STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU (NR 5374) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU (NR 5374)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia organizację i obsługę sekretarsko-biurową Dyrekcji Oddziału. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Data publikacji: 2019-10-04

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia organizację i obsługę sekretarsko-biurową Dyrekcji Oddziału. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU (NR 5374)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (zarządzanie i organizacja, ekonomia, administracja, nauki społeczne, nauki humanistyczne)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą sekretarsko-biurowąWymagania dodatkowe- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność redagowania tekstów- znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych- umiejętność komunikacji interpersonalnej- umiejętność zarządzania przepływem informacji- umiejętność rozwiązywania problemów- umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych- umiejętność podejmowania decyzji- odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, orientacja na klienta, wysoka kultura osobista

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty17 października 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną, sprawdzenie umiejętności obsługi pakietu MS Office- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.10.2019

Data dodania oferty pracy: 04.10.2019

Oferta pracy ważna do: 17.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3dc9478b2f1cc9f113ae61ead30148e9

Podobne oferty pracy

SZWACZKA - od 1 850 PLN

Szycie odzieży damskiej lekkiej: spódnice, sukienki, spodnie, itp. (praca w Giebułtowie)
MAREK BRYŁA MASHRUM MAREK BRYŁA LADY STYLE - 2016-03-23 - Giebułtów (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK PRZY UPRAWIE ROŚLIN I HODOWLI ZWIERZĄT - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ziemi pod uprawę, nawożenie, nawadnianie, zabiegi pielęgnacyjne, zbiór płodów rolnych, wykonywanie prac maszynami i narzędziami rolniczymi
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Uścianek Wielki (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 600 PLN

praca z rodzinami, udzielanie pomocy rodzinom w ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów z dziećmi, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie wsparcia dzieciom w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie zadań interwencyjnych i zaradczych w zagrożeniach bezpieczeństwa dzieci i rodzin
Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach - 2018-11-19 - Police (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

praca przy zwierzętach
Specjalistyczne Gospodarstwo Rolne Krzysztof Krzewina - 2015-12-15 - Rożnowo (wielkopolskie)

PROGRAMISTA APLIKACJI MOBILNYCH - od 20 500 PLN

- Tworzenie i wdrażanie oprogramowania w językach PHP, JavaScript, projektowanie i tworzenie nowych funkcjonalności, rekomendowanie możliwych ulepszeń w oprogramowaniu i optymalizacja stosowanych rozwiązań, monitorowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, tworzenie dokumentacji projektowe.- Wynagrodzenie za stworzenie projektu portalu i aplikacji: 20500 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło na minimum 1 rok.- Praca wykonywana w godzinach pracy biura od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do godz. 17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w praca na stanowisku programisty. Wymagane umiejętności: programowanie w językach: zaawansowane PHP, OOP, AJAX, JavaScript, RETS, REST API, XML, JSON, GIT, Laravel, MySQL, Symfony. Wymagana znajomość platform MRE. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu biegłym oraz w piśmie w stopniu bardzo dobrym. Znajomość języka angielskiego wymagana w stopniu pozwalającym na umiejętne korzystanie z dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony środowiska i gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj.: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie odpadów; wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania; opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art. 162 ust. 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci internet pod nazwą www.bazaazbestowa.gov.pl; wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska; podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska, negatywnie na nie oddziałujących; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca wymagająca poruszania się w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/640.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-08 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO MONTAŻU KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 3 000 PLN

warsztatowy montaż konstrukcji na podstawie dokumentacji technicznej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "EWIMAR" Marian Hulbój - 2019-08-01 - Sosnowiec (śląskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 2 000 PLN

Montaż, demontaż rusztowań;Prace transportowe elementów rusztowań
XERVON Polska Sp. z.o.o - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (łódzkie)

ELEKTRYK / ELEKTROMONTER - od 3 200 PLN

- Wykonanie instalacji elektrycznych, oświetleniowych, prowadzenie tras kablowych na halach produkcyjnych i w domach jednorodzinnych.- Praca na terenie całego kraju, obecnie: woj. śląskiego, dolnośląskiego, warmińsko-mazurskiego.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Aktualne uprawnienia SEP. Kurs - uprawnienia SEP. Umiejętność zarządzania podległym zespołem pracowników. Mile widziane doświadczenie, pracodawca poszukuję najchętniej brygadzisty do prowadzenia zespołu monterów. Kontakt telefoniczny (693-337-917) lub e-mail: biuro (at) prinelbud.pl
PRINELBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU R82/3126-1253/18 - od 2 500 PLN

tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-08-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 100 PLN

1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH + ST FP - 997,4 PLN

- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktwó prawnych,- pomoc w prowadzeniu sekretariatu.- ewidencjonowanie środków rzeczowych Izby,- pomoc przy przygotowaniu dokumentacji z przeprowadzonych kontroli,- archiwizowanie dokumentacji izby.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTAJĄCA - od 2 250 PLN

Sprzątanie pomieszczeń szpitalnych
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC ARCHIWISTKI - do 10 PLN

Przepisywanie akt.
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)

POZOSTALI ROBOTNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE W PRZEMYŚLE - 997,4 PLN

sumienne wykonywanie zadań produkcyjnych na stanowisku, przestrzeganie procedur, instrukcji, obiegu dokumentacji, produkcja wyrobów zgodnie z wymaganiami, racjonalne gospodarowanie środkami do produkcji, podejmowanie działań zmniejszających straty, utrzymanie w czystości stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rajsko (małopolskie)

KIEROWCA C+E - od 2 000 PLN

przewóz drobiu żywego w kontenerowcach
USŁUGI TRANSPORTOWE - PAWEŁ WOROSZYŁO - 2017-08-09 - Dobrzyniewo Duże (podlaskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY/OPIEKUN KLIENTA - do 1 850 PLN

sprzedaż płyt meblowych oraz akcesoriów meblowych
Soma sp. z o.o. - 2016-05-31 - Chorzów (śląskie)

STANOWISKO DS. FINANSÓW ZAKŁADU - od 2 100 PLN

Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-08-10 - Biłgoraj (lubelskie)

STANOWISKO HANDLOWO - ADMINISTRACYJNE - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 3 000 PLN

-Nie są wymagane umiejętności ,doświadczenie-Układanie przewodów w ścianach -Wykłucie otworów pod puszki-Mocowanie kabli
EL-KRIS Pielesiak Krzysztof - 2019-04-01 - Różyca (łódzkie)

STANOWISKO DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Prowadzenie kompleksowej obsługi kadr i płac w jednostce budżetowej.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. MARKETINGU - od 2 800 PLN

prowadzenie rozmów telefonicznych z kontrahentami, składanie ofert odbiorcom, reklama i sprzedaż wyrobów, udział w negocjacjach
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

PRACOWNIK DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Pracownik do spraw ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat