STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Chełm oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik do spraw ubezpieczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne lub gospodarka i prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok związanej z ubezpieczeniami społecznymi Wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji - znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- nastawienie na wyniki- terminowość- rzetelność- samodzielność- odpowiedzialność.Termin, do którego należy składać dokumenty23 lipca 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS w Biłgoraju. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - zostanie przeprowadzony test wiedzy - miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS ChełmAl. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 822-100 ChełmWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-rozliczen-/722026
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 23.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, tankowanie pojazdów, sprzedaż artykułów będącychw asortymencie stacji paliw
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kancelaryjna biura.
"BEM-BUD" Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z zakresem i zasadami przydzielania zgłoszeń, prowadzenie rozmów z klientami, obsługa programu komputerowego do obsługi i koordynacji zleceń oraz generowania raportów. Nauka rozmowy z trudnym klientem
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-04-16 - Żary (lubuskie)
KIEROWCA C+EMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:POLSKA
USŁUGI TRANSPORTOWE BOGUSŁAW GRZANKA - 2016-10-12 - Chotowa (podkarpackie)
naprawy konserwacyjne, konserwacje, utrzymanie porządku, obsługa terenu, prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kościanki (wielkopolskie)
Przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalenie ilości przyjmowanych materiałów, czuwanie nad ich odbiorem technicznym (jakościowym), sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wycena wartości aktywów netto funduszu, przeprowadzanie kalkulacji wartości aktywów netto, rozpatrzenie wpływu poszczególnych elementów funduszu na wartość funduszu, dokonanie rozliczenia - strona księgowa, porównanie i potwierdzenie wartości kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych z bilansem, badanie odchyleń, weryfikacja pozycji według listy z zachowaniem procedur wymaganych przez klienta i SSB, terminowe dostarczanie wyników, weryfikacja wyceny funduszy w razie potrzeby, udział w projektach wewnątrz departamentu, aktywny udział w treningu i rozwoju umiejętności innych członków grupy według wymagań, aktywna postawa mająca na celu zmianę procesów i procedur z zachowaniem odpowiedniej dokumentacji, komunikacja - rozwiązuje problemy wskazane przez starszych księgowych oraz kierownika informując w/w osoby o postępach.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/349067/files/ogloszenie_wski.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-11-29 - Tczew (pomorskie)
Przygotowanie materiałów budowlanych do budowyUtrzymanie porządku na budowieWykonywanie drobnych prac remontowych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Słupca (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Siedlików (wielkopolskie)
Transport towarów, samochód ciężarowy naczepa/ wywrotka.
Firma Handlowo-Usługowa Waldemar Salamon - 2018-07-04 - Siennica (mazowieckie)
zamiatanie, grabienie oraz przygotowanie do wywozów śmieci z terenów zieleni, utrzymywanie w czystości chodników parkingów, placów wokół obiektu, zamiatanie podjazdów i parkingów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń gospodarczych oraz toalet na bieżąco
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
proste prace warsztatowe, naprawa maszyn i urządzeń, prace spawalinicze
AVES Spółka z O.O. - 2016-05-10 - Gajewniki (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów pochodzenia tureckiego, podpisywanie umów, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Grójec (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń szkolnych
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Augustów (podlaskie)
rozładunek, załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, transport wewnętrzny przesyłek, przedmiotów ładunku i odsyłek, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego;
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)
rozładunek i/lub załadunek samochodów, wymiana ładunku pocztowego, opracowywanie ładunków i przesyłek pocztowych, prowadzenie dokumentacji ekspolatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-07-19 - Komorniki (wielkopolskie)
wg. zawodu i stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Syców (dolnośląskie)
Obsługa prostych urządzeń produkcyjnych, współpraca z pracownikami na linii produkcyjnej, ważenie otrzymanego wyrobu, dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Dagny sp. z o.o. - 2017-12-27 - Nysa (opolskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw, kontakty z przedstawicielami handlowymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
praca na produkcji stojaca 8 godzin.Pracodawca refunduje koszty dojazdu.
SPIGIEL BM Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-06-03 - Długołęka (dolnośląskie)
praca na fermach, obsługa zwierząt- karmienie, pojenie, utrzymywanie prawidłowych warunków. Drobne prace naprawcze i budowlane na fermach. Dbałość o porzadek na fermach.Praca na fermach w Dylakach, Siemysłowie i Lubnowie.
HENRYK GRABOŃ - 2017-06-13 - Pokój (opolskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Niemce (lubelskie)