Praca STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM.

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 3 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. Zarządzania ruchem należy:I. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchuopiniowanie projektów w zakresie geometrii drogiprowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu,opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchuz uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacjii bezpieczeństwa ruchu,współdziałanie w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządcami dróg i kolei, Policją i innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowaniai utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu drogowego,przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,rozstrzyganie w sprawach spornych dotyczących istniejącej lub projektowanej organizacji ruchu, biorąc pod uwagę interes ogólnospołeczny i konieczność zapewnienia ruchu tranzytowego oraz zasięganie opinii rzeczoznawcy, audytora lub biegłego w zakresie wpływu planowanej organizacji ruchu na jego bezpieczeństwo oraz planowanej organizacji ruchu na środowisko, w szczególności w zakresie hałasu i zanieczyszczenia powietrza.Wprowadzanie tymczasowych zakazów i ograniczeń w ruchu w przypadku zdarzeń,w wyniku których może nastąpić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego,udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanejz zadaniami inwestycyjnymi,zlecanie pracz zakresu bieżącego utrzymania pasa drogowego i urządzeń BRD.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.W zakresie udzielania zamówień publicznych:przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawyi usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami,przygotowywanie projektowanych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawyi usługi,przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.W zakresie powierzonych spraw:1. terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2. prowadzenie powierzonych prac z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3. wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.W zakresie współpracy w Wydziale Dróg i Transportu;1. zastępowanie innych pracowników Wydziału Dróg i Transportu w czasie ich nieobecności,2. przestrzeganie zasad współżycia społecznego, 3. przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2021-03-15 - Chełm (lubelskie)