STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy.
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(brutto) do uzgodnienia. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Data zatrudnienia: miesiąc wrzesień 2019r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub marketing
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów prawa w zakresie działania Departamentu Promocji i Kultury
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: dobre kontakty interpersonalne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: komunikatywność, kreatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość lokalnej historii
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: umiejętność redagowania tekstów promocyjnych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
obsługa programów komputerowych, w szczególności do tworzenia i edycji tekstów
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub marketing.2. Wymagania dodatkowe:1) obsługa programów komputerowych, w szczególności do tworzenia i edycji tekstów,2) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,4) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,5) znajomość przepisów prawa w zakresie działania Departamentu Promocji i Kultury,6) umiejętność redagowania tekstów promocyjnych,7) doświadczenie z przeprowadzaniem akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych, charytatywnych,8) znajomość lokalnej historii,9)doświadczenie w zakresie działań promocyjnych w mediach społecznościowych,10) kreatywność, komunikatywność, dobre kontakty interpersonalne.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 sierpnia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 19 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. promocji w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm , ogłoszonej dnia 19 sierpnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9270
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 29.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e8f83063b0ece9e394c1a91219a0a421
Podobne oferty pracy
Oferta PI dla osób powyżej 30 r.ż. z kandydatem wskazanym przez pracodawcęZgodnie ze stanowiskiemII zmiany: 09.00 -17.00/ 7.00 -15.00
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace ziemne (wykopy).Miejsce pracy: WarszawaPracodawca zapewnia dowóz z Mińska Mazowieckiego do Warszawy.
Zakład Wielobranżowy RAMDO Ryszard Młot - 2018-08-29 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/wyższe
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Krzyżanowice (śląskie)
Przygotowanie powierzchni do malowania, malowanie, szpachlowanie, czyszczenie powierzchni przed malowaniem. Nakładanie farb pedzlami, wałkami, maszynowo. Uzupełnianie ubytków w ścianach.
NEXUM CONSULTING FINANSOWO - ENERGETYCZNY Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
PRACE OGÓLNOBUDOWLANE NA BUDOWACH JAKIE PROWADZI FIRMA. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie dań z menu
AMREST SP. Z O.O. WROCŁAW - 2016-04-27 - Góra Świętej Anny (opolskie)
Wykonywanie zleconych prac prostych, obsługa linii produkcyjnej, prace ręczne i przy maszynach, zaczytywanie faktur z komputera
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Częstochowa (śląskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie Urzędu: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/410924/files/ogloszenie_podatki.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budżetu i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Podatków Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 28 lutego 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-02-19 - Tczew (pomorskie)
Operator koparki/ładowarki, koparko-ładowarki
"DUD-BRUK" Jacek Dudek - 2018-06-21 - Tarnów (małopolskie)
rejestrowanie zdarzeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa bazy klientów biura usług ubezpieczeniowych, korespondencja elektroniczna zklientami biura, digitalizacja dokumentów ubezpieczeniowych, utrzymywanie łączności z klientami biura
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Głogów (dolnośląskie)
- opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych; - podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych); - sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacyjnejl - zapewnienie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Praca trzyzmianowa. Oferta dostepna w sali H, E, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV waraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres:malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lub malgorzata.kasinska (at) poczta-polska.pl do dnia 21.05.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa recepcji w hotelu (Cv na adres e-mail: a.kwarciak (at) radoczapark.pl)
Radocza Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-08 - Radocza (małopolskie)
Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. T, min. 5 lat doświadczenia w zawodzie traktorzysty.
Gospodarstwo Rolne " Warkocz"sp. j. - 2016-01-22 - Warkocz (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem objętym naborem. Szczegółowy zakres obowiązków na stronie internetowej www.zgk.damnica.ibip.plUmowa na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Godz. pracy: pon. 7.30-16.30; wt.- czw. 7.30-15.30; pt. 7.30-14.30. Wynagrodzenie 3300 zł brutto+dodatek stażowy.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2019-01-07 - Damnica (pomorskie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkcji felg samochodowych.
WEEBU SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
workowanie i wydawanie towaru, rozróżnianie pod względem rodzaju i gatunku węgla i kruszyw oraz ich pochodnych, obsługa urządzeń do workowania, przesiewania i zszywania. Transport materiałów do klienta oraz jego rozładowanie
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Lubliniec (śląskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
Montaż podkładów sztucznych w wiązankach.
Paweł Szczepek - 2017-07-28 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
-Wykonywanie czynności higieniczno - pielęgnacyjnych,-Karmienie i pomoc w spożywaniu posiłków mieszkańcom niesprawnym,-Przestrzeganie obowiązującego reżimu sanitarno - higienicznego,-Życzliwy, taktowny i pełen wyrozumiałości stosunek do mieszkańców,-Kontakt telefoniczny 58-531-30-35.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TCZEWIE - 2018-08-20 - Tczew (pomorskie)
Zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami, realizacja wniosków, wydawanie decyzji ,przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej do merytorycznego opracowania.
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Rawicz (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy bez windy oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-01-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowywanie materiałów reklamowych dla potrzeb kampanii reklamowych. Poszukujemy kandydatów z znajomości programów Corel Draw oraz Adobe Photoshop.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośacią sp.k. - 2019-06-21 - Krosno (podkarpackie)
ochrona powierzonego mienia, cykliczne obchody
Przedsiębiorstwo Usługowe "JAREXS" Sp.z o.o. - 2016-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
pomoc przy wyrobie twarogu-mycie i dezynfekcja maszyn-składanie opakowań, układanie serów twardych, wakowanie sera
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Góra (dolnośląskie)
Obróbka końcowa wyrobów. Prace wulkanizatorskie przy prasie.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Olkusz (małopolskie)
Nauczyciel / wychowawca świetlicy oddziałów edukacji wczesnoszkolnej.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 - 2018-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-11-14 - Biłgoraj (lubelskie)