STANOWISKO DS. OBSŁUGI MARKETINGOWEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE MARKETINGU MIASTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI MARKETINGOWEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE MARKETINGU MIASTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1)komunikacja społeczna i public relations,2)prowadzenie oficjalnych profili na portalach społecznościowych,3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych,4)współpraca z Departamentem Promocji i Kultury dotyczącej promocji Miasta Chełm,5)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami.

Data publikacji: 2019-05-31

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)komunikacja społeczna i public relations,2)prowadzenie oficjalnych profili na portalach społecznościowych,3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych,4)współpraca z Departamentem Promocji i Kultury dotyczącej promocji Miasta Chełm,5)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI MARKETINGOWEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE MARKETINGU MIASTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: dziennikarstwo lub politologia lub stosunki międzynarodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętności redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie, znajomość zasad public relations i obsługi portali społecznościowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku dziennikarstwo lub politologia lub stosunki międzynarodowe,6) co najmniej 2 lata stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) umiejętności redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie, znajomość zasad public relations i obsługi portali społecznościowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)komunikacja społeczna i public relations,2)prowadzenie oficjalnych profili na portalach społecznościowych,3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych,4)współpraca z Departamentem Promocji i Kultury dotyczącej promocji Miasta Chełm,5)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,64 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 2 lata stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi marketingowej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Marketingu Miasta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi marketingowej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Marketingu Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 maja 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-05-30KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi marketingowej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Marketingu Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 maja 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi marketingowej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Marketingu Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 maja 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9012

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 2 lata stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 31.05.2019

Oferta pracy ważna do: 10.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a0c3b31e91a8fe04df10015a273623aa

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 775 PLN

Wykonywanie częśći metalowych
CRI-VAL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-15 - Łęg (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

współudział w rejestracji dokumentacji ubezpieczonych i płatników, współudział w prawidłowym wprowadzaniu danych w zakresie obsługi korespondencji, współudział w tworzeniu wysyłki do Poczty Polskiej, współudział w raportowaniu działań
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2017-11-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

RATOWNIK MEDYCZNY - od 1 850 PLN

Ratownik medyczny
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Nowy Sącz (małopolskie)

KONSERWATOR - od 1 850 PLN

Palenie w piecu, dbanie o porządek, koszenie trawy, prace konserwatorskie
ITAL - POL Sp.z.o.o. - 2016-04-13 - Sławutówko (pomorskie)

ZBROJARZ - 14,7 - 20 PLN

zgodnie ze stanowiskiemPraca w Elblągu i okolicach.Wynagrodzenie od 14,70-20,00 zł za godzinę uzależnione od doświadczenia
MARCZ-BUD Mieczysław Marczyński - 2019-04-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW - 2 000 - 3 000 PLN

Wiecej informacji pod adresem: http://biuletyn.gostyn.pl/
Urząd Miejski w Gostyniu - 2016-03-31 - Gostyń (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN - od 2 400 PLN

Praca przy obsłudze maszyn do produkcji pasz dla ryb, karmy dla psów. Praca na dwie zmiany w godz: 6-14, 14, 22.
AGRO-FISH Sp. z o.o. - 2018-12-07 - Kartoszyno (pomorskie)

MAGAZYNIER - do 2 000 PLN

konfekcjonowanie (pakowanie) paczek wg dostarczonej specyfikacji,rozładunek przesyłek i rozkładanie na magazyn,utrzymywanie magazynu w czystości i porządku,nadzór nad jakością dostarczonych towarów (sposób pakowania,ilość,itp.)
"TRANSCORN" Sp. z o.o. Olsztyn, Wilimowo - 2016-05-24 - Wilimowo (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, krojenie i układanie pieczywa, obsługa pieca do wypieku pieczywa
PIEKARNIE KRESOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 15 PLN

rozładunek, układanie, kompletowanie, pakowanie,
Adecco Poland Sp. z o.o. Biuro Poznań - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU - od 925 PLN

prowadzenie kalendarza spotkań, rezerwacji - przygotowywaniedokumentacji na spotkania - przygotowywanie prezentacji -tłumaczenia w trakcie spotkań, praca w godz.8-12
Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o - 2016-09-27 - Chróścice (opolskie)

KUCHARZ - od 1 350 PLN

PrzygotowywaniE potraw kuchnii arabskiej, indyjskiej i bengalskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Puławy (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 400 PLN

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://bip.zus.pl/oferty-pracy.Niezbędne:wykształcenie średnie Pożądane: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.1 zmianawynagrodzenie: 2400 zł bruttoTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 26 MARCA 2019.Nadesłanych dokumentów nie zwracamy, skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.Proces naboru przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepałnosprawne.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2019-03-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Staż organizowany dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 150,8 PLN

Sprzątanie klatek schodowych, dźwiganie do 10kg.Praca na umowę zlecenie w godz. 8-12 w Kołobrzegu.
Techniczna Obsługa Nieruchomości "BŁYSK" Rafał Okapiec - 2018-06-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

DEKARZ - POMOCNIK DEKARZA - 2 100 - 3 000 PLN

prace pomocnicze przy pokryciach dachowych lub samodzielne
ADACH - 2018-10-31 - Przasnysz (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C (WEWNĄTRZZAKŁADOWY) - od 3 450 PLN

Zakres obowiązków: transport odpadówWymagania:- Prawo jazdy kat. C - Karta kierowcy oraz aktualne świadectwo kwalifikacji
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

kompleksowy nadzór nad procesem zakupów (rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie warunków zakupu, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, obsługa ewentualnych reklamacji), dokonywanie zakupów na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mroków (mazowieckie)

OLIGOFRENOPEDAGOG - KIEROWCA - od 3 950 PLN

- zajęcia edukacyjne z dziećmi z upośledzeniem umysłowym- transport dzieci z okolic Lęborka do i z OREW
Polskie Stowarzyszenie na rzecz osób z upośledzeniem umysłowym Koło w Sierakowicach - 2019-01-24 - Sierakowice (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 1 125 PLN

przyjmowanie i opracowywanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowywania, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-10-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 850 PLN

budowa peronów kolejowych
ALUKA Łukasz Drabik - 2016-06-27 - Poznań (wielkopolskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-05-06 - Sztum (pomorskie)

OPIEKUN. - od 1 850 PLN

teren Gminy Przelewice, opiekun dzieci w drodze do szkoły,
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Przelewice (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 450 PLN

Motoryzacja.Praca na linii produkcyjnej z obsługą maszyn VideoJet, Metzner, Kubitza, MaxMuller oraz konfekcjonowaniem półproduktów oraz ich kontrolą jakości.Miejsce pracy: Łódź, ul. Kurczaki 130, ul. Zakładowa 99.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)