STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Chojnice oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku Inspektorat w Chojnicach
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji ( więcej informacji na stronie internetowej www.zus.pl)
Data publikacji: 2019-04-29
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku Inspektorat w Chojnicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łużycka 20, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji ( więcej informacji na stronie internetowej www.zus.pl)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku Inspektorat w Chojnicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Łużycka 20, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Łużycka
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: państwowa jednostka organizacyjna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 29.04.2019
Oferta pracy ważna do: 28.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a313198b3d958c7611e6da11f7aed76
Podobne oferty pracy
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-15;praca Słupsk i okolice oraz wyjazdy zagraniczne; wysokość wynagrodzenia podczas wyjazdu poza obszar kraju do uzgodnienia z pracodawcą
"TM" Daida Tyrańska - 2016-06-24 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów z branży lakierniczej
"KUBA LAKIERY" SP. Z O. O. - 2015-12-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
pozyskiwanie klientów na rynku wschodnim, obsługa klienta, przygotowywanie ofert, produkcja profili budowlanych
KONTPOL TOMASZ CHWIEDUK - 2019-02-07 - Niwy (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie półproduktów, obróbka zimna, ciepła, wydawanie potraw klientom indywidualnym.
Bar u Niedźwiadków Dorota Niedźwiedzka - 2018-08-21 - Pułtusk (mazowieckie)
obsługa mnaszyn produkcyjnych, zdejmowanie i przewożenie belek, dosypywanie grulatu, przewijanie włókniczy, owijanie belek z taczek
TEXTON S.A. - 2019-01-22 - Zgierz (łódzkie)
obróbka elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)nabywanie nieruchomości do zasobów gruntów komunalnych w ramach środków określonych w budżecie,2)zamiana gruntów komunalnych na grunty Skarbu Państwa, innych osób samorządowych, osób fizycznych i prawnych,3)zbywanie nieruchomości komunalnych na rzecz osób prawnych w postaci niepieniężnej (aportu),4)uwłaszczanie komunalnych osób prawnych,5)prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu nieruchomości,6)przejmowanie nieruchomości zabudowanych i nie zabudowanych od przedsiębiorstw, innych osób prawnych oraz od osób fizycznych w drodze darowizny w formie aktu notarialnego,7)uczestnictwo w komisjach przetargowych dot. sprzedaży nieruchomości,8)organizowanie zamówień publicznych w zakresie kompetencji referatu,9)zlecanie wycen nieruchomości gruntowych, budynków, lokali i innych urządzeń i składników majątkowych,10)sporządzanie analiz, sprawozdań i projektów budżetu w zakresie obrotu nieruchomościami,11)współudział w opracowywaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,12)monitorowanie obrotu nieruchomościami oraz analiza wykorzystania majątku komunalnego i Skarbu Państwa będącego w zasobach,13)wykonywanie, w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie,14)współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,15)samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy,16)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,17)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-09 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu fizykoterapii, masażu, kinezyterapii
ART - MED Gabinet Rehabilitacji Marta Błaszkiewcz w Jędrzejowie - 2019-03-01 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i dodatkowych usług, 3) kontrola terminowych wpłat należności, 4) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych,tj. upomnienia, tytuły wykonawcze, 5) podejmowanie działań mających na celu zabezpieczanie zaległości podatkowych, 6) prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych, 7) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości, 8) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości z tytułu opłaty, 9) naliczanie odsetek za zwłokę oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania zobowiązań.
Urząd Miasta Chełm - 2016-07-13 - Chełm (lubelskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; przygotowywanie elementów do malowania
Sieradzan Andrzej "AUTO SIERADZAN " - 2017-09-04 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, kompletowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, archiwizacja dokumentów, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zamieszczanie w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego ogłoszeń o zamówieniu publicznym, przesyłanie korespondencji elektronicznej na obowiązujące strony internetowe w zakresie ogłoszeń o zamówieniach oraz ogłoszeń o udzielaniu zamówienia i wyborze wykonawcy. Umowa na około 12 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-10-04 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
- układanie płytek;- malowanie;- gładź gipsowa;- wykonywanie sufitów podwieszanych
MIDA S.C. - 2017-10-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku nie złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; przygotowanie projektów decyzji ustalających obowiązek ponoszenia opłat na rzecz gminy z tytułu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli w tym zakresie umów z uprawnionymi podmiotami; przygotowywanie projektów decyzji nakładających kary pieniężne na przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości niezgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; nadzór nad realizacją umowy o świadczeniu usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarowania odpadami i utrzymania czystości i porządku; współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wydanego na jej podstawie Regulaminu; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy, wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
Wymagane prawo jazdy kat. D, świadectwo kwalifikacji zawodowej; przewóz pracowników do zakładu pracy, przewóz osób na linii regularnej Strzelin-Wrocław.
Firma Handlowo-Usługowa "RANDOB"s.c./ P. i St. Bodnar - 2016-06-14 - Strzelin (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków. Praca w Kołobrzegu (Sanatorium Muszelka) w godz. 6-16 w systemie równoważnym, również w soboty i niedziele.
FOOD INVESTMENT S.A. - 2019-04-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów za granicę lub sprowadzanie produktów, obsługa zagranicznych transakcji handlowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szymonków (opolskie)
dozór mienia, prace pomocnicze przy produkcji opakowań tekturowych
WYTWÓRNIA OPAKOWAŃ "BUD - OPAK" BOGDAN ŁAGODA I TADEUSZ KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-13 - Trzebicz (lubuskie)
proste prace manualne przy linii produkcyjnej, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, raportowanie procesu produkcji.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Chmielów (podkarpackie)
Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Rejestracja i zakładanie akt ubezpieczonego. Opracowywanie wniosków o poświadczenie przebiegu ubezpieczenia i podstawy wymiaru składek. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
szycie tapicerki (lekkiej)
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Niechanowo (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Białystok (podlaskie)
Wspomaganie zarządzania oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności oddziału i podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-01-11 - Biłgoraj (lubelskie)
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ MIĘSNYCH, JARSKICH, POŁMIĘSNYCH, PRAWIDŁOWE I TERMINOWE WYKONYWANIE ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH ZE SPECYFIKI ZAJMOWANEGO STANOWISKA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE I POD PRESJĄ CZASU, DBANIE O WŁAŚCIWY STAN TECHNICZNY URZĄDZEŃ KUCHENNYCH, SPRZĄTANIE I MYCIE STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie prac gospodarczych, sprzątanie ulic miast, terenu wokół budynku Urzędu, dbanie o rośliny zielone, dbanie o porządek w magazynach, drobne prace konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Skaryszew (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Złotów (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
dowóz posiłków do placówek oświatowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Montaż, demontaż urządzeń wesołego miasteczka, konserwacja.
Przedsiębiorstwo Rozrywkowe Robland Zamelek Teresa - 2017-11-14 - Leszno (wielkopolskie)