STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Iława oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeńSzczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Data publikacji: 2018-03-10
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 1, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeńSzczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.100 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl Termin, do którego należy składać dokumenty: 22 marca 2018 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu. Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4 82-300 Elbląg Wydział Spraw Pracowniczych z dopiskiem "OFERTA PRACY"
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Teatralna 4, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie niezbędne i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Teatralna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2018
Data dodania oferty pracy: 08.03.2018
Oferta pracy ważna do: 22.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opika nad osobami w podeszłym wieku,w tym osoby chore,niesamodzielne wymagające pomocy i stałej opieki
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn sterowanych numerycznie
Drew-Holtz Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2017-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
NIE MUSISZ ZNAĆ SIĘ NA UBEZPIECZENIACH. INTERESUJESZ NAS TY, TWOJE KOMPETENCJE A NIE TYLKO DOŚWIADCZENIE, KTÓRE POSIADASZ.W pracy będziesz: pozyskiwać i obsługiwać klientów, osiągać postawione cele, posługiwać się nowoczesnymi narzędziami, tworzyć kalkulacje ofert, sprzedawać polisy 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych, tworzyć raporty, reprezentować firmę.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: 7-17 (godziny do uzgodnienia z pracodawcą) pn-pt
CUK Ubezpieczenia - 2017-06-05 - Mikołów (śląskie)
Prowadzenie rejestrów sprzedaży zakupów dla podatku od towarów i usług vat; terminowe wstawiane faktur vat; prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług oraz terminowe jej składanie w urzędzie skarbowym; prowadzenie rejestru faktur wpływających do ZPO; prowadzenie ewidencji środków trwałych ZPO; prowadzenie zagadnien związanych z ewidencją komputerową i funkcjonowaniem systemu finansowo-księgowego. Praca 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-01-13 - Opole (opolskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiadać za administrację, inwentaryzację, konserwację, naprawę oraz zakup sprzętu komputerowego. Będzie brała udział w konserwacji i rozbudowie sieci strukturalnej. Praca będzie polegałana: instalacji i konfiguracji stanowisk komputerowych, administracji serwerami, archiwizacji systemów plików, bez danych oraz ich weryfikacji, administracji i konfiguracji urządzeń sieciowych, diagnostyce sieci komputerowej i usuwaniu awarii.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łaziska (dolnośląskie)
Wedlug programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Sobota (dolnośląskie)
Obsługa układów sterowania maszyn
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sieradz (łódzkie)
Prace porządkowe na obiektach
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Goleniowie - 2018-08-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
obsługa klientow, kasy fiskalnej, zamawianie towaru, sprzedaż (branża rowerowa)
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów, prowadzenie spraw kadrowych, przygotowanie pism, umów
Andrzej Biernat Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo Handlowe TIP - TOP Limanowa - 2016-02-29 - Limanowa (małopolskie)
Prowadzenie pojazdów po krajach UE oraz Wielkiej Brytanii, obsługa cysterny spożywczej.
"TRANS-SPEDYCJA" Spółka Cywilna - 2018-04-12 - Sosnowiec (śląskie)
Planowanie zakupów oraz rozliczanie żywnościowych, nadzór nad praownikami kuchni, współpraca z działem księgowym.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Suwalska Kontakt kandydatów z pracodawcą: kadryzsp12 (at) gmail.com, 71 798-69-18 w. 112sala G
ZESPÓŁ SZKOLNPRZEDSZKOLNY NR 12 - 2017-10-17 - Wrocław (dolnośląskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
Weryfikacja spawozdań z zakresu gospodarki odpadami, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
prace na warsztacie świadczenie serwisów, praca przy produkcji taśm transportujących
"Piotr i Paweł" Piotr Jędrowiak - 2016-12-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa Klienta , sprzedaż usług Finansowych, monitoring spłacalności, obsługa skarbcowo-kasowa
CAPITAL SERVICE S.A. - 2015-11-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kelner - stażysta
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
prowadzenie zajęć wychowawczych i opiekuńczych z dziećmi ze szczególnym uwzględnieniem dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym, współpraca z rodzicami i opiekunami prawnymi dzieci, pomoc w nauce, organizacja czasu wolnego, zawawy zajęć sportowych i plastyczno-technicznych, rozwój zainteresowań wychowanków świetlicy
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mławie - 2016-09-09 - Mława (mazowieckie)
Sprzedawca w sklepie spożywczo-przemysłowym. Praca na jedną zmianę
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ROLMASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-10 - Kamionka (podkarpackie)
Zgodnie z zakresem obowiązków nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Zyndaki (warmińsko-mazurskie)
Merytoryczne i techniczne przygotowywanie projektów, wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnetrznych, przygotowywanie wniosków o płatność, koordynacja i realizacja zadań współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, archiwizacja dokumentacji z realizacji programów finansowych ze środków UE, przygotowywanie postępowań przetargowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2015-12-21 - Pszczółki (pomorskie)
Zamawianie materiałów na budowy w języku niemieckim.
BAU-TECHNIK Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-04 - Jarocin (wielkopolskie)
wg stanowiska
TSC GROUP S. C. - 2016-02-19 - Kielce (świętokrzyskie)
oferta w ramach robót publicznych: grabienie, zamiatanie, malowanie, drobne prace remontowe,
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Piła (wielkopolskie)
- Księgowanie dokumentów, miesięczne rozliczanie konserwatorów, gospodarzy, transportu, księgowanie operacji związanych z miesięcznym zamknięciem kont i ustaleniem wyników poszczególnych rodzajów działalności, sporządzanie miesięcznego zestawienia obrotów i sald, sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych do GUS, uzgadnianie wszystkich rejestrów VAT zakupu i sprzedaży i sprzedaży oraz przygotowanie zestawień do deklaracji VAT, terminowe sporządzenie i składanie w Urzędzie Skarbowym deklaracji podatku od towarów i usług. Sporządzanie dokumentacji płacowej - list płac: sporządzanie kart wynagrodzeń pracowników, dokonywanie z Urzędami Skarbowymi rozliczeń z tytułu podatków od osób fizycznych (od wynagrodzeń, umów zlecenia i o dzieło oraz posiedzeń organów samorządowych) za dany rok oraz za czas zatrudnienia krótszy niż 1 rok sporządzanie deklaracji podatkowej PIT-4R, PIT-11, PIT-40, dokonywanie rozliczeń z tytułu ubezpieczenia społecznego, terminowe przekazywanie składek na podstawie sporządzonych deklaracji ZUS, opracowywanie okresowych analiz.- Wynagrodzenie: od 2300 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Finanse lub Rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat, w tym min. 2 lata na analogicznym stanowisku. Wymagana dobra znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel). Mile widziana znajomość programu PROBIT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-258-94-05 w.16, 32-259-65-76 w.16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jana III Sobieskiego 10, 40-082 Katowice) lub lub pocztowy e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW, OBRÓBKA MIĘSA
"LUNA" S.C. Sławomira Pakosz, Szymon Misiewicz - 2017-02-01 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Obsługa maszyn włókienniczych
PRINO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JOINT VENTURE PRODUKCJA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH - 2017-09-22 - Malbork (pomorskie)
Obsługa biura, fakturowanie, pozyskiwanie zleceń, praca na giełdach transportowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Nida (świętokrzyskie)
PRZEWÓZ TOWARÓW W RUCHU MIEDZYNARODOWYM, ZNAJOMOŚĆ WYPEŁNIANIA CMR
FIRMA TRANSPORTOWA GRZEGORZ SIKORA - 2017-09-25 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa wywrotki czteroosiowej
Usługi Transportowe Marek Winiarski - 2016-06-14 - Żory (śląskie)