STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW Koszalin oferta pracy Poczta Polska Spółka Akcyjna
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW
Wynagrodzenie: od 2 050 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmownaie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdziała przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek ładunków, prowadzenie dokumentacji eksplotacyjnej
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmownaie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdziała przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek ładunków, prowadzenie dokumentacji eksplotacyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali robotnicy pracujący przy przeładunku towarów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2016
Data zakończenia pracy: 09.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sprawność fizyczna, obsługa pakietu MS Office, dokładności, sumienności
Nazwa pracodawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
70-940 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydatów z pracodawcą: e-mailowy (justyna.ladzinska (at) poczta-polska.pl ) Dodatkowe informacje: praca wg grafiku - również w godzinach nocnych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Profil działalności pracodawcy: poczta
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali robotnicy pracujący przy przeładunku towarów
Data dodania oferty pracy: 10.11.2016
Oferta pracy ważna do: 12.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie całościową działalnością ośrodka;gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich form działalności i komórek organizacyjnych ośrodka, w tym kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego zgodnego z potrzebami rynku pracy oraz opieki i wychowania uczestników;dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz jednostki;systematyczna współpraca z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP,prowadzenie grupy wychowawczej, sprawowanie opieki nas uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego;monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;organizowanie systemu kontroli w ośrodka, wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad oraz wdrażanie wniosków/zaleceń z niej wynikających;wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenie ich jakości;zgodne z obowiązującymi terminami zgłaszanie do Wojewódzkiego Komendanta wniosków do organów prowadzących szkoły o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników;wskazywanie młodzieży możliwości dostępu do usług świadczonych przez jednostki rynku pracy podległe CEiPM OHP;reprezentowanie ośrodka na zewnątrz;rozwijanie współpracy ze środowiskiem lokalnym;
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie Gospodarstwo Pomocnicze - 2017-09-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE GOSPODARCZE
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
rozwijanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami ,pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert handlowych,prowadzenie negocjacji,realizowanie planów sprzedaży
XL-Tape International Sp. z o.o. Krzysztof Kania - 2015-12-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac budowlanych związanych z dekarstwem
DEKMAR - Marek Łosin - 2016-11-28 - Kromolin (dolnośląskie)
Prace wykończeniowe, malowanie, gipsowanie,
PUH Elko s.c - 2017-12-08 - Sochaczew (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-01-10 - Leśnica (opolskie)
Praca przy ogrodzeniach, drobne prace mechaniczne.
HENRYK BOROWIAK USŁUGI ZIEMNE - 2016-04-12 - Sikory (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH, RAPORTÓW FINANSOWYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCH, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, CO NAJMNIEJ 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUGODZINY PRACY OD 8-16
LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, sporządzanie ofert dla klientów, doradztwo przy wyborze oferty, obsługa systemów informacyjnych, obsługa urządzeń biurowych, bezpośrednia obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Będzin (śląskie)
Naprawa i konserwacja pojazdów, renowacja lakierów, zabezpieczanie podwozia.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Płock (mazowieckie)
przygotowanie dokumentów do skanowania, skanowanie, pakowanie, segregowanie, weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu
IRON MOUNTAIN POLSKA SERVICES SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Radom (mazowieckie)
szycie marynarek męskich
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Leszno (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Obsługa magazynu wysyłkowego, ładowanie kartonów na palety i palet na kontenery.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nysa (opolskie)
przedłużanie paznokci metodą: żelową, akrylową, zdobienie paznokci różnymi technikami, pielęgnacja dłoni
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza dokumentacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2018-02-09 - Reńska Wieś (opolskie)
cięcie kształtownika, prętów, płaskoweników, obsługa pras, zgrzewarek, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie towaru na magazyn, kontrola towaru na magazynie, dbanie o proządek na magazynie (cv na adres e-mail: rekrutacja (at) cukierniawadowice.pl)
HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna - 2016-07-15 - Klecza Dolna (małopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Układanie drewna, dbałość o porządek na placu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łopuszna (małopolskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S. A. - 2016-12-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Przygotowanie do montażu i montowanie elementów stalowych.Praca na terenie Elektrowi Opole.
KOMFORTCITY SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)
przyjmowanie i sprawdzanie towaru przychodzącego, zwrot opakowań pustych, składanie towaru na magazynie
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Żarki (małopolskie)
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/index.php?id_page=30- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31.12.2016 r., pełny etat od 01.01.2017 r. - liczba kandydatów do wyłonienia: 1.- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych. - Warunki pracy: Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.-
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2016-08-03 - Katowice (śląskie)
Zgodny
Zakład Piekarsko-Ciastkarski Rogal M. Domachowska Mokre - 2016-06-06 - Mokre (kujawsko-pomorskie)
koszenie Upraw, sadzenie lasu, sortymentacja drewna
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Rodzone (kujawsko-pomorskie)