STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, elektryczne, sanitarne, zarzadzanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość prawa budowlanego, Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenia ewidencji kosztów, prowadzenia rozliczeń finansowych kosztów eksploatacyjnych, znajomość Ustay o finansach publicznych, Ustawy o gospodarce nieruchomosciami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądane min. 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kadydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"), kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj ul. Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, pokój 209aTermin do którego należy składać dokumenty: 28 sierpnia 2019r. - za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS Biłgoraj
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 28.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82b66fa4ff251f2f0d6f816b45c6860c
Podobne oferty pracy
Kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientem, rekrutacja i selekcja pracowników, przygotowywanie budżetów, marketing internetowy, obsługa bazy danych.
CRAFT HUNT 24 - Krzysztof Łaguna - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)
Produkcja karmy dla zwierząt.
P.P.H. ARTEX Justyna Gutkowska, Aleksandra Jackiewicz - 2017-08-01 - Dłużka (mazowieckie)
sprzedaż produktów nepalskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom nepalskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku nepalskim
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-04-01 - Żary (lubuskie)
Od kandydata oczekujemy umiejętności:•tworzenia analiz finansowych•przygotowywania prognoz przepływów pieniężnych,•oceny rentowności inwestycji i transakcji,•opracowywania biznes planów w nowych przedsięwzięciach i projektach,•sporządzania budżetu spółki oraz okresowych prognoz,•sporządzania analiz i kontroli kosztów,•przygotowywania raportów.Oczekiwania pracodawcy:•wykształcenie wyższe ekonomiczne,•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność;Okres próbny do 3 m-cy, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 6-14. Wynagrodzenie od 3500 zł brutto (premia, dodatek funkcyjny).
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O. - 2019-03-18 - Słupsk (pomorskie)
- przyjmowanie towarów, planowanie rozmieszczenia, oznaczanie produktów; - zamówienia towaru, nadzór nad dokumentacją, sprawdzanie zgodności; - obsługa załadunków; - obsługa wózka widłowego oraz automatycznego regału Kardex; - regularna inwentaryzacja magazynu; - prowadzenie kart narzędziowych pracowników; - inne prace zlecone przez kierownika
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-02 - Zator (małopolskie)
zapoznanie się z obsługą urządzeń faz ksero skaner komputer drukarka,obsługa klienta,prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Krępa (łódzkie)
cięcie materiałów, wyginanie elementów, wybijanie otworów
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jankowa (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Wieleń (wielkopolskie)
malowanie, gipsowanie,kładzenia płytek lub zabudowy kartonowo-gipsowej
"A.G.-BUD" Adam Gołąb - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
opracowywanie i nadzorowanie procesów technologicznych nowych wyrobów, technologii prac remontowych, nadzór nad procesem spawalniczym
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-08 - Prabuty (pomorskie)
program w/g stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Ząb (małopolskie)
praca w magazynie z artykułami spożywczymi
AMPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Prandocin-Iły (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji biurowej, dbanie o właściwy obieg dokumentów, współpraca między działami, wystawianie faktur
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
Praca przy budowie dróg na terenie kopalni odkrywkowych. Praca na terenie województwa opolskiego.
KMS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Krapkowice (opolskie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-28 - Żary (lubuskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych; sprzedaż produktów Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Gorzowie Wlkp. - 2018-04-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Stanowisko ds. gospodarki odpadami, rozliczeń i windykacji. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia.Więcej na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2018-02-05 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni i paznokci oraz zabiegów pielęgnacyjnych twarzy.
ZAKŁAD FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY SALARIUM Marta Nowak - 2016-12-30 - Niepołomice (małopolskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Żuromin (mazowieckie)
tel. 606 990 607
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Krapkowice (opolskie)
Obsługa myjni samochodowej
PPUH "SAREL" Ryszard Sabik - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa sprzętu mechnicznego rozporowadzającego wybraną mieszankę na powierzchni drogi
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Kurzelów (świętokrzyskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-14 - Żary (lubuskie)
Praca na budowie.Godziny pracy: 7- 15.
PRS SAN-BUD SPÓŁKA JAWNA MARIAN GRABOWSKI UL.PRZEMYSŁOWA 8, 14-100 OSTRÓDA - 2019-08-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-20
Centrum Administracyjne Domów dla Dzieci w Ustce - 2017-04-19 - Ustka (pomorskie)
Zarządzanie oddziałem firmy( biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Środa Śląska, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office( Word , Excel) , tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova.Wymagania: Konieczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży automatyka, hydraulika, pneumatyka. Umiejętność obsługi komputera- praca w CRM-ie, edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym. Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Od nowego kandydata oczekujemy, że będzie samodzielnie potrafił organizować sobie pracę, umiejętnie zarządzał sobą w czasie i realizował wyznaczone cele.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)
zajęcia z uczniami niepełnosprawnymi fizycznie (5/18 etatu)
ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH W KALISKACH - 2017-08-07 - Kaliska (pomorskie)
Wykonywanie prac ciesielskich - budowlanych.Praca na terenie Krakowa.
KAZIMIERZ MŁYNARCZYK FIRMA BUDOWLANA K.D.J. - 2019-09-23 - Kraków (małopolskie)