STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI SPRAW EMERYTALNO-RENTOWYCH Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stanowisko: STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI SPRAW EMERYTALNO-RENTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
Data publikacji: 2017-03-28
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI SPRAW EMERYTALNO-RENTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja), minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej, znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji oraz kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kupiecka
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: ZUS
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 28.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-29 - Słupsk (pomorskie)
Ochrona mienia na obiekcie handlowym. Miejsce pracy: Nysa
Konsalnet Ochrona sp. z o.o. - 2016-08-26 - Nysa (opolskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny , zarządzanie towarem , dbanie o czystość , prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLKSA SA - 2016-08-11 - Radoszyce (świętokrzyskie)
- przygotowanie stanowiska pracy,- dobór odpowiednich narzędzi i materiałów- przygotowywanie elementów do lakierowania
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, bieżące zaopatrzenie
Agrotechnika-Pol Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-10-20 - Ługowo (lubuskie)
obsługa klientów w restauracji hotelowej
MARKET ABC SPÓŁKA JAWNA BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ - 2016-09-30 - Lubin (dolnośląskie)
- przygotowanie ciała do pogrzebu- kopanie grobu- przewóz zwłok
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "STARKOM" Sp. z o. o. - 2016-10-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prace stolarskie przy składaniu mebli, czyszczenie maszyn.
P.P.H.U. INTER-MEBLE. Robert Smugarzewski - 2016-05-02 - Łomża (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, dbanie o ekspozycje towaru, przyjmowanie towaru, utrzymanie czystości na sklepie i zapleczu, praca od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-13.00;13.00-19.00-8 godz./dziennie, kontakt z pracodawcą po 18.00
Sklep "Fruit Corner" Edyta Parczewska - 2016-07-28 - Pruszków (mazowieckie)
Transport towarów w ruchu krajowych (pojazdy samowyładowcze)
PTHU TRANS KRUSZ S.C. - 2017-12-22 - Puławy (lubelskie)
Zapewnia obsługę wniosków organów samorządu terytorialnego.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca w sekcji mieszalniczej
"GOLD DROP" Sp. z o.o. Limanowa - 2016-10-13 - Limanowa (małopolskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center.
Progress Active Sp.z.o.o - 2016-04-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Zakres zadań: Pracownik zatrudniony w charakterze stażysty poznaje strukturę sądu, funkcjonowanie komórek organizacyjnych, jak również tryb załatwiania spraw, które będą należały do zakresu przyszłych obowiązków urzędnika, w tym: 1. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, 2. przygotowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, 3. rejestracja wpływających wniosków w systemie informatycznym, 4. obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner), 5. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Praca ul. Pl. Wolności 10, 40-078 Katowice lub ul. Warszawska 45-47, 40-010 Katowice.- Wynagrodzenie: 1480 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (80%).- Praca w godzinach: 7:30-15:30 (według ustalonego harmonogramu). - Wymagania niezbędne:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista,3. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,4. przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwościgane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny - preferowane wykształceniewyższe, kierunki: prawo, administracja, administracja sądowa,6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,7. bardzo dobra znajomość techniki pracy biurowej i obsługa komputera w tymumiejętność biegłego pisania pod dyktando.- Wymagania dodatkowe:1. udokumentowane doświadczenie w pracy biurowej w sądownictwie,2. umiejętność dobrej organizacji pracy,3. odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność,4. umiejętność pracy w zespole,5. odporność na stres.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2015-12-31 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie sprawozdań miesięcznych i sprawozdań ministerialnych z działalności Sądu Okręgowego w Poznaniu i sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz weryfikacja sprawozdań jednostkowych.Dokonywanie miesięcznych zestawień statystycznych z ruchu spraw w poszczególnych pionach orzeczniczych SO w Poznaniu i sądów rejonowych w okręgu SO w Poznaniu. Sporządzanie miesięcznych analiz porównawczych dot. obciążenia pracą sędziów sądów rejonowych i sędziów SO oraz innych grup prac.
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż bielizny, dbanie o wizerunek marki, tworzenie przyjaznej atmosfery dla klienta.
Firma- Usługowo Projektowa Marta Abramska - 2016-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
fakturowanie, wystawianie dokumentów, obsługa klienta
EUROCASH S.A. - 2018-04-30 - Serby (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
Przygotowywanie pism procesowych i analiza dokumentacji ( dot. spraw cywilnych).
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO DROMAX EWA KRZESZEWSKA - 2016-11-02 - Otwock (mazowieckie)
Filetowanie, pakowanie ryb.
Tristar sp. zo.o - 2018-09-07 - Puck (pomorskie)
naprawianie samochodów
ZBIGNIEW KAZIMIERCZAK FHU AUTO MOTO ZBYT - 2017-07-11 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
nanoszenie nadruków na odzież metodą sitodruku
kontakt przez OHP - 2016-07-12 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pracownik "złota rączka"
RVW Group Ryszard Von Wysocki - 2016-10-26 - Skarszewy (pomorskie)
Sprzedaż, obsługa klienta, ekspozycja towaru. Wykształcenie min. zawodowe, obsługa kasy fiskalne,j mile widziane doświadczenie.
Firma Handlowo-Usługowa "ANGELA" Bogumiła Kubiczek - 2016-08-12 - Imielin (śląskie)
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 25-08-2018 r. Sala E, H, C, G.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACA Z KLIENTAMI OPS
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca w katolickim przedszkolu. Opieka nad grupą, zajęcia dydaktyczne. Praca 4 h dziennie.
Niepubliczne Przedszkole Sióstr Salezjanek - 2018-08-27 - Rumia (pomorskie)