STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŚWIECIU (NR 1173) Świecie oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŚWIECIU (NR 1173)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2020-03-25
Lokalizacja: Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 87A, 86-105 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŚWIECIU (NR 1173)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świecie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0414
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świecie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnieMile widziane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 9532327769
danePracodawcy_regon: 00001775600102
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty10 kwietnia 2020 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami- miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Świeciuul. Wojska Polskiego 87A, 86-105 Świecie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.03.2020
Oferta pracy ważna do: 14.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f5c83d63a6d30a1da9fe36a84ddddccb
Podobne oferty pracy
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-08-21 - Otwock (mazowieckie)
Nadzorowanie robót elektrycznychKosztorysowanie i przygotowanie dokumentacji przetargowych
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Obsluga Klienta,- Obsługa PHOTOSHOPA (możliwosć przyuczenia) - Sprzedaż w zakładzie fotograficznym,- Praca pn-pt w godz. 10-18, sob w godz. 10-14 (elastyczny czas pracy - do uzgodnienia),- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na e-mail: 83110 (at) wp.pl - koniecznie podając w tytule "CV".
STUDIO FOTO - VIDEO - KODAK EXPRESS - 2017-06-02 - Tczew (pomorskie)
Obsługa kas, obsługa klienta. Praca w/g grafiku od pon-sob 06.30-22.30 / niedziela 09.00 - 20.00. Oferta pracy dla osób z orzeczeniem o st. niepełnosprwaności.
"LEROY-MERLIN POLSKA" SP. Z O. O. - 2018-08-21 - Janki (mazowieckie)
- doradca klienta- pośrednictwo finansowe
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Mońki (podlaskie)
Przygotowywanie elementów do spawania. Wsparcie kluczowych zadań wykonywanych na stanowiskach spawacza, montera-spawacza.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Rekowo Górne (pomorskie)
- Wykonuje różnego typu proste prace zlecone w zależności od branży i specyfiki pracy, np.: rozładowywanie towaru, prace polowe, prace magazynowe, prace na linii produkcyjnej, zbieranie zamówień, pakowanie, prace porządkowe itp. Zadania zawodowe: wykonywanie różnego typu prostych prac fizycznych zleconych w zależności od branży i specyfiki pracy na przykład: w rolnictwie, turystyce, w fabrykach, w przetwórstwie, na budowach i przy remontach, w handlu itp. najczęściej w ramach prac sezonowych; wykonywanie prostych zadań takich jak: przenoszenie i przemieszczanie towarów, surowców i podzespołów, pakowanie, zbieranie płodów rolnych, sprzątanie i porządkowanie terenu, kopanie ręczne itp.; posługiwanie się prostymi narzędziami (na przykład: łopaty, widły, wózki transportowe itp.) oraz wymaganymi w danej pracy środkami ochrony osobistej (odzież robocza i ochronna, rękawice, gogle ochronne itp.); przestrzeganie zasad etyki, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Dodatkowe zadania zawodowe: wykonywanie innych prostych zadań, nie wymagających wykształcenia kierunkowego ani uprawnień zawodowych.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice + teren całej POLSKI według zleceń.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-18:00. Poziom wykształcenia: podstawowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana aktualna książeczka sanepidu lub aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa żurawia, podstawowe prace konserwacyjne
INŻWIERT SŁAWOMIR SIUDA - 2019-08-12 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem lub uzgadnianiem projektów prawnych Rady i Zarządu Powiatu z zakresu Prawa Oświatowego oraz Karty Nauczycielaprowadzenie dokumentacji oraz opracowywanie dokumentów związanych z organizacją roku szkolnegokoordynowanie spraw związanych z zapewnieniem obsługi prawnej szkół
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-11-09 - Cieszyn (śląskie)
handlowiec
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Janik (świętokrzyskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
montaż sprzetu AGD, wzrokowa kontrola jakości gotowychproduktów,obsluga maszyn znajdujących się na produkcji, pakowanie.Praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6Miejsce pracy: Łódź, ul. Papiernicza 1, Łódź, ul. Lodowa 103
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Łódź (łódzkie)
Mechanik hydrauliki siłowej
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Sułków (świętokrzyskie)
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-06-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50), analizę finansową otrzymywanych sprawozdań jednostkowych, sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27), przekazywanie sprawozdawczości zbiorczej do Regionalnej Izby Obrachunkowej, analizę konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych, współpracę przy sporządzaniu zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej, sporządzanie bilansu skonsolidowanego, sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50); 2. sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27); 3. analiza konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych; 4. sporządzanie zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej; 5. sporządzanie bilansu skonsolidowanego; 6. sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-29 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2017-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace magazynowe
Biostyma Sp. z o. o. - 2018-08-17 - Września (wielkopolskie)
Wykonywanie elewacji.Praca na terenie Warszawy.
MICHAŁ NOWAK USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - 2018-05-07 - Wólka Mińska (mazowieckie)
przygotowywanie dań kuchni chińskiej
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa ubijarki planetarnej tj. urządzenia służącego do ubijania śmietany i innych mas.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Otwock (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
Gabinet Rehabilitacji REHA-MED Ewa Bogdańska - 2018-11-15 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)
Prace ślusarskie. Możliwość przyuczenia.
" WINIARSKI " FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA - 2016-04-21 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń szkolnych, sprzątanie obejścia szkoły
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
odpowiedzialność za kompleksową działalność punktu gastronomicznego
YACHTSPORTS SP. Z O.O. - 2017-03-10 - Chełm Śląski (śląskie)
Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, dokonywanie rozliczania dotacji przekazywanych na bieżącą działalność Środowiskowego Domu Samopomocy w Kolniku, sporządzanie i rozliczanie umów związanych z działalnością Ośrodka, obsługa programów finansowo – księgowych, programów płacowych w tym program Płatnik, prowadzenia ksiąg inwentarzowych, rozliczanie środków na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, rozliczanie list wypłat świadczeniobiorców, sporządzanie przelewów dotyczących wydatków z budżetu, ewidencjonowanie zaangażowań związanych z wydatkami, gospodarowanie środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów funkcjonowania Ośrodka (m.in. zakupy, wyposażenie, przeglądy okresowe, konserwacje, opłaty mediów itp.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczółkach - 2018-12-12 - Pszczółki (pomorskie)
Konkurs: szczegóły http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory;Wykształcenie średnie lub wyższe; co najmniej 2 lata stażu pracy; prawo jazdy kat. B; niekaralność; nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych; zakres obowiązków: administrowanie sieciami i systemami informatycznymi, w tym pełnienie funkcji administratora systemów informatycznych, prowadzenie rejestru oprogramowania, nadzór nad uprawnieniami przydzielanymi do systemów informatycznych, bieżąca inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2016-12-09 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta za pomoca kasy fiskalnej. Dbanie o ekspozycję towarów na półkach sklepowych.
POLSKA SIEĆ HANDLOWA "NASZ SKLEP" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- obsługa wózków widłowych- odbiór wyrobów z produkcji- prace w gospodarce paletowej- lokowanie wyrobu na magazynie
ERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)