STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M Otwock oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-11-19

Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poniatowskiego 17, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie: od 2800 zł brutto.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otwock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - opracowanie decyzji w zakresie ustalania oraz zmiany prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji; - opracowanie potrąceń ze świadczeń na podstawie przepisów emerytalno-rentowych; - opracowanie rozliczeń świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji w związku z osiągniętym przychodem; - opracowanie spraw emerytalno-rentowych w zakresie wykonania wyroków i postanowień sądu; - opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji; - opracowanie wniosków i zawiadomień o realizacji decyzji o świadczeń w drodze wyjątku przyznawanego przez Prezesa Zakładu. TERMIN SKŁADANIA OFERT - 3.12.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. WYMAGANE DOKUMENTY - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, CV, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe wymóg uzupełniający, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ DOKUMENTY - 3.12.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. Szczegółowe informacje dotyczące tej oferty pracy znajdują się na stronie internetowej www.zus.pl, zakładka Praca w ZUS, II Oddział w Warszawie.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 20.11.2019

Oferta pracy ważna do: 03.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?147896b07a85b902ea02f4fcc8cb140f

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 600 PLN

Prowadzenie biura WTZ
FUNDACJA "A KUKU" - 2020-10-12 - Głusk (mazowieckie)

ASYSTENT MANAGERA - do 2 000 PLN

Sporządzanie raportów. Wystawianie faktur. Analiza i weryfikacja płatności. Obsługa sieci sklepowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Przejazdowo (pomorskie)

STANOWISKO DS. OSÓB MIGRUJĄCYCH - 1 017,4 PLN

zapoznanie z zasadami redagowania pism
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Piła (wielkopolskie)

BARISTA - do 2 250 PLN

obsługa klienta, praca przy ekspresie ciśnieniowy, praca za barem
DC DOROTA CIERPIKOWSKA - 2019-07-23 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK MIESZAJĄCY MASY KOSMETYCZNE - do 2 800 PLN

Wytwarzanie mas kosmetycznych zgodnie z dokumentacją technologiczną i obowiązującymi w firmie procedurami, realizacja zleceń produkcyjnych, obsługa maszyn do produkcji mas kosmetycznych, stosowanie wymogów jakościowych i mikrobiologicznych, praca przy produkcji w strefie czystej, zgodnie z zasadami GMP i BHP, czyszczenie pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia zgodnie z wymaganiami, dbanie o porządek na stanowisku pracy. przenoszenie pojemników o wadze powyżej 15 kg
Jacques Battini Cosmetics sp z o.o. - 2020-10-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

Przygotowanie towaru wg zamówień, załadunek oraz dostarczenie towaru wraz z dokumentami pod wskazany adres, powrót na magazyn w celu rozliczenia się z gotówki i dokumentacji z danego dnia, przygotowanie towaru na dzień następny, utrzymanie samochodu w czystości , inne drobne prace magazynowe itp.
kontakt przez PUP - 2020-10-06 - Zabrze (śląskie)

MAGAZYNIER- PRACA W MARKECIE BUDOWLANYM MRÓWKA W GNIEWKOWIE (3846) - od 1 750 PLN

obsługa klienta, wydawanie towaru, praca na wózku widłowym
HURTOWNIA BUDOWLANA AGAD SP Z OO - 2015-11-10 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Lipsko (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2018-07-17 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 100 PLN

wystawianie faktur, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz inne bieżące z zakresu księgowości
MEBLE MATKOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Drawiny (lubuskie)

MECHANIK - OPERATOR MASZYN - od 11,56 PLN

Obsługa maszyn w dziale produkcyjnym - dokonywanie bieżących konserwacji i napraw maszyn - prace transportowe w otoczeniu miejsca pracy. Dodatkowe informacje:-gotowosc do pracy w systemie zmianowym - umiejętność pracy zespole w dziale produkcyjny.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Zelów (łódzkie)

KONSERWATOR/ ROBOTNIK GOSPODARCZY - 3 000 - 3 400 PLN

Przyjęcie mienia w terenie/rano. Praca na parkingu, wypożyczalni, w recepcji hotelu. Naprawa sprzętu żeglarskiego i hotelowego, pielęgnacja i utrzymywanie w czystości terenów zielonych (koszenie trawy; naprawa łodzi i mebli). Obsługa windy slipowej.
Ośrodek Szkoleniowy Wojskowej Akademii Technicznej w Zegrzu - 2017-01-04 - Zegrze (mazowieckie)

DRUKARZPRACOWNIK PRZYGOTOWANIA PRODUKCJIKROJCZY - od 2 500 PLN

wykrawanie elementów materiału według określonych schematów, przygotowanie produkcji
Kallisto SPORTSWEAR PETER MAZUR - 2018-11-29 - Bielawa (dolnośląskie)

SERWISANT URZĄDZEŃ STACJI PALIW - od 4 000 PLN

usuwanie awarii urządzeń znajdujących się na Stacjach Paliwwykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń na Stacjach Paliwmontaż, instalacja i konfiguracja urządzeń znajdujących się na Stacjach Paliwdiagnozowanie przyczyn powstałych awarii
Orlen Centrum Serwisowe Sp. z o.o. - 2018-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH - 1 033,7 PLN

Wsparcie w obsłudze kadrowo-płacowej. Staż w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH W URZĘDZIE POCZTOWYM W DĘBNIE - 1 017,4 PLN

- rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń,- rozdział przesyłek zwykłych wg PNA,- wprowadzanie do pocztowych systemów komputerowych przesyłek poleconych i paczek przeznaczonych do doręczania przez listonoszy (ZST, POCZTA 2000),- opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców,- rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe,- przygotowanie ładunku wychodzącego,- rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Dębno (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu m.in:- prowadzanie bieżącej korespondencji- rejestrowanie poczty wychodzącej i przychodzącej- wprowadzanie danych do komputeraukładanie dokumentów- redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2015-11-04 - Łodygowice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWO - ADMINISTRACYJNY(NR 7288) - od 2 210 PLN

wprowadzanie faktur dostaw, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie dokumentów KP, KW, obsługa dokumentów dla asortymentu magazynowego
"KORONA - KOSMETYKI" DOROTA SKWIERCZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACJI TRANSPORTU Z JĘZ. ANGIELSKIM I ROSYJSKIM - od 2 774,96 PLN

Organizacja transportu międzynarodowego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)

MURARZ - od 12 PLN

proste prace murarskie, tynkowanie, prace wykończeniowe - praca na terenie kraju i Unii Europejskiej
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe APEX Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Pszczyna (śląskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 800 PLN

Przewóz osób, dbanie o powierzone mienie
Sankros Investments Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Krosno (podkarpackie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 800 PLN

1. Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych.2. Przygotowywanie odsyłek .3. Przygotowywanie wiązanek listowych.4. Przygotowywanie dokumentacji ekspedycyjnej.
Poczta Polska S.A. - 2019-11-05 - Izabelin (mazowieckie)

SPAWACZ ACETYLENOWO-TLENOWY - od 2 800 PLN

Prace przy spawaniu grzejników CO.
PPHiU "HENIKS" Zbigniew Zarzeka - 2020-02-05 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 2 500 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-06-25 - Chełm (lubelskie)

KIEROWCA KAT. C+E, R72/4208-1602/16 - 3 500 - 4 000 PLN

transport międzynarodowy Polska - Niemcy
P.T.H AN-KRYS ANNA KIELCZYK TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY SPEDYCJA - 2016-11-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 600 PLN

instalacja systemów i urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz cieplnych
EKO MASTER RESZELSKA-LAMENTA SP.J. - 2020-08-18 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. WPROWADZANIA DANYCH - 1 017,4 PLN

rejestrator wprowadzania danych- obsługa systemu informatycznego POLTAX, redagowanie pism urzędowych, obsługa programu Biblioteka Akt, przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SEKRETARIATU - 997,4 PLN

obsluga sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 748 PLN

pracownik produkcji
HAMMER SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Sady (wielkopolskie)


Wybierz powiat