STANOWISKO DS. ZASAD GOSPODAROWANIA MIESZKANIOWYM ZASOBEM MIASTA CHEŁM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ W DEPARTAMENCIE KOMUNALNYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ZASAD GOSPODAROWANIA MIESZKANIOWYM ZASOBEM MIASTA CHEŁM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ W DEPARTAMENCIE KOMUNALNYM
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: 1) rozpatrywanie wniosków wpływających od najemców lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta oraz stanowiących własność osób fizycznych w sprawie stawek czynszu najmu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem,2) rozpatrywanie wniosków dotyczących zwrotu zwaloryzowanych kaucji mieszkaniowych,3) współpraca z odpowiednio merytorycznym departamentem w zakresie przekazywania nowo przyjętych nieruchomości od osób fizycznych i prawnych w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,4) przekazywanie nieruchomości w administrowanie zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,5) przekazywanie wniosków osób fizycznych dotyczących zwrotu nieruchomości w ich ponowny zarząd, zarządcy prowadzącemu cudze sprawy bez zlecenia,6) ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7) ewidencjonowanie mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,8) ewidencjonowanie aktów notarialnych,9) rozpatrywanie wniosków złożonych przez właścicieli nieruchomości dotyczących spłaty zadłużeń hipotecznych powstałych z tytułu remontów kapitalnych wykonanych ze środków państwowych,10) ustalanie wysokości zadłużenia wraz z odsetkami przypadającymi na dzień spłaty wierzytelności hipotecznej,11) występowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie z wnioskami o wykreślenie zadłużeń hipotecznych,12) gospodarowanie lokalami użytkowymi w zakresie:a) prowadzenia ewidencji wynajmowanych i wolnych lokali,b) organizowania przetargów i negocjacji czynszowych,c) przygotowania projektów umów najmu, występowania z wnioskami dotyczącymi rozwiązywania umów najmu, zmiany najemcy lub zmiany sposobu użytkowania lokalu,d) współpracy z odpowiednim merytorycznie departamentem w zakresie uiszczania należności czynszowych za lokale,e) wzywanie najemców lokali użytkowych do zapłaty zaległości czynszowych powstałych więcej niż za dwa kolejne okresy płatności,13) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklam na budynkach stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm,14) współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie:a) rozpatrywania wniosków otrzymanych od zarządcy dotyczących rozwiązywanych umów najmu lokali mieszkalnych,b) prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności,15) prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego o opróżnienie lokali użytkowych,16) opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w zakresie:a) zasad polityki czynszowej oraz warunków obniżania czynszów,b) sposobu i zasad zarządzania lokalami i budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu gminy oraz przewidywane zmiany w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem gminy w kolejnych latach,17) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm przy realizacji przydzielonych zadań,18) sporządzanie sprawozdań i informacji do celów wewnętrznych oraz statystycznych,19) współdziałanie z Radami Osiedla w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych,20) sprawowanie nadzoru nad zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm w zakresie sprawnego działania urządzeń technicznych budynku,21) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,22) dokonywanie kontroli w zakresie: Uchwały Nr XXXV/420/18 Rady Miasta Chełm z dnia 25 stycznia 2018 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Chełma oraz uchwały Nr XXXIII/307/09 Rady Miasta Chełm z dnia 31 marca 2009 roku w sprawie określenia zasad polityki czynszowej dla lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm, a także ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U. z 2018 r. poz. 716 z późn. zm.),23) publikacja informacji publicznej w BIP,24) samokontrola na stanowisku pracy,25) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Data publikacji: 2019-07-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) rozpatrywanie wniosków wpływających od najemców lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta oraz stanowiących własność osób fizycznych w sprawie stawek czynszu najmu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem,2) rozpatrywanie wniosków dotyczących zwrotu zwaloryzowanych kaucji mieszkaniowych,3) współpraca z odpowiednio merytorycznym departamentem w zakresie przekazywania nowo przyjętych nieruchomości od osób fizycznych i prawnych w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,4) przekazywanie nieruchomości w administrowanie zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,5) przekazywanie wniosków osób fizycznych dotyczących zwrotu nieruchomości w ich ponowny zarząd, zarządcy prowadzącemu cudze sprawy bez zlecenia,6) ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7) ewidencjonowanie mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,8) ewidencjonowanie aktów notarialnych,9) rozpatrywanie wniosków złożonych przez właścicieli nieruchomości dotyczących spłaty zadłużeń hipotecznych powstałych z tytułu remontów kapitalnych wykonanych ze środków państwowych,10) ustalanie wysokości zadłużenia wraz z odsetkami przypadającymi na dzień spłaty wierzytelności hipotecznej,11) występowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie z wnioskami o wykreślenie zadłużeń hipotecznych,12) gospodarowanie lokalami użytkowymi w zakresie:a) prowadzenia ewidencji wynajmowanych i wolnych lokali,b) organizowania przetargów i negocjacji czynszowych,c) przygotowania projektów umów najmu, występowania z wnioskami dotyczącymi rozwiązywania umów najmu, zmiany najemcy lub zmiany sposobu użytkowania lokalu,d) współpracy z odpowiednim merytorycznie departamentem w zakresie uiszczania należności czynszowych za lokale,e) wzywanie najemców lokali użytkowych do zapłaty zaległości czynszowych powstałych więcej niż za dwa kolejne okresy płatności,13) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklam na budynkach stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm,14) współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie:a) rozpatrywania wniosków otrzymanych od zarządcy dotyczących rozwiązywanych umów najmu lokali mieszkalnych,b) prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności,15) prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego o opróżnienie lokali użytkowych,16) opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w zakresie:a) zasad polityki czynszowej oraz warunków obniżania czynszów,b) sposobu i zasad zarządzania lokalami i budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu gminy oraz przewidywane zmiany w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem gminy w kolejnych latach,17) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm przy realizacji przydzielonych zadań,18) sporządzanie sprawozdań i informacji do celów wewnętrznych oraz statystycznych,19) współdziałanie z Radami Osiedla w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych,20) sprawowanie nadzoru nad zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm w zakresie sprawnego działania urządzeń technicznych budynku,21) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,22) dokonywanie kontroli w zakresie: Uchwały Nr XXXV/420/18 Rady Miasta Chełm z dnia 25 stycznia 2018 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Chełma oraz uchwały Nr XXXIII/307/09 Rady Miasta Chełm z dnia 31 marca 2009 roku w sprawie określenia zasad polityki czynszowej dla lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm, a także ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U. z 2018 r. poz. 716 z późn. zm.),23) publikacja informacji publicznej w BIP,24) samokontrola na stanowisku pracy,25) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(brutto) do uzgodnienia. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ZASAD GOSPODAROWANIA MIESZKANIOWYM ZASOBEM MIASTA CHEŁM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ W DEPARTAMENCIE KOMUNALNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość zagadnień z zakresu mieszkalnictwa, praw własnościowych, gospodarki lokalami użytkowymi
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, zdyscyplinowanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość zagadnień z zakresu mieszkalnictwa, praw własnościowych, gospodarki lokalami użytkowymi,6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)rozpatrywanie wniosków wpływających od najemców lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta oraz stanowiących własność osób fizycznych w sprawie stawek czynszu najmu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem,2)rozpatrywanie wniosków dotyczących zwrotu zwaloryzowanych kaucji mieszkaniowych,3)współpraca z odpowiednio merytorycznym departamentem w zakresie przekazywania nowo przyjętych nieruchomości od osób fizycznych i prawnych w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,4)przekazywanie nieruchomości w administrowanie zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,5)przekazywanie wniosków osób fizycznych dotyczących zwrotu nieruchomości w ich ponowny zarząd, zarządcy prowadzącemu cudze sprawy bez zlecenia,6)ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7)ewidencjonowanie mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,8)ewidencjonowanie aktów notarialnych,9)rozpatrywanie wniosków złożonych przez właścicieli nieruchomości dotyczących spłaty zadłużeń hipotecznych powstałych z tytułu remontów kapitalnych wykonanych ze środków państwowych,10)ustalanie wysokości zadłużenia wraz z odsetkami przypadającymi na dzień spłaty wierzytelności hipotecznej,11)występowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie z wnioskami o wykreślenie zadłużeń hipotecznych,12)gospodarowanie lokalami użytkowymi w zakresie:a) prowadzenia ewidencji wynajmowanych i wolnych lokali,b) organizowania przetargów i negocjacji czynszowych,c) przygotowania projektów umów najmu, występowania z wnioskami dotyczącymi rozwiązywania umów najmu, zmiany najemcy lub zmiany sposobu użytkowania lokalu,d) współpracy z odpowiednim merytorycznie departamentem w zakresie uiszczania należności czynszowych za lokale,e) wzywanie najemców lokali użytkowych do zapłaty zaległości czynszowych powstałych więcej niż za dwa kolejne okresy płatności,13)prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklam na budynkach stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm,14)współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie:a) rozpatrywania wniosków otrzymanych od zarządcy dotyczących rozwiązywanych umów najmu lokali mieszkalnych,b) prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności,15)prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego o opróżnienie lokali użytkowych,16)opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w zakresie:a) zasad polityki czynszowej oraz warunków obniżania czynszów,b) sposobu i zasad zarządzania lokalami i budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu gminy oraz przewidywane zmiany w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem gminy w kolejnych latach,17)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm przy realizacji przydzielonych zadań,18)sporządzanie sprawozdań i informacji do celów wewnętrznych oraz statystycznych,19)współdziałanie z Radami Osiedla w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych,20)sprawowanie nadzoru nad zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm w zakresie sprawnego działania urządzeń technicznych budynku,21)dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,22)dokonywanie kontroli w zakresie: Uchwały Nr XXXV/420/18 Rady Miasta Chełm z dnia 25 stycznia 2018 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Chełma oraz uchwały Nr XXXIII/307/09 Rady Miasta Chełm z dnia 31 marca 2009 roku w sprawie określenia zasad polityki czynszowej dla lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm, a także ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U. z 2018 r. poz. 716 z późn. zm.),23)publikacja informacji publicznej w BIP,24)samokontrola na stanowisku pracy,25)wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-17KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 lipca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stanowisko_KI.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 17.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f0be7a292931c8c9c6ab2f01f1c0dec3
Podobne oferty pracy
x
ANATEX Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Białystok (podlaskie)
- pełnienie obowiązków kasjera w Kasie Sądu Rejonowego w Iławie w pełnym zakresie, przyjmując odpowiedzialność zgodnie ze złożoną deklaracją o odpowiedzialności materialnej,- prowadzenie gospodarki kasowej Sądu,- prowadzenie ewidencji w systemie SAP,- sprzedaż e-znaków,- prowadzenie ewidencji dowodów wartościowych i dokumentarnych,- sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów do wypłaty z rachunku dochodów budżetowych i przygotowywanie ich do wypłaty.
Sąd Rejonowy w Ilawie - 2018-11-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
DOKONYWANIE BIEŻĄCYCH KONTROLI I OCENY STANU TECHNICZNEGO MASZYN, WYKONYWANIE PRAC PRZEWIDZIANYCH W INSTRUKCJACH PRZEGLĄDÓW KONSERWACJI, USUWANIE AWARII MASZYN
Leadec Sp. z o o. - 2018-09-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Montaż stolarki budowlanej, mebli, płyt podłogowych i okładzin ściennych. Wykonywanie izolacji ścian działowych, sufitów podwieszanych. Praca z rysunkiem technicznym. Wykonywanie prac wykończeniowych
Grupa Konekt Sp. z o. o. Sp. k. - 2019-03-25 - Gdańsk (pomorskie)
Do głównych obowiązków pracownika należeć będą m. in.: wymiana i regeneracja zużytych urządzeń i podzespołów; montaż nowych maszyn i podzespołów; nadzór nad eksploatowanymi urządzeniami na terenie Ciepłowni.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Legionowo (mazowieckie)
1. Montaż instalacji. 2. Zaciąganie kabli 3. Wykopy Praca w Częstochowie, możliwość delegacji na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Częstochowa (śląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA, ANALIZOWANIE RYNKU IWYSZUKIWANIE DOSTĘPNYCH ALTERNATYW, PREZENTOWANIE PRZYGOTOWANEJ OFERTY, PROWADZENIEDOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z OFERTAMI, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, REALIZACJA PLANÓW
BIK M.W. KOBYLAŃSCY SP.J. - 2017-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie posiłków.
Marcin Kardach RESTAURACJA ADWOKACKA, PUB NOWA CZARKA - 2016-10-04 - Chodzież (wielkopolskie)
-obsługa kasowa jednostek organizacyjnych gminy i sporządzanie przelewów na wszystkie płatności,- ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,- prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu: dzierżawy działek,wieczystego użytkowania działek, sprzedaży składników majątkowych, reklam,- sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska,Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w terminie do dnia 26.10.2017 r., w Urzędzie Gminy w Pszczółkach - sekretariat (pokój nr 1) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy w Pszczółkach, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy). Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia dostępne są na stronie bip.pszczolki.pl
URZĄD GMINY W PSZCZÓŁKACH - 2017-10-23 - Pszczółki (pomorskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-03-05 - Gliwice (śląskie)
Operator obrabiarek sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Mszalnica (małopolskie)
praca na allegro, praca z ofertami sprzedażowymi, branża motoryzacyjna
"ROVERCAR" Wojdyła Włodzimierz - 2017-05-31 - Sosnowiec (śląskie)
wg stanowiska księgowej
PERITA CONSULTING Dariusz Jóźwiak - 2017-08-29 - Marki (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie prac polegających na budowie i przebudowie linii napięcia na podstawie dokumentacji technicznej,oględziny linii, ocena stanu. - Usuwanie przyczyn i skutków awarii. - Praca na słupach elektrycznych.- Kierowanie pracownikami. - Umiejętność organizacji pracy podległym pracownikom, dbanie o przestrzeganie zasad BHP.
Budownictwo Elektroenergetyczne SELPOL S.A. - 2019-05-20 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
•przyjmowanie na magazyn i wydawanie z magazynu towarów•prowadzenie dokumentacji magazynowej przychodowej i rozchodowej•bieżąca kontrola stanów magazynowych i terminów przydatności do spożycia towarów
Drimpol Sp. z o.o. - 2019-05-23 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych dotyczących działalności statutowej zakładu, a także sporządzanie sprawozdawczości finansowej w tym zakresie. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W PILE - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej- uczestniczenie w dokonywaniu wypłat świadczeń krótkoterminowych- przygotowywanie dokumentów wytworzonych w referacie do archiwizacji- dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem- przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gorlice (małopolskie)
kompleksowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, GUS itp. samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumantów zgloszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik, przygotowywanie dokumantów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, doradztwo w zakresie możliwości i rozwiązań z zakresu prawa pracy.
IS POLSKA SP. Z O.O. - 2018-06-13 - Jawor (dolnośląskie)
utzrymywanie czystości, zieleni i prace remontowe na terenie gminy
Urząd Miejski w Ośnie Lubuskim - 2018-03-02 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Potęgowo (pomorskie)
Transport towarów.
CTS- KURIER S. C. K. T. HANUSZKIEWICZ - 2015-11-17 - Olesno (opolskie)
organizacja stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ergonomii i ochrony p.poż, ochrony środowiska, farbowanie brwi i rzęs, depilacja twarzy i ciała, zdobienie paznokci, wykonywanie stylizacji rzęs, wykonywanie biegów upiększających ciało.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bobrówko (lubuskie)
Stanowisko ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW. ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA. ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADNUKÓW. PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA. UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA WÓZKÓW WIDŁOWYCH BEDZIE DODATKOWYM ATUTEMKONTAKT OSOBISTY - NIEPODLEGŁOŚCI 41/42 POKÓJ 205, TELEFONICZNY 91 440 14 61 LUB 502 017 294, CV NA EMAIL - krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl (tytułem stanowisko ds opracowania ładunków)miejsce pracy - DWORCOWA 20 lub MIERZYN UL. WELECKA 2a, (zapewniony transport z ul Dworcowej 20)
POCZTA POLSKA SA - 2019-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Załadunek i rozładunek autocystern oraz cystern kolejowych. Zabezpieczenie środków transportu po ich załadunku lub rozładunku (plombowanie, zamykanie zaworów, wizualne sprawdzanie, kontrolka parku zbiorników i utrzymanie porządku, dbanie o czystość do przewożenia towarów, kierowanie i obsługa wózków jezdniowych. System czasu pracy czterobrygadowy.
KOMAGRA sp. z o.o. - 2015-12-01 - Tychy (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Białogard (zachodniopomorskie)