STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R113/1274-379/17 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R113/1274-379/17
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2017-03-22
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R113/1274-379/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)", kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości, dokumenty należy złożyć do 05.04.2017 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- dokumenty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 22.03.2017
Oferta pracy ważna do: 05.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca fizyczna
NATUR PRODUKT PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-07-21 - Chełm (lubelskie)
prace budowlane
Jurbud sp. zo.o. - Jerzy Baranowski, Mrzeżyno - 2017-10-06 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
obsługa plotera tnącego
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Deszczno (lubuskie)
Bezpośrednia praca z klientem (zespół HR i managerowie) - bycie głównym punktem kontaktu w kwestiach rekrutacji. Raportowanie i prognozowanie w kwestii procesów rekrutacyjnych. Dbanie o efektywne i skuteczne przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych. Rozpoznawanie możliwości dalszego rozwoju firmy we współpracy z klientem w krajach Bliskiego Wschodu.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
Montaż fasad, drobne prace wysokościowe. Ustawianie rusztowań.
Gold Star Sp z o o - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie pracy fizycznej
AQUARIUS EUROPE Sp. z o.o. S.K. - 2017-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa bydła mlecznego i opasowego
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Zamysłowo (wielkopolskie)
Obsługa obrabiarek skrawających
PRZEDSIĘBIORSTWO PROD.DRZEW."JACK DREW" STANISŁAW KRYGER - 2016-10-27 - Rybokarty (zachodniopomorskie)
Dbanie o właściwy obieg dokumentów w biurze
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kraków (małopolskie)
naprawa i serwisowanie silników spalinowych róznych typów
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ "KRYZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-22 - Bieruń (śląskie)
praca na kasie oraz na stoisku mięso- wędliny
CENTRUM MARKET s.c. Marta Dziedzic, Roman Dziedzic - 2016-06-20 - Cianowice (małopolskie)
lekarz medycyny rodzinnej lub w trakcie specjalizacjiwynagrodzenie oraz czas pracy do uzgodnienia z pracodawcą
NZOZ "PANAKEJA" Waldemar Połczyński - 2018-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc hydraulika. Miejsce pracy - Elbląg, czasem Gdańsk z zapewnieniem dojazdu. Wynagrodzenie od 2000 netto uzależnione od umiejętności
Wojciech Anikiej AW-SERWIS - 2016-11-14 - Kamiennik Wielki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie biura zarządu ze szczególnym uwzględnieniem obsługi korespondencji w języku ukraińskim, tłumaczeniem z tego języka i analizy powierzonych dokumentów w związku z planami inwestycyjnymi spółki.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia - miejsce pracy Opatów, Plac Obrońców Pokoju
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA-CK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-26 - Opatów (świętokrzyskie)
Kierowanie budową w sposób zgodny z przepisami prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Pruszków (mazowieckie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-02-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kierownie samochodem ciężarowym w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Żdżary (lubelskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe minimum 3-letnie; samodzielna praca na podstawie rysunku technicznego, praca na wysokości; wykonywanie robót dekarskich; zakres obowiązków: analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie rodzaju i zakresu robót dekarskich, potrzebnych materiałów oraz narzędzi, sprzętu i maszyn, ocenianie jakości materiałów stosowanych do robót dekarsko-blacharskich, organizowanie miejsca pracy; przygotowanie blachy do robót dekarskich i obróbek blacharskich, wykonywanie pokryć dachowych blachą cynkowaną, stalową, ocynkowną, miedzianą, aluminiową oraz dachówek, montowanie rynien i rur spustowych, wykonywanie obróbek blacharskich murów ogniowych, attyk, okapów, gzymsów, kominów, włazów dachowych; umowa zlecenie; miejsce pracy: wg. zleceń na terenie całego kraju;
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Gliwice (śląskie)
1. Przyjmowanie i realizowanie zamówień wewnętrznych 2. Prowadzeniezakupu wyposażenia sprzętu, pomocy naukowych, narzędzi i materiałów dozajęć praktycznych, zgodnie z procedurą oraz Ustawą o zamówieniachpublicznych 3. Kontrola jakościowa kupowanych materiałów 4. Rozliczaniefaktur VAT gotówkowych do wysokości udzielonej zaliczki 5. Prowadzenieprzychodu i rozchodu materiałów biurowych i środków czystości 6.Prowadzenie rozliczeń dostaw materiałów hutniczych, budowlanych,elektrycznych do pracowni, na podstawie zamówień wewnętrznych i dostaw
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
Pomoc w kuchni przy sporządzaniu posiłków gorących, przygotowywanie zup i sałatek. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 6-15.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Raszyn (mazowieckie)
Referent księgowy / nabór staż powyżej 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie rozliczeń VAT. Prowadzenie ewidencji należności cywilno-prawnych, windykacji. Prowadzenie ksią inwentarzowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-04 - Pszczółki (pomorskie)
Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa Klientów sklepu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie posiłków dla dzieci, sprzątanie po posiłkach, sprzątanie sal w przedszkolach
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Łomianki (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
-Praca na terenie Trójmiasta i okolic,-Pracodawca zapewnia dojazd do i z miejsca pracy,-Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, później umowa o pracę,-Kontakt telefoniczny 603-706-703-Wynagrodzenie od 2.000,00 zł netto
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY KRZYSZTOF CWAJDA - 2017-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowywanie projektów pism,- wykonywanie zadań pomocniczych,- pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)