STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Ostrów Wielkopolski oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://bip.zus.pl/oferty-pracy.Niezbędne:wykształcenie średnie Pożądane: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.1 zmianawynagrodzenie: 2800 zł bruttoTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 08.05.2019r.
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://bip.zus.pl/oferty-pracy.Niezbędne:wykształcenie średnie Pożądane: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.1 zmianawynagrodzenie: 2800 zł bruttoTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 08.05.2019r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 08.05.2019SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE: https://bip.zus.pl/oferty-pracy- CV- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjej i stanowiska z jakie ubiega się kandadat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenieprzesłąć pocztą lub osobiście p. 012 do 08.05.2019r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Wysocka
Numer budynku pracodawcy: 1b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 08.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbd173a74aabc5e87420a089387564af
Podobne oferty pracy
naprawa aut, wymiana oleju, filtrów itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Drołtowice (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji i nadzorowanie realizacji dochodów budżetu państwa przygotowywanie projektów okresowych sprawozdań z tytułu wykonania dochodów budżetowych prowadzenie obsługi elektronicznej bankowości NBP obsługa kasowa Inspektoratu prowadzenie analizy wydatków budżetowych w układzie zadaniowym obsługa systemów informatycznych TREZOR oraz Rachunkowość Budżetowa sporadyczne sporządzanie list płac
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad pracami ziemnymi (wykopy).Miejsce pracy: WarszawaPracodawca zapewnia dowóz z Mińska Mazowieckiego do Warszawy, wyjazd: 5.00.
Zakład Wielobranżowy RAMDO Ryszard Młot - 2017-07-25 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Świadczenie pracy socjalnej, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, wykonywanie pracy biurowej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zębowicach - 2018-10-18 - Zębowice (opolskie)
Zapewnia obsługę wniosków organów samorządu terytorialnego.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)
program stazu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Paprotnia (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
konserwacja i remont dróg gminnych, porządkowanie i utrzymanie terenów publicznych w Szczutowie, Gójsku i Bliznie
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Szczutowo (mazowieckie)
zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji , w tym ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-10-18 - Hrubieszów (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Olkusz (małopolskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-08-02 - Gliwice (śląskie)
rozwożenie zamówionego towaru do klientów, załądynek i rozładunek rozwożonego towaru, kierowanie samochoem Merdedes Sprinter do 3,5 t
DAJAR SP Z O.O. - 2017-03-13 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie detali frezowanych, produkcja nieseryjna.
ZAKŁAD BLACHARSKO-IZOLACYJNY Jan Witkowski - 2019-03-05 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
praca w Galerii Alfa w Białymstoku
MOLTON STYL Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Białystok (podlaskie)
Pakowanie towaru na taśmie. Ustawianie maszyn produkcyjnych.
TIME WORK PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-29 - Stefanowo (mazowieckie)
1. Zarządzanie kalendarzami menagerów.2. Wsparcie administracyjne menagerów.3. Zarządzanie zamówieniami i rozliczeniami dla menagerów.4. Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych managerów. 6. Wykonywanie innych czynności wyznaczanych przez przełożonego. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka i prowadzenie zajęć z dziećmi w wieku do lat 3.
W2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-07 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa gości hotelowych. Godz. pracy 7-15, 15-23, 23-7.
"PIAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Słupsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Administrator systemów informatycznych realizacja zadań własnych gminy.Ważniejsze zadania: Pełnić obowiązki Administratora Systemów Informatycznych: - Zintegrowany System Zarządzania Gminą KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modułów. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), konfiguracja sterowników drukarek, administracja bazami danych, tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruków, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów, zgłaszanie usterek do twórców oprogramowania. - STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Społecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy. W zakres administrowania systemem wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), budowanie struktury strony internetowej, umieszczanie na stronie informacji podlegających opublikowaniu, przygotowanie w wersji elektronicznej materiałów do publikacji na stronie, które dostarczone zostały w wersji papierowej. - USC System Urząd Stanu Cywilnego; - System Płatnik (ZUS); - Program ARCHIT Rejestr z zakresu prawa budowlanego; - DGA QUALITY/LEARNING Zintegrowany System Zarządzania; - eDZIENNIK - System dzienników elektronicznych placówek oświatowych; - System KLUCZ system zarządzania uprawnieniami do kluczy; - System SIOŚ system informacji o środowisku; - ZEUS zintegrowana ewidencja uprawnień systemowych; - CEIDG - centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - HELP DESK system ewidencja i informacja o działalności gospodarczej; - SHRIMP system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej; - eMANDAT System obsługi Straży Miejskiej; - BESTIA - System do obsługi sprawozdawczości budżetowej; - ŻRÓDŁO wydzielony system MAiC. W zakresie administrowania wchodzi: administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień), administracja bazami danych, konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów. Nadzorować wykonanie kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczać nośniki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym. Instalowanie nowo zakupywany sprzęt i oprogramowanie na stanowiskach roboczych. Usuwać usterki oraz rozwiązywać problemy zgłaszanie przez użytkowników zarówno w sprzęcie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk. Sprawdzać system pod kątem obecności wirusów komputerowych. Wykonywać drobne naprawy sprzętu komputerowego. Przekazywać sprzęt komputerowy do naprawy zarówno serwisowej jak i po serwisowej oraz współpracować z firmami serwisującymi sprzęt. Konfigurować, kontrolować i konserwować kioski multimedialne eksploatowane w Urzędzie. Konserwować sprzęt komputerowy. Pełnić obowiązki Administratora Sieci, w tym: administrować wszystkimi serwerami w sieci Urzędu tj. konfigurować, nadawać prawa dostępu, wykrywać oraz usuwać uszkodzenia, codzienne wykonywać kopie danych z administrowanych serwisów, zarządzać sieciami komputerowymi w Urzędzie, nadzorować pracę składników cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste), zapewnić bezawaryjną pracę sprzętu, obsługiwać system poczty elektronicznej i serwery WWW, instalować i instruować użytkowników na temat zagrożeń i problemów sieci, zapewnić bezpieczeństwo sieci poprzez system haseł i innych zabezpieczeń (np. skanerów antywirusowych, zapór ogniowych itp.).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
Rozładunek dostaw, kompletacja towaru do wywozu, prace magazynowe, obsługa wózka widłowego (mile widziana)
kontakt przez OHP - 2018-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie porządku na osiedlu, wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynku.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Dęblin (lubelskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów. Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy. Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym. Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania. Współtworzenie architektury rozwiązań aplikacji/systemów komputerowych. Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykładanie towaru; obsługa kasy; obsługa klienta; prace porządkowee. praca w godzinach I 6-14; II 14-22, III 22-6 (Wymiar etatu do uzgodnienia, 2 bądź 3 zmiany). Do wynagrodzenia doliczana premia 250zł . Miejsce pracy: dowolny sklep Biedronka na terenie Opola. Pierwsza umowa na czas określony, docelowo umowa na czas nieokreślony
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2017-06-14 - Opole (opolskie)
Utrzymanie czystości i porządku na terenie stacji benzynowej i myjni samochodowej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KURPIEWSKI Jan Kurpiewski - 2016-05-16 - Łomża (podlaskie)
1. Nadzór nad całokształtem spraw związanych ze studium uwarunkowań i kierunkówzagospodarowania przestrzennego Gminy.2. Prowadzenie spraw związanych z planami zagospodarowania przestrzennego tj. udziałw dyskusjach publicznych, nadzór nad projektowaniem MPZP oraz procedurąplanistyczną, dokonywanie ocen aktualności dokumentów planistycznych orazprzygotowywanie analiz, jak również nadzór nad właściwym i terminowymwykonywaniem planów będących w trakcie opracowania.3. Dokonywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Ustka iprzygotowywanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawachsporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.4. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z Uzdrowiskiem.5. Współdziałanie z administracją rządową i samorządową w sprawie nadzoruurbanistycznego i inwestycyjno budowlanego.6. Koordynowanie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowyoraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także spraw geodezyjnych,dotyczących podziałów, scaleń oraz rozgraniczeń nieruchomości, w tym udzielaniekonsultacji geodezyjnych.7. Reprezentowanie Gminy Ustka w procedurze wskazywania granic nieruchomościwchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości.8. Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem niezbędnych dokumentów doprzeprowadzenia przetargów na prace geodezyjne, wyceny nieruchomości,opracowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, ogłoszeńprasowych oraz sporządzania zmian i nowych dokumentów planistycznych.9. Udzielanie informacji na temat terenów inwestycyjnych Gminy Ustka.10. Udział w komisji przetargowej na zbywanie nieruchomości stanowiących własnośćGminy Ustka.11. Koordynowanie prac związanych z tworzeniem zasobów nieruchomości na celebudowlane, promowaniem gminnych nieruchomości oraz przygotowanie iuczestnictwo w imprezach związanych z promocją terenów inwestycyjnych.12. Zarządzanie i kierowanie pracą Referatu geodezji, ochrony środowiska i rolnictwa.Umowa na czas określony 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 z wyłączeniem środy: 7.30- 17.00 i piątku: 7.30- 14.00. Więcej informacji na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka Urząd Gminy, nabór na stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Ustka - 2019-04-04 - Ustka (pomorskie)