STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu
Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
Data publikacji: 2021-03-18
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw socjalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (nauki społeczne, gospodarka, ekonomia, administracja, prawo), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość j. angielskiego, j. duńskiego lub j. szwedzkiego, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2800 zł/m-c.
Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu
danePracodawcy_nip: 8762049144
danePracodawcy_regon: 00001775600507
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+ list motywacyjny+ skany dokumentów potwierdzające wykształcenie, doświadczenie zawodowe itp., skan(opcjonalnie zdjęcie)własnoręcznie podpisanego oświadczenia zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór zamieszczony na stronie ZUS w rubryce -wymagana klauzula) na e-mail: rekrutacja.torun (at) zus.pl (w tytule nazwa stanowiska) do 31.03.2021r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33
danePracodawcy_nrLokalu: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441502
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw socjalnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f4544c724a932b02d1cb187ed6c8a202
Podobne oferty pracy
nauka obsługi sprzętu biurowego, obsługi programów tekstowych, archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Jantar (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
NAPRAWA, USUWANIE AWARII HYDRAULICZNYCH U KLIENTA, MASZYNOWE UDRAŻNIANIE KANALIZACJIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU HYDRAULIKI, ŚLUSARSTWO, PRAWO JAZDY KAT B, MILE UPRAWNIENIA SEP I GAZOWE, PRACA JAKO SAMODZIELNY HYDRAULIK, UMOWA ZLECENIE A DOCELOWO UMOWA O PRACĘ, PRACA U KLIENTA NA TERENIE SZCZECINA I POWIATU.
BARTOS S.O.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wyksz. zawodowe lub średnie, doświadczenie w zawodzie
Sylwia Włodarczyk STUDIO FRYZUR - 2018-06-21 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych,- doręczanie przesyłeki i przekazów pocztowych, - prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Miejsca pracy: Wrocław,ul. Tarnogajska, Legnicka Oferta dostępna w sali: H, B, C, D, E, F, G. Kontakt z pracodawcą: dokument CV wraz z wybraną lokalizacją bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: Mirella.kapala (at) poczta-polska.pl
Poczta Polska S.A. - 2016-07-25 - Wrocław (dolnośląskie)
fryzjerstwo damsko- męskie, farbowanie, upięcia, strzyżenie
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Płock (mazowieckie)
Sortowanie i dzielenie przesyłek, opracowywanie dowodów, wpowadzanie danych w system
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,- prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych - sporządzanie zeznań podatkowych,- sporządzenie przelewów,- prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-09-28 - Kożuchów (lubuskie)
opracowywanie ładunków, dźwiganie do 50 kg ładunków
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA /Pion Kapitału Ludzkiego - 2020-01-31 - Kraków (małopolskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta- miejsce wykonywania pracy Sklep Dino- Stegna ( market w budowie), Spotkanie z przedstawicielem firmy odbędzie się dnia 26.04.2019r. (piątek) o godz: 10:00, pokój nr 13 tutejszego Urzędu
Dino Polska S.A. - 2019-04-25 - Stegna (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie projektów pism urzędowych. Rejestracja spraw i dokonywanie na bieżąco adnotacji w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych o wykonywanych czynnościach. Pomoc w obiegu korespondencji - przygotowywanie korespondencji - przygotowanie korespondencji do wysyłki.
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie klientów w Chinach i w Polsce; nawiązywanie kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizacja dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
kierowca samochodów ciężarowych, przewóz towarów na terenie całego kraju i krajów Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Anieliny (kujawsko-pomorskie)
montaż instalacji elektrycznych
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - HENRYK NOWAKOWSKI - 2017-07-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów na terenie UE
STOLARSTWO i REMONTY BUDOWLANE GRZEGORZ DZIURZYŃSKI - 2018-03-15 - Tuchola Żarska (lubuskie)
przestrzeganie instrukcji obsługi wózka widłowego, kontrola działania układów i zespołów wózka, zabezpieczenie wózkaUmowa zlecenie: 01.08.2020-31.07.2023praca wg zleceń 25 h tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach 5-13/13-21 od pon do soboty,
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
-
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie/Sprzedaż towaru w branży spożywczo - przemysłowej
TEKILA Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prace przy budowie dróg
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2016-10-13 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Prowadzenie stanowiska pedicure
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bytów (pomorskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/472473/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___maj_2019.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych w Wydziale Budżetu i Podatków w terminie do dnia 1 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-05-30 - Tczew (pomorskie)
rozpoznawanie gatunków drewna oraz właściwy dobór drewna i materiałów drewnopochodnych do wykonania różnych wyrobów,ocena brakarska gatunków drewna i wartości technicznej drewna, ręczna obróbka, przerzynanie, struganie krojenie, montowanie, wykańczanie, właściwy dobór narzędzi stolarskich do wykonania prac stolarskich
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Biała Niżna (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
prace montrskie wod. kan.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-08-18 - Kożuchów (lubuskie)
Prowadzenie sklepu internetowego, nadzór nad procesem wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2021-04-09 - Knurów (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)