STANOWISKO DS. OPŁAT PARKINGOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Chełmno oferta pracy Urząd Miasta Chełmna


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPŁAT PARKINGOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: 2 800 - 3 100 PLN

Zakres obowiązków: a) organizowanie przetargów na zadania przewidziane do realizacji przez Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska m.in.:dostawę materiałów budowlanych,-remont cząstkowy nawierzchni ulic,-opróżnianie koszy ulicznych z nieczystości,-oznakowanie poziome,-prowadzenie parkingów strefa płatnego parkowania,-dostawę energii elektrycznej na potrzeby miasta,-administrację cmentarza komunalnego,-odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Chełmno oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,-zimowe utrzymanie dróg,-modernizację dróg i chodników,-inne zadania przewidziane do realizacji,b)udział w komisjach przetargowych,c)przygotowywanie projektów zarządzeń Kierownika Urzędu dot. komisji przetargowej,d)sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień,e)publikacja ogłoszeń o zamówieniach na BIP, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,f)współpraca z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,g)obsługa programu SYSTEmEG:a)systemy egzekucyjne, b)wprowadzanie wezwań do baz danych, c)wprowadzanie anulacji i weryfikacja wezwań,h)generowanie upomnień i tytułów wykonawczych za nieuiszczenie opłaty za postój pojazdu w strefie płatnego parkowania,i)prowadzenie egzekucji administracyjnych za nieopłacony postój,j)sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji dochodów SPP,k)wystawianie rachunków za wykupiony abonament parkingowy w strefie płatnego parkowania,l)prowadzenie rozliczeń finansowych z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,m)kontrola i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z firmą prowadzą strefę płatnego parkowania,n)przygotowywanie projektu uchwały dotyczącej strefy płatnego parkowania,o)obsługa interesantów w zakresie SPP oraz zamówień publicznych WGMOŚ,p)prowadzenie dziennika korespondencji WGMOŚ,q)archiwizacja dokumentów;

Data publikacji: 2019-06-18

Lokalizacja: Chełmno (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełmna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) organizowanie przetargów na zadania przewidziane do realizacji przez Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska m.in.:dostawę materiałów budowlanych,-remont cząstkowy nawierzchni ulic,-opróżnianie koszy ulicznych z nieczystości,-oznakowanie poziome,-prowadzenie parkingów strefa płatnego parkowania,-dostawę energii elektrycznej na potrzeby miasta,-administrację cmentarza komunalnego,-odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Chełmno oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,-zimowe utrzymanie dróg,-modernizację dróg i chodników,-inne zadania przewidziane do realizacji,b)udział w komisjach przetargowych,c)przygotowywanie projektów zarządzeń Kierownika Urzędu dot. komisji przetargowej,d)sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień,e)publikacja ogłoszeń o zamówieniach na BIP, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,f)współpraca z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,g)obsługa programu SYSTEmEG:a)systemy egzekucyjne, b)wprowadzanie wezwań do baz danych, c)wprowadzanie anulacji i weryfikacja wezwań,h)generowanie upomnień i tytułów wykonawczych za nieuiszczenie opłaty za postój pojazdu w strefie płatnego parkowania,i)prowadzenie egzekucji administracyjnych za nieopłacony postój,j)sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji dochodów SPP,k)wystawianie rachunków za wykupiony abonament parkingowy w strefie płatnego parkowania,l)prowadzenie rozliczeń finansowych z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,m)kontrola i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z firmą prowadzą strefę płatnego parkowania,n)przygotowywanie projektu uchwały dotyczącej strefy płatnego parkowania,o)obsługa interesantów w zakresie SPP oraz zamówień publicznych WGMOŚ,p)prowadzenie dziennika korespondencji WGMOŚ,q)archiwizacja dokumentów;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPŁAT PARKINGOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracyjne lub z zakresu prawa zamówień publicznych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,c) nieposzlakowana opinia,d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,e) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy Prawo Zamówień Publicznych,f) doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,g) odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełmna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie

Adres pracodawcy:
Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: chełmiński

Gmina pracodawcy: Chełmno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełmno

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2019

Data dodania oferty pracy: 18.06.2019

Oferta pracy ważna do: 16.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcb14c3c1780fa13818dc689d1873d31

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

pomoc w kuchni
PPHU ,,ALEX'' ALEKSANDER SERWATKA - 2017-11-14 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

STANOWISKO DS.ORGANIZACYJNO - CZŁONKOWSKICH - 2 500 - 2 700 PLN

obsługa klienta w zakresie spraw członkowskich, rozliczanie wkładówmieszkaniowych i prowadzenie w tym zakresie kont analitycznych,prowadzenie spraw związanych z RODO, czasowa obsługa sekretariatu.Praca w godz. 7-15.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2019-05-08 - Opole (opolskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

Sprzdaż części ogrodniczych, obsługa komputera, tworzenie kanału dystrybucji, poszukiwanie klientów, wyjazdy służbowe
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAR - POL" Marcin Misiak - 2017-05-18 - Przybyłów (wielkopolskie)

MURARZ - od 1 850 PLN

WYKONYWANIE PRAC OGÓLNOBUDOWLANYCH. Praca na umowę zlecenie w godz 8-16. Praca wykonywana będzie na terenie woj. pomorskiego (pracodawca zapewnia dowóz na miejsce wykonywania prac), wynagrodzenie 1850 zł brutto miesięcznie. Wymagania pracodawcy: pożadane wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętności brukarskie, murarskie, wykonywania elewacji, min. rok doświadczenia zawodowego. Kontakt z pracodawcą: Kornelia Kożyczkowska tel. 735 553 404.
FUTURE CONCEPT RYSZARD KOŻYCZKOWSKI - 2016-03-23 - Kiełpino (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 10 PLN

ochrona obiektów handlowych, praca na terenie Opola
KONSALNET OCHRONA Sp.z.o.o - 2016-04-08 - Opole (opolskie)

SPAWACZ - od 4 500 PLN

Spawanie elementów metalowych według rysunków technicznych. Godz. pracy 6.30-22.30.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-01-11 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK HOTELU - od 13 PLN

prace porządkowe w pomieszczeniach pokojowych oraz kuchni w hotelu 4-o gwiazdkowym, wykonywanie poleceń
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 1 350 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)

RZEMIEŚLNIK - od 2 000 PLN

cięcie metali, szlifowanie, malowanie, spawanie
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kodeń (lubelskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych i pomieszczeniach ogólnodostępnych.Charakter zmian i czas wykonywania pracy do ustalenia z pracodawcą.Wymiar czasu pracy: Pełny etat
MIRDAJ s.c. M.Cieślewicz,J. Kunach,A. Kunach - 2016-09-30 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 000 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej w tym prowadzenieksiążek obiektów budowlanych; zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach 7:30-15:30. System rozkładu czasu pracy równoważny. Miejsce wykonywania pracy na terenie miasta Opola, dokładny adres miejsca wykonywania pracu ustalony będzie po zatrudnieniu pracownika.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

Pomocnik stolarza
KALMAR Spółka z o.o. - 2016-10-21 - Paszyn (małopolskie)

MŁODSZY ASYSTENT W ODDZIALE EPIDEMIOLOGII - od 2 800 PLN

realizacja zadań zapogiewawczych,przeciwepidemicznych w nadzorze nad zakażeniami i chorobami zakaźnyminadzór bieżący stanu sanitarno higienicznego podmiotów leczniczych , kontrola wg. aktów prawnych,prowadzenie postępowania adm.egzekucyjnego zgodnie z KPA,prowadzenie postępowania mandatowego zgodnie z KW, w sprawie zgłoszonych skarg, wniosków zażaleń.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 100 PLN

pomoc w obróbce drewna
Bardosz Jan Zakład Stolarski - 2018-01-12 - Bąków (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 2. rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; 3. współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; 4. przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; 5. opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-19 - Słupsk (pomorskie)

FRYZJER-KOSMETYCZKA - do 2 350 PLN

Strzyżenie, modelowanie włosów, koloryzacja, manicure, pedicure, zabiegi.
MARKSAF Sp. z o.o. - 2019-05-28 - Gdańsk (pomorskie)

PIELĘGNIARKA - od 3 000 PLN

Praca pielęgniarki z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi osobami niepełnosprawnymi.
Dom Pomocy Społecznej w Kątach - 2019-01-02 - Kąty (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, praca z towarem, prace porządkowe na sklepie. Wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia. Możliwość pracy na 1/2 lub 3/4 etatu.
JERONIMO MARTINS Polska S.A. - 2017-12-28 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DO PROMOCJI (PRACOWNIK BIURA REKTORA) - od 2 200 PLN

pomoc w realizacji działań promujących Uczelnię, np.: udział w targach, obsługa portali społecznościach, dokumentowanie wydarzeń akademickich; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Wykształcenie min. zawodowe; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; umiejętność obsługi kasy fiskalnej; obsługa klienta; przygotowywanie towarów do sprzedaży; utrzymywanie porządku w sklepie; pakowanie towarów zakupionych przez klienta; możliwa praca na 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
PIEKARNIA BOCHEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 13,7 PLN

Ochrona obieku Galerii Tayger.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Tayger Bujalscy Sp. J. - 2018-07-19 - Płock (mazowieckie)

FRYZJER - od 14,7 PLN

FRYZJER DAMSKO-MĘSKI -OBSŁUGA STANOWISKA FRYZJERSKIEGO, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W MIEJSCU PRACY I POMIESZCZENIU SOCJALNYM,WYMAGANA UMIEJĘTNOŚĆ CZESANIA FRYZUR OKOLICZNOŚCIOWYCH,WYKSZTAŁCENIE: ZAWODOWE,DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MIN. 5LAT,MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO.GODZINY PRACY 8:00-18:00160GODZ. W MIESIĄCU,WYNAGRODZENIE 14,70ZŁ, PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

wykonywanie zabiegów zgodnie z obowiązkiem menu w SPA;
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Powidz (wielkopolskie)

ROBOTNIK PLACOWY - 1 017,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Oborniki (wielkopolskie)

SZWACZ - STĘBNÓWKA PŁASKA - od 2 000 PLN

Szycie wyrobów dziewiarskich. Praca w godzinach 6-14.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Płock (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

dostawa mebli do sklepów i klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sulimy (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat