STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI PRAWNEJ Chorzów oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie

Stanowisko: STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI PRAWNEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: - prowadzenie wszelkich rejestrów (elektronicznych i papierowych) funkcjonujących w wydziale - obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w sprawach sądowych w Oddziale oraz pomiędzy Oddziałem i sądami- zakładanie teczek akt spraw (akta zastępcze), kompletowanie dokumentacji przechowywanej w komórce obsługi prawnej w czasie trwania postępowania sądowego- inne zadania związane z obsługą administracyjną i wsparciem obsługi prawnej

Data publikacji: 2019-12-17

Lokalizacja: Chorzów (śląskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- prowadzenie wszelkich rejestrów (elektronicznych i papierowych) funkcjonujących w wydziale - obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w sprawach sądowych w Oddziale oraz pomiędzy Oddziałem i sądami- zakładanie teczek akt spraw (akta zastępcze), kompletowanie dokumentacji przechowywanej w komórce obsługi prawnej w czasie trwania postępowania sądowego- inne zadania związane z obsługą administracyjną i wsparciem obsługi prawnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze budynku, - przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI PRAWNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
minimum 1 rok pracy związanej z obsługą administracyjną w Zakładzie

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
systematyczność, samodzielność, odpowiedzialność,

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: terminowość, rzetelność

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3: umiejętność współpracy w grupie

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_4:
umiejętność rozwiązywania problemów i przekonywania

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_5:
umiejętność podejmowania decyzji i poprawnego wnioskowania

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_6: nastawienie na wyniki/ konsekwencja w działaniu

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_7: znajomość Pakietu Office

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_8:
podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondecji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Chorzowie , termin składania dok. do 27/12/2019 Pracodawca skontaktuje sę tylko z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- cv - odręcznie podpisany list motywacyjny ze wskazanime komórki organizacyjnej i stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat- oświadczenie z odręcznie podpisaną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- proces rekrutacji będzie obejmował test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną - dokumentacja niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku dokumentów aplikacyjnych przesłanych pocztą tradycyjną, za datę złożenia przyjmuje się datę wpływu korespondencji do jednostki organizacyjnej)- nadesłanych dokumentów nie zwracam- do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 27.12.2019r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Chorzów

Gmina pracodawcy: Chorzów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chorzów

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 45

Profil działalności pracodawcy: OBOWIĄZKOWE ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNE

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.12.2019

Data dodania oferty pracy: 17.12.2019

Oferta pracy ważna do: 27.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff0b82aca4e8fb609303df4d859681a3

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS.WIDYKACJI ST FP (M) - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)

1729U - MAGAZYNIER-PRACOWNIK FIZYCZNY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Bierwce (mazowieckie)

DORĘCZYCIEL - od 2 000 PLN

Doręczanie przesyłek listowych zwykłych i poleconych.
INPOST Spółka Akcyjna - 2016-02-25 - Bochnia (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS SERWISU SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - od 13,7 PLN

ADMINISTROWANIE WEWNĘTRZNĄ SIECIĄ KOMPUTEROWĄ, IDENTYFIKACJA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I INCYDENTÓW ZGŁASZANYCH PRZEZ PRACOWNIKÓW,ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICEARCHIWIZACJA DANYCH, PRZEINSTALOWYWANIE SYSTEMÓW BIUROWYCH ITP
SZWED IDEA - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)

DIETETYK - od 2 250 PLN

badania diagnostyczne na zawartość minerałów, witamin, metali ciężkich, pomiary składu masy ciała, dopasowywanie diety
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

Kosmetyka twarzy i ciała.
Studio Wizażu i Stylizacji Monika Banach - 2016-02-05 - Łomianki (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ARCHIWUM USC ORAZ MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego: 100-letnie urodzenia, 80-letnie małżeństwa i zgony do przekazania Archiwum Państwowemu w Koszalinie Oddział w Słupsku oraz migrowanie aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych.Ważniejsze zadania: 1. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 2. drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; 3. przyjmowanie z poszczególnych stanowisk pracy akt spraw ostatecznie załatwionych kompletnymi rocznikami po upływie 1 roku do archiwum USC i sporządzenie spisów zdawczo odbiorczych; 4. przygotowywanie akt do brakowania po upływie okresu przechowywania i sporządzanie protokołów brakowania; 5. przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego: 100-letnie urodzenia, 80-letnie małżeństwa i zgony do przekazania Archiwum Państwowemu w Koszalinie Oddział w Słupsku; 6. bieżąca konserwacja ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych znajdujących się w archiwum USC; 7. dołączanie do akt zbiorowych dokumentów dotyczących aktualizacji aktów stanu cywilnego; 8. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-19 - Słupsk (pomorskie)

FRYZJER - od 1 500 PLN

Fryzjer-barber - głównie fryzjerstwo męskie. Praca w godz.: 8-21. 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)

INSTALATOR / WDROŻENIOWIEC IT - od 2 000 PLN

Instalacja okablowania strukturalnego, Instalowanie i uruchamianie specjalistycznego sprzętu IT /CJR, routery, itd./ w siedzibie klienta.
"TENSOR" S.C. - 2017-07-10 - Piekary Śląskie (śląskie)

TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU / ELEKTROMECHANIK - od 4 400 PLN

Realizacja przeglądów i napraw, usuwanie awarii, utrzymywanie ciągłości procesu produkcyjnego po stronie maszyn i wyposażenia technicznego tj. wymiana uszczelnień siłowników fi 400-600 mm, wymiana zaworów przelewowych, proporcjonalnych 3 i 5 drogowych, diagnostyka i wymiana pomp hydraulicznych, wykonywanie planowanych remontów, praca w dziale UR.
CONTENUR POLSKA SP Z O. O. - 2019-02-19 - Mielec (podkarpackie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 11,6 PLN

sprzedaż artykułów spożywczych, obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego oraz wykładanie towaru na półkach wystawowych
Delikatesy Majka - 2016-01-14 - Police (zachodniopomorskie)

PR/ KONSERWATOR BUDYNKÓW I STANU TECHNICZNEGO POMIESZCZEŃ - od 2 000 PLN

Prace konserwatorskie i porządkowe w budynkach i na terenie wokół budynków - praca na terenie Dziećmorowic.
"Miramar" Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Dziećmorowice (dolnośląskie)

PALACZ C.O. - od 2 100 PLN

Kontrola pracy pieców, utrzymywanie czystości itp. Umowa docelowo na czas nieokreślony, poprzedzona umową na okres próbny oraz umowami na czas określony.
ABATEC SP. Z O.O. - 2018-10-23 - Damnica (pomorskie)

STANOWISKO PRACYDS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I CZYSTOŚCI MIASTAW REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba odpowiedzialna za realizację zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi i związanych z utrzymaniem czystości Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; nadzór nad realizacją umowy na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; opracowanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej; prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi; współpraca ze Strażą Miejską, ZIM-em i PGM-em oraz innymi podmiotami w zakresie utrzymania czystości Miasta oraz egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; prowadzenie kontroli i nadzór nad stanem czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłoszenie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnych za ich utrzymanie; realizacja działań z zakresu edukacji ekologicznej; przyjmowanie harmonogramów kontroli terenów w zakresie utrzymania czystości i porządku od zarządców terenu i nadzór nad ich realizacją; przyjmowanie raportów od zarządców o podjętych działaniach; raportowanie skuteczności podejmowanych działań i przedkładanie wniosków Prezydentowi Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych; stan zdrowia pozwalający również na pracę w terenie.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-15 - Słupsk (pomorskie)

SPEDYTOR - od 1 125 PLN

organizowanie transportu towarów w ruchu międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

KONSERWATOR - do 1 000 PLN

naprawa drobnych rzeczy w mieszkaniach
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. ZIELENI W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 000 PLN

1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)popularyzowanie ochrony przyrody i współpraca w tym zakresie z zainteresowanymi organizacjami,11)wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości, z wyłączeniem nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,12)ustalanie i pobieranie opłat za usuwanie drzew i krzewów,13umożliwienie wprowadzenia przez Radę Miasta odpowiednich form przyrody,14)wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia,15)wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za zniszczenie terenów zieleni albo drzew lub krzewów spowodowanych niewłaściwym wykonaniem robót ziemnych lub wykorzystaniem sprzętu mechanicznego albo urządzeń technicznych oraz zastosowaniem środków chemicznych w sposób szkodliwy dla roślinności,16)sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów o ochronie przyrody w trakcie gospodarczego wykorzystania zasobów i poszczególnych składników przyrody przez jednostki organizacyjne oraz osoby prawne i fizyczne,17)rozwój i ochrona terenów zieleni i zadrzewień na terenie miasta Chełm,18)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) praca w terenie przeprowadzanie wizji wnioskowanych do wycinki drzew lub krzewów,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, aparatu fotograficznego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO PEDICURE - od 2 100 PLN

Prowadzenie stanowiska pedicure
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bytów (pomorskie)

KASJER - RECEPCJONISTKA - od 925 PLN

praca w salonie samochodowym skody
Przedsiębiorstwo Handlowe Maria Śliwka - 2016-06-07 - Sosnowiec (śląskie)

ELEKTROMONTER - 997,4 PLN

Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Drezdenko (lubuskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY- NOWY SĄCZ - od 14,7 PLN

Przedstawiciel handlowy- aktywne pozyskiwanie klientów poprzez pracę na wyznaczonym terenie (sprzedaż produktów: usługi hostingu, systemy imiennego głosowania, systemy konferencyjne) w środowisku Samorządów Gminnych, Miejskich i Powiatowych, planowanie i bieżące raportowanie działań sprzedażowych
ELKOMP Jacek Kądziołka - 2019-05-21 - Limanowa (małopolskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - 1 400 - 2 000 PLN

Obsługa telefoniczna klientów, raportowanie swoich działań, w systemie CRM oraz umawianie spotkań.
KTC Robert Konieczny Trade Center - 2016-06-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 800 PLN

Obsługa linii produkcyjnej do produkcji pieczywa oraz wyrobów piekarniczych.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2019-05-23 - Ropczyce (podkarpackie)

REFERENTKA - do 12 PLN

wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 4667) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - 1 033,7 PLN

zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Bobolice (zachodniopomorskie)

SZKLARZ - od 1 850 PLN

obróbka szkła płaskiego
P.P.H.U. ELGLAS Janusz Żuk export-import - 2016-03-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW - od 2 600 PLN

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-12-13 - Biłgoraj (lubelskie)

CUKIERNIK - od 2 000 PLN

pieczenie ciast
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraśnik (lubelskie)