STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Kołobrzeg oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.zus.pl Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-11-22
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.zus.pl Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Od 2000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
niezbędne: wykształcenie średnie, pożądane: wykształcenie wyższe( ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych, znajomośc ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu Ms Office, umiejętność stosowania przepisów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Fałata 30, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 30 listopada 2017 r. osobiście lub pocztą na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie - "Wydział Spraw Pracowniczych" z dopiskiem: "oferta pracy". Miejsce świadczenia pracy: Inspektorat ZUS w Kołobrzegu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów poprze przyjmowanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej, terminala do płatności, dbanie o czystość i porządek miejsca pracy, przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności z wymogami sanitarnymi, przyjmowanie produktów i półproduktów do pracy, przygotowywanie dań gotowych, sporządzanie napojów gorących i drinków.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Korzenna (małopolskie)
Montaż i podłączanie układów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w pomieszczeniach. Przekucia i wiercenia.Izolacja wełną, watą mineralną.
Orbe Sp. z o. o. - 2016-06-13 - Oświęcim (małopolskie)
Kontrola jakościowa detali na zakładach motoryzacyjnych. Praca w Nowej Soli, na strefie ekonomicznej w zakładach: Gedia, Jost w systemie dwuzmianowym: 06:00-14:00, 14:00-22:00 (istnieje mozliwość negocjacji zatrudnienia na I zmianę). Zatrudnienie na umowe zlecenie na okres 6 m-cy z możliwością przedłużenia.
Exact System Spółka Akcyjna - 2018-09-14 - Nowa Sól (lubuskie)
-prace administracyjne-obsługa pacjenta przez komputer
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, prowadzenie sklepu, zamawianie częsci.
KOMATRANS Teresa Kozikowska i Robert Pisiak Spółka Cywilna - 2016-04-25 - Kolno (podlaskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowychPraca na terenie Płońska, oferta pracy tylko dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - I lub II stopień niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ROKA A.I.KANTORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-25 - Płońsk (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu. Staż realizowany w ramach programu PO WER II - dla osób do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Dobczyce (małopolskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2017-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace porzadkowe na terenie gminy Szydłowo
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Szydłowo (mazowieckie)
Praca w Niagara Spa-Hotel Narvil. Wykonywanie zabiegów na twarz i ciało zgodnie ze standardem Hotelu 4*. Obsługa urządzeń kosmetycznych, sprzedaż kosmetyków, konsultacje kosmetyczne, przygotowywanie gabinetów kosmetycznych do zabiegów.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Serock (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru w magazynie, obieg dokumentów w magazynie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe EKODARPOL Zbigniew Zubala - 2017-01-11 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków, m.in.: - prowadzenie kadr jednostki, w tym przy użyciu programu KADRY - obsługa programu PŁATNIK- naliczanie płac pracownikom w programie PŁACE- prowadzenie rozliczeń z US- dokonywanie płatności w systemie NBE NBP- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (poniżej 40 tyś euro) zakup usług, materiałów, sprzętów do Stacji - sporządzanie sprawozdań - Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny.Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 05.09.2017 do godz. 15.00Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane- zatrudnienie od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek- piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-08-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pomoc w przygotowaniu materiałów do druku.
Firma ESPRIT KRZYSZTOF ZALEWSKI - 2018-08-10 - Częstochowa (śląskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji finansowo-rozliczeniowej w ramach realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Radomsko (łódzkie)
Sprzedaż towaru z samochodu - art. do stylizacji paznokci SPN i Nailac. Pozyskiwanie nowych klientów, kursantów. Wystawianie dokumentów sprzedaży. Umowa na czas określony 26 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Piła (wielkopolskie)
Podstawowe obowiązki blacharza
F.H.U."TUREK" BOGDAN TUREK - 2016-11-02 - Gdów (małopolskie)
Obsługa maszyny montażowej, pakowanie wyrobów do kartonów, kontrola jakości, praca stojąca w wymuszonej pozycji ciała, dźwiganie do 20 kg.Umowa o pracę tymczasową, godziny pracy: 6-14/14-22/22-6.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego). Po okresie próbnym utwarzenie biura handlowego w Gdyni. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie z nimi relacji, raportowanie sprzedaży, tworzenie ofert i zamówień dla klientów, obsługa pakietu MS Office i programu e-nova, dbanie o dobry wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Gdynia (pomorskie)
Stacjonarna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych.
Poczta Polska S.A. - 2017-10-09 - Kamienica Polska (śląskie)
Obsługa programu płatnik oraz prace związane z prowadzeniem spraw kadrowo - płacowych w firmie.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2016-10-05 - Limanowa (małopolskie)
transport krajowy
ROBAK TRANS Ewa Robak - 2016-03-01 - Bełchatów (łódzkie)
Inspektor sanitarny- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER lub RPO. Wymagania: wykształcenie wyższe medyczne lub inne medyczne Zdrowie Publiczne, Chemia, Ochrona Środowiska, Biologia.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie stolarki meblowej na statkach. Wykonywanie mebli podłóg, ścian z drewna, płyt drewnianych.
TRIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Gdynia (pomorskie)
Podnoszenie ciężkich rzeczy na budowie.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie, realizowanie projektów wg wytycznych + rysunek techniczny elementów maszyn drogowych
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Wysogotowo (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-10 - Brzeźnica (małopolskie)