STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu

Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

Data publikacji: 2021-03-18

Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0462

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw socjalnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (nauki społeczne, gospodarka, ekonomia, administracja, prawo), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość j. angielskiego, j. duńskiego lub j. szwedzkiego, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2800 zł/m-c.

Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu

danePracodawcy_nip: 8762049144

danePracodawcy_regon: 00001775600507

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+ list motywacyjny+ skany dokumentów potwierdzające wykształcenie, doświadczenie zawodowe itp., skan(opcjonalnie zdjęcie)własnoręcznie podpisanego oświadczenia zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór zamieszczony na stronie ZUS w rubryce -wymagana klauzula) na e-mail: rekrutacja.torun (at) zus.pl (w tytule nazwa stanowiska) do 31.03.2021r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Toruń

danePracodawcy_kodPowiatu: 0463

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Toruń

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33

danePracodawcy_nrLokalu: 39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441502

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw socjalnych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 18.03.2021

Oferta pracy ważna do: 31.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f4544c724a932b02d1cb187ed6c8a202

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

nauka obsługi sprzętu biurowego, obsługi programów tekstowych, archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Jantar (pomorskie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)

KONSERWATOR - od 3 300 PLN

NAPRAWA, USUWANIE AWARII HYDRAULICZNYCH U KLIENTA, MASZYNOWE UDRAŻNIANIE KANALIZACJIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU HYDRAULIKI, ŚLUSARSTWO, PRAWO JAZDY KAT B, MILE UPRAWNIENIA SEP I GAZOWE, PRACA JAKO SAMODZIELNY HYDRAULIK, UMOWA ZLECENIE A DOCELOWO UMOWA O PRACĘ, PRACA U KLIENTA NA TERENIE SZCZECINA I POWIATU.
BARTOS S.O.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

wyksz. zawodowe lub średnie, doświadczenie w zawodzie
Sylwia Włodarczyk STUDIO FRYZUR - 2018-06-21 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)

LISTONOSZ SAMOCHODOWY - od 2 050 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych,- doręczanie przesyłeki i przekazów pocztowych, - prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Miejsca pracy: Wrocław,ul. Tarnogajska, Legnicka Oferta dostępna w sali: H, B, C, D, E, F, G. Kontakt z pracodawcą: dokument CV wraz z wybraną lokalizacją bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: Mirella.kapala (at) poczta-polska.pl
Poczta Polska S.A. - 2016-07-25 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

fryzjerstwo damsko- męskie, farbowanie, upięcia, strzyżenie
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

Sortowanie i dzielenie przesyłek, opracowywanie dowodów, wpowadzanie danych w system
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. PŁAC - od 2 000 PLN

- obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,- prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych - sporządzanie zeznań podatkowych,- sporządzenie przelewów,- prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-09-28 - Kożuchów (lubuskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 673 PLN

opracowywanie ładunków, dźwiganie do 50 kg ładunków
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA /Pion Kapitału Ludzkiego - 2020-01-31 - Kraków (małopolskie)

Z-CA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 500 PLN

praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta- miejsce wykonywania pracy Sklep Dino- Stegna ( market w budowie), Spotkanie z przedstawicielem firmy odbędzie się dnia 26.04.2019r. (piątek) o godz: 10:00, pokój nr 13 tutejszego Urzędu
Dino Polska S.A. - 2019-04-25 - Stegna (pomorskie)

RECEPCJONISTA, ART. 150F - od 1 850 PLN

wz
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)

PRAKTYKANT W ODDZIALE ADMINISTRACYJNYM - nieodpłatny

Opracowywanie projektów pism urzędowych. Rejestracja spraw i dokonywanie na bieżąco adnotacji w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych o wykonywanych czynnościach. Pomoc w obiegu korespondencji - przygotowywanie korespondencji - przygotowanie korespondencji do wysyłki.
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)

HANDLOWIEC - od 2 400 PLN

wyszukiwanie klientów w Chinach i w Polsce; nawiązywanie kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INSTYTUCJONALNYM WYDZ. MON. POM. PUBLIC. + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizacja dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

kierowca samochodów ciężarowych, przewóz towarów na terenie całego kraju i krajów Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Anieliny (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - do 17 PLN

przestrzeganie instrukcji obsługi wózka widłowego, kontrola działania układów i zespołów wózka, zabezpieczenie wózkaUmowa zlecenie: 01.08.2020-31.07.2023praca wg zleceń 25 h tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach 5-13/13-21 od pon do soboty,
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)

FAKTURZYSTA/KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Fakturowanie/Sprzedaż towaru w branży spożywczo - przemysłowej
TEKILA Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

STANOWISKO PEDICURE - od 2 100 PLN

Prowadzenie stanowiska pedicure
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bytów (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO DLA OSÓB FIZYCZNYCH - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/472473/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___maj_2019.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych w Wydziale Budżetu i Podatków w terminie do dnia 1 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-05-30 - Tczew (pomorskie)

STOLARZ (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 1 850 PLN

rozpoznawanie gatunków drewna oraz właściwy dobór drewna i materiałów drewnopochodnych do wykonania różnych wyrobów,ocena brakarska gatunków drewna i wartości technicznej drewna, ręczna obróbka, przerzynanie, struganie krojenie, montowanie, wykańczanie, właściwy dobór narzędzi stolarskich do wykonania prac stolarskich
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Biała Niżna (małopolskie)

RZEMIEŚLNIK W DZ. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)

HYDRAULIK - 997,4 PLN

prace montrskie wod. kan.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS PŁAC - od 2 000 PLN

a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-08-18 - Kożuchów (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 000 PLN

Prowadzenie sklepu internetowego, nadzór nad procesem wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DYREKTORA W MIEJSKIM ZESPOLE GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI W KNUROWIE - od 3 000 PLN

KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2021-04-09 - Knurów (śląskie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)


Wybierz powiat