STANOWISKO DS. REJESTRACJI I ZBYCIA POJAZDÓW W WYDZIALE KOMUNIKACJIW DEPARTAMENCIE SPRAW OBYWATELSKICH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. REJESTRACJI I ZBYCIA POJAZDÓW W WYDZIALE KOMUNIKACJIW DEPARTAMENCIE SPRAW OBYWATELSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. rejestracji i zbycia pojazdów należy:1)Naliczanie opłat za nieterminowe zgłoszenie nabycia (rejestracji) i zbycia pojazdów,2)Wydawanie decyzji administracyjnych dot. zwłoki w terminowym zgłoszeniu (rejestracji) i zbyciu pojazdów,3)Prowadzenie rejestrów zgłoszeń nabycia pojazdów,4)Prowadzenie ewidencji naliczanych kar za nieterminowe zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdów,5)Prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.6)Zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,7)Prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów - wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,8)Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,9)Dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:a) ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,b) ze zmiany rodzaju pojazdu,c) ze zmiany danych technicznych pojazdu,10)Wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,11) Wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,12)Wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,13)Wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,14) Przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie rejestracji pojazdów,15) Wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:a) przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,b) przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy, c) przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,d) przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,16) Ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,17)Przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,18) Sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,19)Przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,20)Dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,21)Porządkowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów archiwalnych Wydziału,22)Współpraca z archiwum zakładowym w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zarchiwizowania dokumentów oraz terminów przekazywania akt,23)Współpraca z archiwum zakładowym w zakresie: przekazywania zasobów dokumentacji archiwalnych,24)Tworzenie elektronicznej archiwizacji dokumentów,25) Zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,26)Obsługa interesantów - wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz tablic rejestracyjnych,27)Przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela oraz archiwizacja tych dokumentów,28)Samokontrola na stanowisku pracy,29)Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Data publikacji: 2020-07-31
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. rejestracji i zbycia pojazdów należy:1)Naliczanie opłat za nieterminowe zgłoszenie nabycia (rejestracji) i zbycia pojazdów,2)Wydawanie decyzji administracyjnych dot. zwłoki w terminowym zgłoszeniu (rejestracji) i zbyciu pojazdów,3)Prowadzenie rejestrów zgłoszeń nabycia pojazdów,4)Prowadzenie ewidencji naliczanych kar za nieterminowe zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdów,5)Prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.6)Zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,7)Prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów - wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,8)Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,9)Dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:a) ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,b) ze zmiany rodzaju pojazdu,c) ze zmiany danych technicznych pojazdu,10)Wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,11) Wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,12)Wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,13)Wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,14) Przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie rejestracji pojazdów,15) Wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:a) przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,b) przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy, c) przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,d) przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,16) Ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,17)Przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,18) Sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,19)Przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,20)Dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,21)Porządkowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów archiwalnych Wydziału,22)Współpraca z archiwum zakładowym w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zarchiwizowania dokumentów oraz terminów przekazywania akt,23)Współpraca z archiwum zakładowym w zakresie: przekazywania zasobów dokumentacji archiwalnych,24)Tworzenie elektronicznej archiwizacji dokumentów,25) Zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,26)Obsługa interesantów - wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz tablic rejestracyjnych,27)Przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela oraz archiwizacja tych dokumentów,28)Samokontrola na stanowisku pracy,29)Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REJESTRACJI I ZBYCIA POJAZDÓW W WYDZIALE KOMUNIKACJIW DEPARTAMENCIE SPRAW OBYWATELSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawnicze lub administracyjne lub ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość przepisów dot. rejestracji pojazdów
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. rejestracji i zbycia pojazdów w Wydziale Komunikacji w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63,65WOA-I.2110. 61 .20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub ekonomiczne,6) posiada łącznie co najmniej 3 lata stażu pracy w jednostkach administracji publicznej.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,7) znajomość przepisów dot. rejestracji pojazdów8) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,9) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. rejestracji i zbycia pojazdów należy:1)Naliczanie opłat za nieterminowe zgłoszenie nabycia (rejestracji) i zbycia pojazdów,2)Wydawanie decyzji administracyjnych dot. zwłoki w terminowym zgłoszeniu (rejestracji) i zbyciu pojazdów,3)Prowadzenie rejestrów zgłoszeń nabycia pojazdów,4)Prowadzenie ewidencji naliczanych kar za nieterminowe zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdów,5)Prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.6)Zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,7)Prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów - wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,8)Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,9)Dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:a) ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,b) ze zmiany rodzaju pojazdu,c) ze zmiany danych technicznych pojazdu,10)Wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,11) Wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,12)Wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,13)Wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,14) Przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie rejestracji pojazdów,15) Wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:a) przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,b) przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy, c) przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,d) przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,16) Ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,17)Przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,18) Sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,19)Przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,20)Dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,21)Porządkowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów archiwalnych Wydziału,22)Współpraca z archiwum zakładowym w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zarchiwizowania dokumentów oraz terminów przekazywania akt,23)Współpraca z archiwum zakładowym w zakresie: przekazywania zasobów dokumentacji archiwalnych,24)Tworzenie elektronicznej archiwizacji dokumentów,25) Zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,26)Obsługa interesantów - wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz tablic rejestracyjnych,27)Przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela oraz archiwizacja tych dokumentów,28)Samokontrola na stanowisku pracy,29)Wykonywanie innych poleceń przełożonego.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rejestracji i zbycia pojazdów w Wydziale Komunikacji w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63, 65 w terminie do dnia sierpnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. rejestracji i zbycia pojazdów w Wydziale Komunikacji w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63, 65 ogłoszonej dnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-07-KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. rejestracji i zbycia pojazdów w Wydziale Komunikacji w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63, 65 ogłoszonej dnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200730145128495.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?acc4e164ef81f162d07e1e0025e038a3
Podobne oferty pracy
Ekspediowanie leków w aptece,praca za pierwszym stołem w aptece-sprzedaż det.leków
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Przemyśl (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kurów (lubelskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2019-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Jawor (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gniezno (wielkopolskie)
opieka i praca z dziećmi, równoważny czas pracy
POGOTOWIE OPIEKUŃCZE NR 1 - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
obsługa sieci cieplnej, węzłów cieplnych i kotłów w zakresie automatyki, elektryki i technologii, zarządzanie miejską siecią ciepłowniczą
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Mielec (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Jeleśnia (śląskie)
Obsługa maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Worowo (zachodniopomorskie)
korespondencja z dostawcami lub odbiorcami , w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych, segregowanie odpowiednich dokumentów, wysłanie i odbieranie listów
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organika Częstochowa jest spółką prawa handlowego działającą w ramach Grupy Kapitałowej ORGANIKA. ORGANIKA to jeden z wiodących producentów i przetwórców pianki poliuretanowej w Europie Centralnej i Wschodniej działająca od ponad 55 lat. Jej produkty doceniło wiele renomowanych firm meblowych z całej Europy. Wiemy, że to nasi pracownicy budują nasz sukces, dlatego szukamy ludzi, którzy mają determinację i kompetencje, żeby swoimi osiągnięciami przyczyniać się do ciągłego doskonalenia ORGANIKI, firmy pierwszego wyboru wśród producentów mebli w całej Europie. Do naszej spółki w Częstochowie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Operatora krajarki automatycznejzadania: obsługa maszyn krajarek do cięcia pianki PUR, załadunek półproduktów na maszyny, sporządzanie raportów z produkcji, kontrola jakościowa produkcji wyrobów.Firma ofertuje: zatrudnienie w ramach umowy o pracę, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, pracę w Grupie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Organika Częstochowa Sp. z o.o. - 2019-11-04 - Częstochowa (śląskie)
Pracownik utrzymania czystości: sprzątanie pomieszczeń biurowo – administracyjnych wraz z zapleczem socjalnym ( kuchnia/ sanitariaty/szatnie) w budynku biurowym.Do głównych obowiązków należy, m.in.: zamiatanie i zmywanie podłogi, odkurzanie, mycie okien, polerowanie podłogi/terakoty, opróżnianie koszy na śmieci, ścieranie kurzy, mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych. Wymagania: solidność, dokładność, zaangażowanie, obowiązkowość.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Trzebinia (małopolskie)
Sprzątanie pomiszczeń biurowych w Biskupcu.
KMORDER Sp. z o.o. - 2016-12-08 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
okresowe (tygodniowe) przeglądy obiektów powierzonych do obsługi, dokonywanie przeglądu oraz prowadzenie konserwacji, racjonalne gospodarowanie materiałami pobranymi z magazynu oraz uzyskanymi z demontażu, utrzymanie porządku podczas pracy i po jej zakończeniu, usuwanie odpadów ze stolarni jak też z miejsc wykonywania prac konserwacyjnych lub remontów, bezzwłoczne usuwanie na bieżąco zauważonych i zgłoszonych nieprawidłowości i usterek w osprzęcie, funkcjonowaniu stolarki, podłóg, posadzek itp., obsługa kompleksów wojskowych w zakresie konserwacji i remontów stolarki; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane; osobę na stanowisku stolarz powinna cechować m.in. dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres.
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-02-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowychz ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)
Obsługa maszyn stolarskich CNC.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Turkowy (wielkopolskie)
obsługa frezarki drogowej
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2017-07-12 - Lubin (dolnośląskie)
wg. harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Kraków (małopolskie)
MONTAZ OKUĆ, PRZYBIJANIE PODBITEK, UZBRAJANIE MEBLA W ZAWIASY, SPRĘŻYNY
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-02 - Wołów (dolnośląskie)
Obsługa wniosków, przygotowywanie decyzji administracyjnych, list wypłat, sporządzanie sprawozdań, bezpośrednia obsługa klientów.Szczegóły oferty na stronie www.mgopsujscie.naszops.plUmowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W UJŚCIU - 2019-11-13 - Ujście (wielkopolskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeńSzczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-03-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Sątopy-Samulewo (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-07-08 - Żary (lubuskie)
praca w kuchni, wymagana książeczka zdrowia
ALI OUADA GYROS-DONER ''U ALEGO'' - 2016-07-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych aplikacje internetowe systemy internetowe zarządzanie bazami danych
Techniczne Zakłady Naukowe - 2016-09-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list wynagrodzeń, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników, zleceniobiorców i świadczeniobiorców do ZUS, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami z ZUS, rozliczanie refundacji z PUP; umowa na 6 miesięcy następnie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2019-07-26 - Gardna Wielka (pomorskie)
•Obsługa pras tłocząco- wykrawających , pracujących w cyklu automatycznym •Praca stojąco- chodząca
GE Power Controls S.A - 2018-08-22 - Łódź (łódzkie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/475373/files/ogloszenie.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, strategii i rewitalizacji w terminie do dnia 21 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-06-19 - Tczew (pomorskie)