STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja publiczna, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 31.07.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego., Termin: do 31.07.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Data dodania oferty pracy: 16.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb91c09dd7a6c0ad83b95374456f5fd7
Podobne oferty pracy
-Sprzątanie pokoi hotelowych, utrzymywanie czystości w obiekcie. Wymiana pościeli i ręczników. Dobór odpowiednich środków do wyczyszczenia powierzchni. Uzupełnianie środków czystości w pokojach.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2019-04-10 - Karpacz (dolnośląskie)
opracowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Polski Związek Niewidomych - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA JAKO KIEROWCA
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Polkowice (dolnośląskie)
informacje na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk;okres zatrudnienia 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godz. pracy 7.30-15.30
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2019-08-12 - Słupsk (pomorskie)
Obróbka wstępna warzyw, mięs. Sprzątanie stanowiska pracy.
ROMAN AMBROZIEWICZ Ośrodek Wypoczynkowy "Jędruś-Orlica " - 2019-04-10 - Rudawa (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, organizowanie, nadzór i kontrola wszystkich operacji i płatności w firmie. Wymagane doświadczenie. Dobre warunki pracy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK - Firma PHU Roman Idźczak - 2020-07-23 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Składanie i montowanie okien
AR-TEAM Arkadiusz Hajdas - 2016-09-09 - Dworszowice Kościelne-Kolonia (łódzkie)
1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2019-10-24 - Chełm (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m. in. prowadzeniem spraw związanych z przygotowaniem projektu budżetu w zakresie Wydziału Inwestycji i wszelkich zmian w trakcie roku budżetowego, oraz prowadzeniem spraw finansowania inwestycji i sprawozdawczości.Ważniejsze zadania: opracowywanie materiałów do projektu budżetu Miasta oraz zmiany w budżecie prowadzenie spraw dotyczących finansowania inwestycji; współpraca z Wydziałem Zarządzania Funduszami przy rozliczaniu dotacji opracowywanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Augustów (podlaskie)
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
realizacja usług i interwencji serwisowych, instalacja oraz uruchamianie nowych urządzeń klienta, wykonywanie przeglądów okresowych, analiza usterek, rozwiązywanie problemów technicznych, przygotowanie ofert na usługi
EKOENERGETYKA - POLSKA SP z.o.o. - 2017-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Bytów (pomorskie)
-
Fagus - Andrzej Popławski - 2017-01-17 - Wasilków (podlaskie)
rejestracja pism oraz wniosków wieczystoksięgowych, projektowanie wpisów w księgach wieczystych prowadzonych w systemie teleinformatycznym, wysyłanie zawiadomień o wpisach w księgach wieczystych, przeglądanie ksiąg wieczystych i wydawanie odpisów i dokumentów znajdujących się w aktach ksiąg wieczystych, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w formie elektronicznej służacych do ich rejestrowania, wykonywanie innych czynności określonych w Regulaminie urzędowania sądów powszechnych i przepisach szczegółowych
Sąd Rejonowy w Cieszynie - 2018-11-15 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa klientaUkładanie towaruOdbieranie towaru
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY- PIKOR PAWEŁ - 2017-03-10 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe prawniczej; min. 10 lat stażu pracy na ww. stan.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-04 - Knurów (śląskie)
-
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace związane z usługami budowlanymi
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "HUBDAR" DARIUSZ CABAN - 2019-04-23 - Sieradz (łódzkie)
Prace fizyczne przy obsłudze trzody chlewnej, tj.: karmienie, usuwanie obornika itp. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D, B.Kontakt z pracodawcą - tel.: 691 735 174.
Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB Żerniki Wrocławskie Sp. z o.o. - 2020-08-18 - Żerniki Wielkie (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
Jednostka Wojskowa nr 4338- 12 Baza Bezzałogowych Statków Powietrznych - 2018-10-17 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)
Pomocniczy robotnik budowlany: prace budowlane związane z budową nowych budynków oraz remontami mieszkań/domów.Stawka godzinowa 13 zł + pracodawca zapewnia miejsce zamieszkania, liczba pracy w tygodniu ok. 33, dyspozycyjnośćod pon - pt, godziny ustalane indywidualnie.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Iwiny (dolnośląskie)
Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Słupsk - 2019-01-25 - Człuchów (pomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń, przygotowanie do montażu elementów meblowych
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Ciosny (łódzkie)
Obsługa gości restauracji.
PPUH "POLOX" sc Gątarski,Stec - 2018-02-01 - Pstrągowa (podkarpackie)
Nauczyciel matematyki i fizyki.
Samorządowy Zespół Szkół w Kostkowie - 2017-09-06 - Kostkowo (pomorskie)
Sprzątanie autobusów i biurGodziny pracyI zmiana 07.00-15.00II zmiana 15.00-23.00Po okresie próbnym umowa na czasd określony.
Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak - 2020-07-10 - Trzęsówka (podkarpackie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Tczew (pomorskie)
montaż elementów samochodowychprace produkcyjneobsługa zgrzewarki,wtryskarki
kontakt przez OHP - 2016-02-16 - Tychy (śląskie)