STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Iława oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2016-05-20
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 1, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1.850 zł brutto - 2.000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne). Minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowym.Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, rzetelność, sumienność, komunikatywność, orientacja na klienTermin, do którego należy składać dokumenty: 27 maja 2016 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu. Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4 82-300 Elbląg Wydział Spraw PracowniczychDodatkowe informacje: skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne niezbędne - nadesłanych dokumentów nie zwracamy - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę i predyspozycjeMiejsce wykonywania pracy: Inspektorat Iława ul. Wiejska 1 14-200 IławaWymagana klauzula: Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 i 2281)Wzór oświadczenia
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Teatralna 4, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie niezbędne i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Teatralna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 20.05.2016
Oferta pracy ważna do: 27.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie ankiet telefonicznych/weryfikacja danych
ARM Robert Maczyński - 2017-04-10 - Białystok (podlaskie)
Zapewnienie dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-05-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie raportów i sprawozdań.
Kancelaria Podatkowa PROGRES Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-20 - Żary (lubuskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
Firma Usługowo-Handlowa ELBUDPOL Wiesław Małek - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej,przyjmowanie dostaw,składanie zamówień, przyjmowanie różnych form patności,uczestnictwo w inwentaryzacji,eksponowanie towarów przeznaczonych do sprzedaży
SPS Handel S.A - 2017-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Naprawa bieżąca, dozór basenu. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Dźwirzynie, również w weekendy.
P.H.U. BUDEX Adamowicz, Dąbrowski, Siemaszko Sp. j. (CRISTAL SPA) - 2018-01-09 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Dostarczanie towarów handlowych do kontrahentów, zaopatrzenie.Miejsce wykonywania pracy: Wielkopolska.
Marek Piętka Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AM BIURO SERWIS - 2017-12-18 - Buk (wielkopolskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Głogów (dolnośląskie)
-prowadzenie teczek akt osobowych pracowników - sporzadzanie umów o prace i zlecenie -naliczanie składek ZUS,- segregowanie dokumentów księgowych w porzadku chronologicznym i wprowadzanie do pamięci komputera w zakresie: ewidencji przychodów, KPiR, ksiąg handlowych.
Biuro Rachunkowe S.C. Elżbieta Adamczyk, Urszula Zalas - 2016-01-04 - Częstochowa (śląskie)
Utrzymanie czystości na terenie PUP w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a.
POWIATOWY URZĄD PRACY W ŁODZI - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
Montaż mebli, cięcie płyt, obróbka drewna.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Nowy Staw (lubelskie)
Malowanie konstrukcji stalowych. Praca w delegacji na terenie kraju - pracodawca zapewnia zakwaterowanieWYMAGANIA: wykształcenie podstawowe, mile widziane doświadczenie w malowaniu hydraulicznymKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEF. 16 623 26 18 lub e-mail: biuro (at) uniserv.jaroslaw.com.pl
SERV-JAR Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Jarosław (podkarpackie)
Naprawa urządzeń elektrycznych i ich konserwacja. Praca jednozmianowa, w godz. od 7-15. Kontakt z pracodawcą, tel.: 602-532-098
MATECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Miechucino (pomorskie)
Prace związane z wykonywaniem konstrukcji i stolarki aluminiowej.
Alprof Sp. zo.o. - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie właściwego stanu technicznego urządzeń i instalacji; obsługa eksploatacyjna obiektów wystawienniczych, monitorowanie pracy urządzeń grzewczo wentylacyjnych, wykonywanie czynności wspomagających pracę obiektów wystawienniczych w zakresie, organizacji spotkań, funkcjonowania ekspozycji, zmian w wyposażeniu, nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-naprawczych wzakresie różnych prac ślusarskich, stolarskich, malarskich orazogólnobudowlanych związanych z infrastrukturą budynkówwłasnych oraz lokali najmowanych, -usuwanie awarii instalacjielektrycznych niskiego napięcia zgodnie z posiadanymiuprawnieniami, -konserwacja i naprawa wózków peronowych itransportu wewnętrznego, -wykonywanie prac w zakresie napraw irenowacji mebli i sprzętu znajdującego się w nieruchomościach,zarządzanych przez PI, -konserwacja i naprawy w zakresie instalacjiwod. kan., o.c. oraz poszczególnych jej elementów i urządzeń,-wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowegosprzętu i wyposażenia. Praca w godzinach 8-16
Poczta Polska S. A. - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
recepcjonistastaż w godz. 10-18, 14-22
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prowadzenie spraw z zakresu ds. kadr, rozliczeń pracowniczych i podatku VAT, a w szczególności:1) prowadzenie spraw kadrowych Urzędu Gminy, w tym dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu Gminy;2) prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniami pracowników i zleceniobiorców;3) wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń;4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i zleceniobiorców, współpraca w tym zakresie z ZUS;5) prowadzenie spraw dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych (pracowników, zleceniobiorców), współpraca w tym zakresie z urzędami skarbowymi;6) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;7) prowadzenie ewidencji środków i przedmiotów nietrwałych;8) rozliczanie podatku od towarów i usług (VAT);9) fakturowanie operacji związanych ze sprzedażą mienia komunalnego i świadczeniem usług;10) sporządzanie sprawozdań statystycznych.Praca na umowę o pracę w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie:http://bip.siemysl.pl/index.php?id=211049
Urząd Gminy w Siemyślu - 2018-02-12 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obróbek blacharskich oraz ich montaż. Montaż płyt warstwowych.
Zakład Ślusarski Dziak Stanisław - 2016-09-12 - Gorczenica (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji z zakresu wynagrodzeń, rozliczeń ZUS i US i sporządzanie deklaracji, prowadzenie rejestrów VAT (deklaracje), księgowanie faktur i wyciągów.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania:1.budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania;2.opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu;3.prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta;4.rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta;5.kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.;6.strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie);7.likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gubin (lubuskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Częstochowa (śląskie)
praca w terenie, kreowanie wizerunku firmy poprzez roznoszenie ulotek i gadżetów reklamowych
PPUH HYGEA Czesław Golik - 2017-08-22 - Drezdenko (lubuskie)
dostarczanie posiłków do pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Radom (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony zwierząt.Ważniejsze zadania: kontrola poprawności wykonywania przez prowadzącego schronisko zadania publicznego w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobiegania ich bezdomności; prowadzenie rejestru ssaków, ptaków, gadów lub płazów, wymienionych w przepisach Wspólnoty Europejskiej, których posiadacze mają obowiązek dokonywania ich pisemnego zgłoszenia, w tym wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpisanie zwierzęcia do rejestru; rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu spraw dotyczących prowadzenia hodowli lub utrzymania psa rasy uznanej za agresywną; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących czasowego odbioru zwierzęcia właścicielowi lub opiekunowi; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących hodowania lub utrzymania chartów rasowych lub ich mieszańców; prowadzenie spraw związanych z: określaniem oraz przestrzeganiem obowiązków osób utrzymujących zwierzęta domowe, mających na celu ochronę przed zagrożeniem lub uciążliwością dla ludzi; zasadami utrzymania zwierząt gospodarskich utrzymywanych na terenach wyłączonych z produkcji rolnej; wyznaczaniem obszarów oraz terminów obowiązkowego przeprowadzania deratyzacji; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną gminy w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody oraz ochrony zwierząt, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnieniu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; nadzór nad realizacją Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku, Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja spraw związanych z realizacją świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu - 2017-06-16 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Rychłowice (łódzkie)
sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, aktywne poszukiwanie poza oddziałem),profesjonalną obsługę klientów.
Snodam Firma Usługowa Damian Snopek - 2017-01-19 - Bieruń (śląskie)