STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach

Data publikacji: 2019-08-20

Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, elektryczne, sanitarne, zarzadzanie nieruchomościami

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość prawa budowlanego, Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenia ewidencji kosztów, prowadzenia rozliczeń finansowych kosztów eksploatacyjnych, znajomość Ustay o finansach publicznych, Ustawy o gospodarce nieruchomosciami

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądane min. 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kadydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"), kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj ul. Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, pokój 209aTermin do którego należy składać dokumenty: 28 sierpnia 2019r. - za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS Biłgoraj

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: biłgorajski

Gmina pracodawcy: Biłgoraj

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 103

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 20.08.2019

Oferta pracy ważna do: 28.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82b66fa4ff251f2f0d6f816b45c6860c

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 950 PLN

Kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientem, rekrutacja i selekcja pracowników, przygotowywanie budżetów, marketing internetowy, obsługa bazy danych.
CRAFT HUNT 24 - Krzysztof Łaguna - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI KARMY - od 2 000 PLN

Produkcja karmy dla zwierząt.
P.P.H. ARTEX Justyna Gutkowska, Aleksandra Jackiewicz - 2017-08-01 - Dłużka (mazowieckie)

SPRZEDAWCA NA TELEFON - od 15 PLN

sprzedaż produktów nepalskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom nepalskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku nepalskim
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 400 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-04-01 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH - od 3 500 PLN

Od kandydata oczekujemy umiejętności:•tworzenia analiz finansowych•przygotowywania prognoz przepływów pieniężnych,•oceny rentowności inwestycji i transakcji,•opracowywania biznes planów w nowych przedsięwzięciach i projektach,•sporządzania budżetu spółki oraz okresowych prognoz,•sporządzania analiz i kontroli kosztów,•przygotowywania raportów.Oczekiwania pracodawcy:•wykształcenie wyższe ekonomiczne,•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność;Okres próbny do 3 m-cy, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 6-14. Wynagrodzenie od 3500 zł brutto (premia, dodatek funkcyjny).
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O. - 2019-03-18 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 3 400 PLN

- przyjmowanie towarów, planowanie rozmieszczenia, oznaczanie produktów; - zamówienia towaru, nadzór nad dokumentacją, sprawdzanie zgodności; - obsługa załadunków; - obsługa wózka widłowego oraz automatycznego regału Kardex; - regularna inwentaryzacja magazynu; - prowadzenie kart narzędziowych pracowników; - inne prace zlecone przez kierownika
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-02 - Zator (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 000 PLN

zapoznanie się z obsługą urządzeń faz ksero skaner komputer drukarka,obsługa klienta,prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Krępa (łódzkie)

ŚLUSARZ - od 2 700 PLN

cięcie materiałów, wyginanie elementów, wybijanie otworów
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jankowa (małopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 033,7 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Wieleń (wielkopolskie)

PRACOWNIK WYKOŃCZEŃ WNĘTRZ - od 3 000 PLN

malowanie, gipsowanie,kładzenia płytek lub zabudowy kartonowo-gipsowej
"A.G.-BUD" Adam Gołąb - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)

TECHNOLOG - od 5 000 PLN

opracowywanie i nadzorowanie procesów technologicznych nowych wyrobów, technologii prac remontowych, nadzór nad procesem spawalniczym
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-08 - Prabuty (pomorskie)

POMOC KUCHENNA-STAŻ - 997,4 PLN

program w/g stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Ząb (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 400 PLN

Przygotowywanie dokumentacji biurowej, dbanie o właściwy obieg dokumentów, współpraca między działami, wystawianie faktur
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (WOZIDŁO) - od 1 850 PLN

Praca przy budowie dróg na terenie kopalni odkrywkowych. Praca na terenie województwa opolskiego.
KMS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Krapkowice (opolskie)

STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-28 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 125 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych; sprzedaż produktów Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Gorzowie Wlkp. - 2018-04-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI, ROZLICZEŃ I WINDYKACJI - od 2 400 PLN

Stanowisko ds. gospodarki odpadami, rozliczeń i windykacji. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia.Więcej na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2018-02-05 - Jaraczewo (wielkopolskie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni i paznokci oraz zabiegów pielęgnacyjnych twarzy.
ZAKŁAD FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY SALARIUM Marta Nowak - 2016-12-30 - Niepołomice (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klientów, kasy fiskalnej, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Żuromin (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 3 000 PLN

tel. 606 990 607
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Krapkowice (opolskie)

OPERATOR MYJNI - od 15 PLN

Obsługa myjni samochodowej
PPUH "SAREL" Ryszard Sabik - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

OPERATOR UKŁADARKI MAS BITUMICZNYCH - od 3 500 PLN

Obsługa sprzętu mechnicznego rozporowadzającego wybraną mieszankę na powierzchni drogi
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Kurzelów (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-14 - Żary (lubuskie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-20
Centrum Administracyjne Domów dla Dzieci w Ustce - 2017-04-19 - Ustka (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

Zarządzanie oddziałem firmy( biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Środa Śląska, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office( Word , Excel) , tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova.Wymagania: Konieczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży automatyka, hydraulika, pneumatyka. Umiejętność obsługi komputera- praca w CRM-ie, edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym. Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Od nowego kandydata oczekujemy, że będzie samodzielnie potrafił organizować sobie pracę, umiejętnie zarządzał sobą w czasie i realizował wyznaczone cele.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)

PEDAGOG LECZNICZY - 2 019 - 3 149 PLN

zajęcia z uczniami niepełnosprawnymi fizycznie (5/18 etatu)
ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH W KALISKACH - 2017-08-07 - Kaliska (pomorskie)

CIEŚLA - od 2 250 PLN

Wykonywanie prac ciesielskich - budowlanych.Praca na terenie Krakowa.
KAZIMIERZ MŁYNARCZYK FIRMA BUDOWLANA K.D.J. - 2019-09-23 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat