STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem budynków administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku oraz prowadzenie spraw z zakresu konserwacji urządzeń.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu remontów bieżących, zgodnie z planami remontów i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prac remontowych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. obsługa zadań remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego terenu; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych remontów i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskiwania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. przeprowadzanie procedury wyboru wykonawcy usług i rozliczanie zleceń: konserwacji systemu ppoż., klimatyzacji, urządzeń dźwigowych, sygnalizacji włamania, napadu i zalania, sieci telefonicznej, termowentylacji SCOPIES; 6. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 7. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 8. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; 4. okresowa praca na wysokości przy odbiorze robót.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2020-01-28

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem budynków administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku oraz prowadzenie spraw z zakresu konserwacji urządzeń.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu remontów bieżących, zgodnie z planami remontów i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prac remontowych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. obsługa zadań remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego terenu; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych remontów i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskiwania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. przeprowadzanie procedury wyboru wykonawcy usług i rozliczanie zleceń: konserwacji systemu ppoż., klimatyzacji, urządzeń dźwigowych, sygnalizacji włamania, napadu i zalania, sieci telefonicznej, termowentylacji SCOPIES; 6. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 7. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 8. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; 4. okresowa praca na wysokości przy odbiorze robót.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2850 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie średnie techniczne lub wyższe; 4. w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego technicznego minimum 3 -letni staż pracy; 5. znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu:1) Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych,2) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych,3) Ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych,4) Ustawy o finansach publicznych; 6. umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej; 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie wyższe budowlane inżynierskie; 2. mile widziane dokumenty potwierdzające wykonywanie zadań w zakresie obsługi zadań remontowych: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego terenu; 3. łatwość komunikacji; 4. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 5. umiejętność ustalania priorytetów; 6. umiejętność dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego technicznego 3letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracyjno technicznych w Referacie Technicznym w Wydziale Administracyjno - Technicznym,w terminie do dnia 10 lutego 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 30.01.2020

Oferta pracy ważna do: 10.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f70459d04340f6b8517287b8f42f45a4

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

Obsługa giętarki, wiertarki, prasy hydraulicznej, obróbka elementów metalowych, transport gotowych elementów metalowych, czytanie rysunku technicznego
P.P.H.U. EL-METEX- 2 - 2018-09-20 - Turek (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Uzbekistanu, kontakt z kontrahentami i klientami z Uzbekistanu, obsługa poczty elektronicznej w języku uzbeckim
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

-
Cukiernia MAJA S. Czaja - 2018-04-13 - Kościerzyna (pomorskie)

MONTER SKRZYŃ I PALET DREWNIANYCH - od 2 100 PLN

zbijanie palet, skrzynek i innych opakowań za pomocą zbijarek, konserwowanie urządzeń mechanicznych lub pneumatycznych, usuwanie drobnych uszkodzeń, czytanie rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO C+E - od 4 000 PLN

Przewóz materiałów różnych
EVTRANS Ewa Lipczyńska - 2018-11-14 - Chełm (lubelskie)

STARSZY REFERENT W WYDZIALE SPRAW ŚWIADCZENIOBIORCÓW, DZIALE UPRAWNIEŃ ŚWIADCZENIOBIORCÓW (OGŁOSZENIE NR 26/2019) - 2 700 - 2 900 PLN

- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 26/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie postępowań administracyjnych,2. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia obowiązku poniesienia kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych osobie nieuprawnionej do świadczeń finansowanych ze środków publicznych,3. Przygotowywanie oraz przekazywanie materiałów i dokumentacji do archiwum.- Wynagrodzenie: od 2700 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm),3. Umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy z interesantem, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, skrupulatność i dokładność, wysoka kultura osobista.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-03-05 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż części samochodowych, zakup części samochodowych zamawianie towaru, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, inkasowanie należności za sprzedany towar, przyjmowanie towaru - sprawdzanie pod względem ilościowym i jakościowym, pomoc nabywcy przy wyborze produktów.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Cisew (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Prowadzenie kompleksowej obsługi kadr i płac w jednostce budżetowej.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA OPERATOR ŻURAWIA - od 3 360 PLN

kierowanie samochodem ciężarowym wyposażonym w żurawik samoch. z chwytakiem hydraulicznym, przewóz złomu
P.P.Z.M. "CENTROZŁOM WROCŁAW" - 2016-12-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KUCHARZ - od 1 750 PLN

przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Komorowo (mazowieckie)

OPERATOR OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - od 2 600 PLN

PRACA JAKO KONSERWATOR OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I SIECI WOD-KAN. PRACA NA SUW, STUDNIACH GŁĘBINOWYCH, POMPOWNIACH OBSŁUGA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI,PRACE KONSERWACYJNE NA SIECI KANALIZACYJNEJ I WODOCIĄGOWEJ,DORAŹNE PRZEGLĄDY ZATAPIALNYCH URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH,USUWANIE AWARII SIECI WOD-KAN,ODCZYTY WODOMIERZY,DOSTARCZANIE FAKTUR I ZBIERANIE NALEŻNOŚCI, ROBOTY ZIEMNE, MONTERSKIE,INKASO Z HALI TARGOWEJ.
GOSPODARKA KOMUNALNA W BŁAŻOWEJ SP. Z O. O. - 2018-06-28 - Błażowa (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków w restauracji.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO DO SKŁADANIA MOSKITIER ROLOWANYCH I DRZWIOWYCH - od 2 000 PLN

sładanie komponentów i wprowadzanie danych w system, opiasanie i odłożenie na regały, praca stojąca
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 2 600 PLN

Sprzątanie pokoi. Praca w godz. 7-15 w Grzybowie, również w soboty i niedziele. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
HOTELE I DOMY WCZASOWE "DIAMENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-08 - Grzybowo (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

obsługa sprzętu biurowego, pomoc w zakresie opisywania, numerowania i segregowania dokumentów, terminowe realizowanie i załatwianie poleceń, gromadzenie dokumentacji imprez i wydarzeń
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Niechlów (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 100 PLN

Ochrona obiektu przemysłowego, obchody, kontrola ruchu samochodowego
"Solid Security" Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Niepołomice (małopolskie)

STANOWISKO DS. ANALIZY/WERYFIKACJI EKSPOZYCJI KREDYTOWYCH - od 4 000 PLN

Dokonywanie analiz, weryfikacji ekspozycji kredytowych, monitoring sytuacji ekonomiczno- finansowej klientów Banku, dokonywanie okresowej analizy klasyfikacji ekspozycji kredytowych według przyjętych w Banku kryteriów, dokonywanie oceny poziomu ryzyka kredytowego, ocena wpływu bancassurans na ryzyko kredytowe.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2019-05-09 - Szczekociny (śląskie)

TRYCHOLOG - od 2 100 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O STANOWISKO PRACY, PODSTAWOWA OBSŁUGA KOMPUTERA, WYKONYWANIE ZABIEGÓW POMIAROWYCH (BADANIA WŁOSÓW TRYCHOSKOPEM)WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE, PREZENCJA, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW INTERPERSONALNYCHPRACA W GODZINACH: 10:00-18:00
GABINET URODY INSTYTUCJA SZKOLENIOWA MIROSŁAWA SZABUNIA - 2018-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

DIETETYK - od 2 405 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: żywienie i dietetyka), bardzo dobra obsługa komputera,zakres obowiązków: bsługa klienta zgodnie ze standardami Naturhouse, prowadzenie Centrum, obsługa stron internetowych
Pracownia Architektury Krajobrazu - Bartosz Głowacz - 2018-06-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SAMODZIELNY TECHNIK - od 2 000 PLN

-samodzielne kosztorysowanie robót remontowych w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej- samodzielne dokonywanie przedmiarów robót z natury i dokumentacji projektowej- znajomość technologii prac budowlanych- analiza weryfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznych pod względem zgodności z prawem budowlanym, przepisami wykonawczymi oraz dokumentacją projektową.
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2016-03-07 - Barcząca (mazowieckie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ, WSPÓŁPRACY I NADZORU NAD JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 850 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań z zakresu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska, w tym współpraca z Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku oraz Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.Ważniejsze zadania: wdrażanie i dostosowywanie zapisów Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego do aktów prawa miejscowego obowiązującego w Słupsku; współpraca nad realizacją założeń Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska oraz zapisów uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, jak również innych aktów prawa miejscowego dotyczących polityki mieszkaniowej Miasta; współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, tj. Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku i sprawowanie nad nim nadzoru w zakresie realizacji zadań określonych umową o zarządzanie mieszkaniowym zasobem Miasta z 24 września 2001 r. ze zmianami; współpraca ze Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w zakresie rozwiązywania problemów mieszkaniowych Miasta, w tym w szczególności w kontekście wspólnej inwestycji przy ulicy Długiej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/713.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2020-02-28 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 1 125 PLN

przygotowywanie dań kuchni japońskiej oraz sushi
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Radom (mazowieckie)

PALACZ KOTŁÓW PAROWYCH - od 2 750 PLN

Obsługa maszyn i urządzeń kotłowych, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-03-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK OCZYSZCZANIA MIASTA - od 2 000 PLN

Opróżnianie koszy na śmieci, w okresie zimowym posypywanie ulic i chodników piaskiem i solą.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I SPRZEDAŻY USŁUG(NR 0178) - od 3 200 PLN

- prowadzenie procesu ofertowania dla postępowań o udzielenie zamówień niepublicznych,- praca w systemie informatycznym wspomagającym platformy zakupowe obsługujące procesy udzielania zamówień,- udział w negocjacjach handlowych, w tym obsługa platformy aukcyjnej,- archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań ofertowych o udzielenie zamówień,- wystawianie faktur sprzedaży usług w systemie informatycznym,- sporządzanie wybranej dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością,- współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki, Grupy Kapitałowej PGE, podmiotami zewnętrznymi
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW - od 2 400 PLN

1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,2) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9) prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10) przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17) sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20) dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21) przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23) księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26) prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32) przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO ROZDRABNIANIA I SORTOWANIA SUROWCÓW MINERALNYCH - od 14,7 PLN

ocena wzrokowa surowców i półproduktów przeznaczonych do mechanicznej obróbki, uruchamianie i zatrzymywanie w określonej kolejności poszczególnych maszyn i urządzeń, usuwanie zakłóceń w procesie przeróbki
ADVENTUS WIOLETTA SUSKA - 2019-03-14 - Zambrów (podlaskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (C + E) - od 2 100 PLN

wymagane prawo jazdy kat C + E, kurs na przewóz rzeczy.Miejsce wykonywania pracy -Unia Europejska
Zagraniczne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CHRIST" Sp. z o. o. - 2018-12-06 - Mysłowice (śląskie)

HOSTESSA/HOST - 12 - 14 PLN

Poszukiwani są pracownicy promocji do pracy w Galeriach handlowych na terenie danego miasta.Zadanie to zachęcanie klientów galerii do wzięcia udziału w darmowych kursach.Zadaniem hosta/hostów będzie zbieranie danych od tych osób.
kontakt przez OHP - 2016-10-11 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ARCHIWIZACJI - 997,4 PLN

stanowisko pracy ds. archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)