STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg

Stanowisko: STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy

Data publikacji: 2019-07-15

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja publiczna, ekonomia

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 31.07.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego., Termin: do 31.07.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl

Ulica pracodawcy: Ratuszowa

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej

Data dodania oferty pracy: 16.07.2019

Oferta pracy ważna do: 31.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb91c09dd7a6c0ad83b95374456f5fd7

Podobne oferty pracy

STANOWISKO POKOJOWEJ - od 14,7 PLN

-Sprzątanie pokoi hotelowych, utrzymywanie czystości w obiekcie. Wymiana pościeli i ręczników. Dobór odpowiednich środków do wyczyszczenia powierzchni. Uzupełnianie środków czystości w pokojach.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2019-04-10 - Karpacz (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK K/M - od 2 450 PLN

opracowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)

REDAKTOR K/M - 3 400 - 3 700 PLN

jw
Polski Związek Niewidomych - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. PŁAC - od 3 100 PLN

informacje na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk;okres zatrudnienia 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godz. pracy 7.30-15.30
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2019-08-12 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

Obróbka wstępna warzyw, mięs. Sprzątanie stanowiska pracy.
ROMAN AMBROZIEWICZ Ośrodek Wypoczynkowy "Jędruś-Orlica " - 2019-04-10 - Rudawa (dolnośląskie)

KSIĘGOWA - od 5 000 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości, organizowanie, nadzór i kontrola wszystkich operacji i płatności w firmie. Wymagane doświadczenie. Dobre warunki pracy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK - Firma PHU Roman Idźczak - 2020-07-23 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)

MONTER / SKŁADACZ OKIEN - od 1 850 PLN

Składanie i montowanie okien
AR-TEAM Arkadiusz Hajdas - 2016-09-09 - Dworszowice Kościelne-Kolonia (łódzkie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 300 PLN

1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2019-10-24 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO PRACYDS. FINANSOWYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZOŚCIW WYDZIALE INWESTYCJI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m. in. prowadzeniem spraw związanych z przygotowaniem projektu budżetu w zakresie Wydziału Inwestycji i wszelkich zmian w trakcie roku budżetowego, oraz prowadzeniem spraw finansowania inwestycji i sprawozdawczości.Ważniejsze zadania: opracowywanie materiałów do projektu budżetu Miasta oraz zmiany w budżecie prowadzenie spraw dotyczących finansowania inwestycji; współpraca z Wydziałem Zarządzania Funduszami przy rozliczaniu dotacji opracowywanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. NAJMU POMIESZCZEŃ - do 1 050 PLN

realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)

SERWISANT - 2 500 - 3 500 PLN

realizacja usług i interwencji serwisowych, instalacja oraz uruchamianie nowych urządzeń klienta, wykonywanie przeglądów okresowych, analiza usterek, rozwiązywanie problemów technicznych, przygotowanie ofert na usługi
EKOENERGETYKA - POLSKA SP z.o.o. - 2017-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - od 1 850 PLN

Obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Bytów (pomorskie)

STANOWISKO STAŻYSTY - DOCELOWO PROTOKOLANT (OFERTA KONKURSOWA A 110 - 38/18) - od 2 100 PLN

rejestracja pism oraz wniosków wieczystoksięgowych, projektowanie wpisów w księgach wieczystych prowadzonych w systemie teleinformatycznym, wysyłanie zawiadomień o wpisach w księgach wieczystych, przeglądanie ksiąg wieczystych i wydawanie odpisów i dokumentów znajdujących się w aktach ksiąg wieczystych, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w formie elektronicznej służacych do ich rejestrowania, wykonywanie innych czynności określonych w Regulaminie urzędowania sądów powszechnych i przepisach szczegółowych
Sąd Rejonowy w Cieszynie - 2018-11-15 - Cieszyn (śląskie)

SPRZEDAWCA - 2 000 - 2 500 PLN

Obsługa klientaUkładanie towaruOdbieranie towaru
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY- PIKOR PAWEŁ - 2017-03-10 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)

STANOWISKO URZĘDNICZE RADCY PRAWNEGO - od 2 100 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe prawniczej; min. 10 lat stażu pracy na ww. stan.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-04 - Knurów (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

Prace związane z usługami budowlanymi
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "HUBDAR" DARIUSZ CABAN - 2019-04-23 - Sieradz (łódzkie)

POMOCNIK HODOWCY TRZODY CHLEWNEJ - do 3 000 PLN

Prace fizyczne przy obsłudze trzody chlewnej, tj.: karmienie, usuwanie obornika itp. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D, B.Kontakt z pracodawcą - tel.: 691 735 174.
Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB Żerniki Wrocławskie Sp. z o.o. - 2020-08-18 - Żerniki Wielkie (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 690 PLN

Pomocniczy robotnik budowlany: prace budowlane związane z budową nowych budynków oraz remontami mieszkań/domów.Stawka godzinowa 13 zł + pracodawca zapewnia miejsce zamieszkania, liczba pracy w tygodniu ok. 33, dyspozycyjnośćod pon - pt, godziny ustalane indywidualnie.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Iwiny (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - do 2 400 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Słupsk - 2019-01-25 - Człuchów (pomorskie)

STOLARZ - 1 057,6 PLN

obsługa maszyn i urządzeń, przygotowanie do montażu elementów meblowych
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Ciosny (łódzkie)

KELNER - od 2 100 PLN

Obsługa gości restauracji.
PPUH "POLOX" sc Gątarski,Stec - 2018-02-01 - Pstrągowa (podkarpackie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI I FIZYKI - od 2 294 PLN

Nauczyciel matematyki i fizyki.
Samorządowy Zespół Szkół w Kostkowie - 2017-09-06 - Kostkowo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 600 PLN

Sprzątanie autobusów i biurGodziny pracyI zmiana 07.00-15.00II zmiana 15.00-23.00Po okresie próbnym umowa na czasd określony.
Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak - 2020-07-10 - Trzęsówka (podkarpackie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Tczew (pomorskie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 12 PLN

montaż elementów samochodowychprace produkcyjneobsługa zgrzewarki,wtryskarki
kontakt przez OHP - 2016-02-16 - Tychy (śląskie)


Wybierz powiat