STANOWISKO DS. ORGANIZACJI I ANALIZ K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. ORGANIZACJI I ANALIZ K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ORGANIZACJI I ANALIZ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. organizacji i analiz należy m.in.: - opracowywanie projektów regulaminów, analiz, zestawień oraz innych pomocniczych zestawień dot. organizacji oddziału i podległych terenowych jednostek organizacyjnych na podstawie danych przekazywanych przez inne komórki wewnętrzne; - opracowywanie spraw wynikających ze współpracy dyrektora oddziału z Prezesem ZUS, komórkami organizacyjnymi Centrali ZUS, innymi oddziałami ZUS oraz podmiotami zewnętrznymi; - koordynowanie i opracowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień wydawanych i udzielanych przez Prezesa ZUS i dyrektora oddziału na zasadach określonych w wewnętrznych aktach prawnych; - prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnych; - koordynowanie działań w zakresie. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW - 6.12.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: - umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy - proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - złożonych dokumentów nie zwracamy - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana - dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością. SZCZEGÓŁY OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-organizacji-i-analiz-/749160
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?218103a5058939fd8f4c0071e5f9a79c
Podobne oferty pracy
- kompletacja towaru zgodnie z zamówieniem- kontrola poprawności kompletacji- inne prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Ochmanów (małopolskie)
Bieżąca konserwacja maszyn i urządzeń oraz naprawa, usuwanie awarii.
MORELLO Grażyna Wasielewska - 2018-09-25 - Plebanka (kujawsko-pomorskie)
-Ubój żywca wieprzowego,-Rozbiór półtusz wieprzowych,-Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,-Kontakt: telefon: 58 536-18-08-Kontakt e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Bielawki (pomorskie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-11-25 - Komorniki (wielkopolskie)
Zakres zadań:1. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedażyi zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji,sporządzanie wniosku o zwrot VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7i rozliczanie podatku VAT Urzędu Gminy, ewidencja księgowa podatku VAT i deklaracjiVAT-7 Urzędu Gminy.2. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych isprzedaży nieruchomości.3. Egzekucja należności z tytułu dzierżaw i dzierżaw rolnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnym etatu,praca biurowa, obsługa komputera, wyjazdy w teren.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Urząd Gminy Ustka - 2019-08-28 - Ustka (pomorskie)
Zapewnienie dostępności komponentów na obszarach produkcyjnych, obsługa wózka widłowego, obsługa skanera kodów kreskowych, rozładunek i załadunek towaru, wysokie składowanie.Praca dwuzmianowa: 06.00-18.00 lub 18.00-06.00. Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2020-03-06 - Okunin (mazowieckie)
- tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy, - planowanie i realizacja budżetu, - utrzymywanie dobrej relacji z kluczowymi klientami, - tworzenie wartościowych i ilościowych planów oraz monitorowanie poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomendowanie wprowadzania zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności, - planowanie i organizowanie pracy oraz kierowanie i nadzór nad podległymi pracownikami, - obserwowanie rynku, analiza zachowań konkurencji, konsumentów i odbiorców oraz inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników, - gromadzenie danych i analiz dotyczących rynku, - reprezentowanie firmy na targach oraz imprezach branżowych, - sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu, - działania w celu utrzymanie idealnego stanu technicznego obiektów, - współpraca z najemcami nieruchomości, - prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości w zakresie konserwacji i naprawy wszystkich instalacji i urządzeń technicznych oraz zabezpieczających, - poszukiwanie zmian i optymalizacji zmierzających do poprawy funkcjonowania nieruchomości, - zaangażowanie w działania dotyczące wynajmu długoterminowego i przeprowadzanie odbioru lokali, - kontrola zużycia mediów w obiekcie, - odpowiedzialność za dokumentację techniczną nieruchomości (prowadzenie książki obiektu budowlanego, książek instalacji i urządzeń zgodnie z wymogami obowiązującego prawa), - współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania, konserwacji i ochrony obiektu, - tworzenie i organizowanie eventów, - koordynacja działań marketingowych i promocyjnych wszystkich najemców
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Urząd Miejski Lipiany, prace aministracyjno-biurowe, wykształcenie minimum średnie,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lipiany (zachodniopomorskie)
ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy obrabiarek sterowanych numerycznie, nastawianie parametrów pracy poszczególnych narzędzi w głowicy
SK - WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-21 - Sosny (lubuskie)
zapozanie sie z pracą w banku, obsługa klientów, zakładanie rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków oraz wydawanie kart płatniczych, zakładanie kont internetowych, przyjmowanie wniosków o usługi SMS, przyjmowanie i obsługa zleceń klientów.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Lniano (kujawsko-pomorskie)
Obsługa komputera, wprowadzanie zamówień do systemu, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym.Sala E
P.U.H PARTNER ANRALLOGIN - 2017-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Udorpie (pomorskie)
Ochrona mieniaPraca na terenie Mielca i Sadkowej GóryRównoważny system czasu pracy
KASBET SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Mielec (podkarpackie)
prace biurowe, fakturowanie, przyjmowanie zleceń/zamówień,współpraca z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Tuchów (małopolskie)
praca na restauracji, obsługa klientów, obsługa ekspresu do kawy, dbanie o porządek na stanowisku pracy, obsługa imprez okolicznościowych.
Rezydencja Rigga, Robert Rigga - 2018-02-23 - Władysławowo (pomorskie)
1. Prowadzenie spraw obronnych
Zakład Karny w Garbalinie - 2020-04-07 - Garbalin (łódzkie)
Stanowisko ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=673388
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie wyższe; niekaralność; sporządzanie i prowadzenie dok. dot. ewidencji majątku jednostki, prowadzenie spraw teleinformatycznych jednostki poprzez zgłaszanie awarii i monitorowanie prac, ewidencji eksploatacji samochodów służbowych, ewidencji wyposażenia każdego pracownika, przyg. projektów zarządzeń w sprawach organizacyjnych; miejsce pracy: Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)
OCHRONA MIENIA
ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Dębica (podkarpackie)
sprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Zakopane (małopolskie)
Pracownik administracyjno- biurowySTAŻ dla osoby w wieku 18-29 lat STYPENDIUM STAŻOWE
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Ochrona obiektu handlowego.
KONSALNET OCHRONA Sp.z.o.o - 2018-04-04 - Ozimek (opolskie)
transport materiałow -wywrotka
Firma Usługowo-Transportowa "AGA" Agnieszka Baranowska - 2017-10-13 - Osiecznica (lubuskie)
zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-12-02 - Hrubieszów (lubelskie)
bezpośrednia obsługa wieloformatowej prasy termotransferowej, zadrukw technice cyfrowego druku sublimentacyjnego
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Zgierz (łódzkie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S. A. - 2016-12-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
obsługa maszyn produkcyjnych, praca przy produkcji, montaż wiązek kablowych, kontrola jakości wytworzonego produktu.
MR JOB HR SUPPORT SP. Z O.O. - 2019-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)