STANOWISKO DS. STATYSTYKI I ANALIZ WYDZ. PROGRAM. R.P. I STAT. + ST FP (M) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. STATYSTYKI I ANALIZ WYDZ. PROGRAM. R.P. I STAT. + ST FP (M)
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: -sporządzanie projektów pism w zakresie spraw prowadzonych przez Dział-wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy, w tym weryfikowanie danych na potrzeby obowiązującej sprawozdawczości rynku pracy-zapoznanie się z zasadami prowadzenia monitoringu zwolnień grupowych z przycvzyn dotyczących zakładu pracu-pomoc w przygotowaniu materiałów na Powiatową Radę Rynku Pracy w Łodzi-porządkowanie i archiwizacja dokumentów Działu-pomoc w prowadzeniu korespondencji-obsługa urządzeń biurowych
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
-sporządzanie projektów pism w zakresie spraw prowadzonych przez Dział-wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy, w tym weryfikowanie danych na potrzeby obowiązującej sprawozdawczości rynku pracy-zapoznanie się z zasadami prowadzenia monitoringu zwolnień grupowych z przycvzyn dotyczących zakładu pracu-pomoc w przygotowaniu materiałów na Powiatową Radę Rynku Pracy w Łodzi-porządkowanie i archiwizacja dokumentów Działu-pomoc w prowadzeniu korespondencji-obsługa urządzeń biurowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. STATYSTYKI I ANALIZ WYDZ. PROGRAM. R.P. I STAT. + ST FP (M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?542096c5dcc6bd13b3ac722bebf9407b
Podobne oferty pracy
zapewnienie realizacji zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie - 2019-11-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż części samochodowych, obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Praca również w soboty (2 w m-cu).
AUTOTRONIC SERVICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-25 - Rumia (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI TWORZENIA AKT PŁATNIKÓW SKŁADEK, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI WSZCZYNANIA POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO - WYSTAWIANIE TYTUŁÓW WYKONAWCZYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI INSPEKTORATU ZUS ORAZ ODDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie edukacji zdrowotnej, ocena stanu zdrowia pacjenta, rozpoznawanie i leczenie chorób, wystawianie skierowań , recept, L4, realizacja programów zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2020-10-26 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie sprzedaży usług fryzjerskich, obsługa kasy fiskalnej, organizacja pracy w salonie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
krycie dachów, praca na wysokości
FIRMA WIELOBRANŻOWA ART-DACH S.C. PRZEMYSŁAW ZASADA, WŁODZIMIERZ ZASADA - 2017-04-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż warzyw i owoców
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Świętochłowice (śląskie)
szczegółowy zakres obowiązków podany jest w Ogłoszeniu o otwartym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych, symbol oferty KO.111.2.2017.AB, zamieszczonym na stronie internetowej www.znw.bip.lubelskie.plDo zakresu obowiązków między innymi należy: sprawdzanie pod względem finansowym zapisów umów z dostawcami w zakresie zaciąganych przez jednostkę zobowiązań; sprawdzanie i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów zakupu dotyczących wydatków budżetowych; wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu dotyczących wydatków budżetowych zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową w programie Rozliczenie Zakupu; prowadzenie rejestru zakupu VAT zgodnie z wymaganiami ustawy o podatku od towarów i usług; przygotowanie danych dotyczących podatku naliczonego do deklaracji VAT-7; rozliczanie VAT niepodlegającego odliczeniu; sporządzanie deklaracji VAT i JPK; dekretowanie wypłat dotyczących zobowiązań z tytułu zakupu towarów i usług na wyciągach bankowych; księgowanie wypłat dotyczących zobowiązań z tytułu zakupu towarów i usług zgodnie z kwotami ujętymi na wyciągach bankowych; prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej rozrachunków z dostawcami; rozliczanie rozrachunków z dostawcami w programie Finansowo-Księgowym; prowadzenie korespondencji z dostawcami w zakresie otrzymanych dokumentów zakupu; wystawianie not korygujących; sprawdzanie i uzgadnianie potwierdzeń sald przysłanych przez dostawców;
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2017-02-24 - Lublin (lubelskie)
Zapewnianie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach terenowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2020-06-09 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie posiłków, tworzenie menyu, zarządzanie zespołem
Przemysław Buczkowski - 2019-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
KONFEKCJA ODZIEŻY DAMSKIEJ
P.P.H. B. DUDEK - 2018-08-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-06-26 - Żary (lubuskie)
jw
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o lad i porządek w miejscu pracy, przestrzeganie przepisów BHP, przygotowywanie towarów do sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. Pomoc w kompletowaniu dokumentów. Udział w rozliczeniach magazynowych. Archiwizacja dowodów księgowych. Przygotowanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
-Praca na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 609-952-512
"STAN-BUD" USŁUGI TYNKARSKIE STANISŁAW KAIZER - 2019-07-10 - Rokitki (pomorskie)
praca przy maszynach na linii produkcyjnej skraplaczy, elementów chłodniczych klimatyzacji
kontakt przez OHP - 2019-04-04 - Gliwice (śląskie)
1. Obsługa programu komputerowego;2. Zakładanie dokumentacji medycznej;3. Obsługa urządzeń biurowych;4. Archiwizacja dokumentów;5. Załatwianie korespondencji;6. Wykonywanie wszystkich poleceń przez przełożonego/ opiekuna
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn szyjących i automatów szyjących do szycia artykułów tekstylnych i skórzanych.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Tychy (śląskie)
odbiór i dostawa towarów
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szkolenie w celu uzyskania kwalifikacji maszynisty pojazdu trakcyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2. sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3. przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4. przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5. zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6. przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7. wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8. przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9. przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10. przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11. wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12. udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13. wydawanie dziennika budowy.14. wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15. wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16. wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17. prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18. prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19. koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20. prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21. współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22. prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23. wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24. zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25. ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.26. wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2020-11-13 - Chełm (lubelskie)
sprzedaż detaliczna
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Zagórz (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Łowyń (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
Poczta Polska S.A. - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)