STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 2099) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 2099)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NR 2099)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie wyższe- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w stosowaniu prawa zamówień publicznych - minimum 2 lat stażu pracy ogółemPożądane:- wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne)- minimum 1 rok pracy na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznychWymagania dodatkowe- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi- znajomość przepisów kodeksu cywilnego- umiejętność obsługi Systemu informacji Prawnej LEX- umiejętność obsługi pakietu MS Office- terminowość i rzetelność- samodzielność i odpowiedzialność- poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- poprawne wnioskowanie- umiejętność współpracy- umiejętność podejmowania decyzji- umiejętność radzenia sobie ze stresem
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweTermin, do którego należy składać dokumenty26 kwietnia 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracy Dodatkowe informacje- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną- miejsce wykonywania pracy:Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa pras hydraulicznych.
PRO PRODUKCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
wystawianie faktur, odbieranie oraz wysyłanie korespondencji sprzedaży, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kąkolewnica (lubelskie)
Prowadzenie rachunkowości sum na zlecenie i depozytów sądowych w systemie SAP. Ewidencja wynagrodzeń biegłych , tłumaczy przysięgłych oraz kuratorów w systemie SAP (HR) oraz sporządzenie deklaracji podatkowych. Sporządzenie sprawozdań budżetowych. Sporządzenie raportów i analiz dotyczących planowania oraz wykonywania budżetu. Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Sąd Rejonowy w Łomży - 2017-08-21 - Łomża (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego; wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu; na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; przygotowanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego; prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników; podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-16 - Słupsk (pomorskie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Weryfikacja wprowadzonych dokumentów dla celów VAT, sporządzenie deklaracji VAT, weryfikacja i generowanie plików JPK dotyczących VAT, przygotowanie pism oraz wniosków kierowanych do organów podatkowych, dokonywanie księgowań operacji wewnętrznych do rozliczenia VAT.Praca na 1/3 etatu - godziny pracy do ustaleniaWYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2019-01-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Cały etat - okres próbny 3miesiące, kolejna umowa na czas nieokreślony.Wykształcenie techniczne na poziomie średnim.Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej.Znajomość w przebiegu realizacji zleceń produkcyjnych oraz ustalanie priorytetów..Odpowiada za efektywne funkcjonowanie procesów produkcyjnych w ramach powierzonych obszarów, maszyn i urządzeń linii produkcyjnych.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-09-20 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
analizowanie właściwości tworzyw sztucznych, wymiarowanie detali, tworzenie raportów, realizacja wyznaczonych celów
INTEMO Spółka Akcyjna Piotrków - 2017-05-29 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie teczek spraw w obiegu bieżącym do przekazania do magazynów wyznaczonych oraz ich weryfikacja
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piła (wielkopolskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Dobiegniew (lubuskie)
prace ogólnobudowlane, docieplanie budynków, tynki i prace z tym związane, prace przy wykonywaniu rusztowań, rozładunek materiałów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Korczyna (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16 lub 6-14; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 6-16
GP PLUS GADOMSKA PAWELCZYK S.C. - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie brutto od 3000 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-20 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-08-10 - Opole (opolskie)
Naliczanie rozliczanie wynagrodzeń, obsługa kadrowa.
WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY - 2019-04-09 - Łomża (podlaskie)
- ocena narażania banku na ryzyka bankowe -kredytowe i pochodne- dokonywanie pomiaru i monitorowanie poziomu ryzyk bankowych
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-02-25 - Puck (pomorskie)
Sprzątanie szkoły, odpowiedzialność za mienie szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Kraków (małopolskie)
1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6) podatek VATokres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony; Godz. pracy: wt. -pt. 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30; wynagrodzenie miesięczne powyżej 2100 zł brutto (do uzgodnienia)
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-09-19 - Potęgowo (pomorskie)
montaż mebli
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia chińskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Chin, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie magazynu oraz dbania o wyposażenie narzędzi pod kątem montazu mebli, organizowanie materiałów oraz elementów montazowych, transporty lokalne
MWM Sp. z o. o. - 2017-05-09 - Stryszów (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej w marketach w Toruniu
Stowarzyszenie "Niepełnosprawni dla Środowiska Ekon" - 2016-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Montaż , serwisowanie i obsługa urządzeń chłodniczych i elektrycznych. Praca w siedzibie firmy i w okolicach Bielska - Białej. Możliwe kilkudniowe delgacje na terenie kraju. Dowóz i zakwaterowanie zapewnione. Praca jednozmianowa od pn do pt w godz. 7.00-15.00. Proponowane wynagrodzenie: 2300 zł + premia uznaniowa.
KLIMORS SP. ZO.O., SP.K. - 2017-08-22 - Kozy (śląskie)
montaż elementów meblowych; okres próbny do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 6.00- 14.00
MARIPOL MEBLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Kobylnica (pomorskie)
monter instalacji sanitarnych
"POLA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-11 - Stasin (lubelskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego (telefoniczna/e-mail), dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2019), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
LUCYNA LURKA Centrum Budowlane "HUBIMAR" - 2019-03-26 - Sulęcin (lubuskie)
WYCINANIE ELEMENTÓW DREWNIANYCH,SZLIFOWANIE.
KS SERVICE SP. ZO.O. - 2016-03-08 - Osina (zachodniopomorskie)