STANOWISKO DS. PROGRAMÓW STRATEGICZNYCH MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. PROGRAMÓW STRATEGICZNYCH MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)aktualizowanie i monitorowanie strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjinalnego,2)opracowywanie propozycji innowacji możliwych do wdrożenia w Mieście Chełm,3)koordynacja wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Mieście Chełm,4)koordynowanie powierzonymi projektami Departamentu,5)inicjowanie przedsięwzięć rozwijających współpracę Prezydenta oraz Miasta Chełm z organizacjami pozarządowymi i grupami społecznymi oraz komisjami i radami działającymi przy Radzie Miasta Chełm lub Prezydencie Miasta Chełm w zakresie rozwoju miasta,6)monitorowanie i diagnozowanie potrzeb społecznych,7)strategiczna współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta odpowiedzialnymi za rozwój, promocję Miasta i współpracę międzynarodową,8)podejmowanie działań mających na celu bieżącą kreację wizerunku miasta,9)współpraca na rzecz kreowania wizerunku Miasta Chełm jako innowacyjnego i nowoczesnego ośrodka,10)współpraca ze spółkami komunalnymi Miasta Chełm w celu inicjowania w nich zmian proinnowacyjnych oraz zaangażowanie ich w przygotowanie Strategii Miasta,11)współpraca z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie Miasta Chełm.

Data publikacji: 2020-07-22

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)aktualizowanie i monitorowanie strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjinalnego,2)opracowywanie propozycji innowacji możliwych do wdrożenia w Mieście Chełm,3)koordynacja wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Mieście Chełm,4)koordynowanie powierzonymi projektami Departamentu,5)inicjowanie przedsięwzięć rozwijających współpracę Prezydenta oraz Miasta Chełm z organizacjami pozarządowymi i grupami społecznymi oraz komisjami i radami działającymi przy Radzie Miasta Chełm lub Prezydencie Miasta Chełm w zakresie rozwoju miasta,6)monitorowanie i diagnozowanie potrzeb społecznych,7)strategiczna współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta odpowiedzialnymi za rozwój, promocję Miasta i współpracę międzynarodową,8)podejmowanie działań mających na celu bieżącą kreację wizerunku miasta,9)współpraca na rzecz kreowania wizerunku Miasta Chełm jako innowacyjnego i nowoczesnego ośrodka,10)współpraca ze spółkami komunalnymi Miasta Chełm w celu inicjowania w nich zmian proinnowacyjnych oraz zaangażowanie ich w przygotowanie Strategii Miasta,11)współpraca z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PROGRAMÓW STRATEGICZNYCH MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętności redakcyjne i interpersonalne, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie, umiejętność inicjowania nowych rozwiązań i założeń

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. Programów Strategicznych Miasta Chełm w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110. 56.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją inwestycji miejskich.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętności redakcyjne i interpersonalne, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie, umiejętność inicjowania nowych rozwiązań i założeń.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)aktualizowanie i monitorowanie strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjinalnego,2)opracowywanie propozycji innowacji możliwych do wdrożenia w Mieście Chełm,3)koordynacja wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Mieście Chełm,4)koordynowanie powierzonymi projektami Departamentu,5)inicjowanie przedsięwzięć rozwijających współpracę Prezydenta oraz Miasta Chełm z organizacjami pozarządowymi i grupami społecznymi oraz komisjami i radami działającymi przy Radzie Miasta Chełm lub Prezydencie Miasta Chełm w zakresie rozwoju miasta,6)monitorowanie i diagnozowanie potrzeb społecznych,7)strategiczna współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta odpowiedzialnymi za rozwój, promocję Miasta i współpracę międzynarodową,8)podejmowanie działań mających na celu bieżącą kreację wizerunku miasta,9)współpraca na rzecz kreowania wizerunku Miasta Chełm jako innowacyjnego i nowoczesnego ośrodka,10)współpraca ze spółkami komunalnymi Miasta Chełm w celu inicjowania w nich zmian proinnowacyjnych oraz zaangażowanie ich w przygotowanie Strategii Miasta,11)współpraca z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym realizacją inwestycji miejskich,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Pełnomocnika ds. Programów Strategicznych Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 31 lipca 2020 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. Programów Strategicznych Miasta Chełm w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 21 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-07-21 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. Programów Strategicznych Miasta Chełm w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 21 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200721153825701.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym realizacją inwestycji miejskich,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 22.07.2020

Oferta pracy ważna do: 31.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?09c31a9334eb1b53abf2b6fd766e83f2

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

zapewnienie bezpieczeństwa chronionego obiektu, reagowanie na zagrożenia, przestrzeganie procedur, współpraca z Klientem
HUNTERS Sp. z o. o. - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Wymagane: wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne), obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-05-10 - Krzeszyce (lubuskie)

POMOCNIK MONTERA RUSZTOWAŃ - od 2 000 PLN

Montaż rusztowań
DM SYSTEM DANIEL BYSTRY - 2017-07-26 - Kobyla Góra (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. KOORDYNACJI USYTUOWANIA PROJEKTOWANYCH SIECI UZBROJENIA TERENUW WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWYCH - 1 017,4 PLN

wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pabianice (łódzkie)

KIEROWCA BUSA - od 1 100 PLN

PRZEWÓZ TOWARÓW NA TERENIE KRAJU
PPHU VERSO Przebięda-Ćwik Jolanta - 2016-05-19 - Dębica (podkarpackie)

KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

sprawdzanie dokumentow księgowych, kompletowanie, wprowadzanie do progreamu księgowego Ramzes
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Głogów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI - 997,4 PLN

-wysyłka pism egzekucyjnych-wprowadzenie danych do aplikacji ARS2000-porządkowanie akt płatnika
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Leszno (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI - od 1 850 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-06-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 3 000 PLN

wykonywanie prac pomocniczych na budowie
ARTBUD ALICJA WĄSIK - 2018-07-18 - Puławy (lubelskie)

MONTER INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH (Z) - do 15 PLN

Monter instalacji fotowoltaicznych
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Tarnów (małopolskie)

UBOJOWY/WYKRAWACZ MIĘSA - od 4 000 PLN

Praca przy uboju tuczników i bydła, rozbiór półtusz na elementy
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2020-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - od 3 000 PLN

- przygotowywanie samochodów do lakierowania, - demontaż, montaż części,- podkładowanie,
POL-MOT AUTO S.A. - 2018-08-14 - Białystok (podlaskie)

KSIĘGOWY/A(NR 8043) - od 2 000 PLN

wspieranie księgowej oraz sekretariatu w pracach bieżącychdocelowo zatrudnienie na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT - 3 500 - 4 000 PLN

- Prowadzenie naboru obcokrajowców na studia prowadzone w języku polskim, pomoc administracyjna w pracach Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej ds. Studentów oraz Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej ds. Studentów, prowadzenie korespondencji anglojęzycznej i w sprawach związanych z realizacją programu anglojęzycznego.- Wynagrodzenie: 3500 - 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach. Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-12-11 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIA POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WIELOOSOBOWE STANOWISKO OBSŁUGI DOKUMENTACJI W ZAKRESIE: ZAKŁADANIA AKT PŁATNIKA SKŁADEK/ŚWIADCZENIOBIORCY, WERYFIKACJA DOKUMENTÓW WŁĄCZANYCH DO AKT, EWIDENCJONOWANIE AKT MAGAZYNU, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ Z INSPEKTORATU, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO (13/18 ETATU) - 1 827 - 2 507 PLN

- Prowadzenie zajęć dydaktycznych - nauczanie indywidualne- Praca 13 godzin tygodniowo w godzinach: 7:45-15:20.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 - 2019-09-26 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R16/2820-972/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 600 PLN

montaż mebli
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; udział w obsłudze administracyjno - biurowej Wydziału; udział w tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; udział w tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska; współpraca z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-10-25 - Słupsk (pomorskie)

APLIKANT - STARSZY SPECJALISTA - 3 500 - 3 820 PLN

Ochrona porządku publicznego na terenie miasta Gdańska, realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego, podejmowanie działań kontrolnych i profilaktycznych mających na celu ograniczenie degradacji środowiska naturalnego, w tym przeciwdziałanie zanieczyszczeniu powietrza, wód i gleby oraz niszczeniu zieleni, kontrola i egzekwowanie przestrzegania zasad gospodarki odpadami, w tym przeciwdziałanie spalania odpadów, współpraca z instytucjami samorządowymi, państwowymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie ochrony środowiska.Praca od poniedziałku do niedzieli, godziny pracy : 5-10 do godz.17-22, oraz 12-18 do godz.24-6
Straż Miejska w Gdańsku - 2020-09-11 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2017-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw pracowniczych oraz dokumentacji kadrowej, sporządanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, rozliczanie umów cywilnoprawnych
POLSTAR DOORS Sp. z o.o., Sp. komandytowa - 2017-05-10 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)

FOTOGRAF - od 2 000 PLN

organizacja stanowiska pracy , realizacja projektów fotograficznych ukierunkowanych na rynek wschodni we współpracy rosyjsko i anglojęzycznym zespołem firmy oraz rosyjskojęzycznymi modelkami i modelami, dobieranie rekwizytów do ujęć fotograficznych, wykonywanie różnego typu fotografii (portretowych, reklamowych i innych) prowadzenie obróbki chemicznej i cyfrowej materiałów fotograficznych, archiwizacja prac, kontaktowanie się z rosyjsko i anglojęzycznymi klientami oraz współpracownikami
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)

39S PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 850 PLN

operator stacji monitorowania alarmów
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Radom (mazowieckie)

PAKOWACZ RĘCZNY - 1 033,7 PLN

nauka pakowania mięsa i wyrobów gotowych, metkowania, kompletowania zamówień
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

OPERATOR SPRZĘTU ZMECHANIZOWANEGO - od 18 PLN

OBSŁUGA ŚRODKÓW TRANSPORTU, WÓZKÓW, CIĄGNIKA I SAMOCHODU ASENIZACYJNEGOWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE (MOŻE BYĆ PODSTAWOWE), PRAWO JAZDY KAT. T, EWENTUALNIE C+E, BEZ DOŚWIADCZENIA (PRZYUCZENIE DO ZAWODU)STAWKA ZA GODZINĘ: 18,00 ZŁ
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. NAUKI I KSZTAŁCENIA - od 2 600 PLN

realizacja zadań nad rozwojem i doskonaleniem form i trybu kształcenia we współpracy z Prorektorem ds. dydaktycznych i studenckich, realizacja obowiązków Uczelni w zakresie realizacji procesu kształcenia, ustalanie zasad, warunków technicznych i organizacyjnych prowadzenia i obsługi procesu kształcenia i nadzór nad ich wdrożeniem, koordynacja spraw związanych z uprawnieniami Uczelni do prowadzenia kierunków studiów, ich akredytacją oraz polityką jakości kształcenia, koordynacja organizacji roku akademickiego, współpraca z Senatem i Komisjami w zakresie spraw pozostających w kompetencjach Specjalisty ds. nauki i kształcenia, opracowywanie zbiorczej sprawozdawczości związanej z procesem kształcenia dla władz Uczelni, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, GUS
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA - 2020-01-09 - Kwidzyn (pomorskie)