STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Tczew oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenieSzczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545

Data publikacji: 2019-05-15

Lokalizacja: Tczew (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 55, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenieSzczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27/33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2019

Data dodania oferty pracy: 15.05.2019

Oferta pracy ważna do: 21.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f429a275e9b8ac9f9813dbccda56536

Podobne oferty pracy

MONTER KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - od 12 PLN

Montaż konstrukcji stalowych i żelbetowych z elementów prefabrykowanych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kaputy (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDCY - 997,4 PLN

prowadzenie biura zarządcy, praktyczne wykorzystywanie ustawy o własności lokali, prawa budowlanego, sporządzanie i sprawdzenie list obecności, ewidencja czasu pracy, kart pracy, segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokuemntacji biurowej, udział w inspekcjach nadzoru budowlanego, obsługa klienta, techniczna i nekonomiczna obsługa nieruchomości, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Sosnowiec (śląskie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

sprawdzanie rejestrów odpisów z dokumentami źródłowymi, obsługa zajęć wierzytelności, rejestracja korespondencji wychodzącej z progranie Biblioteka Akt., obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO PRACY : DYREKTORKI / DYREKTORAWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCHI ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 4 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych:1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków: podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających; łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmianmających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww.podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnychoraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczymoraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostekorganizacyjnych.7.Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresiewindykacji należności.w zakresie egzekucji:1.Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału:Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznymw ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 4200 zł brutto-w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 150 PLN

Sprzątanie klatek schodowych i terenów zielonych wokół osiedla.
F.U. Madan - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)

LABORANT (NR 1155) - od 2 700 PLN

-Analizy mikrobiologiczne,-Przygotowywanie prób do badań,-Przygotowywanie pożywek mikrobiologicznych,-Kontrola środowiska produkcyjnego,-Klasyfikacja produktu
BONDUELLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-01 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 250 PLN

Pomoc administracyjna: obsługa urządzeń biurowych między innymi: komputera, faksu, kserokopiarki, umiejętność sporządzania pism urzędowych oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą na zajmowanym stanowisku
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Adekwatnie do stanowiska
Delikatesy "U SOSNY" S.C. Wojciech Sosnowski, Małgorzata Sosnowska - 2017-11-02 - Tuszyn (łódzkie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 997,4 PLN

malowanie, szpachlowanie, prace elewacyjne
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Gniezno (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 500 PLN

Dojazd do klientów w/g stałych trasówek,sprzedaż towarów bezpośrednio z samochodu.
"BAKOMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Kutno (łódzkie)

SPAWACZ - od 1 850 PLN

spawanie konstrukcji metalowych
SANKOWSKI Sp. zo.o. - 2016-09-21 - Radomsko (łódzkie)

KELNER - od 13 PLN

Obsługa gości, utrzymanie porządku na sali, zapewnienie wysokiego standardu podczas obsługi klientów. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, staż pracy mile widziany. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie.
Horizontal Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Choczewo (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 208 PLN

Pomoc nauczycielowi w opiece nad uczniami
Szkoła Podstawowa Nr 9 - 2018-03-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPRZEDAWCA (SKLEP RYBNY) - od 1 850 PLN

sprzedaż, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, sprzątanie
"SZPROTKA" SKLEP RYBNO- SPOŻYWCZY - 2016-01-11 - Zgierz (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 125 PLN

dbanie o czystość pomieszczeń biurowych, toalet i holi
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Złotów (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Białobrzegi (mazowieckie)

POMOCNIK MECHANIKA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 100 PLN

Pomoc przy wykonywaniu napraw pojazdów, dbałośc o miejsce pracy. Przygotowywanie narzędzi i miejsca pracy. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Łódź (łódzkie)

ELEKTROMONTER - od 3 500 PLN

prace wg zawodu przy budowie S3 Jawor-Bolków
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "GROTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2017-03-30 - Zabrze (śląskie)

GEODETA - 2 500 - 3 500 PLN

Obsługa programów, autocad, winkack, obsługa sprzętu, niwelator, tachimetr, odbiornik GPS
PRACOWNIA GEODEZYJNA GEODEZJA SP. Z O.O. - 2017-06-23 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - do 1 850 PLN

Praca w Piekarach Śląskich.
BHP PROTECT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Bytom (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCHW REFERACIE KADR WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA KADRAMI - 2 300 - 2 600 PLN

Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku.Ważniejsze zadania: załatwianie spraw pracowniczych związanych z przyjęciem do pracy, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem z pracy; prowadzenie całokształtu spraw związanych z przyznawaniem dodatków stażowych i nagród jubileuszowych; załatwianie całokształtu spraw dotyczących zwolnienień lekarskich, urlopów bezpłatnych, uprawnień związanych z rodzicielstwem oraz innych nieobecności pracowników; prowadzenie akt osobowych pracownikow; współuczestniczenie w przygotowywaniu planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz monitorowanie gospodarowania tym funduszem; sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS i PEFRON (kwartalne, półroczne i roczne); współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży absolwenckich oraz zatrudniania w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych; organizacja spotkań kadry zarzadzającej z pracownikami Urzędu Miejskiego; opracowywanie analiz i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzedzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2300-2600zł brutto zależnie od rangi stanowiska (podinspektor-inspektor). Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-16 - Słupsk (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 850 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca w godzinach 6.30-14.30
CLEAN FIRMA USŁUGOWA - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)

STOLARZ MEBLOWO-BUDOWLANY - od 2 250 PLN

zakładanie stolarki budowlanej i meblowej
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 2 100 PLN

Przygotowywanie posiłków typu fast foood, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Leszno (wielkopolskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA OFPR/16/0677 - od 2 500 PLN

Bezpośredni nadzór na obiektach, praca na terenie Słowacji
PITERBUD Piotr Bulanda - 2016-03-17 - Mordarka (małopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW POŚWIADCZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-07-04 - Żary (lubuskie)