STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R113/1274-379/17 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R113/1274-379/17

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2017-03-22

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R113/1274-379/17

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)", kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości, dokumenty należy złożyć do 05.04.2017 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- dokumenty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 22.03.2017

Oferta pracy ważna do: 05.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - do 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-07-21 - Chełm (lubelskie)

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 8 300 PLN

Bezpośrednia praca z klientem (zespół HR i managerowie) - bycie głównym punktem kontaktu w kwestiach rekrutacji. Raportowanie i prognozowanie w kwestii procesów rekrutacyjnych. Dbanie o efektywne i skuteczne przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych. Rozpoznawanie możliwości dalszego rozwoju firmy we współpracy z klientem w krajach Bliskiego Wschodu.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)

MONTER - do 1 850 PLN

Montaż fasad, drobne prace wysokościowe. Ustawianie rusztowań.
Gold Star Sp z o o - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 800 PLN

wykonywanie pracy fizycznej
AQUARIUS EUROPE Sp. z o.o. S.K. - 2017-05-10 - Poznań (wielkopolskie)

ROBOTNIK ROLNY - od 2 100 PLN

obsługa bydła mlecznego i opasowego
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Zamysłowo (wielkopolskie)

KIEROWNIK BIURA - od 2 200 PLN

Dbanie o właściwy obieg dokumentów w biurze
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kraków (małopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 17 PLN

naprawa i serwisowanie silników spalinowych róznych typów
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ "KRYZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-22 - Bieruń (śląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

praca na kasie oraz na stoisku mięso- wędliny
CENTRUM MARKET s.c. Marta Dziedzic, Roman Dziedzic - 2016-06-20 - Cianowice (małopolskie)

LEKARZ - od 2 100 PLN

lekarz medycyny rodzinnej lub w trakcie specjalizacjiwynagrodzenie oraz czas pracy do uzgodnienia z pracodawcą
NZOZ "PANAKEJA" Waldemar Połczyński - 2018-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK HYDRAULIKA - od 2 000 PLN

Pomoc hydraulika. Miejsce pracy - Elbląg, czasem Gdańsk z zapewnieniem dojazdu. Wynagrodzenie od 2000 netto uzależnione od umiejętności
Wojciech Anikiej AW-SERWIS - 2016-11-14 - Kamiennik Wielki (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 16 PLN

Prowadzenie biura zarządu ze szczególnym uwzględnieniem obsługi korespondencji w języku ukraińskim, tłumaczeniem z tego języka i analizy powierzonych dokumentów w związku z planami inwestycyjnymi spółki.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia - miejsce pracy Opatów, Plac Obrońców Pokoju
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA-CK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-26 - Opatów (świętokrzyskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 3 000 PLN

Kierowanie budową w sposób zgodny z przepisami prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Pruszków (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R139/0861-260/16 - od 1 850 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-02-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 1 853 PLN

kierownie samochodem ciężarowym w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Żdżary (lubelskie)

DEKARZ - do 2 080 PLN

Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe minimum 3-letnie; samodzielna praca na podstawie rysunku technicznego, praca na wysokości; wykonywanie robót dekarskich; zakres obowiązków: analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie rodzaju i zakresu robót dekarskich, potrzebnych materiałów oraz narzędzi, sprzętu i maszyn, ocenianie jakości materiałów stosowanych do robót dekarsko-blacharskich, organizowanie miejsca pracy; przygotowanie blachy do robót dekarskich i obróbek blacharskich, wykonywanie pokryć dachowych blachą cynkowaną, stalową, ocynkowną, miedzianą, aluminiową oraz dachówek, montowanie rynien i rur spustowych, wykonywanie obróbek blacharskich murów ogniowych, attyk, okapów, gzymsów, kominów, włazów dachowych; umowa zlecenie; miejsce pracy: wg. zleceń na terenie całego kraju;
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS.ZAKUPÓW - od 2 760 PLN

1. Przyjmowanie i realizowanie zamówień wewnętrznych 2. Prowadzeniezakupu wyposażenia sprzętu, pomocy naukowych, narzędzi i materiałów dozajęć praktycznych, zgodnie z procedurą oraz Ustawą o zamówieniachpublicznych 3. Kontrola jakościowa kupowanych materiałów 4. Rozliczaniefaktur VAT gotówkowych do wysokości udzielonej zaliczki 5. Prowadzenieprzychodu i rozchodu materiałów biurowych i środków czystości 6.Prowadzenie rozliczeń dostaw materiałów hutniczych, budowlanych,elektrycznych do pracowni, na podstawie zamówień wewnętrznych i dostaw
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-02-08 - Opole (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 000 PLN

Pomoc w kuchni przy sporządzaniu posiłków gorących, przygotowywanie zup i sałatek. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 6-15.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Raszyn (mazowieckie)

REFERENT KSIĘGOWY - 997,4 PLN

Referent księgowy / nabór staż powyżej 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pabianice (łódzkie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - do 2 200 PLN

Prowadzenie rozliczeń VAT. Prowadzenie ewidencji należności cywilno-prawnych, windykacji. Prowadzenie ksią inwentarzowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-04 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU(NR 2625) - od 2 000 PLN

Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KASJER/ SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa Klientów sklepu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

przygotowanie posiłków dla dzieci, sprzątanie po posiłkach, sprzątanie sal w przedszkolach
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Łomianki (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)

POMOCNIK MONTERA PŁYT KARTONOWO-GIPSOWYCH - od 2 700 PLN

-Praca na terenie Trójmiasta i okolic,-Pracodawca zapewnia dojazd do i z miejsca pracy,-Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, później umowa o pracę,-Kontakt telefoniczny 603-706-703-Wynagrodzenie od 2.000,00 zł netto
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY KRZYSZTOF CWAJDA - 2017-09-20 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI + ST FP (M) - 997,4 PLN

- przygotowywanie projektów pism,- wykonywanie zadań pomocniczych,- pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat