STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Somianka oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych; weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Somianka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Somianka, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych; weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Somianka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nieposzlakowana opinia,3) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych,5) co najmniej 2 letni staż pracy,6) znajomość przepisów i procedur dotyczących zamówień publicznych,7) umiejętność opracowywania specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi, zgodnie z wymogami Prawo zamówień publicznych,8) umiejętność stosowania i interpretowania przepisów prawnych,9) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz Internetu,10) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,11) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego podejmowania decyzji12) umiejętność działania pod presją czasu,13) odporność na stres, samodzielność, sumienność i odpowiedzialność.2. Wymagania dodatkowe1) wykształcenie wyższe lub podyplomowe o profilu zamówień publicznych,budowlanym, administracyjnym lub wykształcenie wyższe prawnicze,2) staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych,3) wiedza ogólnobudowlana,4) znajomość zagadnień dotyczących pozyskiwania środków pomocowych,5) dobra organizacja pracy,6) umiejętność pracy w zespole, inicjatywa i kreatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)podpisany własnoręcznie list motywacyjny,2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,3) kopie świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie,4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (świadectwa, dyplomy), ewentualnie inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty, paszport),7) podpisane własnoręcznie oświadczenia, że kandydat:a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,b) posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,c) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.7. Termin i miejsce składania dokumentów.Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać listownie na ADRES PRACODAWCY (dane dostępne dla osób zarejestrowanych w PUP spełniających wymagania pracodawcy) w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych w nieprzekraczającym terminie 14 sierpnia 2017r. (decyduje data faktycznego wpływu do Pracodawcy).
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: jednostaka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 14.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie całodziennych posiłków dla mieszkańców DPS
Dom Pomocy Społecznej w Bochni - 2017-10-13 - Bochnia (małopolskie)
Przyjmowanie-zakup od klientów indywidualnych i firm, obsługa klienta, obsługa programu komputerowego, fakturowanie sprzedaży.
P.P.H.U. "UNI-METAL" - 2017-05-16 - Częstochowa (śląskie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Brzeg (opolskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)
montaż instalacji odpylania na terenie Janikowa
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CLIMATRONIX" KALKOWSKI PIOTR - 2017-08-11 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Praca polega na kontroli szyb samochodowych
kontakt przez OHP - 2017-09-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie rysunku tecnicznego
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Gliwice (śląskie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Malbork (pomorskie)
- Kreślenie rysunków elementów żelbetowych i stalowych,- Współpraca z innymi biurami projektowymi, fabryką i budową,- Przygotowanie zestawień, spisów, dokumentacji projektowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-Obsługa piły (strowanej numerycznie)do cięcia kamienia,-Po okresie próbnym stała umowa o pracę,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: mirka (at) rosita.pl
FIRMA ROSITA MAGDALENA ROCŁAWSKA - 2016-06-15 - Nicponia (pomorskie)
obsługa wózka jezdniowego z napędem elektrycznym, obsługa ręcznego terminala radiowego, sprawdzanie stanów magazynowych
INKOBRATED Kamil Florczyk - 2017-02-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prasowanie odzieży
HELKON Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2016-01-28 - Baranów (wielkopolskie)
Wykonywanie przeglądów okresowych, naprawa silników, skrzyni biegów, naprawy elektryczne i elektroniczne. Praca dwuzmianowa na pół etatu od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20.
ARTUR ŚLIWIŃSKI AUTO-KLINIKA - 2016-09-14 - Pruszków (mazowieckie)
Dostarczanie przesyłek do klienta
Firma Usługowa Tadeusz Ciaszczyk - 2018-06-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
rozładunek i załadunek towarów, transport towarów pod wskazany adres
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Prudnik (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-11-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pełny zakres kadrowo-płacowy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA BAMAR BARBARA CHMIELOWSKA - 2016-04-27 - Orzech (śląskie)
Wykonywanie prac eksploatacyjnych, remontowych oraz awaryjnych w zakresie urządzeń telemechaniki i telekomunikacji na obiektach elektroenergetycznych, pełnienie dyżuru domowego
ENERGA-Operator Eksploatacja Płock sp. z o.o. - 2016-09-19 - Płock (mazowieckie)
przedłużanie panzokci, manicure, pedicure, zabiegi pielęgnacyjne na twarz, przedłużanie rzęs; godziny pracy: 10.00-14.00,14.00-18.00; praca na 1/2 etatuumowa na 3 lata
ZAKŁAD KOSMETYCZNO- FRYZJERSKI KRYSTYNA OLIWA - 2017-09-28 - Słupsk (pomorskie)
wymagane uprawnienia2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskutrasy międzynarodowe ( Niemcy, Włochy, Szwajcaria)wynagrodzenie: 7500 zł bruttodata rozpoczęcia zatrudnienia: Maj 2018
Usługi Transportowe Kołeczko Piotr - 2018-04-09 - Bogdaj (wielkopolskie)
Prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków. Dyspozycyjność w różnych godzinach dnia w przedziale od 7:00 do 22:00, średnio 40 godzin tygodniowo, praca w soboty, niedziele oraz święta. Umowa zlecenie z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających lub korygujących wymiar podatku,3)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4)prowadzenie akt podatników; dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,5)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,6)egzekwowanie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, które stanowią podstawę dokonania wymiaru lub korekty podatku,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)uzgadnianie sald analitycznych na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z syntetyką w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,9)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej12)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-27 - Chełm (lubelskie)
wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (łódzkie)
Sortowanie, pranie odzieży ochronnej i roboczej, bielizny pościelowej, gastronomicznej, kocy, poduszek, kołder itp. maglowanie, prasowanie, pranie chemiczne, przygotowanie dla klienta odzieży do odbioru
TwojaKadra.pl Jacek Wycichowski - 2016-12-29 - Mielenko (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (pomorskie)
pomoc nauczycielom, dbanie o bezpieczeństwo i życie dzieci, o majątek przedszkola, współdziałanie z nauczycielem, utrzymywanie czystości, pomoc w kuchniOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zamość (kujawsko-pomorskie)