STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK Leszno oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Data publikacji: 2016-10-31
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Zygmunta Krasińskiego 36, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne, ekonomiczne, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne, gospodarka, prawo
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądany minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi, wymaganie dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, terminowość
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Wymagana własnoręcznie podpisana klauzula: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz 926 z późn. zm.)Dokumenty prosimy przesłać na adres: ZUS Odział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wysocka 1B, 63-400 Ostrów Wielopolski. Termin składania podań: 14.11.2016r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Wysocka
Numer budynku pracodawcy: 1b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 31.10.2016
Oferta pracy ważna do: 15.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ochrona mienia
Protection Ochrona Mienia Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Tychy (śląskie)
obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
załadunek,rozładunek towaru,obsługa suwnic , wózka widłowego,uczestnictwo i nadzorowanie w procesach obróbki cieplnej
"ALWOT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Lublin (lubelskie)
rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną i procedurami dot. obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)
praca przy prasie pneumatycznej, formatowanie odpowiednich kształtów, wkladanie do prasy, dociśnięcie żeby wyszedł pożądny kształt, praca przy pile kapowej: bierzemy deskę, kladziemy na stole i wycinamy odpowiednie wymiary elementów, wycięte elementy odkladamy na paletę ), podstawianie do stołu gotowych wyrobów znajdujących się na palcie i pakowanie do wysyłek zgodnie z zamówieniem.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Krubin (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Radom (mazowieckie)
Przygotowywanie dwudaniowych posiłków dla dzieci szkolnych (obiady dwudaniowe).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Sobiekursk (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-21 - Słupsk (pomorskie)
praca w bibliotece szkolenj(wymiar czasu pracy - 4/30)
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Dobryń Duży (lubelskie)
Oklejanie stelaży mebli tapicerowanych.
CRISTAP Iwona Musiał - 2017-08-24 - Wejherowo (pomorskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
dystrybucja towaru do klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa przemysłowych maszyn do szycia (stebnówki,lamówki), obsługa igłowarek, szycie kołder, poszewek, poszewek na materace, obsługa pakowarek wieloigłowych, prace na produkcji
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Leszno (wielkopolskie)
OCENA JAKOŚCI KSIĄŻEK I PŁYT CD/DVD, PRZY KOMPUTERZE NA HALI MAGAZYNOWEJ, PRACA W POZYCJI STOJĄCEJ, POMOC PRZY TRANSPORCIE WEWNĘTRZNYMWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERAMIEJSCE PRACY STOBNO 74, DOŁUJEGODZINY PRACY 06:00 DO 14:10;14:10 DO 22:20
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k. - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie teczek spraw w obiegu bieżącym do przekazania do magazynów wyznaczonych oraz ich weryfikacja
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piła (wielkopolskie)
Aktywna sprzedać produktów firmy klientom, dbanie o dział i towar na sklepie.
"Fago" Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Świebodzice (dolnośląskie)
przewóz materiałów niebezpiecznych
Tomasz Noworyta PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "TOMBART" - 2016-12-27 - Oświęcim (małopolskie)
pomoc w przygotowaniu stanowiska, załadunek elementów do magazynu, odbiór gotowych elementów po obróbce , zabezpieczenia ( streczowanie) palet. Praca w Dobroszycach.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Dobroszyce (dolnośląskie)
obsluga gości,podawanie posiłków
RESTAURACJA SMACZNY ZAKĄTEK - 2018-05-18 - Ruchocice (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15, możliwe nadgodziny; okres próbny 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony; praca na terenie Słupska i okolic; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Zakład Ogólnobudowlany Garstecki Janusz - 2018-03-24 - Siemianice (pomorskie)
Elektryk- staż EFS POWER 106
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Gutowo Małe (wielkopolskie)
Główne zadania:
•Obsługa administracyjna i biurowa działu;
•Wsparcie przy realizowanych projektach unijnych;
O.K. Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Lublin (lubelskie)
sprzątanie pomieszczeń znajdujących się w obiekcie, utrzymywanie w czystości powierzchni higieniczno sanitarnej.
"GETMOR'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-03-20 - Chrzanowo (mazowieckie)
prowadzenie spraw administracyjnych, prowadzenie sekretariatu Zarządu, realizacja zakupów w zakresie materiałów biurowych oraz wyposażenia oraz ich ewidencja, bieżąca obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. - 2017-05-01 - Zielonka (mazowieckie)
- przygotowanie materiałów i narzędzi do pracy,- przygotowywanie ścian do szpachlowania,- wzmacnianie i wyrównywanie chłonności podłoża, zwiększanie przyczepności (gruntowanie),- uzupełnianie ubytków i pęknięć
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Warszkowo (zachodniopomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn, pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Częstochowa (śląskie)
Obróbka wstępna metalu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Częstochowa (śląskie)
- monitorowanie działań z zakresu gospodarki odpadami oraz utrzymania czystości i porządku w gminie Wrocław, - kontrola Wykonawców w zakresie jakości wykonywania usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Wrocław, - organizacja systemu odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Wrocław, - udzielanie informacji mieszkańcom z zakresu funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi funkcjonującego na terenie gminy Wrocław, - bieżąca współpraca z Zarządcami nieruchomości oraz jednostkami gminnymi, - udział w akcjach informacyjnych/edukacyjnych organizowanych przez Spółkę Ekosystem, - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Oferta dostępna w sali D. Dokumenty należy składać osobiście, pocztą lub drogą e-mailową w terminie do dnia 25.04.2016 r. na adres: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko administracyjno-biurowe do spraw Gospodarki Odpadami w Dziale Gospodarki Odpadami lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl, magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego INSERT
KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA "SALDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)