STANOWISKO DS. ORGANIZACJI I ANALIZ K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Stanowisko: STANOWISKO DS. ORGANIZACJI I ANALIZ K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-11-06

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ORGANIZACJI I ANALIZ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. organizacji i analiz należy m.in.: - opracowywanie projektów regulaminów, analiz, zestawień oraz innych pomocniczych zestawień dot. organizacji oddziału i podległych terenowych jednostek organizacyjnych na podstawie danych przekazywanych przez inne komórki wewnętrzne; - opracowywanie spraw wynikających ze współpracy dyrektora oddziału z Prezesem ZUS, komórkami organizacyjnymi Centrali ZUS, innymi oddziałami ZUS oraz podmiotami zewnętrznymi; - koordynowanie i opracowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień wydawanych i udzielanych przez Prezesa ZUS i dyrektora oddziału na zasadach określonych w wewnętrznych aktach prawnych; - prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnych; - koordynowanie działań w zakresie. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW - 6.12.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: - umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy - proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - złożonych dokumentów nie zwracamy - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana - dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością. SZCZEGÓŁY OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-organizacji-i-analiz-/749160

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 08.11.2019

Oferta pracy ważna do: 06.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?218103a5058939fd8f4c0071e5f9a79c

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

- kompletacja towaru zgodnie z zamówieniem- kontrola poprawności kompletacji- inne prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Ochmanów (małopolskie)

MECHANIK DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU - do 3 200 PLN

Bieżąca konserwacja maszyn i urządzeń oraz naprawa, usuwanie awarii.
MORELLO Grażyna Wasielewska - 2018-09-25 - Plebanka (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK UBOJU, ROZBIORU ŻYWCA - 2 900 - 3 500 PLN

-Ubój żywca wieprzowego,-Rozbiór półtusz wieprzowych,-Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,-Kontakt: telefon: 58 536-18-08-Kontakt e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Bielawki (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - od 2 150 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-11-25 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 500 PLN

Zakres zadań:1. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedażyi zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji,sporządzanie wniosku o zwrot VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7i rozliczanie podatku VAT Urzędu Gminy, ewidencja księgowa podatku VAT i deklaracjiVAT-7 Urzędu Gminy.2. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych isprzedaży nieruchomości.3. Egzekucja należności z tytułu dzierżaw i dzierżaw rolnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnym etatu,praca biurowa, obsługa komputera, wyjazdy w teren.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Urząd Gminy Ustka - 2019-08-28 - Ustka (pomorskie)

OPERATOR TRANSPORTU-OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO. - od 20 PLN

Zapewnienie dostępności komponentów na obszarach produkcyjnych, obsługa wózka widłowego, obsługa skanera kodów kreskowych, rozładunek i załadunek towaru, wysokie składowanie.Praca dwuzmianowa: 06.00-18.00 lub 18.00-06.00. Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2020-03-06 - Okunin (mazowieckie)

ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI K/M - od 9 500 PLN

- tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy, - planowanie i realizacja budżetu, - utrzymywanie dobrej relacji z kluczowymi klientami, - tworzenie wartościowych i ilościowych planów oraz monitorowanie poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomendowanie wprowadzania zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności, - planowanie i organizowanie pracy oraz kierowanie i nadzór nad podległymi pracownikami, - obserwowanie rynku, analiza zachowań konkurencji, konsumentów i odbiorców oraz inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników, - gromadzenie danych i analiz dotyczących rynku, - reprezentowanie firmy na targach oraz imprezach branżowych, - sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu, - działania w celu utrzymanie idealnego stanu technicznego obiektów, - współpraca z najemcami nieruchomości, - prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości w zakresie konserwacji i naprawy wszystkich instalacji i urządzeń technicznych oraz zabezpieczających, - poszukiwanie zmian i optymalizacji zmierzających do poprawy funkcjonowania nieruchomości, - zaangażowanie w działania dotyczące wynajmu długoterminowego i przeprowadzanie odbioru lokali, - kontrola zużycia mediów w obiekcie, - odpowiedzialność za dokumentację techniczną nieruchomości (prowadzenie książki obiektu budowlanego, książek instalacji i urządzeń zgodnie z wymogami obowiązującego prawa), - współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania, konserwacji i ochrony obiektu, - tworzenie i organizowanie eventów, - koordynacja działań marketingowych i promocyjnych wszystkich najemców
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO - POMOC ADMINISTRACYJNA. - od 1 850 PLN

Urząd Miejski Lipiany, prace aministracyjno-biurowe, wykształcenie minimum średnie,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lipiany (zachodniopomorskie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 14,7 PLN

ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy obrabiarek sterowanych numerycznie, nastawianie parametrów pracy poszczególnych narzędzi w głowicy
SK - WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-21 - Sosny (lubuskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ I OSZCZĘDNOŚCI - od 2 100 PLN

zapozanie sie z pracą w banku, obsługa klientów, zakładanie rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków oraz wydawanie kart płatniczych, zakładanie kont internetowych, przyjmowanie wniosków o usługi SMS, przyjmowanie i obsługa zleceń klientów.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Lniano (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

Obsługa komputera, wprowadzanie zamówień do systemu, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym.Sala E
P.U.H PARTNER ANRALLOGIN - 2017-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Udorpie (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - do 2 000 PLN

Ochrona mieniaPraca na terenie Mielca i Sadkowej GóryRównoważny system czasu pracy
KASBET SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY (Z) - od 3 500 PLN

prace biurowe, fakturowanie, przyjmowanie zleceń/zamówień,współpraca z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Tuchów (małopolskie)

KELNERKA - od 3 000 PLN

praca na restauracji, obsługa klientów, obsługa ekspresu do kawy, dbanie o porządek na stanowisku pracy, obsługa imprez okolicznościowych.
Rezydencja Rigga, Robert Rigga - 2018-02-23 - Władysławowo (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBRONNYCH - od 1 700 PLN

1. Prowadzenie spraw obronnych
Zakład Karny w Garbalinie - 2020-04-07 - Garbalin (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 033,7 PLN

Stanowisko ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCHI - od 1 850 PLN

Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=673388
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. KADR - 1 950 - 2 350 PLN

- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie wyższe; niekaralność; sporządzanie i prowadzenie dok. dot. ewidencji majątku jednostki, prowadzenie spraw teleinformatycznych jednostki poprzez zgłaszanie awarii i monitorowanie prac, ewidencji eksploatacji samochodów służbowych, ewidencji wyposażenia każdego pracownika, przyg. projektów zarządzeń w sprawach organizacyjnych; miejsce pracy: Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)

POKOJOWA - od 1 125 PLN

sprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Zakopane (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY - 997,4 PLN

Pracownik administracyjno- biurowySTAŻ dla osoby w wieku 18-29 lat STYPENDIUM STAŻOWE
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 16,5 PLN

Ochrona obiektu handlowego.
KONSALNET OCHRONA Sp.z.o.o - 2018-04-04 - Ozimek (opolskie)

KIEROWCA C+ E - 2 000 - 2 500 PLN

transport materiałow -wywrotka
Firma Usługowo-Transportowa "AGA" Agnieszka Baranowska - 2017-10-13 - Osiecznica (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI DOKUMENTACJI - od 2 600 PLN

zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-12-02 - Hrubieszów (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI-DRUKARZ TKANIN - od 2 250 PLN

bezpośrednia obsługa wieloformatowej prasy termotransferowej, zadrukw technice cyfrowego druku sublimentacyjnego
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Zgierz (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S. A. - 2016-12-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)

MONTAŻYSTKA - od 14,27 PLN

obsługa maszyn produkcyjnych, praca przy produkcji, montaż wiązek kablowych, kontrola jakości wytworzonego produktu.
MR JOB HR SUPPORT SP. Z O.O. - 2019-01-04 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ARCHWIZACJI I ZAŚWICZEŃ ST FP(K) - 997,4 PLN

- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat