STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM Chełm oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zapenienie udostępnienia i utrzymania zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym
Data publikacji: 2017-05-29
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapenienie udostępnienia i utrzymania zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik do spraw ubezpieczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ubezpieczenia społeczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy - Niezbędne:- wykształcenie średnie - minimum 1 rok pracy związanej z obsługą dokumentacjiPożądane:- wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, administracja)- minimum 2 lata pracy związanej z obsługą dokumentacjiWymagania dodatkowe- znajomość zasad rejestracji korespondencji w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną- znajomość zasad postępowanie z dokumentacją zgromadzoną w archiwum zakładowym- znajomość zasad przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego- znajomość zasad udostępniania i prowadzenia ewidencji dokumentacji z archiwum- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacjiTermin, do którego należy składać dokumenty1 czerwca 2017 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS w Biłgoraju.Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, pokój 209a.Dodatkowe informacje:- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - zostanie przeprowadzony test wiedzy - miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS Chełm, ul. I AWP 8, 22-100 Chełm.Wymagana klauzula:Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.05.2017
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 01.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowanie samochodem ciężarowym
Justika Justyna Kosmala - 2017-10-24 - Przedmoście (dolnośląskie)
Przygotowywanie powierzchni, elementów i części do spawania przez czyszczenie i ukosowanie krawędzi, ustalanie wzajemnego położenia części czy odpowiednie zamocowywanie i oznaczanie miejsca przycięcia, obsługiwanie i konserwowanie urządzeń i sprzętu do spawania, łączenie części i elementów konstrukcyjnych wykonanych ze stali przez ręczne spawanie łukiem elektrycznym.Praca w Stalach, możliwa krótkoterminowa praca na budowie (woj. podkarpackie, małopolskie, świętokrzyskie, lubelskie) związana z pracami montażowymi.praca w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Stale (podkarpackie)
Praca na stanowisku sprzedawcy- handlowca
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Tomice (małopolskie)
Kierowanie budową domów z drewna, nadzór nad przebiegiem mantażu wg projektu, kierowanie grupą osób
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Stryków (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-29 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie i rozkładanie towaru, sprawdzanie zgodności towaru z dokumentami magazynowymi, zakładanie kartotek, generowanie kodów kreskowych, drukowanie kodów kreskowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obieranie , krojenie warzyw i owoców, przygotowanie stanowisk pracy w należytym porządku, czyszczernie sprzętu kuchennego.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Stare Jabłonki (warmińsko-mazurskie)
obsługa narad i spotkań organiowanych przez Dyrektorówzawidamianie pracowników o terminach narad organizowanych prz PUPkompletowanie protokołóow ze spotkań Dyrektórów i interesantówpomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczeniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prace spawalnicze na terenie całej Polski.
PPHU "REDAMET"Capiga Dariusz - 2015-12-21 - Koniecpol (śląskie)
Kierowca ciągnika siodłowego Polska - Niemcy
Publiczny Transport Drogowy J. Kujawa - 2017-06-16 - Mirosławiec Górny (zachodniopomorskie)
Operator żurawia samojezdnego, załadunek, rozładunek, sortowanie złomu
LEASINGTEAM Sp.z o.o. - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
zgodny ze st.
Przedszkole Samorządowe w Miliczu - 2017-08-22 - Milicz (dolnośląskie)
- praca w terenie, - prowadzenie rozmów handlowych, - sporządzanie ofert i umów w zakresie windykacji, -pozyskiwanie kontrahentów
Magna Era Sp z o.o. - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/357540/files/ci_ogloszenie.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Pl. Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sieci komputerowych w Centrum Informatycznym Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 9 stycznia 2017r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-12-30 - Tczew (pomorskie)
wg programu stazu FP (4/2)
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Darłowo (zachodniopomorskie)
branża meblowa
KREO STYL LINDA MAZUR - 2017-09-20 - Rzeszów (podkarpackie)
wsparcie przy sporządzaniu ofert handlowych, zbieranie ofert kontrahentów, dzstrybucja ofert, wsparcie przy przygotowywaniu umów, obiegu dokumentacji handlowej, przygotowywaniu prezentacji, promocji produktów firmy (Dział Handlowy)
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Pszczyna (śląskie)
produkcja jednostkowa w firmie z branzy lotniczej , produkcja części hydraulicznych. Praca z rysunkiem technicznym z użyciem przyrządów pomiarowych. Praca we Wrocławiu
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej- uczestniczenie w dokonywaniu wypłat świadczeń krótkoterminowych- przygotowywanie dokumentów wytworzonych w referacie do archiwizacji- dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem- przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gorlice (małopolskie)
Ochrona obiektów i urządzeń powierzonych do ochrony, konwojowanie osób i mienia powierzonego do ochrony, wykonywanie czynności osoby transportującej, kontrola ruchu osobowo-materiałowego i pojazdów na terenie chronionego obiektu, podejmowanie interwencji w związku z zaistniałymi zagrożeniami, prowadzenie dokumentacji konwojowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.
PPUP POCZTA POLSKA URZĄD POCZTOWY W NIDZICY - 2016-12-20 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie kosmetycznezarejestrowana na dzień 17.08.2017profil II
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, obsługa urządzeń tj. krajalnice i stekownice, dbanie o ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności+ 200 zł premii
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Andrespol (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
FLORIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-05 - Zgierz (łódzkie)
praca na terenie województwa świętokrzyskiego
kontakt przez OHP - 2018-01-10 - Sędowice (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, rozszerzanie istniejącego rynku.teren woj. podkarpackiego
P.P.H.U. "PUBLIMA" Sp.J. - 2017-09-11 - Mielec (podkarpackie)
x
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Łapy (podlaskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW, OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA SPRZEDAŻY DETALICZNEJ, TWORZENIE NOWYCH PRODUKTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)