STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ Gdańsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Stanowisko: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.

Data publikacji: 2019-02-19

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie. Wymagania pożadane: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, administracja), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. Wymagania dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i dokumentacji ubezpieczeniowej, znajomość Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, znajomość Kodeksu postepowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, nastawienie na wyniki, terminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność poprawnego przekazywania informacji pisemnych, umiejętność przekonywania, poprawne wnioskowanie, stanowczość, pewność siebie, opanowanie, umiejętność stosowania przepisów.Miejsce pracy: Oddział ZUS Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 58 30 78 278.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie Termin składania dokumentów - 4 marca 2019 r.Miejsce składania dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w GdańskuWydział Kadrowo-Płacowy ul. Chmielna 27/3380-748 Gdańsk

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 19.02.2019

Oferta pracy ważna do: 04.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - PRACA W INSPEKTORACIE W INOWROCŁAWIU (NR 2313) - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-03 - Opole (opolskie)

STANOWISKO PRACYDS. KOORDYNACJI USYTUOWANIA PROJEKTOWANYCH SIECI UZBROJENIA TERENUW WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Podstawowym zadaniem realizowanym na stanowisku objętym naborem jest uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Dodatkowym zadaniem jest aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa w/m.Ważniejsze zadania: prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną; przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków; naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach); przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady; udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawem znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni; przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej; wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych; aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych; przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej; przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu; prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienie, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu.Wynagrodzenie od 2700 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

sprzątanie bloków wewnątrz i na zewnątrz, praca w Sosnowcu Zagórzu
Firma Handlowo - Usługowa Henryk Pikul - 2017-10-06 - Sosnowiec (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. , ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOTYCZĄCYMI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE, ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS, UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, PŁATNIKA SKŁADEK I UBEZPIECZONEGO: WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW, REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK, WŁĄCZANIE DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

- Przygotowanie dokumentów do archiwum zawodowego,- Przygotowanie projektów dokumentów i wykonywanie czynności urzędowych,- Kompletowanie akt spraw,- Praktyczne stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instytucji kancelaryjnej,- Zapoznanie się z zasadami wykonywania nadzoru nad lasami nie stanowiącymi własności Skarbu Państwa, udzielanie pomocy w załatwianiu spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru Starosty nad gospodarką leśną w lasach prywatnych.- Poznanie problematyki ekologicznej i praktycznego stosowania przepisów poza i w tym zakresie,- Przyjmowanie wniosków o wydanie pozwoleń ekologicznych i uzgodnienie warunków środowiskowych planowanych przedsięwzięć, mogących znacząco oddziaływać na środowisko.Staż w godz.: 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; 8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; 10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; 11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-10 - Słupsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 400 PLN

pozyskiwanie i kontakt z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
TACHO-DIAGRAM Paweł Cieślak - 2017-10-12 - Pruszków (mazowieckie)

KSIĘGOWA - od 2 774,98 PLN

- wystawianie faktur sprzedaży- księgowanie faktur zakupu- wprowadzanie wyciągów bankowych- kontrola spływu należności- wystawianie wezwań do zapłaty- współpraca z instytucjami współpracującymi w zakresie windykacji należności
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-23 - Starogard Gdański (pomorskie)

OPERATOR WYDZIAŁU PRODUKCJI - od 15,48 PLN

- odbiór z maszyny paneli, na które maszyna nadrukowała napis- wzrokowa kontrola jakości- pakowanie odebranych elementówData rozpoczęcia zatrudnienia: termin ustalony indywidualnie z kandydatem.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. EWIDENCJI WYDATKÓW INWESTYCYJNYCH I MAJĄTKU TRWAŁEGO W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 2 700 PLN

księgowanie kosztów, wyciągów bankowych, raportów kasowych, prowadzenie i uzgadnianie ewidencji analitycznej i syntetycznej w zakresie wyznaczonych rachunków; 2) sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, dekretacja i księgowanie;3) rozliczanie dotacji otrzymanych z zewnątrz i udzielanych; 4) sporządzanie sprawozdań budżetowych, statystycznych i finansowych z wyznaczonych rachunków; 5) współuczestniczenie w pracach bilansowych i inwentaryzacyjnych
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-09-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU (O) - do 2 400 PLN

1.Nadzór nad realizacją planów sprzedaży.2.Doradztwo techniczne.3.Utrzymywanie kontaktów z klientami.4.Dbałość o przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Tarnów (małopolskie)

STAŻ/PO WER/ - OPIEKUN - 997,4 PLN

sprawowanie opieki nad mieszkańcami DPS
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

CZYŚCICIEL POJAZDÓW - od 2 000 PLN

mycie pojazdów,wycieranie,spłukiwanie
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Strzelin (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI KULTURY I NADZORU MERYTORYCZNEGO W WYDZIALE KULTURY - od 3 000 PLN

nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działalnością gminnych instytucji kultury; przygotowywanie, realizacja, zlecanie i współorganizowanie imprez w zakresie realizacji zadań z obszaru kultury, w szczególności związanych z działalnością gminnych instytucji kultury; współpraca ze stowarzyszeniami, fundacjami, związkami twórczymi i z organizacjami kościelnym, indywidualnymi twórcami i grupami nieformalnymi działającymi na terenie miasta Torunia w zakresie tożsamym z działalnością gminnych instytucji kultury
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-09-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI TAŚM TEKSTYLNYCH - 997,4 PLN

Obsługa prasy termicznej, produkcja taśm tekstylnych, przygotowanie do wysyłki towaru, pomoc w obsłudze zamówień.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Osowa Góra
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. O9BSŁUGI BEZROBOTNYCH ST FP (M) - 997,4 PLN

- tworzenie projektów pism,- obsł. urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji do wysłania,- przygotowywanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji,- sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysłaniu deklaracji PIT,- wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,- współpraca z innymi wydziałami,- udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- zapoznanie sie z przepisami prawa,- sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku,- sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń,- sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnienie ewidencji danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie podatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)

MISTRZ ZMIANOWY - od 3 000 PLN

zarządzanie podległym zespołem pracowników produkcji, dbałość o ciągłość pracy pracowników przy linii produkcyjnej
"H+H" Polska - 2016-12-07 - Gorzkowice (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Przyjmowanie, wydawanie towarów. Obsługa wózlów widłowych.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2015-12-15 - Gdynia (pomorskie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

usługi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Skoki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁATY ZASIŁKÓW - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O ŚWIADCZENIACH PIENIĘŻNYCH Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W RAZIE CHOROBY I MACIERZYŃSTWA, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ SAMODZIELNY REFERAT ZASIŁKÓW W ZAKRESIE: USTALANIA UPRAWNIEŃ DO ŚWIADCZEŃ, WYSYŁKI KORESPONDENCJI DO ŚWIADCZENIOBIORCÓW, PRZYGOTOWANIA KARTOTEK W CELU DOKONANIA POTWIERDZENIA. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY W ZAKŁADZIE PRZETWÓRSTWA RYBNEGO-CD - od 2 100 PLN

Obróbka surowca rybnego i konfekcjonowanie, przygotowywanie i obróbka surowca rybnego. Praca w Czechowicach-Dziedzicach od poniedziałku do soboty w godz. 7-15 lub 6-14
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przygotowywanie oraz sprawdzanie dokumentów niezbędnych przy dostawie lub wysyłce towarów. Przyjmowanie dostaw oraz sprawdzanie zgodności dostawy z dokumentami. Rozmieszczanie i składowanie towarów w magazynie. Kompletowanie materiałów do wydań na produkcję zgodnie z dokumentacją. Przyjmowanie wyrobów z produkcji. Obsługa programów magazynowych w systemie informatycznym (przychody i rozchody surowców oraz opakowań). Rozładunek, załadunek samochodów ciężarowych przy pomocy wózka widłowego. Kontrolowanie stanów magazynowych. Dbanie i utrzymywanie porządku w magazynie. Obsługa sprzętu magazynowego. Przestrzeganie przepisów BHP. Wymagania: doświadczenie minimum 1 rok na podobnym stanowisku, uprawnienia na obsługę wózków jezdniowych, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, etyczne podejście do wykonywanych obowiązków, umiejętność radzenia sobie z zadaniami pod presją czasu, znajomość obsługi komputera i programów magazynowych (mile widziana znajomość pracy w systemach ERP), mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Zoeller Tech Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Rekowo Górne (pomorskie)

TOKARZ ŚCIERNIC - od 2 250 PLN

obsługa tokarki oraz narzędzi produkcyjnych
ADECCO POLAND SP.Z O.O. - 2018-02-13 - Koło (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 1 850 PLN

. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn, ujawnianiem praw do nieruchomości w księgach wieczystych,prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości, zmiana klasyfikacji gruntów komunalnych i sprawy z zakresu gospodarki rolnej,prowadzenie spraw z zakresu podziałów nieruchomości, ustalania jednorazowej opłaty, tzw. rent planistycznych, opłat adiacenckich,dzierżawa gruntów niezabudowanych i rolnych, ustanawianie prawa użytkowania na nieruchomości, użyczanie, oddawanie nieruchomości do używania i przekazywanie nieruchomości w trwały zarząd,wnoszenie do spółek komunalnych nieruchomości jako wkładu niepieniężnego,nazewnictwo ulic i numeracja porządkowa nieruchomości,prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości, przekazywaniem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, innej gminy lub powiatu, zamianą gruntów pomiędzy Gminą Miejską Kętrzyn a osobami fizycznymi lub prawnymi, ustanawianiem służebności na nieruchomościach Gminy Miejskiej Kętrzyn oraz ustanawianiem służebności na rzecz Gminy Miejskiej Kętrzyn ,
Urząd Miasta Kętrzyn - 2016-04-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DO SPRAW KADR I PŁAC ORAZ FINANSÓW - od 2 000 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, pełna obsługa umów cywilno - prawnych, deklaracje ZUS, sprawozdawczość GUS, obsługa kontroli z różnych urzędów, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondecji, praca w księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kalisz (wielkopolskie)