STANOWISKO PRACY DS. ARCHIWUM USC ORAZ MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ARCHIWUM USC ORAZ MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego: 100-letnie urodzenia, 80-letnie małżeństwa i zgony do przekazania Archiwum Państwowemu w Koszalinie Oddział w Słupsku oraz migrowanie aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych.Ważniejsze zadania: 1. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 2. drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; 3. przyjmowanie z poszczególnych stanowisk pracy akt spraw ostatecznie załatwionych kompletnymi rocznikami po upływie 1 roku do archiwum USC i sporządzenie spisów zdawczo odbiorczych; 4. przygotowywanie akt do brakowania po upływie okresu przechowywania i sporządzanie protokołów brakowania; 5. przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego: 100-letnie urodzenia, 80-letnie małżeństwa i zgony do przekazania Archiwum Państwowemu w Koszalinie Oddział w Słupsku; 6. bieżąca konserwacja ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych znajdujących się w archiwum USC; 7. dołączanie do akt zbiorowych dokumentów dotyczących aktualizacji aktów stanu cywilnego; 8. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego: 100-letnie urodzenia, 80-letnie małżeństwa i zgony do przekazania Archiwum Państwowemu w Koszalinie Oddział w Słupsku oraz migrowanie aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych.Ważniejsze zadania: 1. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 2. drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; 3. przyjmowanie z poszczególnych stanowisk pracy akt spraw ostatecznie załatwionych kompletnymi rocznikami po upływie 1 roku do archiwum USC i sporządzenie spisów zdawczo odbiorczych; 4. przygotowywanie akt do brakowania po upływie okresu przechowywania i sporządzanie protokołów brakowania; 5. przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego: 100-letnie urodzenia, 80-letnie małżeństwa i zgony do przekazania Archiwum Państwowemu w Koszalinie Oddział w Słupsku; 6. bieżąca konserwacja ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych znajdujących się w archiwum USC; 7. dołączanie do akt zbiorowych dokumentów dotyczących aktualizacji aktów stanu cywilnego; 8. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ARCHIWUM USC ORAZ MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. biegła znajomość obsługi komputera; 5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych; 6. znajomość języków obcych; 7. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie wyższe o profilu prawniczym, administracyjnym, ekonomicznym lub zarządzania; 2. mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; 3. łatwość komunikacji; 4. umiejętność argumentowania; 5. kreatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. odporność na stres
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 8. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.VII.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds.archiwum USC oraz migracji aktów stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego w terminie do dnia 29 stycznia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 5,74 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 24.01.2018
Oferta pracy ważna do: 29.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szpachlowanie, montaż płyt kartonowo-gipsowych, tynkowanie. Praca w Niemczech-koszt zakwaterowania ponosi pracodawca, koszt dojazdu do miejsca pracy ponosi zatrudniony). Kontakt osobisty w godz. 10.00-14.00.
GRAN-MAR Sp. z o.o. w organizacji - 2016-11-28 - Siedlce (mazowieckie)
montaż instalacji elektrycznych
GM WIND - GRZEGORZ PASZYŃSKI, MAREK PASZYŃSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
naprawa instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnyc, gazowe klimatyzacycjne. Usuwanie usterek w urządzeniach, wykonywanie drobnych prac remontowych
HOT SYSTEM DARIUSZ MATUSIAK - 2016-09-01 - Jeżów Sudecki (dolnośląskie)
usługi w zakresie fryzjrerstwa z zakresu fryzjerstwa damsko-męskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
obsługa kancelaryjna urzędu, przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu, redagowanie pism urzędowych, obsługa programu biblioteka akt., przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i gabinetów lekraskich; odkurzanie podłóg w pomieszczeniach; ścieranie kurzu z mebli biurowych, parapetów oraz sprzętu biurowego i gabinetowego; dbanie o ogólny wygląd pomieszczeń oraz utrzymywanie czystosci w pomieszzceniach higieniczno-sanitarnych; wyposażanie pomieszczeń sanitarnych w środki higieniczne;
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Stary Targ (pomorskie)
Przygotowywanie potraw, przestrzeganie zasad HACCP i BHP
SODEXO POLSKA SP ZOO - 2017-05-11 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
opieka nad osobą strsza, pomoc w codziennych czynnościach, prace domowe, robienie zakupów, wspólne spędzanie czasu, prowadzenie domu
mateusz Milikowski Centrum Jezykowe Konik 24 - 2016-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Radom (mazowieckie)
jw.
Enco Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgdn.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Sanok (podkarpackie)
Do ważniejszych zadań należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów nisko cennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 6. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych 7. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 8. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; 10. zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie; 11. przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12. prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; 13. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie korespondencji do wysłania, rejestracja spraw Wydziału, rejestracja dzienników budowy, przygotowywanie zestawień dla potrzeb statystyki
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kościan (wielkopolskie)
praca w akordzie, szycie odzieży z dzianin oraz tkanin
Przedsiębiorstwo Produkcyjne INFINITY GROUP Sp. z o.o. - 2018-05-22 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
dostarczanie towarów do wyznaczonych miejsc na terenie Warszawy i okolic, umowa zlecenie w okresie próbnym - później umowa o pracę, praca od poniedziałku do piątku
AML-TRADE Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Płochocin (mazowieckie)
badania betonów, badania kruszyw i gruntów.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
Układanie, naprawianie, rozbieranie i wykańczanie nawierzchni brukarskich ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.
WZURiB Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Włodawa (lubelskie)
prace brukarskie
F.H.U. KLAU-BUD Piotr Płaszewski - 2016-09-01 - Miechów (małopolskie)
utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego
P.P.U.H "PROMUS RUDA ŚLĄSKA" Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Ruda Śląska (śląskie)
DIAGNOZOWANIE I NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I CIĘŻAROWYCH
P.P.H.U. DIESEL SERVIS - 2017-12-05 - Komorniki (łódzkie)
pełnienie funkcji doprowadzającego skazanych, [atrolowego, zapewnienie porządku i bezpieczeństwa w jednostce
Zakład Karny w Garbalinie - 2016-09-29 - Garbalin (łódzkie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna,); gastronomiczny rozbiór mięsa różnych zwierząt, wykonywanie różnymi technikami i metodami-zgodnie z normami surowcowymi-różnych asortymentów potraw z warzyw, owoców i grzybów, mleka i przetworów, jaj, mięsa zwierząt rzeźnych i przetworów mięsnych, dziczyzny, drobiu, ryb oraz potraw z podrobów, potraw półmięsnych i jarskich, wyrobów garmażeryjnych, układanie i zarządzanie bufetem szwedzkim
GERVITA SERVICE Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Gola Dzierżoniowska (dolnośląskie)
Dekretacja dokumentów księgowych, kontrola rozrachunków sporządzanie sprawozdań statystycznych, ewidencja czasu pracy, praca w godzinach 07:00-15:00
Ledxon Gmgh Sp. z o.o - 2016-02-10 - Masów (opolskie)
Uzgadnianie projektów, ustalanie warunków zabudowy, uzgadnianie dokumentacji projektowych, uczestniczenie w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W OLEŚNIE - 2018-08-06 - Olesno (opolskie)
praca polegająca na czyszczeniu przewodów kominowych
Twój Kominiarz - 2016-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
Prace związane z zawodem.
Króltrans Stanisław Król - 2015-12-07 - Zabrze (śląskie)