STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-10-07

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW - opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. WYMAGANE DOKUMENTY: - CV - list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wg regulaminu organizacyjnego, o które ubiega się kandydat - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ DOKUMENTY 21.10.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: - poszukujemy 4 pracowników - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - złożonych dokumentów nie zwracamy - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana - dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 4

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 09.10.2019

Oferta pracy ważna do: 21.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8412ecaf1108f7f9e7e34871d02c0e2

Podobne oferty pracy

STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 1 850 PLN

Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie , preferowane wyższe administracyjne lub prawnicze, znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), dobra znajomość obsługi komputera.3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji, przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności , rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne, prowadzenie rejestru odpisów i przypisów, prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami , odroczeń, zwolnień, dopłat do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja, prowadzenie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków, prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, obsługa techniczna zebrań wiejskich sołectwa Kąty Rybackie oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,praca w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie,w miesiącu maju 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 250 PLN

szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/745205
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-09-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO - 997,4 PLN

Staż EFS -30, EFS 30+Obsługa urządzeń biurowych,archiwizowanie dokumentów,pomoc przy obsłudze petentów Referatu Komunikacji,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Sulęcin (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 5 000 PLN

Przewóz kontenerów na trasach krajowych. Załadunek i rozładunek.
ZAKŁAD ROLNICZO-PRZEMYSŁOWY FARMUTIL HS SA - 2018-03-15 - Prusice (dolnośląskie)

PAKOWACZ - od 2 250 PLN

CZYNNOŚCI WYKONYWANE NA DZIALE KONFEKCJONOWANIA I PAKOWANIA WĘDLIN/MIĘSA
ANIMEX FOODS SP. Z O.O. SP. K. ODDZIAŁ W EŁKU - 2019-08-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

MONTER REKLAM - od 2 000 PLN

Montaż/serwis instalacji elektronowych, banerów i bilbordów. Wieszanie reklam i ogłoszeń na powierzchniach mało- i wieloformatowych.
Studio EUREKA Gerard Leszko - 2017-02-20 - Legionowo (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Ekspozycja towaru, sprzedaż produktów, przyjmowanie należności, obsługa terminali płatniczego, dbanie o wystawę sklepową.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)

TOKARZ OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 3 000 PLN

Wykształcenie; zawodowe techniczne; dośw. zawodowe min. 2-3 lata; Niekaralność; znajomość rysunku technicznego; posługiwanie się przyrządami pomiarowymi; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice-Łabędy
Zakłady Mechaniczne BUMAR Łabędy SA - 2016-01-08 - Gliwice (śląskie)

TECHNOLOG ODLEWNIK - od 3 000 PLN

opracowywanie dokumentacji techniczno-metalurgicznej dla produkcji odlewniczej, nadzór nad przebiegiem procesów produkcyjnych w aspekcie metalurgicznym i technologicznym, opracowywanie nowych koncepcji technologicznych dla odlewu
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. - 2019-08-21 - Rawicz (wielkopolskie)

TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU- 309 - od 6 400 PLN

utrzymanie maszyn i urzadzeń w ruchu, serwisowanie maszyn i urzadzeń na liniach produkcyjnych, przegląd i konserwacja mszyn, wdrażanie nowych technologii
MOPEX HIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-16 - Pokój (opolskie)

MAGAZYNIER - od 3 500 PLN

praca w magazynach Rossmana, zapewnione posiłki w pracy
FLEXIDEA Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE OGRODNICZYM - od 1 850 PLN

Sprzedaż w sklepie ogrodniczym
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

BUKIECIARZ - 997,4 PLN

tworzenie kompozycji kwiatów, pomoc w robieniu wieńców, dbałość o kwiaty i rośliny ozdobne w zakładzie, współpraca z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Góra (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU W WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań w zakresie administracyjno technicznym, konserwacji systemów oraz remontów.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. I c.w.u., p.poż, alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; prowadzenie całokształtu prac związanych: z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostawy paliwa do samochodów służbowych, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, z zakupem kwiatów, z utrzymaniem czystości samochodów służbowych, z zabezpieczeniem dozoru budynków Urzędu, z inwestycjami i remontami budynków Urzędu; współpraca przy dokonywaniu rozliczeń inwestycji realizowanych przez Wydział Organizacji Urzędu; prowadzenie całokształtu spraw oraz współpraca z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków ruchomych; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu, informacji do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony umowa na czas zastępstwa. Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA I EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W JĘZ. ANGIELSKIM - od 4 000 PLN

Do obowiązków należałoby:- nauczanie i nadzór nad uczniem- przygotowanie programu nauczania, materiałów do nauki, odpowiedniej dokumentacji- przygotowywanie uczniów do egzaminów i konkursów- współpraca z sekretariatem szkoły, nauczycielami i rodzicami
British International School PL Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY-MURARZ - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze na budowie.Murowanie obiektów od podstaw.Inne prace zlecone przez pracodawcę (praca na terenie województwa mazowieckiego).
ŁUKASZ WINIARSKI - 2017-08-29 - Szczawinek (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RECEPCJI I SERWISU - 1 017,4 PLN

sprzedaż usług hotelarskich i gastronomicznych zgodnie z ofertą hotelu oraz realizacja zamówień i życzeń gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - RPO - od 2 250 PLN

sprzątanie pomieszczeń socjalnych
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Gościm (lubuskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - od 2 000 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/400733/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_inWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Tczewie do dnia 11 grudnia 2017 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-12-05 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI - 1 017,4 PLN

przygotowanie dokumentacji, przygotowanie spisów dokumentacji, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych, pomoc w przekazywaniu dokumentów do składnicy akt
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 997,4 PLN

Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Częstochowa (śląskie)

GLAZURNIK - od 3 200 PLN

Układanie glazury, terakoty, gładzie, montaż płyt gipsowo-kartonowych
PIOTR-BUD MAZURKIEWICZ -PIOTR MAZURKIEWICZ - 2019-09-02 - Bełchatów (łódzkie)

NAUCZYCIEL WSPÓŁORGANIZUJĄCY KSZTAŁCENIE 1/2 ETATU - od 1 200 PLN

Współorganizowanie kształcenia dla ucznia klasy IV SP, zagrożonego niedostosowaniem społecznym - praca z uczniem na lekcjach o podczas przerw. Praca w Grodźcu, od poniedziałku do piątku, wg planu lekcji (średnio 2 godziny dziennie).
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Grodźcu - 2019-07-05 - Grodziec (śląskie)

ROZBIERACZ DROBIU - od 1 850 PLN

rozbiór drobiu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 2 205 PLN

Obsługa klienta , porządkowanie towaru.
PEPCO Poland Spółka z o.o. - 2018-10-25 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

MONTER BRAM - od 1 850 PLN

Montaż bram i napędów, naprawy serwisowe, przeprowadzanie przegladów technicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat