STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowychWażniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu mandatów karnych i zryczałtowanych kosztów, opłat za wypisy i wyrysy oraz wpłat dokonanych przez inną gminę tytułem kosztów dotacji na dziecko niebędące mieszkańcem gminy na podstawie wyciągów bankowych; 3. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 4. analiza sald kont 101,130,221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 5. analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; 6. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; 7. przyjmowanie i obsługa interesantów; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2019-03-21

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowychWażniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu mandatów karnych i zryczałtowanych kosztów, opłat za wypisy i wyrysy oraz wpłat dokonanych przez inną gminę tytułem kosztów dotacji na dziecko niebędące mieszkańcem gminy na podstawie wyciągów bankowych; 3. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 4. analiza sald kont 101,130,221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 5. analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; 6. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; 7. przyjmowanie i obsługa interesantów; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowość lub średnie ekonomiczne o kierunku rachunkowość; 4. minimum 6- miesięczne doświadczenie w obszarze księgowości w administracji publicznej; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie o profilu: ekonomia, finanse, administracja publiczna; 2. znajomość przepisów prawnych: Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Ustawa Ordynacja Podatkowa; Ustawa o rachunkowości; Ustawa o finansach publicznych; Ustawa o opłacie skarbowej wraz z przepisami wykonawczymi z zakresu klasyfikacji budżetowej, rachunkowości budżetowej, rachunkowości organów podatkowych; 3. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 4. umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej; 5. zdolności interpersonalne.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum minimum 6- miesięczne doświadczenie w obszarze księgowości w administracji publicznej lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ds. księgowości dochodów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 1 kwietnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 22.03.2019

Oferta pracy ważna do: 01.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ODWOŁAŃ ST(FP) K - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)

OPIEKUN/WYCHOWAWCA - od 2 000 PLN

Opiekun osoby bezdomnej. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Godziny: 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00. Zatrudnienie od stycznia 2017r.
PILSKIE CENTRUM POMOCY BLIŹNIEMU MONAR-MARKOT - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)

PIELĘGNIARKA - 1 000 - 2 000 PLN

Praca na stanowisku pielęgniarki. Wynagrodzenie uzależnione od ilości przepracowanych godzin.
Senior Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Rumia (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

1. Sumienne wykonywanie poleceń wszystkich przełożonych2. Obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków takich jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych3. Obsługiwanie poczty tradycyjnej i elektronicznej4. Sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień oraz nadzorowanie ich obiegu5. Obsługiwanie urządzeń biurowych takich jak komputer, drukarka czy kserokopiarka.6. Odbieranie telefonów i przeprowadzanie rozwmów telefonicznych lub kierowanie ich do odpowiednich organów firmy7. Nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja8. Wykonywanie różnych zadań organizacyjnych i koordynacyjnych np. organizowanie spotkań
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Gołubie (pomorskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 700 PLN

Obsługa Urządzeń do wykonywania zabiegów fizjoterapeutycznych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu ul. Rodziewiczówny 24 lub ul. Wschodnia 35
Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR" Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ZBROJARZ - od 2 000 PLN

wykonywanie prac zbrojeniowo-budowlanych na terenie krajugodziny pracy od 07.00 do 15.00
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gorlice (małopolskie)

TECHNOLOG PRAC WYKOŃCZENIOWYCH - od 2 200 PLN

Zabudowy G-K, Szpachlowanie, Malowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Witnica (zachodniopomorskie)

POSADZKARZ - od 2 600 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK MAGAZYNU - 3 000 - 5 000 PLN

nadzorowanie sprawnego działania magazynu; organizowanie i koorydnowanie pracy personelu magazynowego; sporządzanie raportów; rozpatrywanie reklamacji związanymi z brakami lub uszkodzeniami towarów; monitoring stanów magazynowych; planowanie, zarządzanie i nadzór nad pracą podległych pracowników
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Stąporków (świętokrzyskie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO - od 2 000 PLN

Planowanie transportu w dystrybucji krajowej; utrzymywanie stałych kontaktów z kierowcami; monitorowanie realizacji zleceń przewozowych; dbałość o terminowość dostaw i jakość usług. Praca w godzianach: 7-15, 12-20.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-18 - Wyszków (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCHW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych kopii materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu przeprowadzenia oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska oraz wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)

ODLEWACZ GĄSEK - od 3 200 PLN

Obsługa pieca i maszyny odlewniczej, Spinanie taśmą materiału, Czyszczenie pieców, Sprawdzanie podanego wsadu.
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-01-10 - Gorzyce (podkarpackie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 40 - 50 PLN

nauczanie języka angielskiego w przedszkolu
Niepubliczne Anglojęzyczne Przedszkole "MAGIC NURSERY" - 2017-03-13 - Polkowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O EMERYTURACH I RENTACH Z FUS, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W ZAKRESIE: PRZYZNAWANIA PRAWA DO ŚWIADCZEŃ, ZMIAN W WYSOKOŚCI ŚWIADCZEŃ, OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ NA WNIOSEK STRONY LUB Z URZĘDU, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO BIEŻĄCEJ WYSYŁKI, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO SZWALNICZE - od 2 100 PLN

szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

GOTOWACZ-WYDAWCA - 2 100 - 2 300 PLN

PRZYGOTOWYWANIE, WYDAWANIE POSIŁKÓW I NAPOJÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE 'LUBINPEX' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Polkowice (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Produkcja i dystrybucja posiłków
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 1 850 - 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2016-05-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

prace kontrolne i naprawcze pojazdów, przeglądy okresowe pojazdów, konserwacja pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Lubichowo (pomorskie)

KIEROWCA C+E - POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 3 000 PLN

Dostawa towarów, odbior towarów, pomoc w załadunku i rozładunku towarów
"GRYF-WET" Andrzej Oreńczak - 2017-06-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-22 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. ANGIELSKIM - do 3 500 PLN

Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 100 PLN

- Kierowanie zestawami ciągnik siodłowy + naczepa w ruchu międzynarodowym. Dbałość o najwyższą jakość wszelkich realizowanych zadań.- Miejsce wykonywania pracy: Teren Polski oraz UE.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym zgodnie z Kodeksem Pracy 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z obowiązującym rozkładem czasu pracy; zgodnie z czasem pracy kierowców. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej półroczne na stanowisku kierowcy kat. C+E. Wymagane aktualne orzeczenie lekarskie oraz aktualne badania psychologiczne. Mile widziane uprawnienia ADR. Mile widziana znajomość języka angielskiego, niemieckiego w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

przygotowywanie teczek spraw w obiegu bieżącym do przekazania do magazynów wyznaczonych oraz ich weryfikacja
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piła (wielkopolskie)

ELEKTRYK POD ZIEMIĄ - od 6 500 PLN

utrzymanie ruchu, konserwacja,naprawa maszyn i urządzeń górniczych
Konsorcjum Przedsiębiorstw Robót Górniczych i Budowy Szybów S.A. - 2018-08-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ARCHIWIZACJI - 997,4 PLN

stanowisko pracy ds. archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)