STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW Kraków oferta pracy POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA /Pion Kapitału Ludzkiego


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW

Wynagrodzenie: od 2 673 PLN

Zakres obowiązków: opracowywanie ładunków, dźwiganie do 50 kg ładunków

Data publikacji: 2020-01-31

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA /Pion Kapitału Ludzkiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
30-093 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
opracowywanie ładunków, dźwiganie do 50 kg ładunków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 673 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
docelowo praca w Niepołomicach( za parę miesięcy)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020

Data zakończenia pracy: 01.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: ciężary do 50 kg

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 31.01.2020

Oferta pracy ważna do: 29.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e787beebc643c13ade2576a744782a0b

Podobne oferty pracy

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Współpraca z klientem(pacjentem) w zakresie doradztwa usług medycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Kielce (świętokrzyskie)

MISTRZ - od 2 300 PLN

kierowanie zespołem konserwatorów; rozliczanie z pobranych materiałów i narzędzi; prowadzenie KOB; sporządzanie kosztorysów budowlanych; uczestnictwo w obdiorach usług budowlanych, remontowych itp.; prowqadzenie ewidencji pomocniczej urlopów podległych konserwatorów; rozliczanie czasu pracy.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-02-23 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 800 PLN

1) prowadzenie czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania i ewidencji korespondencji przychodzącej do SCUW, przygotowywania korespondencji wychodzącej z SCUW, prowadzenie dziennika korespondencji, 2) kompleksowa obsługa sekretariatu SCUW w tym: obsługa poczty elektronicznej, platformy e-PUAP, Biuletynu Informacji Publicznej, prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej, 3) zaopatrywanie pracowników SCUW w materiały papiernicze, biurowe, środki czystości i inne niezbędne materiały i wyposażenie z zachowaniem procedur o zam. publicznych, 4) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (do 30 tys EURO); szczegóły na http://www.bip.scuw.slupsk.pl/default.asp?mid=39; Umowa na 6 miesięcy; godziny pracy: 7.00- 15.00
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2019-04-30 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA C+E - od 2 500 PLN

Załądunek i rozładunek towarów oraz inne prace zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Mikołów (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 057,6 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Grójec (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

przygotowywanie posiłków typu fast food, przygotowywanie pizzy, dbanie o porządek w miejscu pracy, znajomość przepisów BHP w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Karłów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS KADR - od 2 500 PLN

Obsługa kadrowa X L.O.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY I WCZESNOSZKOLNY - od 2 250 PLN

opieka nad dziećmi w przedszkolu,prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Rudno (małopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU WEWNĘTRZNEGO - od 3 300 PLN

Wykształcenie: min. zawodowe; mile widziane doświadczenie zawodowe; konieczne uprawnienia na wózek widłowy UDT; trzy zmiany; zakres obowiązków: obsługa środków transportu wewnątrz wydziałowego, terminowa realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego; miejsce pracy: Gliwice
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)

KONSTRUKTOR - od 5 000 PLN

KONSTRUKCJA I PROJEKTOWANIE URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH I CIŚNIENIOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-23 - Dębica (podkarpackie)

KELNER - 997,4 PLN

kelner
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Pęczniew (łódzkie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)

SORTOWACZ WARZYW - od 1 050 PLN

Sortowanie warzyw. Wymagane doświadczenie przy sortowaniu warzyw min. 6 miesięcy(głównie cebuli), zdolności manualne, praca w zespole, odporność na niskie temperatury.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Sulęcin (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - 2 300 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 2 800 PLN

prowadzenie spraw związanych z systemem gospodarowania odpadami (prowadzenie postepowań administracyjnych, ustalanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami, kontakt z klientem, obsługa programu dot. gospodarki odpadami)
Związek Celowy Gmin MG-6 - 2019-05-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SALOWA W PLACÓWCE SZPITALNEJ - do 2 100 PLN

praca na oddziałach szpitalnych: sale, hole, toalety
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-04-16 - Żary (lubuskie)

MONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 2 500 - 4 500 PLN

Montaż urządzeń automatyki i ich okablowana, wykonywanie tras kablowych w korytach systemowych i rurkach instalacyjnych, podłączanie urządzeń, montaż rozdzielnic, pomiary. Aktualne zlecenia: Wrocław, ul. Mydlana, pl. Grunwaldzki, ul. Braniborska, następnie: budowy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Umowa o pracę lub umowa zlecenie - do wyboru. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 3456 423, 609 655 900, 607 223 552.
CENTRUM AUTOMATYKI BUDYNKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJER - od 2 600 PLN

Wykonywanie zabiegów, takich jak: strzyżenie, modelowanie, koloryzacja włosów klientów, doradzanie w wyborze koloru czy fryzury, sprzedaż produktów kosmetycznych.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Sulejówek (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 600 PLN

Praca przy ręcznym rozładunku i załadunku ZSE i E, prace wstępne/ręczne przed docelowym sortowaniem ZSE i E, prace związane z obsługą linii technologicznych, inne prace fizyczne na instalacji przetwarzającej odpady.
MAYA VICTORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-30 - Bogumiłów (łódzkie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 100 PLN

obsługa klientów na stacji paliw
Stacja Paliw Brzóska Sp. J. - 2018-08-24 - Kisielnica (podlaskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmownie i przekazywanie wartości pieniężnych.
"Poczta Polska Spółka Akcyjna" - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU R35/3739-1597/18 - 3 000 - 4 000 PLN

promowanie usług i produktów uzdrowiskowych, aktywna współpraca z kontrahentami
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL WSPIERAJĄCY PROCES KSZTAŁCENIA - 2 417 - 3 170 PLN

Praca zgodnie z planem lekcji.
Szkoła Podstawowa w Bojanie - 2019-01-09 - Bojano (pomorskie)

INŻYNIER SPRZEDAŻY - od 2 059 PLN

aktywne prowadzenie sprzedazy urządzeń i rozwiążań technologicznych, przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych. doradztwo techniczne w zakresie aplikacji sprzedawanych urzadzeń. nawiążywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. czynny udział w rozwoju przdsiębiorstwai poszerzaniu rynku odbiorców, organizacja szkoleń produktowych
PFTECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Wierzbica (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI OSÓB BEZROBOTNYCH WYDZ. NAL. ZAS. I ŚWIAD. + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Obsługa urządzen biurowych,- Przygotowanie projektów pism,- Przygotowanie korespondnecji do wysłania,- Przygotowanie dokumentacji osób bezroobtnych do archiwizacji,- Sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- Czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT,- Wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,- Udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- Zapoznanie sie z przepisami prawa.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)