STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. Zarządzania ruchem należy:I. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchuopiniowanie projektów w zakresie geometrii drogiprowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu,opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchuz uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacjii bezpieczeństwa ruchu,współdziałanie w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządcami dróg i kolei, Policją i innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowaniai utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu drogowego,przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,rozstrzyganie w sprawach spornych dotyczących istniejącej lub projektowanej organizacji ruchu, biorąc pod uwagę interes ogólnospołeczny i konieczność zapewnienia ruchu tranzytowego oraz zasięganie opinii rzeczoznawcy, audytora lub biegłego w zakresie wpływu planowanej organizacji ruchu na jego bezpieczeństwo oraz planowanej organizacji ruchu na środowisko, w szczególności w zakresie hałasu i zanieczyszczenia powietrza.Wprowadzanie tymczasowych zakazów i ograniczeń w ruchu w przypadku zdarzeń,w wyniku których może nastąpić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego,udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanejz zadaniami inwestycyjnymi,zlecanie pracz zakresu bieżącego utrzymania pasa drogowego i urządzeń BRD.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.W zakresie udzielania zamówień publicznych:przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawyi usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami,przygotowywanie projektowanych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawyi usługi,przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.W zakresie powierzonych spraw:1. terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2. prowadzenie powierzonych prac z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3. wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.W zakresie współpracy w Wydziale Dróg i Transportu;1. zastępowanie innych pracowników Wydziału Dróg i Transportu w czasie ich nieobecności,2. przestrzeganie zasad współżycia społecznego, 3. przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2021-03-15

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. Zarządzania ruchem należy:I. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchuopiniowanie projektów w zakresie geometrii drogiprowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu,opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchuz uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacjii bezpieczeństwa ruchu,współdziałanie w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządcami dróg i kolei, Policją i innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowaniai utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu drogowego,przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,rozstrzyganie w sprawach spornych dotyczących istniejącej lub projektowanej organizacji ruchu, biorąc pod uwagę interes ogólnospołeczny i konieczność zapewnienia ruchu tranzytowego oraz zasięganie opinii rzeczoznawcy, audytora lub biegłego w zakresie wpływu planowanej organizacji ruchu na jego bezpieczeństwo oraz planowanej organizacji ruchu na środowisko, w szczególności w zakresie hałasu i zanieczyszczenia powietrza.Wprowadzanie tymczasowych zakazów i ograniczeń w ruchu w przypadku zdarzeń,w wyniku których może nastąpić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego,udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanejz zadaniami inwestycyjnymi,zlecanie pracz zakresu bieżącego utrzymania pasa drogowego i urządzeń BRD.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.W zakresie udzielania zamówień publicznych:przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawyi usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami,przygotowywanie projektowanych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawyi usługi,przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.W zakresie powierzonych spraw:1. terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2. prowadzenie powierzonych prac z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3. wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.W zakresie współpracy w Wydziale Dróg i Transportu;1. zastępowanie innych pracowników Wydziału Dróg i Transportu w czasie ich nieobecności,2. przestrzeganie zasad współżycia społecznego, 3. przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz samodyscyplina na stanowisku pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: szkolenie kosztorysowanie robót budowlanych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy prawo budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o finansach publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa ochrony środowiska

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office, programów graficznych np. Corel, Autocad

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa o ruchu drogowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
ukończone kursy lub szkolenia z zakresu organizacji ruchu drogowego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: znajomość ustawy o drogach publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_14:
umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista oraz komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_10: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_11: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_12: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_13: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_14: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10559Symbol oferty: DOR-OP.2110.12.2021 Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm Data ogłoszenia: 2021-03-15 Termin składania dokumentów: 2021-03-26 Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne w zakresie budownictwa drogowego, inżynierii ruchu drogowego lub transportu lub wyższe na kierunku gospodarka przestrzennaWymagania związane ze stanowiskiem Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe techniczne w zakresie budownictwa drogowego, inżynierii ruchu drogowego lub transportu lub wyższe na kierunku gospodarka przestrzenna. Wymagania dodatkowe:1) ukończone kursy lub szkolenia z zakresu organizacji ruchu drogowego,2) kosztorysowanie robót budowlanych,3) znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa o ruchu drogowym,4) znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa ochrony środowiska,5) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,6) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,8) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,9) znajomość ustawy prawo budowlane,10) znajomość ustawy o drogach publicznych,11) znajomość ustawy o finansach publicznych,12) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office, programów graficznych np. Corel, Autocad.14) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,15) umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista oraz komunikatywność. Zakres obowiązków Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. Zarządzania ruchem należy:I. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchuopiniowanie projektów w zakresie geometrii drogiprowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu,opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchuz uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacjii bezpieczeństwa ruchu,współdziałanie w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządcami dróg i kolei, Policją i innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowaniai utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu drogowego,przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,rozstrzyganie w sprawach spornych dotyczących istniejącej lub projektowanej organizacji ruchu, biorąc pod uwagę interes ogólnospołeczny i konieczność zapewnienia ruchu tranzytowego oraz zasięganie opinii rzeczoznawcy, audytora lub biegłego w zakresie wpływu planowanej organizacji ruchu na jego bezpieczeństwo oraz planowanej organizacji ruchu na środowisko, w szczególności w zakresie hałasu i zanieczyszczenia powietrza.Wprowadzanie tymczasowych zakazów i ograniczeń w ruchu w przypadku zdarzeń,w wyniku których może nastąpić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego,udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanejz zadaniami inwestycyjnymi,zlecanie pracz zakresu bieżącego utrzymania pasa drogowego i urządzeń BRD.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.W zakresie udzielania zamówień publicznych:przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawyi usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami,przygotowywanie projektowanych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawyi usługi,przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.W zakresie powierzonych spraw:1. terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2. prowadzenie powierzonych prac z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3. wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.W zakresie współpracy w Wydziale Dróg i Transportu;1. zastępowanie innych pracowników Wydziału Dróg i Transportu w czasie ich nieobecności,2. przestrzeganie zasad współżycia społecznego, 3. przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.Wymagane dokumenty życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń , kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia opcjonalnie)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.Warunki pracy 1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,83 %.Miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zarządzania ruchem w Wydziale Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 marca 2021 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zarządzania ruchem w Wydziale Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 15 marca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zarządzania ruchem w Wydziale Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 15 marca 2021 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). Przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,przenoszenia danych,wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń , kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia opcjonalnie)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 15.03.2021

Oferta pracy ważna do: 26.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?866869bf8f81b02b4a878f00df494dc7

Podobne oferty pracy

KONTROLER JAKOŚCI - od 1 850 PLN

średnie, dobra samoorganizacja i znajomość branży odzieżowej, kontrola jakości wyrobów gotowych (odzieży męskiej) pod wzgledem jakości.
KT-INVEST Sp.zo.o. - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

OPIEKUN/OPIEKUNKA - od 17 PLN

- sprawowanie opieki nad pacjentami poprzez wsparcie w codziennych czynnościach m.in.:a) wykonywanie toalet i kąpieli pacjentów przygotowanie pacjentów do posiłków oraz karmienieb) porządkowanie sal pacjentów c) reakcja na system przyzywowy d) pomoc przy transportowaniu pacjentów e) dopajanie pacjentów miedzy posiłkami
ORPEA POLSKA Sp. z o.o. - 2019-11-26 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

prace porzadkowe na terenie Gminy KRZESZOW
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Krzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 460 PLN

Specjalista do spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy (Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela)
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - 2017-10-10 - Nowy Sącz (małopolskie)

ELEKTRYK - od 2 250 PLN

montaż instalacji elektrycznych, bieżące naprawy awarii
GORAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-17 - Biała Niżna (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW HANDLOWYCH NA TERENIE AFRYKI ZACHODNIEJ - od 1 850 PLN

- Kontakt z klientami zagranicznymi ze szczególnym uwzględnieniem krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Poszukiwanie nowych kontrahentów z krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Promocja i marketing firmy. Prowadzenie negocjacji handlowych. Nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Handel elektroniką. Monitorowanie i analiza rynku. Raportowanie przebiegu pracy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie związane z marketingiem. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu na rynkach Afrykańskich. Wymagana znajomość dialektów z rejonów GANY (TWI GA GA-ADAMGE). Znajomość realiów rynku zbyty ze szczególnym uwzględnieniem art. elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)

KONTROLER PRODUKCJI(NR 4534) - od 2 000 PLN

- kontrola jakościowa pracy pracowników - pomoc kierownikom produkcji w tłumaczeniu zadań produkcyjnych, wymogów produkcyjnych, instrukcji, obsługi urządzeń z języka polskiego na język ukraiński i odwrotnie - obsługa linii produkcyjnej
SERWIS-PERSONEL Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 2 100 PLN

zamawianie oraz przyjmowanie towaru, wykładanie towaru, przestrzeganie terminów ważności, dbranie oczystość na stanowiskach pracy, sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

POMOC MECHANIKA - od 2 800 PLN

Pomoc mechanikowi w montażu haków holowniczych i tłumików .
kontakt przez PUP - 2021-03-24 - Zielonka (mazowieckie)

JELICIARZ - od 8,5 PLN

obróbka jelit na terenie Niemiec -Oldenburg. Możliwość zakwaterowania.Wynagrodzenie 8,5 euro/h brutto
Świtała International Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Niemcy (Niemcy)

INSTALATOR/MONTAŻYSTA - od 2 775 PLN

instalacja systemów zabezpieczeń, montaż instalacji niskoprądowych(kamer, alarmów), montaż elementów i podzespołów według dokumentacji technicznej. Praca na terenie całego kraju( praca w delegacji). Praca na wysokości powyżej 3 metrów.
F. H. U. DIPOL Piotr Kogut - 2019-05-15 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 2 700 PLN

- rekrutacja opiekunów/ek osób starszych do Niemiec; - telefoniczna obsługa klienta;- weryfikacja znajomości języka niemieckiego kandydatów;- reprezentowanie firmy na lokalnych wydarzeniach rynku pracy.
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

POMOCNIK STOLARZA - 1 057,6 PLN

Załadunek, rozładunek surowców do produkcji drewna.Wyrób architektury ogrodowej, montaż u klienta.
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 18,3 PLN

x
ARTEMIDA Sp. z o.o. - 2021-05-26 - Białystok (podlaskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Jarosławsko (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie bloków.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "KAROL" Karol Rutkowski - 2018-11-21 - Białystok (podlaskie)

KASJER-FAKTURZYSTA - od 2 775 PLN

kasowa obsługa klienta, sporządzanie i archiwizacja dokumentów
ZAWIEJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Słubice (lubuskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY-DZIAŁ CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 3 000 PLN

-identyfikacja, ofertowanie i sprzedaż części zamiennych do maszyn -sprzedaż bezpośrednia -współpraca z dostawcami i klientami
ELUMATEC Polska Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Września (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA - od 1 850 PLN

Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Besko (podkarpackie)

FIZJOTERAPEUTA - od 18,3 PLN

x
ARTEMIDA Sp. z o.o. - 2021-05-26 - Białystok (podlaskie)

STAŻ - POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

pon- sob 6-14 lub 14-22
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Niemodlin (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

zapoznanie się z programem obsługującym sprzedaż, obsługa klienta indywidualnego i firm w zakresie sprzedaży, sporządzanie ofert handlowych dla klientów indywidualnych i firm, obsługa działu sprzedaży tj. przyjęcie towaru, układanie na półkach, metkowanie, zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych takich jak: fax, ksero, niszczarka
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Bochnia (małopolskie)

SPRZEDAWCA KEBAB - od 1 850 PLN

przygotowanie i sprzedaż kebab, praca co drugi dzień od 09.00 do 21.00 lub codziennie, 12 - 13 zł/godz. brutto, możliwość pracy na umowę zlecenie, również możliwość pracy w pełnym etacie lub na 1/2 etatu, praca w Stanisławiu Dolnym
Rzeszótko Marta ,,EMPRESA" - 2016-08-08 - Stanisław Dolny (małopolskie)

PRACOWNIK DOZORU MIENIA - od 2 000 PLN

Ochrona mienia obiektu. Oferta pracy przeznaczona tylko dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Praca na 2 zmiany od 19.00 do 7.00, 7.00 - 19.00. Miejsce wykonywnia pracy : Zabrze Centrum.
Agencja Ochrony Mienia i Osób SECRET SERWIS Inga Szyrwińska - Kubica - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)