STANOWISKO DS. ORGANIZACJI KSZTAŁCENIA, WYCHOWANIA I OPIEKI W SZKOŁACH I PLACÓWKACH OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH W WYDZIALE OŚWIATY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ORGANIZACJI KSZTAŁCENIA, WYCHOWANIA I OPIEKI W SZKOŁACH I PLACÓWKACH OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH W WYDZIALE OŚWIATY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1)koordynacja działań związanych z prawidłową realizacją kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych zgodnie z przepisami prawa określonymi dla danego etapu edukacyjnego,2)monitorowanie pracy szkół i placówek oświatowych zgodnie z zatwierdzonymi arkuszami organizacyjnymi,3)przeprowadzanie w szkołach i placówkach oświatowych oceny stanu przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej statutowej szkół w trybie kontroli planowych i doraźnych,4)przygotowywanie projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń dotyczących realizowanych przez wydział zadań oświatowych wynikających z przepisów prawa w zakresie organizacji pracy szkół i placówek,5)rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania szkół i placówek w zakresie organu prowadzącego,6)prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem dokształcania i doskonalenia nauczycieli,7)archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami,8)dbanie o dobro i interes Miasta podczas wykonywania zadań,9)efektywne wykorzystanie czasu pracy,10)wykonywanie poleceń wydawanych przez dyrektora wydziału i kierownictwo urzędu,11)samokontrola na stanowisku pracy
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)koordynacja działań związanych z prawidłową realizacją kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych zgodnie z przepisami prawa określonymi dla danego etapu edukacyjnego,2)monitorowanie pracy szkół i placówek oświatowych zgodnie z zatwierdzonymi arkuszami organizacyjnymi,3)przeprowadzanie w szkołach i placówkach oświatowych oceny stanu przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej statutowej szkół w trybie kontroli planowych i doraźnych,4)przygotowywanie projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń dotyczących realizowanych przez wydział zadań oświatowych wynikających z przepisów prawa w zakresie organizacji pracy szkół i placówek,5)rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania szkół i placówek w zakresie organu prowadzącego,6)prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem dokształcania i doskonalenia nauczycieli,7)archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami,8)dbanie o dobro i interes Miasta podczas wykonywania zadań,9)efektywne wykorzystanie czasu pracy,10)wykonywanie poleceń wydawanych przez dyrektora wydziału i kierownictwo urzędu,11)samokontrola na stanowisku pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ORGANIZACJI KSZTAŁCENIA, WYCHOWANIA I OPIEKI W SZKOŁACH I PLACÓWKACH OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH W WYDZIALE OŚWIATY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: przygotowanie pedagogiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
studia podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy prawo oświatowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: bardzo dobra organizacja pracy własnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: staranność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy Karta Nauczyciela
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość obsługi pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: sumienność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12: znajomość ustawy o systemie oświaty
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_14:
znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_15: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_16: znajomość programu Arkusz Vulcan
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą lub kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą,6) co najmniej 5 lat stażu pracy na stanowisku kierowniczym lub 3 lata stażu pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy prawo oświatowe,5) znajomość ustawy o systemie oświaty,6) znajomość ustawy Karta Nauczyciela,7) znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,8) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programu Arkusz Vulcan, znajomość obsługi pakietów Office,10) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)koordynacja działań związanych z prawidłową realizacją kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych zgodnie z przepisami prawa określonymi dla danego etapu edukacyjnego,2)monitorowanie pracy szkół i placówek oświatowych zgodnie z zatwierdzonymi arkuszami organizacyjnymi,3)przeprowadzanie w szkołach i placówkach oświatowych oceny stanu przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej statutowej szkół w trybie kontroli planowych i doraźnych,4)przygotowywanie projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń dotyczących realizowanych przez wydział zadań oświatowych wynikających z przepisów prawa w zakresie organizacji pracy szkół i placówek,5)rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania szkół i placówek w zakresie organu prowadzącego,6)prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem dokształcania i doskonalenia nauczycieli,7)archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami,8)dbanie o dobro i interes Miasta podczas wykonywania zadań,9)efektywne wykorzystanie czasu pracy,10)wykonywanie poleceń wydawanych przez dyrektora wydziału i kierownictwo urzędu,11)samokontrola na stanowisku pracy.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,47%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy na stanowisku kierowniczym lub 3 lata stażu pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacji kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych w Wydziale Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 14 stycznia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych w Wydziale Oświaty ogłoszonej dnia 04stycznia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-01-04KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych w Wydziale Oświaty ogłoszonej dnia04 stycznia 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych w Wydziale Oświaty ogłoszonej dnia 04 stycznia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20190104145321475.pdf
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy na stanowisku kierowniczym lub 3 lata stażu pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków
COLLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, INVEST SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-12-27 - Olchowiec (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: 1.prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników;2.uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego;2.wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń;3.przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej);4.dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych;5.prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku;6.współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu;7.na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego;8.przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku;9.udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych;10.współokreślanie i realizacja procesów rekrutacyjnych;11.przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego;12.prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników;13.podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)
Organizacja funkcjonowania sklepu według standardów i oczekiwań FirmySpotkanie rekrutacyjne z pracodawcą w dniu 7 czerwca 2017 r. godz. 10.00 .Zapisy na spotkanie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Elblągu pokój 107 (I piętro), tel. 55 237 67 21
Smyk S.A. - 2017-05-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie zgodnie z dokumentacją magazynową
P.P.U.H."Plandex" - 2016-07-12 - Stęszew (wielkopolskie)
Obsługa wózków widłowych w magazynie wysokiego składowania, obsługa komputera, etykietowanie towaru
InDiKo GmbH IndustrieDienstleistung Kontor - 2018-04-18 - Niemcy (Niemcy)
pranie i maglowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lębork (pomorskie)
WG PPROGRAMU STAZU
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Towarzyszenie osobie niepełnosprawnej, zrobienie zakupów, zaprowadzenie do lekarza - bez usług pielęgnacyjnych.Jedna osoba będzie zatrudniona na umowę o pracę na czas zastępstwa przez okres 2 tygodni, następnie umowa o pracę w ramach projektu. Druga osoba będzie od razu zatrudniona na umowę o pracę w ramach projektu.
Forum Organizacji Pozarządowych Działających Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, Chorych I Ich Rodzin RAZEM - 2017-11-09 - Zabrze (śląskie)
.
SIMPAX Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Piaski (wielkopolskie)
obsługa McDrive`a, przyjmowanie i wydawanie zamówień, obsługa kasy
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Malbork (pomorskie)
Utrzymanie czystości hotelu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2018-03-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
gotowanie posiłków
JACEK ZAJĄC HANDEL , GASTRONOMIA, CATERING - 2018-03-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja sprzedaży
PHU ,,ANDR-POL - Import Export" Andrzej Skoczeń - 2018-09-17 - Świniarsko (małopolskie)
organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji towarów, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu, prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów, przygotowywanie i uczestniczenie w inwentaryzacji
PEPCO POLAND SP.Z O. O. - 2017-03-13 - Skawina (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Sieraków (wielkopolskie)
rejestracja pism oraz wniosków wieczystoksięgowych, projektowanie wpisów w księgach wieczystych prowadzonych w systemie teleinformatycznym, wysyłanie zawiadomień o wpisach w księgach wieczystych, przeglądanie ksiąg wieczystych i wydawanie odpisów i dokumentów znajdujących się w aktach ksiąg wieczystych, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w formie elektronicznej służacych do ich rejestrowania, wykonywanie innych czynności określonych w Regulaminie urzędowania sądów powszechnych i przepisach szczegółowych
Sąd Rejonowy w Cieszynie - 2018-11-15 - Cieszyn (śląskie)
Logistyczne i administracyjne wsparcie Kierownika Serwisu w codziennych obowiązkach, bieżące monitorowanie działań serwisu oraz wsparcie techniczne klientów,koordynacja zamówień narzędzi i części zamiennych,optymalizacja i ciągłe udoskonalanie kontaktów z klientem.
LVD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe prawniczej; min. 10 lat stażu pracy na ww. stan.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-04 - Knurów (śląskie)
realizacja sprzedaży; obsługa kasy; obsługa klientów; dbanie o zaopatrzenie sklepu oraz właściwą ekspozycję towaru; współpraca z kontrahentami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pisanie propgramów komputerowych do ustawiania parametrów wtryskarek
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Rzeszów (podkarpackie)
czynności produkcyjne, rozbiór kurczaka, indyka, wykrawanie
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Tchórzowa (mazowieckie)
Pomoc przy dekretacji dokumentów, układanie faktur, sprawdzanie danych. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, pracowitość, sumienność, znajomośc podstaw rachunkowości.
Doradca Podatkowy Barbara Kuryło - 2017-03-16 - Wejherowo (pomorskie)
Brak danych
VUURIN AGENCJA PACY SP. Z O.O. - 2016-09-01 - Złotów (wielkopolskie)
przygotowanie konstrukcji cieślarskiej do montowania
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zgodny
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich "PUM" Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)