STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ Słupsk oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: zakres obowiązków dostępny na bip.powiat.slupsk.pl (zakładka praca w starostwie)

Data publikacji: 2021-03-09

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zakres obowiązków dostępny na bip.powiat.slupsk.pl (zakładka praca w starostwie)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU

danePracodawcy_nip: 8393122482

danePracodawcy_regon: 770980930

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły oferty dostępne na bip.powiat.slupsk.pl (zakładka praca w starostwie)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2263

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278

Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 09.03.2021

Oferta pracy ważna do: 18.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3d882e8616c5de6ed51c08e2c2ba739

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa, dróg i inwestycji należy w szczególności:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjamiw trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie, 8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

MONTER MEBLOWY-ZBIJAK - od 3 500 PLN

Zbijanie stalaży do mebli tapicerowanych
NORD MEBEL SPÓŁKA Z O.O. - 2019-10-11 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA - od 2 400 PLN

dystrybucja towarów na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
Hurtownia Drobiu OLDROB Andrzej Przybylski - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 100 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonownie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-12-19 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 100 PLN

pomoc w prowadzeniu sprzedaży hurtowej i detalicznej, pomoc w kontaktach z dostawcami i kupcami z Wietnamu, dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH - INFORMATYK W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań merytorycznych polegających na wsparciu użytkowników Urzędu w obsłudze sprzętu informatycznego i systemów.Ważniejsze zadania: 1. realizacja spraw związanych z komputeryzacją Urzędu Miasta oraz administrowanie istniejącymi w Urzędzie systemami informatycznymi; 2. prowadzenie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem usterek i awarii użytkowanego systemu i sprzętu; 3. realizowanie zadań związanych z bieżącym monitoringiem i techniczną obsługą strony internetowej Urzędu; 4. konfigurowanie praw dostępu do urządzeń teleinformatycznych i programów; 5. kontrolowanie prawidłowego wykorzystania sprzętu komputerowego i drukującego; 6. zarządzanie wsparciem technicznym w zakresie realizowanych zadań, utrzymywanie kontaktów z dostawcami aplikacji i usług oraz kontrola poziomu świadczonych usług, w szczególności w ramach asysty technicznej i konserwacji; 7. dokonywanie zakupów akcesoriów komputerowych oraz pomoc w organizowaniu przetargów dotyczących zagadnień informatycznych; 8. prowadzenie ewidencji licencji i praw autorskich na programy komputerowe celem użytkowania ich zgodnie z prawem oraz nadzorowanie ewidencji w jednostkach nadzorowanych; 9. wspomaganie i szkolenie użytkowników systemów; 10. bieżąca konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego; 11. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych; 12. tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy; 13. pomoc przy realizowaniu zamówień z zakresu IT. Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; 2. wymuszona pozycja ciała; 3. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do negocjacji w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-07 - Słupsk (pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU - 1 033,7 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYDZIAŁU ZGODNIE Z OPRACOWANYM RZECZOWYM WYKAZEM AKT, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI I PRZESYŁEK, UDZIELANIE INFORMACJI INTERESANTOM, PRZEKAZYWANIE AKT SPRAW OSTATECZNIE ZAŁATWIONYCH DO TZW. ARCHIWUM WYDZIAŁOWEGO, POMOC PRACOWNIKOM WYDZIAŁU W ZAKRESIE REJESTRACJI I OZNACZANIA POJAZDÓW, WPISYWANIE ZASTRZEŻEŃ DO DOWODÓW REJESTRACYJNYCH LUB POZWOLEŃ CZASOWYCH, WYDAWANIE ZA OPŁATĄ I PO UISZCZENIU OPŁATY EWIDENCYJNEJ DOWODU REJESTRACYJNEGO, POZWOLENIA CZASOWEGO, ZALEGALIZOWANYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH I NALEPKI KONTROLNEJ, WYDAWANIE ZA OPŁATĄ I PO UISZCZENIU OPŁATY EWIDENCYJNEJ KARTY POJAZDU DLA POJAZDU SAMOCHODOWEGO, PRZYJMOWANIE OD WŁAŚCICIELA POJAZDU ZAWIADOMIEŃ O NABYCIU LUB ZBYCIU POJAZDU, A TAKŻE O ZMIANIE STANU FAKTYCZNEGO WYMAGAJĄCEJ ZMIANY DANYCH ZAMIESZCZONYCH W DOWODZIE REJESTRACYJNYM, DOKONYWANIE WPISÓW W KARTACH POJAZDÓW, WYREJESTROWANIE POJAZDÓW ORAZ CZASOWE WYREJESTROWANIE POJAZDÓW NA WNIOSEK WŁAŚCICIELA , WPISYWANIE DO DOWODU REJESTRACYJNEGO TERMINU BADANIA TECHNICZNEGO POJAZDU, UZUPEŁNIANIE DOSTARCZONYCH DOWODÓW REJESTRACYJNYCH I KART POJAZDÓW, KONTROLA SPEŁNIENIA OBOWIĄZKU ZAWARCIA UMOWY UBEZPIECZENIA OC POSIADACZY POJAZDÓW MECHANICZNYCH, W RAZIE NIE OKAZANIA ODPOWIEDNIEGO DOKUMENTU SPORZĄDZENIE ZAWIADOMIENIA DO UBEZPIECZENIOWEGO FUNDUSZU GWARANCYJNEGO W WARSZAWIE, POBIERANIE OPŁATY SKARBOWEJ, OD CZYNNOŚCI URZĘDOWYCH (DECYZJE), ZAŚWIADCZEŃ, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA WYDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 500 PLN

Obsługa rozliczeńkoszt.ów, wydatków, bieżące fakturowanie, obsługa administracyjna, przygotowywania raportów zestawień, analiz liczbowych. Praca w godz.8-16.
I & K SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-08-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Głogów (dolnośląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - do 14,5 PLN

Transport komponentów na stanowiska produkcyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Radomsko (łódzkie)

KIEROWCA PRZEWOZÓW KRAJOWYCH - 4 900 - 5 600 PLN

Przewóz towarów na terenie kraju. Czas pracy - wg obowiązujących przepisów. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 336 29 35.
Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów PKS Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 13 PLN

Sprzątanie klatek i terenów przy klatkach
Usługi Sprzątające Lubow Łuczak - 2017-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MECHANIK/ELEKTROMECHANIK TABORU KOLEJOWEGO - od 2 000 PLN

wykonywanie napraw, przeglądów i bieżącego utrzymania taboru, naprawa cześć i narzędzi, podzespołów
kontakt przez OHP - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJER - od 2 400 PLN

Preferowane umiejętności: - balejage, - umiejętność dobierania koloru, -strzyżenie damskie, męskie, dziecięce, - fryzury wieczorowe, - koki ślubne,- henna, regulacja brwi, - i inne. Praca na dwie zmiany od8-16 / 11-19
Katarzyna Pawłowska KokiLoki - 2018-01-12 - Opole (opolskie)

POKOJOWA - od 17 PLN

utrzymanie pokoi i pomieszczeń w budynku w hotelu w należytej czystościwymiana pościeli oraz jej ewidencjawymiana oraz uzupełnianie ręcznikówsprawdzenie artykułów konsumpcyjnych oraz eksploatacyjnych według ustalonych standardów
Grażyna Tomczak - 2020-08-03 - Warchały (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał, udział przy tworzeniu analiz, sprawozdań i projektu budżetu, współpracę z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: obsługa administracyjno - biurowa Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego; przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu;tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/658.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-05-10 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

wg stanowiska
RACA Sp. z o.o. Ostróda - 2017-05-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI I KOPARKI - od 2 500 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
EKO - JERZ Natalia Jerz - 2016-10-24 - Sowina Błotna (wielkopolskie)

KAMIENIARZ - od 2 600 PLN

obróbka i montaż nagrobków
kontakt przez PUP - 2020-08-21 - Świerże-Leśniewek (mazowieckie)

POZOSTAŁY POMOCNICZY PERSONEL MEDYCZNY - POMOC OPIEKUNA - 1 017,4 PLN

- Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów z zakresu tajemnicy państwowej i ustawy o ochronie danych osobowych. - Pomoc opiekuna osobom chorym w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej takiej jak mycie, kąpanie, ubieranie, czesanie, golenie, pomoc w słaniu łóżka, zmianie bielizny pościelowej,- Pomoc osobom chorym i niesamodzielnym życiowo w dbałości o zdrowie i higienę osobistą zgodnie z wytycznymi wykwalifikowanego personelu medycznego,- pomoc w aktywizowaniu podopiecznych do zwiększenia samodzielności życiowej. Pomoc przy spożywaniu posiłków. Pomoc przy uruchamianiu osoby niesamodzielnej np. siadaniu do posiłku, toalety.- Pomoc przy mobilizowaniu podopiecznego do aktywnego spędzania czasu wolnego oraz rozwijania zainteresowań. Pomoc przy kształtowaniu pozytywnych relacji interpersonalnych w najbliższym otoczeniu.- Samodzielne wykorzystanie zdobytych wiadomości w praktyce.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Dębno (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 2 800 PLN

Zapewnia sprawną obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2020-01-09 - Żary (lubuskie)

WYCHOWAWCA - 1 440 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-09-16 - Gubin (lubuskie)

KOSMETYCZKA - od 1 900 PLN

wykształcenie zawodowedoświadczenie w zawodzie
STUDIO FRYZJERSKIE Edward Szymański - 2016-06-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 200 PLN

* Sprzątanie* wydawanie posiłków* sporządzanie zapotrzebowania na środki czystości i naczynia jednorazowe.
Społeczna Szkoła Podstawowa w Ładzinie - 2018-12-20 - Ładzin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 1 850 - 2 000 PLN

zapewnienie udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2016-11-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości;Osoba zajmować się będzie księgowaniem dokumentów oraz sprawdzeniem poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprawozdań.
Kancelaria Podatkowa Merkler Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-06-19 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)