STANOWISKO DS.PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Stanowisko: STANOWISKO DS.PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń
Data publikacji: 2019-12-24
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS.PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2020
Data zakończenia pracy: 22.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, podejmowanie decyzji, rozwiązanie problemów, opanowanie, stanowczość, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.zus.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, umowa na okres próbny na okres do 3 miesięcy, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Juliana Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 24.12.2019
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f0d68664e2c265ed671cb3846385e3a
Podobne oferty pracy
wykonywanie zabiegów kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Stadnicka Wola (świętokrzyskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, rozliczanie kasjerek/praca w sklepie Intermarche w Kruszwicy
CELEBRES SP Z O O - 2018-09-05 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków, organizacja imprez, utrzymywanie czystości w miejscu pracy
Restauracja WENECJA Adam Lepczyński - 2016-09-26 - Zduńska Wola (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2017-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Kontakt z klientem biznesowym, telefoniczna sprzedaż produktów i usług marketingowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Serwisowanie stoiska - przebudowa alkoholi w sklepach detalicznych
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie rachunków i faktur oraz przygotowywanie zapłaty; udzielanie klientom informacji o towarach; wycena świadczonych usług; dbanie o czystość i estetykę punktu usługowego
IMPERIUM EDPOL Edyta Roszkowska-Kożuszek - 2017-11-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków Specjalisty ds. płac należy:- Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami;- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń;- Sporządzanie list płac;- Sporządzanie kalkulacji w zakresie wynagrodzeń;- Sporządzanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat dokonanych;- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA wraz załącznikami;- Sprawozdanie do GUS Z - 03 kwartalne o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników; - Sprawozdanie do GUS F- 03 roczne o środkach trwałych;- Sprawozdanie GUS Z 06 roczne o zatrudnieniu, wynagrodzeniu pracowników i czasie pracy, Z-12 wylosowane losowo;- Wyjaśnienia i sprostowania dla ZUS;- Przygotowywanie i wprowadzanie do SIO danych finansowych dotyczących kadry pedagogicznej oraz pracowników administracji i obsługi, koszty i wydatki;- Posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rozliczania projektów unijnych;- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej usług turystycznych dla uczniów i pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zamówieniami publicznymi.- Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonego zakresu obowiązków
Szkoła Podstawowa nr 16 im. F. Chopina w Lublinie - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych w branży stolarskiej w technikum i szkole branżowej. 15/18 etatu
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH NR 1 W KRAKOWIE - 2019-08-14 - Kraków (małopolskie)
naprawa obuwia, obsługa klienta.
Usługi Szewskie Błaszczyk Mariusz - 2017-07-07 - Jaworzno (śląskie)
szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-obslugi-korespondencji-/748393
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-10-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
W/g zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE "JULIA" ELŻBIETA PARKITA-ALBOWICZ - 2018-03-14 - Kielce (świętokrzyskie)
przewóz towarów na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, przewóz artykułów spozywczych lub materiałów niebezpiecznych
Usługi Transportowe Mieczysław Wiśniewski - 2017-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przewóz, załadunek oraz rozładunek towarów na terenie kraju.
"Stępień-Transport" Radosław Stępień - 2016-04-29 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zambrów (podlaskie)
pomoc w czynnościach biurowych, kontakt z kontrahentami ukraińskimi
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa maszyn stolarskich i inne prace stolarskie. Zbijanie stelaży tapicerskich, możliwość przyuczenia.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-09-25 - Piaski (wielkopolskie)
.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)nabywanie nieruchomości do zasobów gruntów komunalnych w ramach środków określonych w budżecie,2)zamiana gruntów komunalnych na grunty Skarbu Państwa, innych osób samorządowych, osób fizycznych i prawnych,3)zbywanie nieruchomości komunalnych na rzecz osób prawnych w postaci niepieniężnej (aportu),4)uwłaszczanie komunalnych osób prawnych,5)prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu nieruchomości,6)przejmowanie nieruchomości zabudowanych i nie zabudowanych od przedsiębiorstw, innych osób prawnych oraz od osób fizycznych w drodze darowizny w formie aktu notarialnego,7)uczestnictwo w komisjach przetargowych dot. sprzedaży nieruchomości,8)organizowanie zamówień publicznych w zakresie kompetencji referatu,9)zlecanie wycen nieruchomości gruntowych, budynków, lokali i innych urządzeń i składników majątkowych,10)sporządzanie analiz, sprawozdań i projektów budżetu w zakresie obrotu nieruchomościami,11)współudział w opracowywaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,12)monitorowanie obrotu nieruchomościami oraz analiza wykorzystania majątku komunalnego i Skarbu Państwa będącego w zasobach,13)wykonywanie, w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie,14)współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,15)samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy,16)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,17)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-09 - Chełm (lubelskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru na magazynie, transport towaru do klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BOSTA ZDEBKO STANISŁAW - 2018-08-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Radomsko (łódzkie)
Utrzymanie sprawności maszyn i urzadzeń w firmie,usuwanie problemów mechanicznych, zapewnienie ciągłości produkcji, serisowanie, przeglądy i konserwacja maszyn i urzadzeń
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2017-05-10 - Jawor (dolnośląskie)
- rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń,- rozdział przesyłek zwykłych wg PNA,- wprowadzanie do pocztowych systemów komputerowych przesyłek poleconych i paczek przeznaczonych do doręczania przez listonoszy (ZST, POCZTA 2000),- opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców,- rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe,- przygotowanie ładunku wychodzącego,- rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Dębno (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Spytkowo (warmińsko-mazurskie)
Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie ewidencji wydatków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie faktur i innych dowodów księgowych za dostawy i usługi; 3. uzgadnianie co miesiąc wykonanie planu wydatków z księgowością syntetyczną; 4. analiza zgodności wydatków z kosztami wg rodzajów i kontami bilansowymi; 5. prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych (zespół 2 z podziałem na podmioty i tytuły rozrachunków w zakresie wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy; 6. weryfikacja występujących sald i ustalanie ich zgodności z dokumentacją księgową; 7. sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych i środków pomocowych z zagranicy w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów (RB-28S, Rb-50); 8. przygotowanie i kompletowanie (na wniosek wydziału merytorycznego) dokumentów w celu sporządzenia wniosków o płatność w zakresie faktur i rozrachunków; 9. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 140, 141, 201, 223, 225, 229, 231, 234, 240, kont Zespołu 4 i 7 oraz przeprowadzenie rocznej weryfikacji i uzgodnień tych sald dla celów sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 10. sporządzanie zestawienia wykonania planu wydatków na potrzeby bieżących analiz, odpowiedzi na interpelacje radnych i zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na 6 miesięcy czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-12 - Słupsk (pomorskie)
Projektowanie procesów i planów operacyjnych, nadzór i optymalizacja procesów w firmie, współpraca z oddziałem firmy w Chinach i kooperantami w Chinach, wdrożenie i rozwijanie narzędzi zwiększających efektywność przedsiębiorstwa.
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Zabrze (śląskie)
Obsługa centrum obróbki CNC: tokarni, prasy krawędziowej, waterjetGodziny pracy 8-16
Zakład Urządzeń Technologicznych "Intersonic" s.c.Jan Bisikiewicz, Bogusław Józefko - 2018-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)