STANOWISKO DS. USTALANIA EMERYTUR POMOSTOWYCH Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA EMERYTUR POMOSTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie opracowania decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalania emerytury pomostowej
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie opracowania decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalania emerytury pomostowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. USTALANIA EMERYTUR POMOSTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, mile widziane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych, wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o emeryturach pomostowych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, terminowość, opanowanie, umiejętność stosowania przepisów, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.zus.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Juliana Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8ce6c94d3d8fd5f444f19f2f1bca2312
Podobne oferty pracy
-
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Chocz (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
- koordynowanie oraz rozdzielanie pracy pomiędzy serwisantów- przygotowywanie zamówień- przyjmowanie zgłoszeń bieżących awarii - kontrola terminowej realizacji zgłoszeń
EKO-BUILD ZBIGNIEW KOZŁOWSKI - 2020-02-04 - Wola Rasztowska (mazowieckie)
Praca przy mieszkańcu: karmienie, mycie, ubieranie, organizowanie spacerów z mieszkańcem
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Dębce (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac stolarskich (konstrukcje drewniane).
STOL-BUD Mariusz Spychała - 2017-04-21 - Dębina (wielkopolskie)
Załadunek, rozładunek i rozdział przesyłek gabarytowych, załadunek i rozładunek przedmiotów ładunkówWynagrodzenie podstawowe 2.643 zł + dodatek za noce 2 zł/h
"Poczta Polska Spółka Akcyjna" - 2018-09-20 - Łódź (łódzkie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; 8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; 10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; 11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-20 - Słupsk (pomorskie)
pon. - pt. 10-18
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Opole (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja założeń programowych na zmianie, sprawdzanie wykonywanych elementów i usuwanie ewentualnych błędów. Kierowanie prawidłowym przebiegiem produkcji w oparciu o dokumentację, uwagi i polecenia mistrza zmianowego. Prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Stanowisko ds. organizacji i controlingu-zapewnienie organizacyjno-technicznych warunków działania zarządu i rady nadzorczej, sporządzanie protokołów i uchwał, opracowywanie harmonogramu posiedzeń zarządu, przeprowadzanie kontroli w zakresie realizacji uchwał, przeprowadzanie kontroli BHP, HACCP,FIFO itd. Wymagane wykształcenie wyższe, obsługa urządzeń biurowych, bardzo dobra organizacja pracy, prawo jazdy kat. B, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Praca na zastępstwo 3/4 ETATU.Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass. Adres e-mail: ewelinalehmann (at) spolem-sulecin.pl
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa maszyny do przetwórstwa tworzyw sztucznych, obsługa wózka
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
-
ŁUKASZ FELSKOWSKI "KAMIENIARSTWO ARTYSTYCZNO-OGRODOWE" FIRMA USŁUGOWA - 2016-03-03 - Kościerzyna (pomorskie)
Doradztwo w zakresie systemów informatycznych, rozwiązywanie problemów systemowych, kontakt z zespołem w języku hindi oraz języku norweskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
-Sprzątanie pokoi hotelowych, utrzymywanie czystości w obiekcie. Wymiana pościeli i ręczników. Dobór odpowiednich środków do wyczyszczenia powierzchni. Uzupełnianie środków czystości w pokojach.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2019-04-10 - Karpacz (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie, spec. administracja, ekonomia, ochrona środowiska; doświadczenie zawodowe: 2 lata; obsługa komputera (pakiet Office), obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B; sumienność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji poczty przychodzącej i wychodzącej, wysyłka poczty, przygotowywanie pism, realizacja zestawień dokumentów, przygotowanie dokumentów do ofert przetargowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PECTORE-ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-22 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, prace porządkowe, przygotowanie posiłków
PHU Bartosz Perlicjan - 2017-06-12 - Oborniki (wielkopolskie)
Układanie masy betonowej, tynkowanie, zacieranie.
S.C. PAWNEBUD USŁUGI BUDOWLANE Z. WNĘK & W. PAWLARCZYK - 2017-06-09 - Lubaczów (podkarpackie)
mycie, sprzątanie, odkurzanie samochodów
"PAMIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-13 - Żory (śląskie)
ustalanie menu, praca na obszarze kuchni, praca na dwie zmiany w godz, 7.00-15.00, 11.00-19.00
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "JUTRZENKA" - 2017-04-18 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Praca związana z obsługą klienta oraz maszyn pralniczych.
FiMax Doradztwo Wojciech Ananiew - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
1. Rozładunek/ załadunek 2. Prace zlecone przez przełożonego
Work Service - 2019-04-25 - Żary (lubuskie)
Wydawanie i przyjmowanie wartości.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
praca przy produkcji mięsa, rozładunek i załadunekWynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia + nadgodziny.
TOREX sp. z o.o. w Czerwińsku - 2016-04-04 - Czerwińsk nad Wisłą (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Grodków (opolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
PORTOS TR7 Sp. z o.o., S.K. - 2020-09-25 - Kuchary (wielkopolskie)
utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku; utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu budynku; Obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy; dozorowanie instalacji dostarczających media do obiektu; wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynku; pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości; organizowanie stanowiska pracy oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska
Zakład Stolarski SITAK Spółka Jawna - 2017-07-21 - Lubsza (opolskie)
1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)