STANOWISKO DS. WYMIARU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)Zakładanie kont wymiarowych właścicieli nieruchomości,2)Prowadzenie rejestru wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz rejestru przypisów i odpisów opłaty w programie KSON,3)Prowadzenie postępowań podatkowych, w tym: przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestru w tym zakresie naliczania kar administracyjnych za brak segregacji,4)Rejestr posiadania umów od właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz miasta,5)Analiza i rejestr zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnym,6)Weryfikacja na podstawie dostępnych programów o danych zawartych w deklaracjach w szczególności o ilości osób,7)Stała weryfikacja przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie miasta na podstawie wpisu do CEIDIG/KRS ,8)Prowadzenie rejestru zawartych umów z podmiotem odbierającym odpady komunalne właścicieli nieruchomości niezamieszkałych wyłączonych z miejskiego rejestru,9)Udzielanie zgody wejścia na teren nieruchomości podmiotu odbierającego odpady komunalnej,10)Udzielanie ulg, zwolnień, umorzeń podatkowych,11)Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną,12)Wydawanie zaświadczeń o udzielanie pomocy publicznej,13)Prowadzenie ewidencji środków trwałych będących na stanie wydziału (inwentaryzacji) ,14)Przygotowywanie interpretacji podatkowych,15)Dokonywanie kontroli w zakresie stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie wydziału,16)Sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,17)Przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy Ordynacja podatkowa,18)Przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji opłat dla organów podatkowych,19)Samokontrola na stanowisku pracy,20)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Data publikacji: 2020-03-26

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Zakładanie kont wymiarowych właścicieli nieruchomości,2)Prowadzenie rejestru wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz rejestru przypisów i odpisów opłaty w programie KSON,3)Prowadzenie postępowań podatkowych, w tym: przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestru w tym zakresie naliczania kar administracyjnych za brak segregacji,4)Rejestr posiadania umów od właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz miasta,5)Analiza i rejestr zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnym,6)Weryfikacja na podstawie dostępnych programów o danych zawartych w deklaracjach w szczególności o ilości osób,7)Stała weryfikacja przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie miasta na podstawie wpisu do CEIDIG/KRS ,8)Prowadzenie rejestru zawartych umów z podmiotem odbierającym odpady komunalne właścicieli nieruchomości niezamieszkałych wyłączonych z miejskiego rejestru,9)Udzielanie zgody wejścia na teren nieruchomości podmiotu odbierającego odpady komunalnej,10)Udzielanie ulg, zwolnień, umorzeń podatkowych,11)Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną,12)Wydawanie zaświadczeń o udzielanie pomocy publicznej,13)Prowadzenie ewidencji środków trwałych będących na stanie wydziału (inwentaryzacji) ,14)Przygotowywanie interpretacji podatkowych,15)Dokonywanie kontroli w zakresie stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie wydziału,16)Sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,17)Przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy Ordynacja podatkowa,18)Przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji opłat dla organów podatkowych,19)Samokontrola na stanowisku pracy,20)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętności pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, staranność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość obsługi programów finansowo-księgowych dla urzędów administracji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość przepisów dotyczących czystości i porządku w gminach oraz gospodarki odpadami, w tym aktów prawa miejscowego, postępowania podatkowego i administracyjnego, znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i egzekucji administracyjnej oraz ordynacji podatkowej

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PREZYDENT MIASTA CHEŁMOGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymiw Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Departamencie Komunalnymw Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65WOA-I.2110. 26.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe,6) co najmniej 2-letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej.2. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne, 2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów dotyczących czystości i porządku w gminach oraz gospodarki odpadami, w tym aktów prawa miejscowego, postępowania podatkowego i administracyjnego, znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i egzekucji administracyjnej oraz ordynacji podatkowej,7) znajomość obsługi programów finansowo-księgowych dla urzędów administracji publicznej,8) umiejętności pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, staranność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)Zakładanie kont wymiarowych właścicieli nieruchomości,2)Prowadzenie rejestru wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz rejestru przypisów i odpisów opłaty w programie KSON,3)Prowadzenie postępowań podatkowych, w tym: przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestru w tym zakresie naliczania kar administracyjnych za brak segregacji,4)Rejestr posiadania umów od właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz miasta,5)Analiza i rejestr zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnym,6)Weryfikacja na podstawie dostępnych programów o danych zawartych w deklaracjach w szczególności o ilości osób,7)Stała weryfikacja przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie miasta na podstawie wpisu do CEIDIG/KRS ,8)Prowadzenie rejestru zawartych umów z podmiotem odbierającym odpady komunalne właścicieli nieruchomości niezamieszkałych wyłączonych z miejskiego rejestru,9)Udzielanie zgody wejścia na teren nieruchomości podmiotu odbierającego odpady komunalnej,10)Udzielanie ulg, zwolnień, umorzeń podatkowych,11)Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną,12)Wydawanie zaświadczeń o udzielanie pomocy publicznej,13)Prowadzenie ewidencji środków trwałych będących na stanie wydziału (inwentaryzacji) ,14)Przygotowywanie interpretacji podatkowych,15)Dokonywanie kontroli w zakresie stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie wydziału,16)Sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,17)Przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy Ordynacja podatkowa,18)Przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji opłat dla organów podatkowych,19)Samokontrola na stanowisku pracy,20)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,56 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 06 kwietnia 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 25 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-03-25KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 25-03-2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,1)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).1.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.2.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.3.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).1.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.1.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9797

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.03.2020

Data dodania oferty pracy: 26.03.2020

Oferta pracy ważna do: 06.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f16b6baf91371a7363b403aabd51d9e

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

sprzątanie klatek schodowych w budynkach, mycie podłóg, drzwi, okien, parapetów, skrzynek; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-9) oraz telefoniczny w godzinach (8-10)
Fundacja Na Rzecz Rewitalizacji Miasta Słupska PN. "Moje Miasto Słupsk" - 2016-01-13 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 485 PLN

Prace biurowe, rekrutacja pracowników z Ukrainy, nadzorowanie i organizacja pracy ww. pracowników
Marine Way Sp. z o. o. Sp. k. - 2019-07-26 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI - do 2 100 PLN

1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy;2) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego Gminy;3) składanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych;4) opracowanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości;5) prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem własności Gminy w księgach wieczystych;6) organizowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż i wydzierżawianie nieruchomości komunalnych;7) podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;8) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych;9) prowadzenie ewidencji umów dzierżawnych na grunty rolne i budowlane;10) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;11) współudział w opracowywaniu programów wyłączenia gruntów na cele nierolnicze;12) przypis należności i windykacja dochodów z tytułu:a) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,b) opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,c) użytkowania wieczystego (stała opłata roczna),d) opłaty planistycznej.13) prowadzenie spraw z zakresu przekazywania jednostkom organizacyjnym Gminy mienia komunalnego w zarząd;14) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości;15) zlecanie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży bądź innych celów;16) prowadzenie spraw z zakresu kopalin i geologii;
Urząd Gminy w Kamieniu - 2018-06-14 - Kamień (lubelskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 14,7 PLN

kompletowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem w trakcie transportu
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Mława (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 9,3 PLN

-ochrona mienia w sklepie spożywczym (S.D.H. "BARTEK"- Lewiatan)
DETEKTYW Robert Zatorski - 2016-08-05 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

FREZER - od 18 PLN

Obsługa frezarki CNC, wykonywanie elementów maszyn i urządzeń.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bieruń (śląskie)

STANOWISKO DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 1 850 PLN

1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-06-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 900 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków porcjowaniu i wydawaniu. Dbanie o porządek i czystość w kuchni, stołówce, zapleczu oraz maszyn i sprzętów.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w Podzamku - 2016-01-27 - Podzamek (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2019-11-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)

KIEROWNIK DZIAŁU TERENÓW ZIELONYCH - od 3 000 PLN

Paca na miejskich terenach zielonych, nadzór nad pracami zleconymi przez Urząd Miejski, realizacja zagospodarowania terenów na zlecenie klientów indywidualnych. Praca od pn do pt.
ZIELEŃ MIEJSKA - 2016-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 1 033,7 PLN

w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Sejny (podlaskie)

EKSPEDIENT POCZTOWY - od 2 100 PLN

Przyjmowanie i nadawanie paczek , obsługa klienta, obsługa komputera, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

KIEROWCA, ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 125 PLN

dostarczanie pieczywa słodkiego do sklepów samochodem typu BUS; godziny pracy 3:30-7:30
Zakład Cukierniczy "WINES" Wiesław Nestorowicz - 2019-06-11 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

LAKIERNIK WYROBÓW DRZEWNYCH - od 2 000 PLN

lakierownie elementów drewnianychi
LUKDOM Łukasz Kuczmarski - 2017-02-08 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)

KRAWCOWA - od 2 100 PLN

-Wykonywanie prac krawieckich,-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2017-12-15 - Tczew (pomorskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 2 800 PLN

Szpachlowanie, malowanie, docieplenia
Firma budowlano- wykończeniowa "RENOMA" - 2018-05-16 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 3 000 PLN

prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych, prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych, wykonywanie czynności związanych z zasiedleniem lokali bądź ich przejęciem (zawieranie umów, naliczanie kaucji, sporządzanie protokołów zdawczo- odbiorczych), sporządzanie harmonogramów pracy oraz ewidencji czasu pracy podległych pracowników, nadzór nad poprawnym wykonywaniem zadań podległych pracowników w terenie, planowanie wydatów na prowadzone działania, kontrola wydatków oraz przygotowanie rozliczeń w zakresie prowadzonych zadań.
POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - 2020-01-10 - Polkowice (dolnośląskie)

POKOJOWA/RECEPCJONISTKA - od 2 000 PLN

Przygotowanie pokoi dla gości, dbanie o wizerunek ogólny obiektu, przyjęcie - zameldowanie gości
UNIVERSAL PARTNER PIOTR KRÓL " Willa Relaks" - 2017-05-24 - Wieliczka (małopolskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 600 PLN

Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2019-12-27 - Chorzów (śląskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 6377) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-10-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2500 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej http://bip.um.slupsk.pl/praca/674.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-08-13 - Słupsk (pomorskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 13,5 PLN

Pomoc w załadunku surowców i prasowaniu makulatury.
EST Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 000 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Drawsko (wielkopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA - od 10 000 PLN

• Projektowanie, opracowywanie, testowanie, wdrażanie i utrzymanie systemów i architektury• Pomoc w implementacji aplikacji i rozwoju: od gromadzenia wymagań do testowania• Komunikacja z innymi specjalistami w sprawach biznesowych• Ujednolicenie technologii w kilku produktach• Aktywne proponowanie nowych rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami i warunkami rynkowymi• Sprawdzanie zgodności wymagań aplikacji z platformą i narzędziami programistycznymimiejsce pracy: Wrocław, ul. ProstaPrzewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiącesala H
BLSTREAM Spółka Akcyjna - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK K/M - od 2 450 PLN

ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek, sporządzanie odsyłek, sorządzanie wiązek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY POLSKA - UKRAINA - od 462,5 PLN

Opracowanie ofert handlowych, negocjacje z klientami, raportowanie wykonanych działań
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Marki (mazowieckie)