STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI (NR 0082) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI (NR 0082)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Data publikacji: 2020-01-09

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
M.Konopnickiej 18A, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI (NR 0082)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnieMile widziane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rentWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty22 stycznia 2020 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy:Wydział Realizacji Umów Międzynarodowych ul. M. Konopnickiej 18 A, Bydgoszcz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.01.2020

Data dodania oferty pracy: 09.01.2020

Oferta pracy ważna do: 22.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b4e0b547874b6e4830fafdc3ecfe47a

Podobne oferty pracy

FRYZJER DAMSKO-MĘSKI R184/1887-791/19 - od 2 775 PLN

obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damsko-męskiego
USŁUGI FRYZJERSKIE - IZABELA GROBLEWSKA - 2019-05-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 000 PLN

Nauka języka angielskiego w szkole podstawowej.
Szkoła Podstawowa im. M. Falskiego w Kraszewicach - 2017-07-04 - Kraszewice A (wielkopolskie)

BRUKARZ - od 2 600 PLN

układanie kostki brukowej
FPUH MICHAŁ WATRAK - 2020-07-20 - Łąg (pomorskie)

STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI ROWEROWEJ ORAZ ZARZĄDZANIA RUCHEM (OFICER ROWEROWY) W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ - od 2 250 PLN

1)dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu, jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej w tym zgodności ze stałą organizacją ruchu w zakresie rozwiązań rowerowych,2)współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,3)prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,4)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie,5)kreowanie polityki rowerowej w mieście Chełm,6)prowadzenie spraw związanych z rozwojem i bieżącym utrzymaniem infrastruktury rowerowej na terenie miasta,7)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem miejskiego systemu wypożyczalni rowerów,8)przeprowadzanie analiz bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym rowerowego,9)współpraca z zarządcą drogi w zakresie budowy i utrzymania infrastruktury rowerowej,10)udział w odbiorach elementów infrastruktury rowerowej,11)inicjowanie i koordynowanie działań Urzędu, zarządów dróg, organizacji rowerowych na rzecz tworzenia spójnego systemu tras rowerowych w mieście oraz w powiązaniu z gminami ościennymi,12)prowadzenie spraw związanych z ewidencją zdarzeń drogowych,13)wydawanie identyfikatorów zezwalających na wjazd na teren strefy staromiejskiej,14)opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,15)rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia,16)rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,17)przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,18)przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,19)opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, w tym ścieżek rowerowych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-10-01 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK CENTRUM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ - 1 850 - 1 950 PLN

Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej Schroniska Młodzieżowego
SZKOLNE SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE W GDAŃSKU - 2016-04-27 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 2 500 - 2 800 PLN

opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

zapoznanie się z przepisami, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej, obsługa urządzeń biurowych, wydawanie i przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji interesantom, prowadzenie rejestru wniosków i decyzji
kontakt przez PUP - 2018-06-24 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)

SPAWACZ-ŚLUSARZ - od 2 400 PLN

wykonywanie konstrukcji stalowych i aluminiowych
BBS - POLSKA Sp. z o. o. - 2017-01-24 - Police (zachodniopomorskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 2 100 PLN

Dbanie o bezpieczeństwo dzieci, pomoc nauczyciela w trakcie zajęć, spacerów, wycieczek. Dbanie o estetykę i czystość placówki.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Malbork (pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gdów (małopolskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ I SKŁADEK W INSPEKTORACIE ZUS W LESZNIE - od 2 300 PLN

Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2017-10-18 - Leszno (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI - od 4 000 PLN

Niezbędne wymagania oraz więcej informacji na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=215691, w zakładce oferty pracy. Umowa o pracę na czas określony do 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Termin składania dokumentów do 26.07.2019 r. do godz. 10.00.
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2019-07-16 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)

BURSZTYNIARZ - od 1 125 PLN

Obróbka kamieni bursztynowych, produkcja biżuterii
AMBER GLOW BARTŁOMIEJ KOZŁOWSKI - 2019-11-21 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACOWNIKA POMOCNICZEGO OBSŁUGI HOTELOWEJ - od 14,7 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych, utrzymywanie czystości w obiekcie. Dobór odpowiednich środków do wyczyszczenia powierzchni. Uzupełnianie środków czystości w pokojach.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2019-04-10 - Karpacz (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. NADZORU NAD PRZEDSZKOLAMI I SZKOŁAMI PODSTAWOWYMIW WYDZIALE EDUKACJI - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z nadzorem nad przedszkolami i szkołami podstawowymi.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z organizacją przedszkoli, szkół podstawowych w tym: analiza i opiniowanie projektów organizacyjnych i aneksów organizacji przedszkoli i szkół oraz sporządzanie zbiorczych zestawień, nadzorowanie rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych, nadzorowanie spraw z zakresu bezpieczeństwa, profilaktyki, pomocy psychologiczno pedagogicznej, konkursów i imprez w szkołach; analiza sieci szkół w zakresie sytuacji demograficznej, potrzeb edukacyjnych oraz przygotowywanie projektów zmiany sieci, w tym obwodów szkół podstawowych; prowadzenie spraw związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka, nauczaniem indywidualnym, zajęciami rewalidacyjno wychowawczymi, zindywidualizowaną ścieżką kształcenia oraz nadzór nad kształceniem uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych; skierowania nieletnich do Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych współpraca w tym zakresie z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji Centralnym Systemem Kierowania Nieletnich w Warszawie (poprzez system elektroniczny), Sądem Rejonowym III Wydziałem Rodzinnym i Nieletnich w Słupsku oraz szkołami; przygotowywanie dokumentacji i skierowań.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/696.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-11-08 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR MASZYNY DO CIĘCIA PIANKI - od 2 100 PLN

Rozcinanie bloków pianki. Obsługa mszyny CNC.
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2018-01-24 - Mroczeń (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

przygotowywanie towarów do sprzedaży, przygotowywanie stanowiska pracy,wystawianie faktur, przyjmowanie reklamacji (oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 30 rż.)
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

STANOWISKA DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających lub korygujących wymiar podatku,3)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4)prowadzenie akt podatników; dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,5)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,6)egzekwowanie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, które stanowią podstawę dokonania wymiaru lub korekty podatku,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)uzgadnianie sald analitycznych na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z syntetyką w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,9)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej12)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-27 - Chełm (lubelskie)

POMOCNIK HYDRAULIKA - od 2 700 PLN

pomoc przy montowaniu rur co i cw
"CZES-INSTAL" LISIŃSKA CZESŁAWA RYPIN - 2020-02-17 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

TERAPEUTA INTEGRACJI BAZALNEJ. - od 156,89 PLN

Terapeuta Integracji Bazalnej. Praca z osobami niepełnosprawnymi w stopniu głębokim nad wyrównaniem braków własnych doświadczeń życiowych.Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie, świadectwo ukończenia kształcenia zgodnie z wymogami oraz umiejętności pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Tel. 95 755 2961 Danuta Malinowska
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY - 2018-12-06 - Sulęcin (lubuskie)

MONTER PODZESPOŁÓW I ZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH - 1 176 - 2 250 PLN

- praca na hali produkcyjnej,- organizacja stanowiska pracy i kompletowanie zestawu narzędzi i urządzeń testujących,- montaż elementów i podzespołów elektronicznych zgodnie z dokumentacją techniczną w produktach grzewczych ( grzejniki łazienkowe i dekoracyjne, grzałki do grzejników i akcesoria),- przeprowadzanie testów kontrolnych zmontowanych podzespołów i zespołów elektronicznych- wykonywanie pomiarów parametrów, - dokumentowanie wykonanych pomiarów, testowania i uruchamiania podzespołów i zespołów elektronicznych
Concept Elżbieta Mączewska - 2019-02-06 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI I TRANSPORTU - od 2 600 PLN

Opisywanie faktur, rozliczanie kosztów napraw samochodów, rozliczanie kosztów paliwa.
"ALTI" SPÓŁKA JAWNA LESZEK GIBAŁA - 2020-07-10 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 10 PLN

utrzymanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętów , wykonywanie różnego rodzaju potraw zgodnie z poleceniem kucharza, zabezpieczanie przed zepsuciem surowców, półproduktów i wyrobów gotowych
"JOKAS Marek Miłkowski Jolanta Miłkowska - spółka cywilna" - 2018-08-28 - Łuków (lubelskie)

TYNKARZ - od 1 850 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA KAT. T - od 17 PLN

obsługa ciągnika rolniczego
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EKO sp. z o.o. - 2020-05-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW - od 2 590 PLN

a.monitorowanie stanu technicznego, konserwowanie i naprawianie instalacji elektrycznej w budynku;b.monitorowanie stanu technicznego, konserwowanie i naprawianie instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynku; c.monitorowanie stanu technicznego, konserwowanie i naprawianie elementów budynku np.: dachu, elewacji, ścian wewnętrznych, podłóg, sufitów, otworów drzwiowych i okiennych; d.konserwowanie i naprawianie terenów w otoczeniu budynku; e.dokumentowanie zrealizowanych prac; f.organizowanie miejsca pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-04-29 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)


Wybierz powiat