STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Gdynia oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2019-02-25

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Władysława IV 24, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych.Wymagania dodatkowe:znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy- znajomość zasad naliczania kapitału początkowego- znajomość ustawy o emeryturach kapitałowych - umiejętność obsługi pakietu MS Office- konsekwencja w działaniu- terminowość- rzetelność- samodzielność- odpowiedzialność- poprawne przekazywanie informacji ustnych- umiejętność podejmowania decyzji- umiejętność rozwiązywania problemów- poprawne przekazywanie informacji pisemnych- umiejętność przekonywania- umiejętność poprawnego wnioskowania- stanowczość/pewność siebie- opanowanie- umiejętność stosowania przepisówDodatkowe informacje: oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- poszukujemy 5 kandydatów do pracy- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Gdyniul. Władysława IV 24 81-364 GdyniaZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:-sprzęt komputerowy.- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych (sanitariaty dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na parterze),- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek :OFERTA PRACY .Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:"Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa".

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ( z zaznaczeniem stanowiska oraz komórki organizacyjnej, o które ubiega się kandydat )- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenieTermin, do którego należy składać dokumenty11 marca 2019r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w GdańskuMiejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w GdańskuWydział Kadrowo-Płacowy ul. Chmielna 27/3380-748 Gdańsk

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 25.02.2019

Oferta pracy ważna do: 11.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 000 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej w tym prowadzenieksiążek obiektów budowlanych; zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach 7:30-15:30. System rozkładu czasu pracy równoważny. Miejsce wykonywania pracy na terenie miasta Opola, dokładny adres miejsca wykonywania pracu ustalony będzie po zatrudnieniu pracownika.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

MONTER / KONSERWATOR INSTALACJI WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 100 PLN

montaż instalacji wentylacyjnych w obiektach budowlanych, montaż wkładów kominowych
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Korczyna (małopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - do 1 850 PLN

Transport palet z artykułami z punktu A do punktu B
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Radomsko (łódzkie)

KIEROWCA-ŁADOWACZ - od 4 500 PLN

Prowadzenie i obsługa samochodu ciężarowego
"LAGUNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

OCHRONA OBIEKTU HANDLOWEGO, PRACA W POZYCJI STOJĄCEJ, MIEJSCE PRACY SZCZECIN CENTRUM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,KOMUNIKATYWNOŚĆ, NIEKARALNOŚĆ;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 663193211;GODZINY PRACY: 07.00-14.00, 14.00-21.00
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 13 PLN

prace magazynowe; przyjmowanie towarów do magazynu; wydawanie towarów; sprządzanie odpowiedniej dokumentacji; praca na terenie calego kraju; umowa o pracę tymczasową-max 18 m-cy;
Crew Training sp. z o.o. - 2017-03-02 - Opole (opolskie)

MONTER SZKŁA - od 2 500 PLN

Montaż szkła, balustrad, poręczy, itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Zgierz (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCHW REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCHWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - 2 300 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania; prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

SPRZĄTANIE PLACU, USUWANIE ODPADÓW
JUSTUS PATROL SP. Z O.O. - 2016-02-09 - Rzepin (lubuskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Dobra (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH - od 1 900 PLN

Księgowanie dokumentów, dekratacja dokumentów księgowych, pomoc i asysta księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK SOCJALNY ( 354 J) - od 2 600 PLN

praca socjalna, b) dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń, c) przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, d) sporządzanie kontraktów socjalnych, e) udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, f) pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy, g) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, h) pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych, i) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa, w tym z asystentem rodziny, j) współpraca z organizacjami pozarządowymi, kościołami, instytucjami w zakresie organizowania pomocy, w tym współpraca z zespołem interdyscyplinarnym, k) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin, l) współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia, m) uczestniczenie w posiedzeniach grup roboczych dotyczących procedury Niebieskiej Karty, n) praca w programie TT Pomoc
Ośrodek Pomocy Społecznej w Otwocku - 2018-06-21 - Otwock (mazowieckie)

INSTALATOR SYSTEMÓW TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ - 997,4 PLN

wykonywanie instalacji kablowej, montaż urządzeń telekomunikacyjnych (dekodery, modemy), lokalizowanie uszkodzeń i awarii instalacji systemu telewizji przemysłowej, wsparcie techniczne dla klientów i odbiorców usług.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - od 13,7 PLN

Obsługa magazynuOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH: pn-pt 6-14, 14-22
WEBA Opakowania Kartonowe Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

kontakty handlowe z kontarhentami, prace biurowe
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2016-08-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie. Branża metalowa, produkcja elementów hydrauliki sterowniczej dla górnictwa. Praca na trzy zmiany od 6.00 do 14.00; 14.00 do 22.00 oraz 22.00 do 6.00. Kontakt z pracodawcą osobisty.
JAMMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Rybnik (śląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Niezbędne:- wykształcenie średnie ,Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi,Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność radzenia sobie ze stresem- umiejętność podejmowania decyzji - umiejętność zarządzania przepływem informacji- orientacja na klienta
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-05-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Lelis (mazowieckie)

KROJCZY - 997,4 PLN

rozkrawanie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Leśna (dolnośląskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - do 2 150 PLN

Praca fizyczna, rozładunek i załadunek samochodów, sprawdzanie zgodności ładunku z dokumentami zdawczymi.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 4790) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BRUKARZ - od 10 PLN

Doświadczenie na ww. stanowisku, osoba sprawna fizycznie. Praca na terenie budowy. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
INSTAL-DAR. CHOJNOWSKI ABRACHAMCZYK DANUTA - 2016-07-08 - Rybnik (śląskie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków zgodnie z ogłoszeniem o naborze dostępnym na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2017-03-31 - Jaraczewo (wielkopolskie)

STANOWISKO OBSŁUGI MASZYNY DO WYKONYWANIA PRĘTÓW PROSTYCH NA PODSTAWIE RYSUNKU TECHNICZNEGO - do 2 500 PLN

Obsługa maszyny do wykonywania prętów prostych na podstawie rysunku technicznego. Praca w godz. 6-16proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR CNC / SZLIFIERZ - od 2 300 PLN

Ustawiane i obsługa obrabiarek CNCWykonywanie części zleconych (produkcja seryjna) na podstawie rysunku technicznego.
CREUZET POLSKA Sp. z o.o - LISI AEROSPACE - 2017-12-21 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI PARKINGOWEJ W WYDZIALE POLITYKI TRANSPORTOWEJ - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania:1.budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania;2.opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu;3.prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta;4.rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta;5.kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.;6.strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie);7.likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)

KASJER - do 2 000 PLN

- przyjmowanie zamówień telefonicznych- obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego- przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)