycznej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; 2. nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; 3. organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; 4. koordynowanie robót na budowie; 5. kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; 6. rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; 7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda; 4. praca w terenie i na budowach.Wynagrodzenie od 1800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Atrakcyjne warunki zatrudnienia; możliwość zatrudnienia w systemie zadaniowego czasu pracy. Umowa na na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży elektrycznej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek. Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży elektrycznej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; 2. nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; 3. organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; 4. koordynowanie robót na budowie; 5. kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; 6. rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; 7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda; 4. praca w terenie i na budowach.Wynagrodzenie od 1800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Atrakcyjne warunki zatrudnienia; możliwość zatrudnienia w systemie zadaniowego czasu pracy. Umowa na na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT ELEKTRYCZNYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), elektryczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe inżynier branży elektrycznej; 4. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży elektrycznej; 5. minimum 2 -letni staż pracy w obszarze projektowania, realizacji lub nadzoru w budownictwie w branży elektrycznej; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane uprawnienia budowlane do projektowania w budownictwie branża elektryczna; 2. mile widziane doświadczenie w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego; 3. łatwość komunikacji; 4. umiejętność argumentowania; 5. kreatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. umiejętność pracy z komputerem; 8. rzetelność i uczciwość; 9. odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 2 -letni staż pracy w obszarze projektowania, realizacji lub nadzoru w budownictwie w branży elektrycznej lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; lub inne dokumenty potwierdzające wykonywanie w/w zadań. 5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania robót branży elektrycznej; 6. kwestionariusz osobowy; 7. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 8. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. nadzoru robót elektrycznych w Referacie Przygotowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Inwestycji,w terminie do dnia 26 lipca 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e2e6b988260b25b9636f6c0f1d3364e4
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa baru, klienta
ŁUKASZ SUROSZ - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ŁUKASZ" - 2017-09-19 - Ruda Śląska (śląskie)
produkcja wyrobów ciastkarskich, cukierniczych
"AGA" S.C. A.KOMINEK, K. WYDRO - 2015-11-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
- Prace pomocnicze w kuchni, - Praca 2-zmianowa w godz: 7:00-15:00; 12:00-18:00, dodatkowo soboty, niedziele i świeta wg grafiku,- Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą ,- Kontakt telefoniczny 509-531-544.
JADŁOSTACJA ARKADIUSZ KOTLICKI - 2017-08-16 - Tczew (pomorskie)
* Utrzymanie czystości w sali jadalnej* Nakrycie stołówki* podanie posiłku
Ośrodek Wczasowy "Contessa" Dziwnówek - 2019-03-12 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)
Praca na magazynie (przenoszenie worków 20-25 kg); przewozenie towarów. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 9-17 w Kołobrzegu. Praca również w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa - Adam Prajwocki EURO GIPS - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- wykonywanie masaży tajskich - utrzymywanie w czystości stanowiska pracy- godziny pracy: 12:00 - 20:00
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Łódź (łódzkie)
jw
WINCKLER PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz komputera, w tym pakietu MS Office; wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; 0,875 etatu; miejsce pracy: Sośnicowice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-10-03 - Sośnicowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Końskie (świętokrzyskie)
wykształcenie bez znaczenia, minimalne doświadczenie, prawo jazdy kat. Btransport międzynarodowy
Transport Ciężarowy Dariusz Imiłowski - 2016-08-03 - Sławoszowice (dolnośląskie)
upowszechnianie wiedzy na temat zdrowia psychicznego, kształtowanie zachowań i styli życia korzystnego dla zdrowia psychicznego, wspieranie żołnieży w rozwijaniu umiejętności radzenia sobie w sytuacjach zagrażających zdrowiu psychicznemu, opracowywanie i realizowanie programów profilaktycznych w jednostce wojskowejz zakresu przeciwdziałania patologiom społecznym, udzialanie porad i indywidualnej pomocy psychologicznej żołnierzom, pracownikom RON, uczestnikom i weteranom misji poza granicami państwa oraz czlonkom ich rodzin, organizowanie i prowadzenie zajęć z żołnierzami i pracownikami RON w szczególności z zakresu profilaktyki uzależnień, zachowan agresywnych, autoagresywnych, treningu radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, przeciwdziałania dyskryminacji, rozpoznawanie i podejmowanie działań profilaktycznych i interwencyjnych w rozpoznanych obszarach zagrożeń w środowiskach zołnierzy i pracowników RON, prowadzenie dokumentacji psychologicznej zgodnie ze wzorami
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie potraw
FIRMA UBX Kraków Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Kraków (małopolskie)
-prowadzenie kancelarii,-pisanie pism urzędowych,-pomoc w prowadzeniu ośrodka,-prace porządkowe,-robienie zakupów,-inne prace pomocnicze wynikające z funkcjonowania fundacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Sieprawice (lubelskie)
praca na linii produkcyjnej, dbanie o porządek stanowiska pracy
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Gliwice (śląskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Opoczno (łódzkie)
- Sprzedaż artykułów wędliniarskich. Bezpośrednia obsługa klienta. Praca na stanowisku firmowym w sklepie TESCO.- Wynagrodzenie: 2000 - 2400 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00, 13:00-21:00 + jedna niedziela w miesiącu (według grafiku). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie ---> pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Pomoc przy opisywaniu teczek z zakresu ulg i umorzeń (spisy zawartości akt, metryki spraw)
ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie ziemniaków
EUROPLANT Handel Ziemniakami Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Laski Koszalińskie (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów w sklepie - prezentacja produktów, fachowe doradztwo produktowe, przyjmowanie i realizacja zamówień.Przygotowywanie indywidualnych ofert dostosowanych do potrzeb Klienta,Przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w firmie.
Sławomir Legacki PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "EUREKA" - 2018-04-04 - Łapy (podlaskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów Poczty Polskiej
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Gorzowie Wlkp. - 2017-12-07 - Gubin (lubuskie)
Obsługa klientów oraz kasy fiskalnej. Praca w lokalu gastronomicznym jednozmianowa od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do 17.00 w Jaworzu.
INSTALACJE KLIMATYZACYJNE, WENTYLACYJNE I ELEKTRYCZNE SŁAWOMIR ZBORALSKI - 2017-10-09 - Jaworze (śląskie)
Opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
art 150 f, pomoc przy obróbce drewna do produkcji stolarki budowlanej
FABRYKA DRZWI "DERPAL" Zbigniew Woś - 2018-04-23 - Borownica (lubelskie)
Sprzątanie i serwis pokoi.
Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku - 2019-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia realizację zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
utrzymywanie czystości w budynku PUP
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pomoc kuchenna, porzygotowywanie i wydawanie posiłków, utrzymanie czystości
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "MARVES" POLSKO-AMERYKAŃSKA SP. Z O. O. - 2018-04-19 - Czarna Woda (pomorskie)