STANOWISKO DS. WSPARCIA ADMINISTRACYJNEGO ( KONSERWATOR) Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Stanowisko: STANOWISKO DS. WSPARCIA ADMINISTRACYJNEGO ( KONSERWATOR)
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie realizacji zadań przez obsługę techniczną oddziału
Data publikacji: 2020-09-28
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie realizacji zadań przez obsługę techniczną oddziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WSPARCIA ADMINISTRACYJNEGO ( KONSERWATOR)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: robotnik gospodarczy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Data zakończenia pracy: 14.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie zawodowe ( elektryka, instalacja sanitarna, roboty remontowo-budowlane), mile widziane: wykształcenie średnie ( ogólne, ślusarz, elektryk, hydraulik, instalacja sanitarna), min. 1 rok pracy w pożądanych specjalizacjach, świadectwo kwalifikacji E gr II w zakresie obsługi kotłów, urządzeń parowych i wodnych pow. 50 kW, świadectwo kwalifikacyjne "E" w zakresie instalowania i obsługi urządzeń do 1 kV, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowa oferta pracy znajduje się na stronie: www.zus.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
danePracodawcy_nip: 6692253239
danePracodawcy_regon: 00001775600435
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, umowa na zastępstwo, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Juliana Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|515303
Zawód wykonywany przez pracownika: robotnik gospodarczy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.09.2020
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 08.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c1aca9975f31d41550abd975b34b89a
Podobne oferty pracy
-Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Tczewie,-Kontakt telefoniczny 89-679-77-06
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Tczew (pomorskie)
Mycie, odkurzanie samochodów, czyszczenie tapicerki.
Damian Urbańczyk Firma Handlowo-Usługowa AUTO-MYJNIA - 2018-11-29 - Niepołomice (małopolskie)
zadania:sporządzanie projektów pism procesowychprzygotowanie projektów wnioskÓw o egzekucjęwezwań do zapŁaty wnioskÓw w postępowaniu nieprocesowymsporządzanie projektów umów i opinii prawnychzapewnienie kontaktu z klientemanaliza akt prowadzonych sprawbadanie stanu ksiąg wieczystrychprowadzenie sekretariatuoferta stażowa realizowana w ranach RP
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
składanie i odbieranie zamówieńlogistyka zaopatrzeniakontakt z dostawcamiwydawanie zamówień i prowadzenie zestawieńprowadzenie gospodarki materiałowo-technicznej
PUH BLASK-BUD SP. Z O.O. - 2019-10-15 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań w zakresie administracyjno technicznym, konserwacji systemów oraz remontów.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. I c.w.u., p.poż, alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; prowadzenie całokształtu prac związanych: z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostawy paliwa do samochodów służbowych, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, z zakupem kwiatów, z utrzymaniem czystości samochodów służbowych, z zabezpieczeniem dozoru budynków Urzędu, z inwestycjami i remontami budynków Urzędu; współpraca przy dokonywaniu rozliczeń inwestycji realizowanych przez Wydział Organizacji Urzędu; prowadzenie całokształtu spraw oraz współpraca z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków ruchomych; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu, informacji do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony umowa na czas zastępstwa. Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)
- ręczna i maszynowa produkcja basenów z żywic wielowarstwowych- obsługa maszyn i urządzeń do prztwórstwa z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Mostki (lubuskie)
Praca z urządzeniami precyzyjnymi, serwisowanie sprzetu sportowego.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych (w tym sporządzanie przedmiarów i kosztorysów), przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad powierzonymi zadaniami, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przekazaniem i rozliczeniem dotacji z zakresu powierzonych zadań, przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,
POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - 2019-11-25 - Polkowice (dolnośląskie)
- istruktaż szkoleniowy z zakresu BHP i P.POŻ>- omówienie zakresu zadań zawodowych- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną - omówienie programu stażu- nauka obsługi: kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki- sporządzanie pism w generatorze pism- rejestracja spraw- obsługa aplikacji - kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych- odbieranie telefonów- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania- zakładanie i prowadzenie poszczególnych rejestrów - nauka postępowania z pismami niejawnymi - ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż okularów
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Żory (śląskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziećmi, prowadzenie zajęć
kontakt przez OHP - 2018-08-31 - Rybnik (śląskie)
PRACA PRZY PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH, PRACA NA TERENACH ZIELONYCH (M.IN. SPRZĄTANIE, KOSZENIE, GRABIENIE, PIELENIE, SADZENIE ROŚLIN;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, KURS OGRODNIKA, SZKOŁA OGRODNICZA LUB PRZYUCZENIE DO ZAWODU, DOŚWIADCZENIE;MIEJSCE PRACY: TEREN MIASTA SZCZECIN, POLICE, PYRZYCE;GODZINY PRACY: 06.00-14.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) waldix.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDIX GRAŻYNA HARĘŻA - 2016-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z produkcją wędlin i wędzonek.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Witnica (zachodniopomorskie)
Wykonywanie tynków oraz ceramicznych okładzin ściennych i podłogowychUsuwanie zgłoszonych usterek w obiektach, drobne prace murarskie, prace wykończenioweWykonywanie i naprawa posadzek cementowychNaprawa i udrożnianie przewodów kominowychRemont chodników i ogrodzeń betonowych, opasek i cokołów budynkówWymiana stolarki okiennej i drzwiowejNaprawa i wymiana znaków granicznych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-09-19 - Chełm (lubelskie)
Obróbka mechaniczna elementów kontenerów.
MARIUSZ KUNIKOWSKI - 2016-06-15 - Gdynia (pomorskie)
Szycie elementów materiałów tapicerskich. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK - MEBLE Firma PHU Roman Idźczak - 2019-02-14 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
lokalna dystrybucja owoców. Praca w godzinach między 7.00 a 17.00
Spółdzielnia Ogrodnicza "GÓR-SAD" - 2017-02-21 - Góra Świętego Jana (małopolskie)
obsługa ładowarki klasy I i/lub obsługa koparki klasy II
MIĄSO Spółka Jawna - 2016-01-21 - Świętochłowice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw, dań i deserów zgodnie z wytycznymi szefa kuchni, przy zastosowaniu narzędzi i urządzeń w zakładzie gastronomicznym.
kontakt przez PUP - 2020-09-08 - Skołoszów (podkarpackie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-08-21 - Otwock (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i na życie na stoisku w centrum handlowym.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Łódź (łódzkie)
1)wdrażanie i administrowanie systemem EZD,2)planowanie inwestycji związanych z informatyzacją Urzędu oraz bieżące wyposażanie w niezbędny sprzęt komputerowy,3)koordynowanie użytkowania sieci informatycznej Urzędu, dostosowywanie systemów do zmieniających się wymagań, rozbudowa i rekonfiguracja oprogramowania, sieci i sprzętu,4)przygotowywanie stanowisk pracy (sieci i sprzętu) oraz ich bieżąca konserwacja,5)gromadzenie dokumentacji technicznej, licencji, certyfikatów i gwarancji,6)nadzór nad serwerem i siecią telefoniczną Urzędu,7)koordynowanie dostępu do sieci informatycznej Urzędu (nadawanie haseł, cofanie i ograniczanie dostępu),8)projektowanie i administrowanie bazami danych.
kontakt przez PUP - 2020-11-23 - Kobylnica (pomorskie)
przyjmowanie, sprawdzanie i zbiorcze księgowanie sprawozdań budżetowych jednostek organizacyjnych gminy, przyjmowanie, sprawdzanie i sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych, sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych Urzędu Gminy, sporządzanie sprawozdań z zakresu zadań zleconych, przygotowanie Zarządzeń Wójta w sprawie zmian do budżetu (oraz załączników do Uchwał Rady Gminy) w sprawie zmian do budżetu w systemie Bestia, aktualizacja planów finansowych w systemie finansowo księgowym, przyjmowanie i sprawdzanie planów finansowych jednostek organizacyjnych gminy, sporządzanie not i kompletowanie dokumentów księgowych do wyciągów bankowych dla dochodów, prowadzenie ksiąg rachunkowych dla budżetu w systemie finansowo księgowym,przyjmowanie i sporządzanie zbiorczych zestawień projektów planów finansowych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu gminy; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (8:00-15:30).
Urząd Gminy Słupsk - 2016-03-24 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska. Praca na terenie woj. mazowieckiego i śląskiego
TECHCOMBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-14 - Stronie (małopolskie)
- Wykonywanie usług serwisowych związanych z wymianą opon. Utrzymanie czystości na serwisie i terenach firmy.- Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na jeden miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku pomocnika mechanika samochodowego lub wulkanizatora. Kontakt osobisty WYŁĄCZNIE w każdy wtorek lub piątek o godz. 9:00 w siedzibie firmy - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!! --- Można również aplikować po przez adres e-mail: m.wieczorek (at) boma.pl --- Kontakt również telefoniczny w godzinach: 8:00-18:00 na numer tel. 32-256-84-85, 608-010-702.
BOGDAN NOWAK BOMA - 2016-03-03 - Katowice (śląskie)
Praca w spedycji(obsługa spedycyjna,kontraktowanie przewoźników,pozyskiwanie nowych klientów)
Tom-Trans Usługi Transportowe Janusz Tomasik - 2017-05-30 - Sochaczew (mazowieckie)
Praca w kantynie studenckiej wydajacej ok. 500 posiłków , przygotowywanie ok 15 dań z kuchni polskiej oraz światowej.Umowa na czas nieokreslony, miejsce pracy Wrocław, ul. Ostrowskiego, praca od 6-14Kontakt przez email: piotrek.kęszczycki (at) interia.plCu, Sala G
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na produkcji przy montażu i regulacji wyrobu.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Poznań (wielkopolskie)