STANOWISKO DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ, WSPÓŁPRACY I NADZORU NAD JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ, WSPÓŁPRACY I NADZORU NAD JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań z zakresu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska, w tym współpraca z Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku oraz Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.Ważniejsze zadania: wdrażanie i dostosowywanie zapisów Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego do aktów prawa miejscowego obowiązującego w Słupsku; współpraca nad realizacją założeń Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska oraz zapisów uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, jak również innych aktów prawa miejscowego dotyczących polityki mieszkaniowej Miasta; współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, tj. Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku i sprawowanie nad nim nadzoru w zakresie realizacji zadań określonych umową o zarządzanie mieszkaniowym zasobem Miasta z 24 września 2001 r. ze zmianami; współpraca ze Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w zakresie rozwiązywania problemów mieszkaniowych Miasta, w tym w szczególności w kontekście wspólnej inwestycji przy ulicy Długiej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/713.html

Data publikacji: 2020-02-28

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań z zakresu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska, w tym współpraca z Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku oraz Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.Ważniejsze zadania: wdrażanie i dostosowywanie zapisów Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego do aktów prawa miejscowego obowiązującego w Słupsku; współpraca nad realizacją założeń Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska oraz zapisów uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, jak również innych aktów prawa miejscowego dotyczących polityki mieszkaniowej Miasta; współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, tj. Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku i sprawowanie nad nim nadzoru w zakresie realizacji zadań określonych umową o zarządzanie mieszkaniowym zasobem Miasta z 24 września 2001 r. ze zmianami; współpraca ze Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w zakresie rozwiązywania problemów mieszkaniowych Miasta, w tym w szczególności w kontekście wspólnej inwestycji przy ulicy Długiej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/713.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ, WSPÓŁPRACY I NADZORU NAD JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie średnie lub wyższe; w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe z obszaru dotyczącego gospodarowania nieruchomościami, administracji publicznej; mile widziane doświadczenie w obszarze gospodarowania nieruchomościami w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach organizacyjnych gmin zajmujących się mieszkalnictwem lub firmie zajmującej się zarządzaniem/obrotem nieruchomościami; znajomość przepisów: - ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, - ustawy o własności lokali; komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów; umiejętności analityczne; wysoka kultura osobista; umiejętność redagowania pism/aktów prawa miejscowego; odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki mieszkaniowej, współpracy i nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, w terminie do dnia 11 marca 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 03.03.2020

Oferta pracy ważna do: 11.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a3d562abba77401f8baeab4701d2ccd

Podobne oferty pracy

ELEKTROMONTER - od 17,5 PLN

Praca na zlecenie, około 10 godzin tygodniowo.
TERRACON-POL Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Krapkowice (opolskie)

SZLIFIERZ - od 3 700 PLN

Szlifowanie elementów metalowych, polerowanie na szlifierce. Praca w godz. 6:30-14:30
Hesmo Henryk Smolicz - 2019-09-18 - Otyń (lubuskie)

TECHNIK APARATURY MEDYCZNEJ - od 2 500 PLN

Do zakresu zadań Konserwatora aparatury medycznej - Elektryk należy:Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami na zajmowanym stanowisku i stosowanie ich w praktyce.Bieżące kontrolowanie aktualności koniecznych uprawnień i badań, w razie utraty uprawnień natychmiastowe zgłaszanie tego do przełożonego w celu uaktualnienia.Konserwator Aparatury Medycznej1.Zabezpieczanie warunków technicznych niezbędnych do właściwej eksploatacji sprzętu i aparatury medycznej,2.Konserwacja i naprawy aparatury medycznej i sprzętu medycznego, które zgodnie z obowiązującymi przepisami lub instrukcją używania wyrobu mogą być wykonane przez użytkownika,3.Sygnalizowanie konieczności przeprowadzania konserwacji, napraw i innych czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami lub instrukcją używania wyrobu które nie mogą być wykonywane przez użytkownika,4.Zlecanie wykonania na zewnątrz usług naprawczych, przeglądów aparatury, wymagających interwencji specjalistycznych serwisów,5.Nadzorowanie prawidłowego usunięcia awarii zgodnie z zawartymi umowami, /gwarancjami/a w razie konieczności przeprowadzanie reklamacji,6.Bieżący nadzór nad stanem technicznym aparatury medycznej i sprzętu medycznego oraz sygnalizowanie konieczności uzyskania opinii i innych dokumentów lub dokonania innych czynności niezbędnych do ich dopuszczenia do eksploatacji,7.Prowadzenie i kompletowanie:dokumentacji technicznej związanej z sprzętem i aparaturą medyczną, dokumentacji wykonanych instalacji, napraw, konserwacji, działań serwisowych, aktualizacji oprogramowania, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń i kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej i sprzętu medycznego, zawierającej w szczególności daty wykonania tych czynności, nazwisko lub nazwę (firmę) podmiotu, który wykonał te czynności, ich opis, wyniki i uwagi,dokumentacji określającej terminy następnych konserwacji, działań serwisowych, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń i kontroli bezpieczeństwa wyrobu aparatury medycznej i sprzętu medycznego, wynikające z instrukcji używania lub zaleceń podmiotów, które dokonały instalacji, napraw, konserwacji, działań serwisowych, aktualizacji oprogramowania, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa,8. W razie konieczności współudział w procesie zamówień publicznych związanych z zakupem aparatury medycznej 9.Opiniowanie zakupów aparatury i sprzętu medycznego nie wymagających procedury przetargowej,10.Uczestniczenie w procesie kontroli /audyty/ wewnętrznych i zewnętrznych prowadzonych przez Pełnomocnika DSZJ.Elektryk1.Konserwacja, usuwanie drobnych awarii i wykonywanie drobnych napraw związanych z użytkowaniem urządzeń i drobnego sprzętu.2.Konserwacja i naprawa oraz obsługa sieci energetycznych stacji, instalacji kondensatorów energetycznych, elektrycznych urządzeń napędowych oraz urządzeń oświetlenia elektrycznego na napięcie do 1 kV.3.Obsługa i konserwacja rozdzielni do 20 kV.4.Obsługa aparatu prądotwórczego,5.Remont i konserwacja instalacji elektrycznej,6.Orzekanie o stanie technicznym instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych oraz wydanie stosownych orzeczeń,7.Zgłaszanie awarii i nieprawidłowości w działaniu instalacji i urządzeń technicznych swoim przełożonym,Konserwator Aparatury Medycznej - Elektryk1.Współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi,2.W razie konieczności zastępowanie pracowników Warsztatu zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.3.Dbałość o stanowisko pracy powierzony sprzęt, narzędzie i materiały oraz rozliczanie się z pobranego materiału4.Wykonywanie innych poleceń przełożonego, nie będących w sprzeczności z posiadaną wiedzą i wykształceniem,Do zakresu odpowiedzialności Konserwatora Aparatury medycznej Elektryka należy:1.Ponoszenie odpowiedzialności za przydzielony zakres zadań a w szczególności za:a)Zabezpieczenie warunków technicznych niezbędnych do właściwej eksploatacji sprzętu i aparatury medycznej,b)Konserwację i naprawę aparatury medycznej i sprzętu,c)Zlecanie wykonania na zewnątrz usług naprawczych gwarancyjnych, przeglądów, nadzorowanie przebiegu usunięcia awarii, d)wydawanie opinii o stanie technicznym aparatury oraz prowadzenie stosownej dokumentacji technicznej,e)Prowadzenie pomiarów urządzeń i aparatury oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z ISO, f)Prawidłowe przygotowanie stanowiska pracy wraz z potrzebnymi materiałami i sprzętem oraz jego zabezpieczenie i uprzątnięcie po zakończonej pracy,g)Prawidłowe przygotowanie danych do przetargów na sprzęt i aparaturę medyczną,h)Usuwanie awarii i naprawę drobnego sprzętu,i)Konserwację, naprawę, obsługę sieci energetycznych stacji, instalacji kondensatorów energetycznych, elektrycznych urządzeń napędowych oraz urządzeń oświetlenia elektrycznego na napięcie do 1 kV,j)Obsługę i konserwację rozdzielni do 20kV, obsługę aparatu prądotwórczego, remont i konserwację instalacji elektrycznej,k)Nadzorowanie i orzekanie o stanie technicznym instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych oraz wydawaniestosownych orzeczeń,l)Szybkie zgłaszanie wszelkich awarii specjaliście ds. Techniczno-Eksploatacyjnych,m)Terminowe przeglądy sieci elektrycznych,n)Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, sprzęt, urządzenia, Pracownik ponosi odpowiedzialność za podejmowane decyzje lub ich brak w zakresie przydzielonych zadań oraz za wszystkie inne zadania związane z zajmowanym stanowiskiem zlecone przez przełożonego a nie objętym w w/w zakresie, Do zakresu uprawnień Konserwatora aparatury medycznej - Elektryk należy:1.Zgłaszanie wszelkich problemów i nieprawidłowości przełożonym, 2.Korygowanie i zapobieganie przypadku pojawienia się nieprawidłowości,3.W razie konieczności samodzielne podejmowanie działań zapobiegawczych,4.Informowanie o możliwościach wprowadzania zmian, modyfikacji, ulepszeń w celu efektywniejszego wykorzystania systemu,5.Modyfikowanie stanowiska pracy w celu polepszenia jakości pracy,6.Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia zewnętrzne, wewnętrzne i samokształcenie,Do zakresu odpowiedzialności i obowiązków Koordynatora aparatury medycznej- Elektryk:Zastępstwo pasywne: pracownik Warsztatu Utrzymania RuchuZastępstwo aktywne: pracownika Warsztatu Utrzymania Ruchu1.Dbałość o dobre imię i prestiż Szpitala,2.Sumienne i staranne wykonywanie pracy,3.Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,4.Przestrzeganie ustalonego w zakładzie czasu pracy i jego efektywne wykorzystanie.5.Wykazywanie inicjatywy w celu uzyskania najlepszych wyników w pracy.6.Przestrzeganie Regulaminu Pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku.7.Przestrzeganie przepisów i zasad BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, podstawowych obowiązków pracowniczych a w szczególności: szczegółowe zapoznanie się z przepisami BHP i P.Poż. oraz branie czynnego udziału w szkoleniach i instruktażach oraz poddawanie się wymaganym egzaminom sprawdzającym,wykonywanie pracy w sposób zgodny z przepisami i zasadami BHP i P.Poż., oraz stosowanie się wydawanychw tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych,poddawanie się wstępnym, okresowym i kontrolnym oraz innym zaleconym badaniom lekarskim i stosowanie się do wskazań lekarskich, przestrzeganie terminów aktualności badań okresowych,niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o zauważonych w zakładzie zagrożeniach życia lub zdrowia ludzkiego, oraz ostrzeganie współpracowników i inne osoby znajdujące się w rejonie zagrożenia, o grożącym im niebezpieczeństwie8.Dbanie o dobro zakładu pracy, a w szczególności o powierzone mienie w miejscu pracy/narzędzia, urządzenia maszyny, materiały itp./ i używanie go zgodnie z przeznaczeniem.W razie zniszczenia powierzonego mienia, ponoszenie odpowiedzialności zgodnie z Kodeksem Pracy.9.Przestrzeganie tajemnicy służbowej, państwowej oraz tajemnicy o ochronie danych osobowych.10.Stosowanie się do poleceń przełożonych dotyczących pracy, jeżeli nie jest to sprzeczne z przepisami prawa lub umowy o pracę,
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu - 2018-01-03 - Zabrze (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Zgodny.Pracodawca zapewnia transport do miejsca wykonywania pracy (z Auchan) w okresie do czasu uruchomienia linii R.
FIRMA RAF - NUT Rafał Dropiński - 2016-06-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

STATYSTYK MEDYCZNY (ASYSTENT) - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe; komunikatywna znajomość jezyka angielskiego; ewidencjonowanie inf.związanych z udzielaniem świadczeń medycznych; przygotowywanie dokumentów -odpowiedzi na pisma; wydawanie odpisów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH - od 2 400 PLN

przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list wynagrodzeń, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników, zleceniobiorców i świadczeniobiorców do ZUS, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami z ZUS, rozliczanie refundacji z PUP; umowa na 6 miesięcy następnie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2019-07-26 - Gardna Wielka (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Olkusz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 5 000 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów- sporządzanie ofert handlowych
ŚWIEBODZIN FABRYKA OKIEN DREWNIANYCH LINE SP. Z O. O. - 2019-05-31 - Wilkowo (lubuskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY PRODUKCJI - od 1 850 PLN

pakowanie wyrobów czekoladowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Wysogotowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - 18, 50 ZŁ BRUTTO/H!SPOTKANIA REKRUTACYJNE JUŻ W SZAMOTUŁACH, ZAPRASZAMY! - od 18,5 PLN

- pobieranie towaru,- pakowanie zamówień,- przyjmowanie towaru,- zapewnienie zgodności stanów magazynowych.
kontakt przez OHP - 2019-04-01 - Sady (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ - 997,4 PLN

Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Rejestracja i zakładanie akt ubezpieczonego. Opracowywanie wniosków o poświadczenie przebiegu ubezpieczenia i podstawy wymiaru składek. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)

KUCHARZ - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Morliny (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - do 2 600 PLN

zapewnienie właściwej realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i w podległych jednostkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-06-14 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 2 000 - 2 200 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-01-13 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKONOMICZNO- PODATKOWYCH - od 2 800 PLN

-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Polkowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-28 - Żary (lubuskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązanie pozytywnej relacji z klientem, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A. - 2018-08-27 - Suszec (śląskie)

MURARZ - od 2 500 PLN

budowanie/ wznoszenie ścian nośnych i działowych, drobne prace wynikające ze stanowiska
INTERO Patryk Pyrek - 2019-11-08 - Strzebiń (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

praca w sklepie wielobranżowym
SKLEP WIELOBRANŻOWY "MIŚ" Władysław Filipkiewicz - 2018-10-23 - Gniazdów (śląskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - 1047 - 3 400 - 4 200 PLN

Praca z młodzieżą w szkole ponadgimnazjalnej. Praca w Technikum Ortopedycznym w Świdnicy na ul. Traugutta 7.
"Fundacja Solidarności Pokoleń" - 2018-07-20 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S TELEFONICZNEGO WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa połączeń telefonicznych oraz bieżące diagnozowanie potrzeb Klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych oraz kredytowych. Stosowanie aktualnych standardów obsługi telefonicznej klienta.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-04-27 - Siedlce (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-02-28 - Hrubieszów (lubelskie)

STANOWISKO PRACYDS. KOORDYNACJI USYTUOWANIA PROJEKTOWANYCH SIECI UZBROJENIA TERENUW WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Podstawowym zadaniem realizowanym na stanowisku objętym naborem jest uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Dodatkowym zadaniem jest aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa w/m.Ważniejsze zadania: prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną; przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków; naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach); przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady; udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawem znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni; przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej; wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych; aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych; przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej; przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu; prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienie, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu.Wynagrodzenie od 2700 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK TRANSPORTOWY (OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO) - od 2 500 PLN

Prace transportowe związane z wysyłką towaru; rozładunek, załadunek za pomocą wózka jezdniowego (II WJO). Praca w firmie BADER Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu, w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00, 14:00-22:00) w ramach umowy o pracę tymczasową.
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

BRYGADZISTA - od 520 PLN

bieżąca kontrola obecności pracowników, kontrola i raportowanie absencji, weryfikacja przyczyn absencji, kontrola dokumentów źródłowych do kart pracy (zliczanie godzin, kontrola przydzielania dodatków stanowiskowych) , kontrola umów o pracę, rozliczanie pracowników kończących zatrudnienie (karty obiegowe), wnioskowanie o zwolnienie z art. 52, nadzór nad terminami badań lekarskich, skierowania na badania, ewidencja oświadczeń i wiz pracowników zagranicznych, przygotowanie dokumentacji pobytowej pracowników zagranicznych, kontrola terminów szkoleń okresowych BHP, planowanie dowozów pracowników, udział w potwierdzaniu kompetencji pracowników (egzaminy), nadzór nad migracją, (planowane wyjazdy, powroty pracowników).
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M - od 2 800 PLN

- opracowanie wniosków emerytalno-rentowych dotyczącychy przyznania, zmiany uprawnień oraz naliczania kapitału początkowego- przygotowanie pism do klientów- dokonywanie rozliczeń świadczeń z tytułu osiąganych przychodów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2020-01-16 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 800 PLN

przewóz osób na linii Starachowice-Warszawa-Starachowice
EW-KA PRZEWÓZ OSÓB - 2017-11-22 - Starachowice (świętokrzyskie)

KASJER- SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obrót i rozliczanie pieniędzy, obsługa klientów, kompetencje sprzedawcy, utrzymywanie czystości towaru i sklepu, znajomość języka chińskiego w stopniu komunikatywnym niezbędny z uwagi na klientów i kontrahentów posługujących się tym językiem, zastępowanie innych pracowników, wykonywanie prac zleconych przez przełożonych i inne. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
YI LE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Raszyn (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 3 500 PLN

Workowanie węgla
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2019-07-15 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)