STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad stanem technicznym budynków mieszkalnych i otoczenia przynależnego, zlecanie bieżącej konserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczych robót budowlanych, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji technicznej w tym weryfikacja kosztorysów robót budowlanych i prowadzenie książek obiektów budowlanych, obsługa lokatorów i organów samorządowych.
Data publikacji: 2019-10-04
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Augustyna Kośnego 31b, 45-057 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad stanem technicznym budynków mieszkalnych i otoczenia przynależnego, zlecanie bieżącej konserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczych robót budowlanych, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji technicznej w tym weryfikacja kosztorysów robót budowlanych i prowadzenie książek obiektów budowlanych, obsługa lokatorów i organów samorządowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa oprogramowania projektowego Norma Pro (kosztorysowanie obiektów i robót budowlanych)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Kosztorysowanie i rozliczanie prac remontowo-budowlanych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
posiadanie uprawnień zawodowych do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie będą dodatkowym atutem, komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Katowicka
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 04.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?180eda6932a947cbb213003088631f10
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac po lini elektrycznej związanych z naprawą sprzętu budowlanego (maszyny budowlane firmy HSW Stalowa Wola typu ładowarki Ł34 i spycharki TD15C).Miejsce pracy: Radlin lub Rynik-Jankowice.)
Trakt Sp. z o.o. - 2018-03-18 - Radlin (śląskie)
przygotowanie i prowadzenie postępowań dot. zamówieńpublicznychszczegóły oferty na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina Miejska Łeba-Nabór pracowników
Urząd Miejski w Łebie - 2019-07-18 - Łeba (pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych i busów
AUTO SIEDEM s.c. JANUSZ MAJDA, MONIKA PESTKA-MAJDA - 2019-04-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Diagnostyka i naprawa samochodów osobowych i ciężarowych oraz innych środków transportu.- Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto + premia. Praca na poczatek umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-20:00 + soboty. Wykształcenie wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Mechanik samochodów. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: bgrochalska (at) jasfbg.pl
"TRANSBUD-KATOWICE"S.A. - 2019-03-21 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie posiłków, obsługa klienta, obsługa kasy, dowóz posiłków do klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca sezonowa; miejsce pracy Wieża Widokowa na Górze Rowokół w Smołdzinie; godz. pracy 9-18 wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
PHU "HANDEL DALECKI" Przemysław Dalecki - 2017-04-21 - Smołdzino (pomorskie)
Przyjmowanie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Lublin (lubelskie)
Organizowanie kursów transportowych dla kierowców, negocjowanie cen, monitoring obsługiwanych zleceń, w tym obsługa kierowców z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Zawidów (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- analiza danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadzenie postępowań administracyjnych.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe ds. prawno-podatkowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie w sali E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- Bieżące utrzymywanie układów automatyki i elektroniki urządzeń technologicznych z gotowości do pracy oraz ich okresowe przeglądy i konserwację. Wykonywanie prac remontowych i naprawczych na układach automatyki i elektroniki. Dobór materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć naukowo technicznych oraz funkcjonalności i kosztów eksploatacji. Prowadzenie dokumentacji serwisowej. Analiza awarii i wprowadzanie ulepszeń u kładach sterowania maszyn i urządzeń. Kolektywna współpraca z zespołami elektryków, elektroników oraz ślusarzy remontowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + okresie próbnym + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00 lub 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe lub pokrewne. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> może być absolwent. Mile widziana znajomość rysunku technicznego. Wymagana znajomość narzędzi pomiarowych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-735-00-00 w. 432) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 11, 40-142 Katowice) lub e-mail: kadry (at) fasing.com.pl
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-12 - Katowice (śląskie)
okreslone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Dorowo (zachodniopomorskie)
Zapewnienie utrzymania w pełnej sprawnosci eksploatacyjnej parku maszynowego w zakładzie. Miejsce pracy: Wrocław ul. Otyńska 6 54-426 Wrocław Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokrśslony w godz 6-14 lub7-15. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 071 6373 -79-77 lub biuro (at) zmmborkowscy.pl Oferta w sali: F
Zakład Mechaniki Maszyn Borkowscy S.J. - 2019-09-24 - Wrocław (dolnośląskie)
spawanie zbiorników i konstrukcji stalowych ze stali nierdzewnej
B&W Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
kucharz
Reg Benz Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2015-12-22 - Mielec (podkarpackie)
montaż konstrukcji stalowych, szlifowanie
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kraków (małopolskie)
Praca w Żyrowej.
Gospodarstwo Rolne - Żyrowa - 2016-08-03 - Żyrowa (opolskie)
Prasowanie elementów do szycia, prasowanie wklejanie podkładów wzmacniających szycie, prasowanie wyrobów gotowych.
kontakt przez PUP - 2015-09-29 - Łódź (łódzkie)
spawanie konstrukcji stalowych, balustrad
DAMPEMO Sp. z o.o. - 2018-09-03 - Bytom (śląskie)
Produkcja osprzętu do mini traktorów oraz inne prace spawalnicze
PPHU Traktomix Wojciech Siepak - 2018-05-18 - Kąkolewo (wielkopolskie)
całokształt prac związanych z opieką osób starszych, pomoc w codziennych czynnościach z zakresu higieny osobistej: mycie, kąpanie, golenie, ubieranie, czesanie. Udział z mieszkańcami w jego różnych aktywizacjach.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w Trzebiechowie - 2018-08-29 - Trzebiechów (lubuskie)
kontrola zgodności wykonania wyrobu z dokumentacją techniczną na poszczególnych etapach produkcji;sporządzanie raportów i analiz w zakresie działań korygujących dotyczących kontroli procesu produkcyji, kontrola jakosci prac spawalniczo-montażowych, nadzór nad zgodnością narzędzi pomiarowych, kontrola jakości towaru i półproduktów z firm zewnętrznych.
Krause Sp. z o.o. Świdnica - 2017-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie działań inwestycyjnychUczestniczenie w przygotowywaniu studium wykonalności Analiza możliwości pozyskania funduszy zewnętrznych prace administracyjno –biurowe związane z pracą spółki i realizacją projektówprzygotowywanie dokumentów niezbędnych do złożenia wraz z wnioskiem o dofinansowanieweryfikacja terminów i rodzajów naborów wnioskówuczestnictwo wszkoleniach i spotkaniach informacyjnychprace administracyjno –biurowe w trakcie trwania projektówopisywanie dokumentów finansowo –księgowychudział w sporządzaniu sprawozdań, wniosków rozliczających sporządzanie pism, zestawień przygotowywanie informacji na strony www prowadzone przez spółkęinne podyktowane warunkami finansowania na etapie pozyskiwania i wdrażania projektów
Allando Sp z o.o. - 2019-09-05 - Tuszyn (łódzkie)
Dostawa towaru bezpośrednio do Klientów, Sprzedaż internetowa,
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE AMBER - 2019-05-02 - Wola Dębińska (małopolskie)
obróbka metali
F.H.U PAMA SERWIS Paweł Dul - 2017-06-05 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Przygotowywanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię. Obieranie, krojenie, szatkowanie, siekanie warzyw i owoców. Dbanie o czystość na kuchni i zaplecza sanitarnego. Doraźna pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom. Czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzchni stołów, zmywanie naczyń.
EUROPROJEKT STEFFEN GULITZ - 2019-05-24 - Karpacz (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
SKLEP SPOŻYWCZY I.Wydra - 2019-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Sanok (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)